Naiset ja niiden testit.

Hukassa2017

Tässä olen vähän perehtynyt testauksiin, ihan jostain puskista voi tulla hämmentäviä juttuja. Mielipiteitä myös muilta että onko edes testauksista kysymys???. Nämä tulee esille joko avauksen jälkeen tai keskustelun lopussa.

(1.) Nainen: Miksi olet yksin täällä baarissa?
Minä: Miksen voisi?

Tätä kuulee välillä ja yksikin nainen sanoi suoraan tämän jälkeen. Todella hyvä vastaus.


(2.) Nainen: Hei, voisitko ostaa minulle juoman?
Minä: Tottakai, jos teet sitä ennen pistooli kyykyn?
Nainen: Et tiedä mitä menetät.!!

Tämän jälkeen nainen tosiaan lähti mutta hivuttauduin hänen vierelleen keikalla, kysyin jotain ja annan hänen kurkottaa itseäni päin, olisin kuin en kuulisi kunnolla hänen juttujaan. Jonkin ajan kuluttua suudeltiin ja vaihdettiin numerot. Tosiaan tuossa juoman tarjoilussa saa olla pelisilmää, itse tarjoan juomaa sitten kun tunnen että ilmassa on kemiaa ja useasti silloin kun nainen ei pyydä.


(3.) Tämä on vähän aikaa sitten tapahtunut. Nainen oli ystävänsä kanssa baarissa. Niiden kanssa oltuani ne halusi vaihtaa baaria.

Naisen kaveri: Hei, me vaihdetaan baaria tuletko mukaan?
Minä: Okei, mikäs siinä.

Nyt ne lähti juoksemaan sinne, ihan kuin juoksisi minua karkuun. Päätin jäädä nykyiseen baariin hetkeksi ja mennä myöhemmin. Näin naiset siellä baarissa ja ennen valomerkkiä päätin käydä moikkaamassa. Kohde nainen kosketti minua olkapäähän ja sanoi. "Missä on jatkot?" Minä sanoin etten tiedä ja sanoin että käyn vessassa :D Tämän jälkeen naisia ei näkynytkään.


(4.) Naisen kaveri: Sä et etsi mitään muuta kuin pillua!!
Minä: Luuletko oikeeasti noin? Jos sitä etsisin niin en ainakaan täältä!!

Tätä muuten kuulee oikeasti useastikin ja en ole edes mitään seksiin viittaavaa sanonut keskusteluissa, itse asiassa yksi nainen vihjaili itse suoraan ja laittoi kaverinsa kysymään kysymyksen minulta. En ole oikeastaan muuta keksinyt kyseiselle jutulle että se on jonkinlainen testi.

12

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmjooh

      Älä hyvä mies baareista / yöstä etsi seuraa. Naiset on siellä vaan vittuilemassa miehille / nostamassa itsetuntoaan. Nykyään ihan kuka tahansa horo saa torjua upeita miehiä, kun miehistä suurin osa elää puutteessa. Kannattaa unohtaa naiset kokonaan ja elää hyvää elämää. 1% komeimmista miehistä saa nykyään naista sinkkumarkkinoilla, en lähtisi siihen touhuun enää mukaan, tulee vain paha mieli.

      • tykögds

        Suurin osa miehistä ei elä puutteessa, vaan ovat niin valikoivia, että juuri kukaan nainen ei kelpaa naisystäväksi. Sinussa on jotain erittäin pahasti vialla, jos et Suomessa löydä naista. Naisia on täällä ylimäärin, kun miehet vaan hummailevat. Jokainen normaali mies löytää vamasti Suomessa naisen. Moni mies on pelannut itsensä ulos parisuhdepeleistä esim. lihottamalla itsensä 20 kg ylipainoiseksi tai käyttämällä kaiken aikansa tietokonepeleihin, mutta se täysin oma valinta, jos ei halua naista.

        Ulkomaalaisille miehille Suomi on karkkikauppa, koska suomalaiset miehet ovat täällä nysvääjiä.


      • hehehjooniin

        Ulkomaalaisille miehille Suomi on karkkikauppa lähinnä sen takia, että suomalaiset naiset kuolaavat minkä tahansa "eksoottisen" ukkelin perään. Siinä ei tarvitse olla luonnetta, huumorintajua, karismaa yms. kvaliteettaja, joiden perusteella muka mies valittaisiin (ja niin kuin näillä palstoilla aina satuillaan). Riittää kun on lipevä, suklaasilmäinen ja vieraskielinen, niin pikkupöksyt lentävät kaaressa nurkkaan jo samana iltana.


      • Hukassa2017
        hehehjooniin kirjoitti:

        Ulkomaalaisille miehille Suomi on karkkikauppa lähinnä sen takia, että suomalaiset naiset kuolaavat minkä tahansa "eksoottisen" ukkelin perään. Siinä ei tarvitse olla luonnetta, huumorintajua, karismaa yms. kvaliteettaja, joiden perusteella muka mies valittaisiin (ja niin kuin näillä palstoilla aina satuillaan). Riittää kun on lipevä, suklaasilmäinen ja vieraskielinen, niin pikkupöksyt lentävät kaaressa nurkkaan jo samana iltana.

        Uskallan väittää että harva Suomalainen nainen haluaa perhekeskeistä ulkki miestä joka kuuntelee vain äitiään. Suurin osa näistä kyllä muuttaakin sinne ulkomaille miehen perään jos niistä oikeasti diggaavat.

        Kauhee poru näistä ulkeista. Kyllä nekin vetävät tumppuunsa yhtälailla kuin suomalaisetkin.


    • Hmmjooh2

      Niin ja siis älä etsi naisseuraa myöskään netistä. Toivotonta. Jos kaikki etsisivät naisensa ulkoa päivänvalosta, jokainen saisi sellaisen kuin ansaitsee. Nykyään toki on äärimmäisen harvinaista löytää mistään sinkkunaista kuka ei nauttisi tinder-mallimiesten cock carousellista eikä olisi kasvanut henkisesti todella kieroutuneeksi ja ahdasmieliseksi. Todennäköisempää on voittaa lotossa.

    • Hukassa2017

      Jos ne horottaret on vittuilemassa miehille, niin kuka estää vittuilemasta takaisin ? :D

      Itse asiassa yksi entinen narsisti ystäväni ihmetteli toista ex narsisti ystävääni että miksi tollanen ruma pingviini saa naista. Sanoin vain siihen että se on saanut naisen katsomaan jo siellä baarissa häntä ylöspäin :D

      Itse en pärjää mitenkään tinderissä pyörivien cock komistusten kanssa, en ole koskaan osannut tehdä houkuttelevaa profiilia juuri sen takia koska ulkonäköni ei riitä.

      Mutta baarissa pätee hieman eri säännöt, tarvitaan jotain muutakin kuin pelkkä ulkonäkö ellei halua laskea tasoaan reilusti.

      Ihan omin silmin nähnyt monet kerrat kun komea mies lähtee ilman naista baarista vaikka tanssilattialla kaikki näytti hyvältä. Jos se valta puuttuu mieheltä, niin nainen ei alituisesti pysty katsomaan sitä ylöspäin :)

      • "Itse en pärjää mitenkään tinderissä pyörivien cock komistusten kanssa, en ole koskaan osannut tehdä houkuttelevaa profiilia juuri sen takia koska ulkonäköni ei riitä.

        Mutta baarissa pätee hieman eri säännöt, tarvitaan jotain muutakin kuin pelkkä ulkonäkö ellei halua laskea tasoaan reilusti. "

        Totta erilaiset nettitreffipalvelut ovat naisten temmellyskenttää. Siellä naisille uskaltavat tehdä aloitteita nekin miehet, jotka eivät livenä uskalla katsoakaan naiseen päin.

        Sitäpaitsi päätös jatkoon menosta tapahtuu nykyään muutamassa sekunnissa naamakuvan perusteella. Keskimääräisen suomalaisen miehen kuvat ovat niin kamalia, että ei niillä mitään saa.

        Baarissa sen sijaan tulee muikaan muitakin tejkijöitä. Pituus, vartalo, huumorintaju, tanssitaito, pukeutuminen kaverit jne.


      • laatuakuviin

        Suosittelisin kyllä vaikka ammattimaisen kuvaajan käyttöä, jos haluaa kunnon treffikuvan. Kyllähän suomimiehet usein ovat rumia oikeastikin, mutta ihan normiulkonäölläkin varustettu henkilö näyttää yleensä aika karsealta poseeratessaan yli- tai alivalotetussa laajulmaselfiessä.


      • Hukassa2017
        laatuakuviin kirjoitti:

        Suosittelisin kyllä vaikka ammattimaisen kuvaajan käyttöä, jos haluaa kunnon treffikuvan. Kyllähän suomimiehet usein ovat rumia oikeastikin, mutta ihan normiulkonäölläkin varustettu henkilö näyttää yleensä aika karsealta poseeratessaan yli- tai alivalotetussa laajulmaselfiessä.

        Juurikin näin, jos haluan jotain saumoja tinderissä niin ehkä olisi fiksua ulkoistaa koko profiilin tekeminen.


      • Hukassa2017
        Zeesusko kirjoitti:

        "Itse en pärjää mitenkään tinderissä pyörivien cock komistusten kanssa, en ole koskaan osannut tehdä houkuttelevaa profiilia juuri sen takia koska ulkonäköni ei riitä.

        Mutta baarissa pätee hieman eri säännöt, tarvitaan jotain muutakin kuin pelkkä ulkonäkö ellei halua laskea tasoaan reilusti. "

        Totta erilaiset nettitreffipalvelut ovat naisten temmellyskenttää. Siellä naisille uskaltavat tehdä aloitteita nekin miehet, jotka eivät livenä uskalla katsoakaan naiseen päin.

        Sitäpaitsi päätös jatkoon menosta tapahtuu nykyään muutamassa sekunnissa naamakuvan perusteella. Keskimääräisen suomalaisen miehen kuvat ovat niin kamalia, että ei niillä mitään saa.

        Baarissa sen sijaan tulee muikaan muitakin tejkijöitä. Pituus, vartalo, huumorintaju, tanssitaito, pukeutuminen kaverit jne.

        Olen itse asiassa huomannut että kavereiden olemassa olo baarissa ei olekkaan ihan niin tärkeää kuin voidaan kuvitella. Tärkeämpää on se miten tulet muiden ihmisten kanssa juttuun :D Ne naiset/tytöt jotka ihastuu siihen että sulla on kaverit mukana. Ikävä kyllä ne haluaa elää sinun kauttasi elämää :D


    • Tididiidiidi

      Naisena pari sanaa: LOL WUT :D

      Olen kaiken ikääni tykännyt lähinnä käydä baareissa hengaamassa, maksaa itse omat juomani ja jos sinkkuaikoina joku on kiinnostanut niin, että on tullut panoille lähdettyä niin ei todellakaan mitkään "alfaurokset" vaan semmoiset sensitiivisemmät ja ehkä kans hauskemmat tyypit. En tosin taida olla mikään keskivertomuija muutenkaan.

      Tinderiä tms. nettisovelluksia en ole koskaan käyttänyt, ei ole tarvinnut.

      • Hukassa2017

        Kerrankin jollakin tapaa rehellinen vastaus naiselta. Hauskuus ja huumori onkin se ensi askel, mutta mä väitän kyllä että jotain alfa uroksenkin piirteitä miehessä on ollut. Tuskin muuten panisit miestä, ellei hän olisi mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe