elementtikennohinnastokin uusiksi espoossa

ilimat.pihall

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskuskokeillut

      Oletko ikinä käynyt netti taikka muuta huutokauppaa.. Lähtöhinta 100 ja kauppa toteutuu 1200 eurolla taulusta. Katso uudestaan parin viikon kuluttua mikä hinta sitten on...

    • RUAHAHAHAHAHAAAAAA

      Näitä linkkejä tänne vuosia postaillut katsoo aina jonkun sopivan ajankohdan kun hinta on vielä alhaalla, mutta "unohtaa" tämän jokaisessa noissa ilmoituksessa lukevan asian:

      "Alin hyväksyttävä tarjous: Alimman hyväksyttävän tarjouksen tulee peittää täytäntöönpanokulut ja myyntimaksu sekä pantinhaltijan saatava etuoikeutetulta määrältä. Ulosottomies voi hyväksyä tai hylätä korkeimman nettihuutokaupassa tehdyn tarjouksen. Korkeinta tarjousta ei voida hyväksyä, mikäli ulosottomies arvioi, että tarjous alittaa selvästi omaisuuden käyvän hinnan paikkakunnalla."

      Ja jos ei tyffelipällit jaksa koko kappaletta lukea, niin tässä viimeinen kohta siitä vielä erikseen:

      "Korkeinta tarjousta ei voida hyväksyä, mikäli ulosottomies arvioi, että tarjous alittaa selvästi omaisuuden käyvän hinnan paikkakunnalla."

    • wwwwwwr

      Tuossa näyttää olevan lisäksi yhtiölaina 107 tuhatta ja maksamattomia maksuja yhtiölle 23 tuhatta ne lankevat vielä päälle myyntihinnan ja mihin tarjoukset nousevat sen näkee kahden viikon päästä.

      • kiitos.sulle

        Onneksi varoitit, voin nyt jättää tarjouksen kokonaan tekemättä.


      • NickNailer

        Lisäksi vouti on sössinyt ilmoituksen laittamalla sinne väärän osoitteen.

        Leipätekstissä myydään asuntoa Helsingin Pihlajamäessä, kun sitten kohde lienee Espoon Kivenlahdessa.

        Huutokauppa alkaa oikeasti vasta jos ja kun vouti korjaa virheensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe