Äänestetään palstan ärsyttävin mies kirjoittaja.

Tilastonikkari

Ehdotan Tellukkaa - saako kannutusta?

72

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääÄänestyksiä

      Ei ole hunkzsin voittanutta. Tellukka vois olla hyvä kakkonen jos vaan munat löytyy.

      • Äläsano

        Ainakin se käyttäytyy kuin rantarosvo, toisaalta räkänokka.


      • Kyllä ne vielä löytyy.
        Tänään unohdin ostaa, mutta ei se mitään, kun huomasinkin sitten, että Willysillä on tarjouksessa.
        Huomenna on Tellukalla munia 24kpl.


    • UteliasUitosta

      Onko täällä hunkzsin ja Tellun lisäksi muita miehiä?

    • ihantiina

      onko kaikki kirjoittajat varmasti 6-kymppisiä
      joskus tuntuu kuin jotkut olisivat ihan tärähtäneitä

    • Toisaalt

      Tellukka lähti kauppaan, sen täytyy valvoa 3...4 aamuyöllä, pitää hakee sapuskaa et jaksaa.=)

      • Toisaalt

        Se miesnainen unissa liihottaa
        Se lähes sadan kilon keijukainen
        Muodokas kyllä, kun ei vaatteita yllä


    • Eihunksz

      Tellukka ja hunkzs eivät eroa minusta kovinkaan paljoa.
      Tosin, eivät monet muutkaan kirjoittajat.
      Se nyt vaan menee niin että keskusteluun on kyettävä.
      Ottaa sitten kuinkakin paljon mihinkäkin pattiin.

    • Arvo-Pohjainen

      Minä äänestän Arvo Pohjaa
      kun sitä sanaa on saanut kuunnella tänään yli 100 kertaa.
      P e r k l e l e
      Arvopohja arvopohja arvopohja arvopohja arvopohja............

      • praimminister

        Ei hassumpi ehdotus. Pari muutakin vaihtoehtoa on = Seppo Sote ja Kalle Kiky.


    • Ei jaksa -
      on äänestysväsymystä-
      kun alvariinsa -
      ja minua kun ei mikään tällä palstalla ärsytä.

    • Ei sunkka se noi ole ,tellukka on tanu kirjottaja se ei ol mikkä tuuliviiri .
      Semmone kirjottaja joka ei kääntele jakkuas kaikkien mieliks on helppo suhtautuu ,siit tiätää mitä on tulos.

      • Eisanakaan

        Aika manu toi tellukka tosiaan on, perskuleen miesmäinen. Sitähän sä tarkoitit?


      • Eisanakaan kirjoitti:

        Aika manu toi tellukka tosiaan on, perskuleen miesmäinen. Sitähän sä tarkoitit?

        Ei manu vaan tanu ja tanu on linjansa pitävä ihminen mä olen oppinu siihen et tellukka on ku risukarhi ja siihen olen voinu luottaa


      • Eisanaakaan
        piikkiö kirjoitti:

        Ei manu vaan tanu ja tanu on linjansa pitävä ihminen mä olen oppinu siihen et tellukka on ku risukarhi ja siihen olen voinu luottaa

        Olisit sitten sanonut suoraan, että linjansa pitävä mies. Hitto, kun tuota Turkuu on vaikea ymmärtää.


      • Eisanaakaan kirjoitti:

        Olisit sitten sanonut suoraan, että linjansa pitävä mies. Hitto, kun tuota Turkuu on vaikea ymmärtää.

        Mää ole sitä naisen pitäny ja pirä jatkossaki ,tanu on Päätalon murteest turkulainen sanois et se on suara luantone .


      • Määolenainen
        piikkiö kirjoitti:

        Mää ole sitä naisen pitäny ja pirä jatkossaki ,tanu on Päätalon murteest turkulainen sanois et se on suara luantone .

        Tässä sinulle mitä mieltä se on miehistä: Ei ihme, että miehet vetävät jotain haisevaa päälleen, kun menevät kirpparille, kun tietävät siellä olevan toivorikkaan vanhan naisen (ehkä useitakin pullamössöilemässä) heidän kimpussaan.


      • Määolenainen kirjoitti:

        Tässä sinulle mitä mieltä se on miehistä: Ei ihme, että miehet vetävät jotain haisevaa päälleen, kun menevät kirpparille, kun tietävät siellä olevan toivorikkaan vanhan naisen (ehkä useitakin pullamössöilemässä) heidän kimpussaan.

        Jokane saa kirjotta mitä haluu kuhan vastaa huutoonsa.


      • Sansesitsil
        piikkiö kirjoitti:

        Jokane saa kirjotta mitä haluu kuhan vastaa huutoonsa.

        Jotkut kaipaa pelkästään myötätuntoa ja huomiota. Tämä haiskahtaa Tellukan omalta avaukselta ja sinä se vaan kannustat :)


      • Älypois
        Sansesitsil kirjoitti:

        Jotkut kaipaa pelkästään myötätuntoa ja huomiota. Tämä haiskahtaa Tellukan omalta avaukselta ja sinä se vaan kannustat :)

        Kertoo myös ehkä jonkinlaisesta vallantavoittelusta.Heikompien mielestä vissiin onnistunut.Mun mielestä ei!


    • Suosittelenjotain

      On Tellukalla joskus ihan hyviäkin ajatuksia. Ilmaisu nyt on, sellaista kuin on. Ei tollanen vuosikausia jatkunut päänaukominen pikkuisella nettipalstalla jätä paljoa arvailujen varaa lääkityksen tasosta.

      • EiHyvä

        Pirullinen tyyppi, kun ottaa jonkun hampaisiinsa. Ei anna periksi ja on pakottanut monet lopettamaan.


      • Suosittelenjotain
        EiHyvä kirjoitti:

        Pirullinen tyyppi, kun ottaa jonkun hampaisiinsa. Ei anna periksi ja on pakottanut monet lopettamaan.

        Ei päänaukominen kovin korrektia ole kuusikymppiselle keskustelupalstalla.Jonkinlaisista ongelmista se kertoo ja huonosta olosta yleensä elämässä.


      • Suosittelenjotain kirjoitti:

        Ei päänaukominen kovin korrektia ole kuusikymppiselle keskustelupalstalla.Jonkinlaisista ongelmista se kertoo ja huonosta olosta yleensä elämässä.

        Niin, ja mikä on se ongelmasi?
        Kerro, jos se avautuminen auttaa sinua. Mehän ei sille varmasti voida täältä käsin tehdä yhtään mitään muuta kuin olla kuuntelijan paikalla.


    • Heikunkeikku

      En kannata.
      Miksi ylipäätään pitäisi ruveta laittamaan ihmisä johonkin järjestykseen?
      Kuka on ärsyttävin, kuka on paras, kuka on tympein, kuka ja kuka ja kuka.
      Kyllä sen nyt kaikki tietää, että yleisellä keskustelupalstalla on erityyppisiä kirjoittajia.
      Jokaisellahan on mahdollisuus valita kenen kanssa alkaa rupattelemaan.
      Ei kaikkien kanssa synkkaa samalla tavalla. Aaltopituus kiemurtelee kaukaa ohi omasta aaltopituudesta joidenkin kirjoittajien kanssa. Jotkut taas kirjoittaa semmosta tekstiä,
      että ittekseni tuumin, että kuinka voikaan kirjoittaa juuri siten kuin minä ajattelen.

      Tämä palsta on hyvä "opettelupaikka" opiskella kommunikoimaan erityyppisten tyyppien kera.
      Myöskin opetella pitämään hyppysensä kurissa, ettei ala sorminensa "ryntäilemään" jonkun mielipiteen kimppuun.

      En lue läheskään kaikkia aloituksia ja jos luen, eikä se miellytä, niin en sitä sitten avaa enää laisinkaan.
      Joissakin ketjuissa alkuosa menee (minun mielestäni) ihan tosi mukavalla tempolla, siistin helposti rullailee, mutta jossakin välissä tempo alkaa tekemään tepposia ja yhtäkkiä ketjun "sävy" muuttuu aivan toiseksi. Jos se "aivan toinen" on sopimatonta sävyä mun ajatuksille, niin unohdan sitten sen ketjun.

      Sitäkin voisi miettiä, että onko tämä palsta NIIIIN Valtavan tärkeä, että jos joku kirjoittaa "väärällä" tavalla, niin menettää täysin oman "mielenhallintansa".

      Jos valittaisiin palstan "tekstin-venytys-pitkittävyys-tyyppi", niin minä varmaankin voittaisin.
      Kun en onnistu (osaa) mielipidettäni sanoa vain muutamalla sanalla. Tarvitsen korikaupalla, ihan kukkuraan asti, sanoja joita sitten järjestelen sen mukaan, mitä milloinkin meinaan mitäkin mietiskellä.

      • Opettelijat

        Olet järkevä ihminen ja olet varmaan huomannut, että useimmiten tuon sävyn muuttumisen aiheuttavat Tellukan kaltaiset riitasointujen kylväjät, jotka ovat ottaneet palstan omaksi temmellyskentäkseen. Kummallisinta ja yhteistä näille tyypeille on se, että he eivät itse tee avauksia, vaan ainoastaan rikkovat toisten kirjoittamia.


      • Opettelijat kirjoitti:

        Olet järkevä ihminen ja olet varmaan huomannut, että useimmiten tuon sävyn muuttumisen aiheuttavat Tellukan kaltaiset riitasointujen kylväjät, jotka ovat ottaneet palstan omaksi temmellyskentäkseen. Kummallisinta ja yhteistä näille tyypeille on se, että he eivät itse tee avauksia, vaan ainoastaan rikkovat toisten kirjoittamia.

        Huomenta@

        Luimpas tämänkin yhden ihmisen yksinpuheluketjun.

        Hyvä olet, silitän olemattomia hiuksiasi.


      • Heikunkeikku
        Opettelijat kirjoitti:

        Olet järkevä ihminen ja olet varmaan huomannut, että useimmiten tuon sävyn muuttumisen aiheuttavat Tellukan kaltaiset riitasointujen kylväjät, jotka ovat ottaneet palstan omaksi temmellyskentäkseen. Kummallisinta ja yhteistä näille tyypeille on se, että he eivät itse tee avauksia, vaan ainoastaan rikkovat toisten kirjoittamia.

        Onhan siinä tosiaan perää, että usein samat nimimerkit alkavan "soheltamaan" sormillaan jos jotakin vänkäämisiä. En ala kuitenkaan nimeämään tyyppejä, jotka Minun mielestäni niitä sohelluksiaan soheltavat. Siinäkin voi olla eroja, miten kukin kenenkin kommentin sisäistää.

        Olen sitä mieltä, että vänkäämiset loppuisivat lyhyeen, jos niitä ei jatkettaisi sillä ajatuksella, että kuka sanoo ns. viimeisen sanan. Väitellään toisarvoisista asioista niin Suuuurella himolla, että ei välitetä yhtään, että se koko ketju muuttuu epämiellyttäväksi parin-kolmen tyypin väittelyksi ja joka usein ei liity aloituksen aiheeseen laisinkaan.
        Mitä väliä kuka viimeisen sanan sanoo. Minusta riittäisi, jos sanoo oman mielipiteen ja jos joku muu alkaa vänkäämään vänkäämisen ilosta, niin ei siihen tarvitsisi mielestäni ruveta jatkamaan sen enempää. Kyllähän sen tietää jo valmiiksi, että ei kaikki ole samaa mieltä.


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        Huomenta@

        Luimpas tämänkin yhden ihmisen yksinpuheluketjun.

        Hyvä olet, silitän olemattomia hiuksiasi.

        Onko sinulla paha tapa josta haluaisit päästä eroon? Minulla tuo pätemisen tarve aiheuttaa joskus hassuja tilanteita. Pakko sanoa, että luimpas ei ole suomen kieltä, vaan pitää olla luinpas.


      • Pätevä kirjoitti:

        Onko sinulla paha tapa josta haluaisit päästä eroon? Minulla tuo pätemisen tarve aiheuttaa joskus hassuja tilanteita. Pakko sanoa, että luimpas ei ole suomen kieltä, vaan pitää olla luinpas.

        Mietin kuumeisesti kumpaa muotoa käytän. Luinpas vsi luimpas, tulin siihen tulokseen, että saan keskustelukumppanin kun käytän mamukieltä.


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        Mietin kuumeisesti kumpaa muotoa käytän. Luinpas vsi luimpas, tulin siihen tulokseen, että saan keskustelukumppanin kun käytän mamukieltä.

        On helpompi nähdä rikka toisen silmässä kuin malka omassa silmässä.


      • Pätevä kirjoitti:

        On helpompi nähdä rikka toisen silmässä kuin malka omassa silmässä.

        Tuolla Heikku kertoi, että usein keskustelut muuttuvat parin kolmen tyypin jankutukseksi joissa aloituksen aihe unohtuu. Onneksi kävi näin, että vedit junan sivuraiteelle. Kiitos.


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        Tuolla Heikku kertoi, että usein keskustelut muuttuvat parin kolmen tyypin jankutukseksi joissa aloituksen aihe unohtuu. Onneksi kävi näin, että vedit junan sivuraiteelle. Kiitos.

        Et tainnut vieläkään ymmärtää tapaasi yrittää päteä joka asiassa?


      • Pätevä kirjoitti:

        Et tainnut vieläkään ymmärtää tapaasi yrittää päteä joka asiassa?

        No, kerroppas miten minä nyt päden. Ihan omin sanoin, älä käytä wikiä tai oikolukuohjelmaa.

        Ja jos kysyt samaa asiaa minulta, vastaan. Luimpas tai luinpas, on sinun pätemistäsi, eikös?


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        No, kerroppas miten minä nyt päden. Ihan omin sanoin, älä käytä wikiä tai oikolukuohjelmaa.

        Ja jos kysyt samaa asiaa minulta, vastaan. Luimpas tai luinpas, on sinun pätemistäsi, eikös?

        Niin onkin, luinpas on minun. Mutta sinä vain yrität, toistan yrität päteä palstalla. Tuollaiset vihjaukset yksinpuheluketjusta ovat tismalleen sellaista. Tyyliin...minä kyllä tiedän...älä käytä wikiä tai oikolukuohjelmaa..oikea palstan älykkö!


      • Pätevä kirjoitti:

        Niin onkin, luinpas on minun. Mutta sinä vain yrität, toistan yrität päteä palstalla. Tuollaiset vihjaukset yksinpuheluketjusta ovat tismalleen sellaista. Tyyliin...minä kyllä tiedän...älä käytä wikiä tai oikolukuohjelmaa..oikea palstan älykkö!

        Ei tosiasioiden julkituonti ole pätemistä.

        Mietippä kuinka sopuisasti tämän ketjun puskanikit mollaavat yhtä palstakirjoittajaa. Ei noin hyvään yhteistyöhön muiden palstalaisten kanssa kykene kuin itse itselleen vastaava.

        Sinunkin oikeinkirjoituksesi perustuu puhtaasti oikolukuohjelmaan.

        Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en tunne olevani älykkö Jotkut ystäväni sanavat, että olen sanavalmis eikä se ole synonymi älykäs sanalle.

        Tiedän kuka olet 😄


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        Ei tosiasioiden julkituonti ole pätemistä.

        Mietippä kuinka sopuisasti tämän ketjun puskanikit mollaavat yhtä palstakirjoittajaa. Ei noin hyvään yhteistyöhön muiden palstalaisten kanssa kykene kuin itse itselleen vastaava.

        Sinunkin oikeinkirjoituksesi perustuu puhtaasti oikolukuohjelmaan.

        Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en tunne olevani älykkö Jotkut ystäväni sanavat, että olen sanavalmis eikä se ole synonymi älykäs sanalle.

        Tiedän kuka olet 😄

        Eikö pitänyt mennä tiluksille suunnitteluhommiin? Et sinä minua tunne, et tunne edes itseäsi! Sinulle on tärkeätä jauhaa vaan joka viestissä tuota minä minä -mantraa. Pitää erikseen kertoa menevänsä jopa ravintolaan, et tiedä edes suurimman osan käyvän ravintoloissa.


      • Pätevä kirjoitti:

        Eikö pitänyt mennä tiluksille suunnitteluhommiin? Et sinä minua tunne, et tunne edes itseäsi! Sinulle on tärkeätä jauhaa vaan joka viestissä tuota minä minä -mantraa. Pitää erikseen kertoa menevänsä jopa ravintolaan, et tiedä edes suurimman osan käyvän ravintoloissa.

        Terveiseni tiluksilta. Tuli aamupäivällä siivottua kämppä kanssasi jutustellessani.

        Tuolta toisesta ketjusta voit lukea mitä sain täällä aikaseksi ja mitä söin.

        Kohta seitenkymppisenä ihan jotain pientä olen itsestäni oppinut tuntemaan.

        Sinä se tietäjä olet kun olet huomannut, että ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä 😄

        Minäminä ihan minä ite 😊entinen ravintola-alan yrittäjä.


      • Pätevä
        korppis kirjoitti:

        Terveiseni tiluksilta. Tuli aamupäivällä siivottua kämppä kanssasi jutustellessani.

        Tuolta toisesta ketjusta voit lukea mitä sain täällä aikaseksi ja mitä söin.

        Kohta seitenkymppisenä ihan jotain pientä olen itsestäni oppinut tuntemaan.

        Sinä se tietäjä olet kun olet huomannut, että ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä 😄

        Minäminä ihan minä ite 😊entinen ravintola-alan yrittäjä.

        Niin, ja mitä sinä olet oppinut?
        Voit sinä kertoilla omasta elämästäsi palstalla niin paljon kuin haluat, Mehän emme varsinaisesti voi auttaa sinua ongelmasi kanssa, mutta olet löytänyt täältä hyviä kuuntelijoita. Toisaalta hyvin monet naureskelevat seitsämänkymppisen avautumiselle keskustelupalstalla.


      • Pätevä kirjoitti:

        Niin, ja mitä sinä olet oppinut?
        Voit sinä kertoilla omasta elämästäsi palstalla niin paljon kuin haluat, Mehän emme varsinaisesti voi auttaa sinua ongelmasi kanssa, mutta olet löytänyt täältä hyviä kuuntelijoita. Toisaalta hyvin monet naureskelevat seitsämänkymppisen avautumiselle keskustelupalstalla.

        Huomenta@ yökyöpeli.

        Sinulla tuntuu olevan vakavampi ongelma kuin minulla.

        Yö on tarkoitettu levolle ja päivä puuhasteluille. Nettikeskustelut tietty voi hoitaa yöllä jos ei saa unta, mutta ne voi hoitaa myös aamupalaa nauttiessa tai istahtaessa huilaamaan töiden lomassa. Tapansa kullakin.

        Ihmettelen kiintymystäsi minuun. Kivahan se on kun olet ahkera seuraajani sehän päivän sana sosiaalisessa mediassa kuinka monta seuraajaa on esim. instagramissa.

        Minulla on tapanani kertoa elämästäni facessa, instagramissa ja blogissani (nyt blogi on jäänyt odottamaan aikaa jolloin en ole kiireinen) Se on nykyaikaa. Olen ajassa mukana.

        Kysyit mitä olen oppinut....paljon sellaista mikä ei kaikille naisille onnistu. Vasara, sähkösaha ja muut verneet istuvat kätösiini samoin kuin maalaussiveltimet tai savi. Lisäksi olen hyvä kirjoittaja. Kirjoitan mieluummin itsestäni kuin haukun muita heidän puutteistaa.

        Kuinka monta Teitä on siellä koneellasi kun monikossa kirjoitat? Yöllä on turvallisempi kuvitella, että lähellä on muitakin. Ymmärrän, kun kesäyöt pimenevät, nukun hyvin mökin ylisillä kun näen naapurustossa pihavaloja.

        En minä mitään avaudu. Ymmärrätkö sinä mitä avautumisella tarkoitetaan?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Huomenta@ yökyöpeli.

        Sinulla tuntuu olevan vakavampi ongelma kuin minulla.

        Yö on tarkoitettu levolle ja päivä puuhasteluille. Nettikeskustelut tietty voi hoitaa yöllä jos ei saa unta, mutta ne voi hoitaa myös aamupalaa nauttiessa tai istahtaessa huilaamaan töiden lomassa. Tapansa kullakin.

        Ihmettelen kiintymystäsi minuun. Kivahan se on kun olet ahkera seuraajani sehän päivän sana sosiaalisessa mediassa kuinka monta seuraajaa on esim. instagramissa.

        Minulla on tapanani kertoa elämästäni facessa, instagramissa ja blogissani (nyt blogi on jäänyt odottamaan aikaa jolloin en ole kiireinen) Se on nykyaikaa. Olen ajassa mukana.

        Kysyit mitä olen oppinut....paljon sellaista mikä ei kaikille naisille onnistu. Vasara, sähkösaha ja muut verneet istuvat kätösiini samoin kuin maalaussiveltimet tai savi. Lisäksi olen hyvä kirjoittaja. Kirjoitan mieluummin itsestäni kuin haukun muita heidän puutteistaa.

        Kuinka monta Teitä on siellä koneellasi kun monikossa kirjoitat? Yöllä on turvallisempi kuvitella, että lähellä on muitakin. Ymmärrän, kun kesäyöt pimenevät, nukun hyvin mökin ylisillä kun näen naapurustossa pihavaloja.

        En minä mitään avaudu. Ymmärrätkö sinä mitä avautumisella tarkoitetaan?

        "korpikirjailija"

        Hän on nyt varovainen sen konsonantti-ongelmansa kanssa.
        (nyt blogi on jäänyt odottamaan aikaa jolloin en ole kiireinen)
        Miten kulta kerkiää täällä blogaamaan? :)

        H.


      • Pätevä
        korpikirjailija kirjoitti:

        Huomenta@ yökyöpeli.

        Sinulla tuntuu olevan vakavampi ongelma kuin minulla.

        Yö on tarkoitettu levolle ja päivä puuhasteluille. Nettikeskustelut tietty voi hoitaa yöllä jos ei saa unta, mutta ne voi hoitaa myös aamupalaa nauttiessa tai istahtaessa huilaamaan töiden lomassa. Tapansa kullakin.

        Ihmettelen kiintymystäsi minuun. Kivahan se on kun olet ahkera seuraajani sehän päivän sana sosiaalisessa mediassa kuinka monta seuraajaa on esim. instagramissa.

        Minulla on tapanani kertoa elämästäni facessa, instagramissa ja blogissani (nyt blogi on jäänyt odottamaan aikaa jolloin en ole kiireinen) Se on nykyaikaa. Olen ajassa mukana.

        Kysyit mitä olen oppinut....paljon sellaista mikä ei kaikille naisille onnistu. Vasara, sähkösaha ja muut verneet istuvat kätösiini samoin kuin maalaussiveltimet tai savi. Lisäksi olen hyvä kirjoittaja. Kirjoitan mieluummin itsestäni kuin haukun muita heidän puutteistaa.

        Kuinka monta Teitä on siellä koneellasi kun monikossa kirjoitat? Yöllä on turvallisempi kuvitella, että lähellä on muitakin. Ymmärrän, kun kesäyöt pimenevät, nukun hyvin mökin ylisillä kun näen naapurustossa pihavaloja.

        En minä mitään avaudu. Ymmärrätkö sinä mitä avautumisella tarkoitetaan?

        Voitko tosiaan olla noin typerä, tyhmä ja naiivi. Kokoa järkesi, ainakin ne rippeet mitä on jäljellä. Ei minulla mitään kiintymystä sinuun ole, joten älä vastaa tähän viestiin niin pääset minusta. Toistan, älä pöljä vastaa!


    • pöhkööpötköö

      Ei kai täällä henkilöt ole pääasia, vaan mielipiteet?

      • Eivaisjaksa

        Niin ja Tellukka


      • EinariEpätoivoinen
        Eivaisjaksa kirjoitti:

        Niin ja Tellukka

        Tule nyt jo Nittaminax pois piilosta, korvat näkyvät. ;)))


    • Joo heti kannutan tuollaisen aloitteen :).

      • Robottiahävettää

        Tunnen suurta myötähäpeää Tellukkaa kohtaan.


      • Robottiahävettää kirjoitti:

        Tunnen suurta myötähäpeää Tellukkaa kohtaan.

        Mitä tuo kannutan itseasiassa tarkoittaa?


      • Robottiahävettää
        siilenä kirjoitti:

        Mitä tuo kannutan itseasiassa tarkoittaa?

        Monet palstalaiset ovat niin rasittavia, että on pakko ottaa kannua.


      • Robottiahävettää kirjoitti:

        Monet palstalaiset ovat niin rasittavia, että on pakko ottaa kannua.

        Nii, kyllä hän joka haluaa juoda, löytää aina syyn juomiselle :D.


    • robottianaurattaa

      On tainnut palstalta kirjoittajat kadota loma- ja kesälaitumille.
      Loput pyörimme kehää sisä- ja ulkoreunaa.

      • Apuu.va

        Ei kestä keskustella halla-ahosta ja perussuomalaisista , korvia myöten täynnä.


      • mittamelkotäynnä
        Apuu.va kirjoitti:

        Ei kestä keskustella halla-ahosta ja perussuomalaisista , korvia myöten täynnä.

        Mutta kaikkein älyttömin on hunkzs ja hunkzsin runopalsta. Kuusikymmentä viiva kuolema olevalla äijällä voisi kuvitella olevan kesäaikaan jotain muuta tekemistä, mutta ei. Päivästä toiseen paljasta paskaa!


      • mittamelkotäynnä kirjoitti:

        Mutta kaikkein älyttömin on hunkzs ja hunkzsin runopalsta. Kuusikymmentä viiva kuolema olevalla äijällä voisi kuvitella olevan kesäaikaan jotain muuta tekemistä, mutta ei. Päivästä toiseen paljasta paskaa!

        "mittamelkotäynnä"

        Ei täällä ole runoja.
        Runoilla on oma palstansa.
        -
        Kuvailehan siis hunksin aloitusta kauniiksi kokoelmaksi kaiken-ikäisten taruja, joissa muutama nätti rivi yhdistyy saumattomasti niihin sointuvaan musiikkiin.

        H.


      • kuka.vedättää.ketä

        Onhan se hyvä jos haaveillaan ja härskeilläkin riimeillään saa läyskiä roikkumaan perässään.
        Osa taitaa kuitenkin nauraa partaansa ja vedättää Hoota!


      • mittamelkotäynnä
        hunksz kirjoitti:

        "mittamelkotäynnä"

        Ei täällä ole runoja.
        Runoilla on oma palstansa.
        -
        Kuvailehan siis hunksin aloitusta kauniiksi kokoelmaksi kaiken-ikäisten taruja, joissa muutama nätti rivi yhdistyy saumattomasti niihin sointuvaan musiikkiin.

        H.

        Taitaa vanhaa pappaa ärsyttää, kun pappaa ei valittukaan palstan ärsyttävimmäksi. Jopa rakoperseet menee ohi. Ehkä sinun epäillään olevan narttu ?


      • Täällänainen
        kuka.vedättää.ketä kirjoitti:

        Onhan se hyvä jos haaveillaan ja härskeilläkin riimeillään saa läyskiä roikkumaan perässään.
        Osa taitaa kuitenkin nauraa partaansa ja vedättää Hoota!

        Hunkutti käy kerjäämässä jopa toisissa keskusteluissa naisia tulemaan omiin keskusteluihin. On se niin säälittävä.


      • heikko.on.taso
        kuka.vedättää.ketä kirjoitti:

        Onhan se hyvä jos haaveillaan ja härskeilläkin riimeillään saa läyskiä roikkumaan perässään.
        Osa taitaa kuitenkin nauraa partaansa ja vedättää Hoota!

        Härskejä vähän loput lapsellisia töksäytyksiä.


      • IkäköVaivaaVai

        Kyllä tällaiset ketjut karkottavat asialliset keskustelijat sekä kiinnostavia aiheita ja ketjuja kurkistamaan tuleet.

        Ihmettelen, mikä on muuttanut linjoja. Alkaako ikääntyinen vaikuttaa negatiivisesti?


      • kuka.vedättää.ketä kirjoitti:

        Onhan se hyvä jos haaveillaan ja härskeilläkin riimeillään saa läyskiä roikkumaan perässään.
        Osa taitaa kuitenkin nauraa partaansa ja vedättää Hoota!

        "kuka.vedättää.ketä"

        Minua on vedätetty paljonkin.
        Niin on hyvä.
        Koska ilman into-himoa ei keskustelua voi pitää yllä.
        Älä kuitenkaan murehdi vuokseni.
        Kyllä minä kestän kaiken minkä olen aloittanutkin.
        Kuten olet huomannutkin, on masentavaa jäädä ilman huomiota.
        Minun ei tarvitse masentua :)

        H.


      • kuka.vedättää.ketä
        hunksz kirjoitti:

        "kuka.vedättää.ketä"

        Minua on vedätetty paljonkin.
        Niin on hyvä.
        Koska ilman into-himoa ei keskustelua voi pitää yllä.
        Älä kuitenkaan murehdi vuokseni.
        Kyllä minä kestän kaiken minkä olen aloittanutkin.
        Kuten olet huomannutkin, on masentavaa jäädä ilman huomiota.
        Minun ei tarvitse masentua :)

        H.

        Äläpä sitten huomioi.

        Näin on hyvä huomaamattomana.


      • kuka.vedättää.ketä kirjoitti:

        Äläpä sitten huomioi.

        Näin on hyvä huomaamattomana.

        "kuka.vedättää.ketä"

        Huomiohan on itsestäsi kiinni.
        Älä heiluta puskaasi.
        EOC

        H.


    • OnkoTosiaanN

      Onko Tellukka mies?
      Minusta kuulostaa ihan naisnimimerkiltä?

      • Kirjoituksistaan päätellen voipi olla mieski.


      • monella.mutta.itsenäni

        Ei täällä kovinkaan monta kirjoittajaa ole. Monilla on useampia nikkejä. Kirjoittavat sekä miesten että naisten nikeillä. Eiköhän heillä itselläänkin ole hämärtynyt oikea persoonansa.


      • Tunarit
        monella.mutta.itsenäni kirjoitti:

        Ei täällä kovinkaan monta kirjoittajaa ole. Monilla on useampia nikkejä. Kirjoittavat sekä miesten että naisten nikeillä. Eiköhän heillä itselläänkin ole hämärtynyt oikea persoonansa.

        Täällä oli ennen hunkzsia hyviä kirjoittajia useampiakin, onnistuu käytöksellään häätämään herkemmät veks. Ihan sama Tallukalla, jatkuvaa napinaa ja nillitystä, varsinkin jos palstalle ilmaantuu uusi kirjoittaja. Saisivat hävetä molemmat häiriköt.


      • Nykyaikana
        Tunarit kirjoitti:

        Täällä oli ennen hunkzsia hyviä kirjoittajia useampiakin, onnistuu käytöksellään häätämään herkemmät veks. Ihan sama Tallukalla, jatkuvaa napinaa ja nillitystä, varsinkin jos palstalle ilmaantuu uusi kirjoittaja. Saisivat hävetä molemmat häiriköt.

        Tämä on asiaa.


      • Hyvätietäää
        siilenä kirjoitti:

        Kirjoituksistaan päätellen voipi olla mieski.

        On ottanut näköjään sinut silmätikukseen...lueskelin tuolta toisaalta. Melko yhdentekevä ja köyhä Sverige-läyskä.


      • Hyvätietäää kirjoitti:

        On ottanut näköjään sinut silmätikukseen...lueskelin tuolta toisaalta. Melko yhdentekevä ja köyhä Sverige-läyskä.

        Mieluusti näyttää mulle kommentoivan mutta ei se haittaa, kiva kun joku noteeraa :).
        Jos ois yhdentekevä sullekkin, tuskin kommentoisit tässä häntä.


      • Hyvätietäää kirjoitti:

        On ottanut näköjään sinut silmätikukseen...lueskelin tuolta toisaalta. Melko yhdentekevä ja köyhä Sverige-läyskä.

        Siinä osuitkin lähemmäksi kuin oikeaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=uyfM1-HZzOY


      • Sivustaseurannut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe