Finnair vol.III

Jatketaan täällä, niin helpompi seurata.

Itse menossa vasta haastatteluun, hyvillä mielin.
Tiedän ihmisiä, joille "kiitos, mutta ei kiitos-viesti."

Tsemppiä kaikille.
Ilmianna
Jaa

43 Vastausta

Emo2005: Minkä vaiheen jälkeen tiedät hakijoiden saaneen hylkyilmoituksia? Itse odottelen, jospa pääsisin täyttämään medi-kyselyn ku mitään ei ole kuulunut tehtävien teon jälkeen. Hurjasti onnea haastatteluun!
Ilmianna
Jaa
Ihan eka vaihe. Ei saanut yksi edes tehtäviä. :(
Ilmianna
Jaa
Kertokaa ihmeessä arviointipäivästä! Fiiliksiä yms!:)
Ilmianna
Jaa
Ja taas uus viikko.:) Te porukka jotka ootte samassa veneessä, eli ei oo tehtävien jälkeen kuulunut mitään, kertokaa jos joku saa jotain! Luulisi että lähettävät aina about kerralla niitä viestejä. Josko tällä viikolla....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep, tulisikohan loppukuussa viimeistään jotain tietoa, jos kursseja joka kk syksyllä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei, vähän outo kysymys. Mikäli laihtuu kovasti, saako firman puolesta uuden virkapuvun?
Ilmianna
Jaa
Onko kukaan löytänyt muita keskusteluja tästä aiheesta, jossa porukka kertoisi esim arvointipäivästä tai muuten vaan? Voisi linkata vaikka tähän! (: (itse kyllä koittanut koluta netin läpi muttei ole löytynyt)
Ilmianna
Jaa
Onko kukaan löytänyt tästä samasta aiheesta keskustelua muualta? Voisi vaikka tänne linkkailla? Nyt siis tämän hetken hausta, esim arviointipäivästä yms!(:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuliko mieleen että siihen on ehkä jokin syy miksei niistä täällä kerrota mitään?...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse hyvillä mielin haastiksessa käynnyt.
En rupea avaamaan tässä mitään, paitsi että lisäkseni 8 muuta ihanaa ihmistä oli paikalla ja kaikilla oli mukavaa. Hyviä hakijoita kaikki. :)
Ilmianna
Jaa
Erittäin mukava päivä, oma ryhmäni oli ihan huippu! Älkää turhaan stressatko päivää, vaan nauttikaa kaikesta mitä se sitten tuokaan tullessaan.
Ilmianna
Jaa
Kuulin, että joillekin olis ilmoiteltu jatkosta jo arviointipäivän jälkeen, vaikka haastatteluja jatkuu 3.7 asti. Löytyykö täältä porukkaa jolle olis ilmoiteltu? Myös joillekin edellisessä rekryssä olleille on tarjottu ilmeisesti kurssipaikkaa.
Jatkosta sen verran, että ilmeisesti pari ekaa kurssia on peruttu, ensimmäinen kurssi alkaa kaiketi Syyskuun lopulla uusille ja kokeneille Elokuun lopussa. Kokeneille 2 kurssia suunniteltu ja uusille alunperin suunniteltu 8, joista nyt Elokuun kurssit peruttu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Mistä nämä tiedot on peräisin, suoraan Finnairilta? Vai omaa spekulointia...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kurssiasiat kerrottiin arviointipäivässä. Noi, että joillekin ilmoitettu kertoivat muut hakijat. Siksi haluaisin kuulla jos muut kuullut samaa....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Arviointipäivässä kerrottiin että ensimmäinen kurssi alkaa 4.8. ja suunnilleen parin viikon välein siitä eteenpäin on kursseja sen listan mukaan mikä näytettiin. Tuskin kenellekään vielä on jatkosta ilmoitettu koska puolet haastatteluista on vielä tekemättä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ne kurssiajat luki paperissa, mutta haastattelija sanoi että 2 ekaa kurssia on peruuntunut. Tai olisko kenties täynnä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sain juuri sähköpostin, että Finnair on valinnut osan jatkoon ja en ole valittujen joukossa (tämä siis tehtävien ja videohaastattelun jälkeen jotka tein toukokuun lopulla). Tsemppiä muille!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Hylsy tuli ennakkotehtävien ja videohaastattelun perusteella. Se siitä sitten.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Koska palautitte tehtävät? Itse en ole niiden jälkeen saanut vielä mitään tietoa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kakjaja kirjoitti:
Koska palautitte tehtävät? Itse en ole niiden jälkeen saanut vielä mitään tietoa..
Palautin tehtävät ihan toukokuun lopulla, 4 päivää sen jälkeen kun sain tehtävä ja haastattelukutsun. Ehkä sinulle Kakjaja on tulossa parempia uutisia sähköpostitse, jos et hylkyä vielä saanut!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Itse palautin myöhemmin, ni en vielä uskalla huokaista helpotuksesta. Kun voi olla että eivät ole vielä kerenneet käymään niitä läpi...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Showmustgoon kirjoitti:
Hylsy tuli ennakkotehtävien ja videohaastattelun perusteella. Se siitä sitten.
mun ystävä sai myös hylsyn tänään mutta sano et se hakemus on vielä voimassa ja voi olla et ovat vielä yhteydessä jos on tarvetta :) ei kannata viel kokonaan menettää toivoa :)
tsemppiä kaikille odotteluun ja haastatteluihin !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko muut saaneet kutsuja jatkoon (mediin ja haastettatteluihin), vai kävikö niin, että kurssipaikat täytetään niillä, jotka kerkesivät laittaa hakemuksen heti haun alettua eli toukokuun alussa? Itse laitoin hakemuksen vasta toukokuun lopussa, kun hakijoita oli jo kutsuttu haastatteluun. Olinkohan sitten vain liian hidas. :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ainakin näihin haastatteluihin joita on 3.7.saakka on valittu haastateltavat jo tämän kuun alussa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä tarkistin, että tein hakemuksen 15.5 ja jatkoonpääsystä viestin siitä n. 10 vrk päästä. Tein tehtävät ja videon melkeinpä heti. Ja mitään ei oo kuulunut. Onkohan tänään lähetetty sitten kaikille hylsyviestit jotka on tippunut.. Hmm no turhaa spekulointia! Jännittää vaan odotella joka päivä että josko tänään. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hakemus 11.5 ->tehtävät 16.5 ->med-kysely 26.5 -> 1.6 kutsu arviointipäivään....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Anteeksi nipotus mutta opetelkaa nyt hyvänen aika edes kirjoittamaan nuo päivämäärät oikein eli piste myös sinne kuukauden perään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko kukaan saanut oikeasti hylkäystä? Eli siis pudonnut kokonaan pois myös tulevista rekryistä? Itse odotin kolme viikkoa ennakkotehtävien jälkeen ja tänään sain viestin ettei minua ole valittu jatkoon. Ilmoittivat kuitenkin, että olen yhä rekrytoinnissa mukana.
Harmittaa kyllä kovasti koska ehdin jo haaveilla syksyllä alkavasta kurssista. Noh ehkä myöhemmin tulee uusi kurssi mihin pääsen mukaan. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Eikai avoimessa haussa voi täysin tulla hylätyksi. Hylkyviestissä lukee käsittääkseni kaikille, että hakemusta tullaa säilyttämään ja se on voimassa ja se voidaan ottaa uudelleen käsittelyyn, mikäli on tarvetta. Itse sain siis. ko viestin eilen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pääsitkö arviointipäivään vai tuliko tuo hylkyviesti videon tms. jälkeen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nevergivingup kirjoitti:
Eikai avoimessa haussa voi täysin tulla hylätyksi. Hylkyviestissä lukee käsittääkseni kaikille, että hakemusta tullaa säilyttämään ja se on voimassa ja se voidaan ottaa uudelleen käsittelyyn, mikäli on tarvetta. Itse sain siis. ko viestin eilen...
Niin totta. Mutta olisihan se jo hakijan kannalta mukava jos saisi tietää ettei mitään mahdollisuuksia ole. Tuo viesti jätti kuitenkin toivon kipinän ja olisi ilkeää vuosi odotella että jos sittenkin...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hei te arviointipäivässä käyneet! Millaisella vaatetuksella menitte, kun itse ajattelin ihan vaan siistejä perusvaatteita. Että oliko siellä jotain super laittautuneita tyyppejä!? Ja sen verran vielä, kun mitä luin aikaisempia keskusteluja vuosien takaa, niin siellä puhuttiin että haastatteluissa kysyttiin myös ns. perusteitoja yrityksestä ynm. Eli pitääkö nyt päntätä nuo kaikki finnairin tiedot yms!(: Ja onnea kaikille arvointipäivään, sekä valintoihin!(:
Ilmianna
Jaa
Mikä tuo "simulointitehtävä" nyt oikeen käytännössä sit on?! :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tehtäviä en kommentoi mutta eipä siellä yrityksestä mitään kysytty. Toki on ihan yleissivistävää ja suositeltavaakin tietää perusasiat ko yrityksestä. Ei siellä meidän ryhmässä ainakaan kukaan mitenkään erityisesti ollut laittautunut mutta toki huoliteltu ulkonäkö on aina eduksi. Siistit perusvaatteet. Omasta mielestäni esim.jakkupuku ois vähän liitoiteltua. Omana itsenään kun menee sinne niin kaikista parasta niin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hylsy viestejä nyt tullut ilmeisesti vain niille jotka on palauttaneet tehtävät kuun vaihteessa. Vai onko jollekin tulut hylsy, joka sai vasta tässä kuussa tehtävät?
Ilmianna
Jaa
Mä tein tehtävät 28.5, en oo saanut hylkyä vielä. Näköjään muille tullut. Outoa.. onkohan sitten hyvä juttu.
Ilmianna
Jaa
Tehtävät tehty toukokuun loppupuolella. Minäkään en oo saanut mitään viestiä tässä kuussa. Ehkä katsovat ensin kesäkuun arviontipäivän tulokset ja sen perusteella kutsuvat sitten seuraavan porukan? Tai sitten ei.
Ilmianna
Jaa
Miten pitkä matka esim kentältä on tuonne arviointipäivä paikkaan? Pystyykö ihan kävelemään, ja löytyykö oikea paikka helposti?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Se on lentokentällä terminaalien vieressä. Vieressä on Hilton-hotelli. Karkeesti arvioituna n.3 min kävelee esim. Starbucksista siihen. Löytää helposti koska Poliisi on samassa rakennuksessa ja se on selvästi merkitty.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Itse kävin tänään arviointipäivässä ja kivaa oli! Simulaatio-tehtävä oli hauska ja itselläni ainakin päivä meni todella hyvin ja niin näytti koko ryhmällänikin menevän! Toivotaan että kurssilla nähdään ja tsemppiä muille vielä arviointipäivään meneville! :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Uusi
Hei mä olin tänään myös =D oli kyllä kiva päivä! Tsemppiä minunkin puolesta kaikille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Kiva kuulla! Itse edelleen odotan omaa vuoroani jännityksellä! Näyttäisi tänä vuonna tuo arviointipäivä olleen suunniteltu todella hyvin, kun kaikilla on positiivinen mieli päivän jälkeen (:
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uusi
Kellään tullut vielä jatkokutsua arviointipäivän jälkeen? Itse en osaa sanoa yhtään miten meni, oon kyllä tosi itsekriittinen aina....
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Finnair vol.III

Jatketaan täällä, niin helpompi seurata.

Itse menossa vasta haastatteluun, hyvillä mielin.
Tiedän ihmisiä, joille "kiitos, mutta ei kiitos-viesti."

Tsemppiä kaikille.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta