Kuinka harrastatte seksiä?

Lesbopari

Heips leppikset!
Tuli tässä mieleemme, että kuinka muut lesbot yleensä harrastavat seksiä? Tuntuu, että kaikki eivät tiedä TAIVAALLISEN hyväntuntuisista asennoista, joissa naisten "ne" ovat kiinni toisissaan. Kaikki tuntuu puhuvan vaan sormista, kielistä, huulista ja dildoista. Mihin on jäänyt perus "nylkyttäminen"? Vai onko sellaista koskaan muualla kuin meillä harrastettukaan?

35

19251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ridaaja

      Olen itsekin miettinyt samaa, eikö muut harrasta seksiä kuvailemallasi tavalla. Itse pidän siitä eniten! Olen huomannut, että asentojen onnistuvuus on pitkälti kiinni molempien anatomiasta ja notkeudesta. Joten kaikilla se ei vaan toimi. Itse notkeana tyttönä tykkään mm. "ratsastaa" partnerin päällä jne. Mielikuvitus on vain rajana!
      Näistä asioista ei moni lesbotuttu mielellään ala juttelemaan. Kiva, että otit puheeksi!

      • LaikaQ

        mielikuvituksesta ja halusta puutetta kuin että nimenomaan fysiikka estää (varmasti monella) nämä jutut. Kun selkä pragaa tai on muita pahoja kipupisteitä tuossa alavartalon alueella, sitä tyytyy kiltisti vähemmän akrobatiaa vaativiin asentoihin. Onnistuu niinkin. ;)! En tiedä miksi kielileikkejä pidetään jotenkin "tavallisena". Nehän ovat taidolla suoritettuina loppumaton taivas..

        Ilman esteitä pidän kyllä oikeastaan kaikesta! *naps* Paitsi asioista, jotka tekevät kipeää. Tulen sellaisesta niin saakutin vihaiseksi, että erotiikka hulmahtaa ikkunasta pihalle hetkessä.


      • jep jep

        Kyseisessä asennossa toinen on niin lähellä, pystyy suutelemaan ja kädet ovat vapaana koskemaan muuallekin. Aivan loistava "asetelma".

        Orgasmi onnistuu joskus jopa pelkillä mielikuvilla. Mikäs sen ihanampaa kuin oma kulta siinä iholla rytmikkäässä liikeessä. Vaikka suora kosketus ei olisikaan kauhean "kova" ja voimakas, niin ei se mitään. Lämmin, jumalaton vartalo kiinni omassa...ah. Jopas tuli ikävä tyttöystävää :o)


    • MaikkiTheDaikki

      Meilläkin kuuluu repertuaariin nylkyttäminen, tribadismiksi sitä ymmärtääkseni kutsutaan. Myös muita tekniikoita käytetään/kokeillaan mielen mukaan. Vaihtelu piristää!:)

    • ImpiUmpilampi

      mutta miten se on mahdollista ette saatta toisen päällä maatessa itsenne kiihotettua sille tasolle että saatte orgasmin? Klitorishan on aika pehmeä eikä hankaa kauhean lujaa toista klitorista??? Itse tarvitsen jtn kovempaa.(en puhu tässä miehen peniksestä)

      • Lesbopari

        Noh, mitä tiivimmin on kiinni toisessa sitä enemmän tulee kitkaa ja sillä saavutetaan orgasmi. Ei tarvitse olla mitenkään kovaa vastassa sen saavuttamiseen.. eihän kielikään järin kova ole.. se on se tekniikka! :)


    • mustikka2

      Ihan anatomiasta että skulaako ko. juttu. Toisten kanssa onnistuu, toisten kanssa ei sitten millään (ei tunnu miltään/missään). Jotkut myös tuntuvat väheksyvän tai vierastavan ko. rakastelumuotoa - en tajua miksi??? Ehkä heillä on epämukavia muistoja heteroseksistä, vaikka omasta mielestäni ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Kyllä jotenkin se nainenkin ihan luonnostaa "nylkyttää" joten kun on sopiva nainen messissä, niin avot!...Ja siinä on niin lähelläkin :)

      Eli riippuu ihan siitä miten kropat "sopii toisilleen" tossa mielessä.

      Silloin kun natsaa, niin tykkään kyllä kovasti. Jes ;)

      • vähän

        voisitteko siis vähän selvittää miten tämä "nylkytys" käytännössä käy? suokaa anteeksi että olen vähän vihreä tässä asiassa...


      • Lesbopari
        vähän kirjoitti:

        voisitteko siis vähän selvittää miten tämä "nylkytys" käytännössä käy? suokaa anteeksi että olen vähän vihreä tässä asiassa...

        Asentohan riippuu siitä miten taipuu... Kuten joku jo mainitsi "ratsastamisen" eli toinen makaa selällään ja toinen lähes istuu päällä. Onnistuu tämä ns. lähetyssaarnaaja-asennossakin jos vähän soveltaa. Onnistuu se myös niinkin, että molemmat makaa selällään jalat ristikkäin. Itseasiassa edellä mainittu on erittäin hyvä asento kitkan saamiseen, koska sitä voi lisätä pitämällä toisiaan käsistä kiinni vetämällä toista lähemmäksi. Kaikkea voi kokeilla, ei tässä ole kuin mielikuvitus rajana jos vaan taipuu! :)


      • ??miettii??
        vähän kirjoitti:

        voisitteko siis vähän selvittää miten tämä "nylkytys" käytännössä käy? suokaa anteeksi että olen vähän vihreä tässä asiassa...

        Et varmaankaan ole mies siellä kyselemässä? Hmmm...


      • hmm...
        ??miettii?? kirjoitti:

        Et varmaankaan ole mies siellä kyselemässä? Hmmm...

        en ole mies...valitettavasti vähän kokematon...


      • Tuore L-pari
        Lesbopari kirjoitti:

        Asentohan riippuu siitä miten taipuu... Kuten joku jo mainitsi "ratsastamisen" eli toinen makaa selällään ja toinen lähes istuu päällä. Onnistuu tämä ns. lähetyssaarnaaja-asennossakin jos vähän soveltaa. Onnistuu se myös niinkin, että molemmat makaa selällään jalat ristikkäin. Itseasiassa edellä mainittu on erittäin hyvä asento kitkan saamiseen, koska sitä voi lisätä pitämällä toisiaan käsistä kiinni vetämällä toista lähemmäksi. Kaikkea voi kokeilla, ei tässä ole kuin mielikuvitus rajana jos vaan taipuu! :)

        Täällä yksi pölhönen kyselemässä. Olen harrastanut eri tavoin seksiä mutta meillä ei ratsastaminen onnistu koska molemmilla leveät naiselliset lanteet joten toisen päällä paha istua kun on niin lyhyet jalatkin! :-)
        Haluaisin tiedustella tosta mainitsemastanne selällään olosta jalat ristikkäin...hetkinen siis täsmentäisitkö? Olis ihanaa päästä "nylkyttämään" sitä paikkaa toinen toista vasten. Olen haaveillut siitä aina, mutta en ole kehdannut vielä ehdottaa naiselleni kun en ole keksinyt edes suht varmaa toimivaa tapaa...
        Joten kaipaan lisäohjeita siihen selin oloon...Tosi paljon kiitoksia jos joku vastaa! Olemme ihan suht notkeita, emme lihavia, naisellisia muodokkaan vartalon omaavia muuten vain ;-) Oliskin ihanaa oppia jotakin uutta?!!


      • Lesbopari
        Tuore L-pari kirjoitti:

        Täällä yksi pölhönen kyselemässä. Olen harrastanut eri tavoin seksiä mutta meillä ei ratsastaminen onnistu koska molemmilla leveät naiselliset lanteet joten toisen päällä paha istua kun on niin lyhyet jalatkin! :-)
        Haluaisin tiedustella tosta mainitsemastanne selällään olosta jalat ristikkäin...hetkinen siis täsmentäisitkö? Olis ihanaa päästä "nylkyttämään" sitä paikkaa toinen toista vasten. Olen haaveillut siitä aina, mutta en ole kehdannut vielä ehdottaa naiselleni kun en ole keksinyt edes suht varmaa toimivaa tapaa...
        Joten kaipaan lisäohjeita siihen selin oloon...Tosi paljon kiitoksia jos joku vastaa! Olemme ihan suht notkeita, emme lihavia, naisellisia muodokkaan vartalon omaavia muuten vain ;-) Oliskin ihanaa oppia jotakin uutta?!!

        Juu siis no molemmat makaa selällään päät eri suuntiin eli jos makaat sängyssä pää tyynyllä ni kumppanin pää on jalkopäähän päin. Asettelette jalat silleen, että sun vasen jalka on kumppanin oikean jalan päällä ja kumppanin vasen jalka on sun oikean jalan päällä. Näin pääsette siihen vaiheeseen, että on aika lähestyä kumppanin "kukkaa" omalla "kukallasi". Voit vetää häntä lähemmäksi hänen jaloistaan taikka ottaa hänen käsistä kiinni ja näin saatte toisenne erittäin lähelle toisianne.. Ja tässähän tämä olikin.. ensi kerralla taas lisää ohjeita neuvoja kaipaaville! Lesbopari kiittää! :D


    • Pippi

      Tuskinpa avokki suostuu, nuolemiseenkaan ei ole innostunut. Meillä pedissä (ja muualla =D) mä saan suurimmat vibat siitä kuinka toinen nauttii. Mutta tykkäisin kovasti kokeilla noitakin kovasti.

    • xorsist

      Vain mielikuvitus on rajana sänkypuuhissa. Jos ei taivu tarpeeksi, niin ehkä kannattaa alkaa venyttelemään jotta joku kaunis päivä taipuisi johonkin uuteen asentoon?!

    • ....

      Edellisessä suhteessa ei muuta ollutkaan kuin nylkyttämistä, ensimmäinen naiseni halusi vain sitä ja ajattelin, että onpa lesboseksi KUOLETTAVAN TYLSÄÄ JA TYPERÄÄ, koiramaista pökkimistä. Lähinnä aina nauratti. Nykyisessä suhteessani seksissä on vain taivas rajana ja mielestäni esimerkiksi suuseksi on paljon intiimimpää kuin nylkytys tai käsipelillä puuhastelu. Jokaisella omat mieltymyksensä. :)

    • Catsy_666

      Viimekertaisen daamini kanssa ei oltu yhteensopivia nylkyttämnismielessä koska läskiä oli liikaa eli läskin pitää hävitä.

      Ja jos oiken muistelin niin kyllä pistettiin joskus dildo väliin että alusta tai päälystä olisi kova.

      • Kobra

        tarkoittaako tämä Nylkyttäminen sitä, että käytetään 2-päistä dildoa vai ihan sitä perus pimppa vastaan pimppa eli "tylppäpillu" tekniikkaa ?


      • Lesbopari
        Kobra kirjoitti:

        tarkoittaako tämä Nylkyttäminen sitä, että käytetään 2-päistä dildoa vai ihan sitä perus pimppa vastaan pimppa eli "tylppäpillu" tekniikkaa ?

        No sitä perus pimppa vastaan pimppa nylkyttämistä... :D Mihin tässä mitään leluja tavitaan..


      • _mabi_
        Lesbopari kirjoitti:

        No sitä perus pimppa vastaan pimppa nylkyttämistä... :D Mihin tässä mitään leluja tavitaan..

        tietysti, mutta me ollaan vaimon kanssa todettu se kaksipäinen "kaveri" olevan aivan mahtava lisä siihen touhuun...kokeilua vaan...


    • Boomerang

      Tavataan meillä sanoa nylkyttämisestä. Toinen on rehevä ja toinen normaali, hyvin pystytään hinkuttamaan pimppoja vastakkain. Tosin se on vain sellainen horny-lisä meillä, emme erityisemmin harrasta sitä. Nuoleminen on todellakin taivaallista, jos tietää mitä tekee. Joskus aiemmin olen saanut niin huonoa kieltä, että ei tuntunut missään! Mutta hei, kieltä voi harjoituttaa ja oppia enemmän, vaikkei olisi maisteri :) Nuolkaa vaikka toistenne kättä vaikka tyhmältä tuntuisi, siten voi neuvoa toista helposti ennenkuin touhu menee siihen että täytyy itkua tihrustaa sängyssä. Perinteinen sormetus ja dildo ovat aina hyviä... Unohtakaa o-pakko niin saatte entistä parempia orkkuja!

    • haluoppiakaikki

      tästä haaveilen......istuvillaankin jotenkin onnistuu...leffassa nähnyt.....nyt vaan pitää uskaltautua koittamaan......kieli on ihana juu mutta jotenkin tää pimppa vasten pimppaa houkuttaa ja vielä kun yhtäaikaa sais niin johan....nautin niin tyttöystäväni kielestä mutta olisi myös ihana pystyä pussaamaan samalla.....nylkytys ei kiva sana minusta mutta ajatuksena aika ihana.....todellakin toivon että saadaan onnistumaan.....kun nyt uskallan alkaa toteuttamaan, eka kerta jännittää

    • Tissitaituri

      Nylkytyshän onnistuu kans siten että likka 1 selällään/kyljellään ja toinen menee jalkojen väliin/hajareisin reiden päälle ja sitten siitä lähtee. Sillä tavalla toinen pystyy olemaan "päällä" ja kontrolloimaan paremmin.

    • Leppävaaranlepakot

      Meillä on tapana että molemmilla on strap-on vyömulkut ja sitten 69:ssä imetään toistemme henkselipeniksiä. Tekee gutaa;)

      • Anonyymi

        Pääsiskö näkemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiskö näkemään?

        Itekin voisin tulla ja runkata katellessa kunnon mällit serla talouspaperiin. Mistä päin lepuskii tytöt on? Ite asun sellon puolella lähellä vermoo


    • ouuuuu_WU-määäään

      Voi Pyhä Sylvi - eikö (meillä) lepakoilla ole mitään muuta jutunjuurta kuin naiminen ? Aivan oikeesti, ei ole kumma jos meitä pervoina pidetään !

      • Anonyymi

        Mitä hel'vetin pervoilua tässä on?
        Ihan kuin lesboilla ei olisi/saisi olla seksielämää tai saati edes puhua asiasta. Huh huh vaan.. 😔


    • Anonyymi

      Oon ihan kokematon 😔
      Ja taidan sellaiseksi jäädäkin täs elämäs...
      Oon aina elänyt elämääni haaveilun kautta... Kun ymmärtänyt et en herätä kenessäkään tunteita.
      Siks näitä teidän kertomuksia on niiiin ihana lukea.

    • Anonyymi

      Nostelen ylöspäin

    • Anonyymi

      Aah, olis niin ihana kokea tämä naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Hei. Olemme 28v minä ja puoliso 37v aviossa oleva naispari. Meillä seksiä yleensä harrastetaan ihan normaalisti pimppa vastaan pimppa nylkyttämisellä. Edellä oli mainittu asentoja meillä useimmin olemme selällään sängyssä päät eri suuntiin jalat toistemme jalkojen päällä jolloin vedämme toisiamme lähemmäksi jolloin klitorikset koskettavat toisiaan. Tässä asennossa molemmat liikuttelevat alavartaloa ja usein saamme molemmat orgasmin. "Lähetyssaarnaajassa" minä olen alla paikallaan ja puoliso päällä ottaa tukea seinästä ja hinkkaa pimppaansa mun pimppaa vasten. Minä kaipaan välillä myös sormetusta ja nuolentaa puoliso sitä harvemmin. Puolisolleni on tärkeintä tämä pimppojen yhteen nylkyttäminen.

    • Anonyymi

      Nuoleminen on parasta maailmassa, hoitelen itseni siinä samalla ja ei mee kauaa :D. Samalla sormien liikuttaminen sisällä niin on taivaassa. Dildoja yms ei täällä käytetä ollenkaan, enkä itseasiassa ole kenenkään kanssa niin tehnyt. Ei sytytä. Saunassa harvoin kyetään käymään kahdestaan ilman mitään seksuaalista toimintaa. Ehkä joskus. Nyt yli 8 vuotta yhdessä.

      • Anonyymi

        Ihana tuo teidän saunajuttu. Ihan tuli hymyhuulille huomaamatta sitä lukiessa.


      • Anonyymi

        Joo en melkein pysty lukemaan näitä.
        Ihanaa kun ootte löytäneet toisenne. 🥰
        Ite oon heittänyt toivon menee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe