Kuvatpiiloon

Justiinatarvaan

Siis mitä mieltä olette munan kuvista mitä miehet lähettää? Sain juuri yhden en kyllä tajua?

21

1451

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelija

      Onneks olkoon

    • 789064

      Kyllähän se kertoo yksinäisyydestä ja kaipuusta. Onko suomalaiset miehet niin jöröjä etteivät osaa kertoa sitä muuten?

      • puskajusseja

        höpö höpö ! munakuvan lähettäminen on heitä itseään kiihottavaa toimintaa. Nykyajan "puskajussit" . Ennen, kun ei ollut sähköisiä viestimiä, nämä tyypit lymysivät puistoissa popliinitakki päällä, valmiina vilauttamaan. ! Itse muistan nuoruudestani sedän, joka istui autossa ostoskeskuksen parkkipaikalla kartta kädessä. Hän huuteli minua näyttämään missä sijaistee Varalan urheiluopisto. Kun menin, hän vetäisi kartan alta munansa esiin ja pyysi ajelulle. Ei tosiaankaan kiinnostanut. Juoksin nopeasti pakoon, minkä jaloistani pääsin.
        Ainakin itse tiedän parempiakin keinoja kertoa palavasta kaipuusta.


    • sä_lähtisitkö

      jospa miehen_haaveissa oblivion,. Vain sinä hän ja sitten se sieltä lento peliltään käsin kesken tarkastus keikan näyttelis vehjettään :D :D tausta musiikki pave maijanen, vastaisitko hellään suudelmaaaan, olisitko valmis kohtaamaan, tulisitko asemalle mua vastaaaan o oho hooo tuntisitko vanhan esi isien aikuisen kaipauksen

      • oblivioni

        joo, siinä pesis kentällä alkais hieromaan XD


    • ytrewqwww

      Mitä siinä ei tajua?

    • kaikkiaikanansa

      Ei minua ainakaan ensimmäiseksi miehen munat kiinnosta, blokkaan munan lähettäjät välittömästi, on inhottavaa saada munankuvia.

    • älkjgftip

      Munan kuvan lähettäjää ei voi ottaa oikein vakavasti. Toisaalta hyvä että lähettää, niin tietää että ei ole muuta mielessä. Ei pitempään suhteeseen. Vai voitko kuvitella että joskus jutellaan " Niin, sillaihan meidän romassi roihahti, kun laitoit sen kikkelin kuvan näytille, kyllä oli romanttinen avaus" Oli sillä Urpolla komea kikkeli. Siihen minä hänessä ihastuin. Se on kyllä ihan parasta hänessä. Kikkelinkuva on kehyksissä nyt ruokailusalin takan päällä, siinä meidän hääkuvan vieressä.

      • kuhhhvghgg

        Mitäs kuvia pistetään kun iso osa suhteista on alkanut siitä että nainen on kännissä antanut baareilun jälkeen? Siinäkö romantiikkaa sitten.


    • ikuinen-sinkku
    • munakuvatesiin

      Lisään munakuvat omaan nettigalleriaani jonne on pääsy vain tietämilläni naisilla. Siellä munat on rankattu ulkonäön ja nimen mukaan keneltä kuva saatu. Jos joku naisista joilla on pääsy kuvia katsomaan alkaa seurustella kuvan munan kanssa, kuvan päälle tulee teksti varattu muna.

      • hhjjj

        Wau ! toi onkin kätevää. Taidan perustaa ihan ikioman munagallerian.


    • kuviahaluttiin

      Siis tuskin kukaan lähettää munan kuvaa siksi että haluaa suhteen naisen kanssa. Ihan vaan ärsyttääkseen heitä. Näköjään onnistuvat siinä. Oikeastaan aika nerokasta. Muuten ei naiseen saa minkäänlaista reaktiota.
      Jos reagoisitte enemmän muihin viesteihin niin munankuvat vähenisivät. Sitä tuskin tapahtuu joten gallerioitte jatkossakin munankuvia. Tehkää albumi ja myykää eniten tarjoaville. Johonkin taidegalleriaan vaikka. Kehystätte ne kuvat ja teillä on taidetta.

      Miksi siis reagoida munankuviin kun ette reagoi mihinkään muuhunkaan. Se on vaan huomiohakuisuutta.
      Onhan tuo nyt päivänselvää.
      Voitte vastata noihin viesteihin, mikä olisi tietenkin tapojenne vastaista. Mitä se vastaus olisi riippuu teidän mielikuvituksestanne. Tai sitten olla reagoimatta niihin ollenkaan, mikä olisi taas tapojenne noudattamista.

    • RakastellaNaifshtaOIkein

      Jos et vastaa myöntyvästi, et tiedä mitä menetät.

    • chickenegg

      Selailin juuri Tinderiä ja yhdellä oli kuva missä piteli kädessään munaa. Ilmeisesti omalla parvekkeella otettu. Siis kananmunaa.

      • jjojojo

        Hehe ! mäkin näin Suomi24 palstalla kuvan miehestä muna kädessä. Oli mielestäni keittiössä ja touhusi Kindermunan kanssa jotain epäilyttävää.


    • mnbvnjbv

      Se on verrattavissa lapsena letistä vetämiseen tms.. Usein myöskin johtuu siitä että nainen on passiivinen tai tylsä.

      • Cerafi

        Hiuksista repiminen on pahoinpitely. Myös sukupuolielimen kuvan lähettäminen pyytämättä on ahdistelua.


      • mooooob

        No voi kyynel sitten vaan.


      • kympinnainen

        Heillä on aivot jalkojen välissä. Kiertäkää kaukaa!


      • kbvvbbbbbbb

        Niin milläs elimellä naiset jännämiehet valitsevat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe