Mitä minun pitää tietää?

Kiusattumummoliini

Lisään yhden "erikoisuuden" järjen jättiläisiltä, eli autoni, on Wolski mallia Touran, tumman harmaa väriltään, - autoni kuskin puoleinen penkki (ainakin), kuumuu, vaikka kaikki lämpötilan namikat on kiinni; onko autoni kaapattu ja (ainakin avain on) ja kun minutkin on esineellistetty ja sitten ohjelmoitu niin että kun istun jossain pitempää (se kaapattu paljas peräpääni kuva älypuhelimessani taannoin) kuumentaa istuimen ja taas saadaan pidettyä yhteys johonkin mobiililinkkeihin, olenko siis elävä mobiilitukiasema?

Kummastutta autollani ajaessa, kuinka vastaan tulevat ihmiset esim. Joensuun liikenteessä, reagoivat, - kertokaa tekin Hyvät ihmiset jotka olette nähneet tai näette autossani jotain kummallista, vai sitten onko jossain netissä julkaistu minua halventavaa kuvaa; - voin vakuuttaa että jos niitä siellä on , niin asialla on rikolliset ja salakuvaajat, jotka ovat tuolta jostain kaukaa idempää esim. Kitteeltä tai Rääkkylästä tai Kesälahdelta, näiltä paikkakunniltahan ne taannoisetkin kuuluisuudet olivat.

En pian ilkea ajaa autollani mihinkään, - minä joka hoidin sairasta miestäni kymmenen vuotta ja sitten paloin loppuun ja jouduin raskaan psyykkisen prosessin jälkeen laittamaan hoitoon vieraaseen paikkaan, olenko ansainnut vielä halveksuntaa valehtelijoiden ja rikollisten taholta, kukaan ei ymmärrä miten raskasta omaís hoitajan osa on - se on vuosiksi pitkittynyt suruaika.

Yritän tavata ihmisiä tuolla kansantalolla, mutta sinnekin nämä mustamaalaajat tulevat jäljessäni ja levittävät valheitaan - näyttelevät heti kännyköitään uusille tupaan tulijoille, ilm. kuvia mitä ovat salakuvanneet ja sitten ties miten käsitelleet..

Kuulin aivan selvästi kun sellainen juipelo esitteli taaempana minua sanoen, että olen paha, mikä ihmeen paha...tavallinen isoäiti ja aikoinaan perheen äiti, sekä lisäksi "äiti" neljälle kehitysvammaiselle, jotka asuivatsijoitettuna kymmenen vuotta kodissamme, olenko minä paha...

En meinaa uskoa tätä oikein todeksi millään, ja kun olen ollut hyvin pidetty työntekijä aina missä olenkaan elämäni aikana ollut, ja nyt nämä rikolliset tahot, ilm. peittääkseen omia väärinkäytöksiä kotiamme kohtaan, yrittävät tehdä minusta epäihmisen.. kirkkoonkin tulivat jäljessäni, eli pitää olla iso rahanen bisnes kun ei voi näkyvistään päästää...Jumala minua varjelkoon. ja antakoon ymmärrystä myös minua kaltoin kohtelevillekin.

Ottakaa minuun yhteyttä jos tunnistatte tämän tarinani joka on tosi.

2

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samamummo

P.s. p. on 0469627026, lisään vielä että ajan usein Joensuu - Kitee väliä kutostietä..

• Kehoitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2077
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1640
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      62
      1371
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1178
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1141
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1104
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1093
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1041
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      903
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      864
    Aihe