Qashqain varoitusvalo!

nissanin-laatuako

Varoitusvalo palaa mittaristossa, siis sellainen keltainen kolmio, ainakin puoliminuuttia kun on lähtenyt ajamaan? Onko tuo normaalia että se palaa niin kauan ennekuin sammuu? Kyseessä on se "maanantaipäivän kappale" josta aiemmin kirjoitin, sama josta on levinnyt pyöränlaakeri, jarrut, ilmastoinnin kompressori, sekä kytkinpuoli! Kaikki on korjattu, mutta tuo valo ärsyttää!
Kilometrejä on kohta ruhtinaalliset 80.000 mittarissa!
Nyt on mennyt 2500 e remontteihin vuoden aikana! Koskahan tapahtuu lopullinen räjähdys, ja istun sitten ratti kädessä rotvallin reunalla!

10

6707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoon.vaihdettava

      Voiko olla surkeampaa laatua kuin qashqain laatu?

    • tubolev

      Hidas älyinen luistonesto, haistelee anturoita ennen lentoon lähtöä!

    • nissanin-laatuako

      En todellakaan sosittele nissania!

    • Entinen-Nissanisti

      Nykyiset Nissanit ovat käytännössä Renaultteja, uusi Micrakin valmistetaan Ranskassa ja samassa tehtaassa viereiseltä linjalta tulee Ranault Clio, kuin on sama auto teknisesti. Nissanin ajettavuus on parantunut mutta valitettavasti luotettavuus heikentynyt.

      • rellukas

        Ai pärkele onko se tossiaan rellukka vale puketissa, voihan venäjä!


    • Pateso

      Jo mulla 1,,2 50000 km ajettu remppaa tehty 3000€ eestä vit...mikä romu.

    • vain-kesäkelille

      Minulla alkoi tämän päivän lumikelillä ajelun jälkeen ongelmat. Auto ei kiihdy vaikka survoo kaasupolkimen pohjaan, kerää kierroksia hitaasti ja puhti on poissa. Käytännössä silä ei voi ajaa kun ei pääse risteyksistä liittymään alle kilometrin väleihin.

      Mittaristossa palaa luistoneston valo jatkuvasti ja vaihteenvalinta opastimen merkkinuolet palaa yhtäaikaa. Miten voi yhtäaikaa laittaa sekä isomman että pienemmän vaihteen?

      Joko 33000 km on liikaa tuommoiselle rakkineelle?

      • Kakkia

        Wiimasuojaa tollanen räppänä ainakin tarvitsee, koska kaasuläppä kotelo on huurussa kuin pingviinin pallit!


    • Anonyymi

      Mites tuollainen uusi toitsukka tai Škoda malli pelloo, Taitaa ranskalainen kuitenkin yllättää kestävyydellään?

    • Anonyymi

      150000 ajettu qasqai ei ikään mitään vikaa. Edellinen seat aina härillään. Luistonesto hajalla n.1000e. Ikkunannostimen vaijerit poikki. Kulki välillä kuin kenguru nyki ja teki vaikka mitä. Ja kysymyksessä oikein turpo tiisseli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe