Jetan talli

Karkkila

Kysyn täälläkin, laitoin tonne ratsastustallipalstallekin, eli: Onko kukaan tämän palstan kävijä käynyt Jetalla ratsastamassa? Jos ei, niin suosittelen lämpimästi. 7 kivaa hepoa ja mahtavat maastot ja iso kenttä. Mukava maalaistalli! Eikä ole edes hinnalla pilattu, irtotunti vain 14 euroa!!!

18

6677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi

mä käyn jetalla!!

• ~Taata~

Mitäs tykkäätt Villivee:st? :D

• Villivee

on IHANA!

• ~Taata~
        Villivee kirjoitti:

on IHANA!

Nii myy.... kukakoha sen ostaa....

• tottako?
        ~Taata~ kirjoitti:

Nii myy.... kukakoha sen ostaa....

...et joku perhe on käynyt kattomassa ja kokeilemassa sitä monta kertaa.

• lyyli^_

Villivee ei ole suosikkini. olen kerran mennyt HÄNELLÄ ja en oikein pitänyt siitä, mutta monet kehuu. Jotkut tykkää jotkut ei.

• Karkkila

Jiihaa, Villeä ei myydäkään, järkevä päätös, ei ole kiva jos kaikki hepat on rauhallisia, pitää olla joukossa yksi reipaskin ;) Relekin on kyllä tosi kiva ja Rölli. Poneilla en ole mennytkään!

• Lyylin varsa

Joo mä käyn siellä ratsastamassa kohta 2 vuotta. rele on tosi kiva heppa sillä ei oo sellanen pompottava ravi niinkun esim. Sällillä. Muuten kuka sä oot mä taidan tuntee sut ootko sä karita vai kuka? Joo jetan talli on karkkilasta maailman paras talli!

• katarinaa

roki on ihQ

• RELE on pop

Rele on ihana kuten Rokikin!!! itseasiassa kaikki hevoset jetan tallilla on parhaita siis aivan kaikki: Skipi, Sälli, Rele, Gitana, Roki, Villivee, vihtori... kaikille jetantallilla kävijöille terkkuja!

• lyyli^_

Juu, olen käynyt sata jayksi kertaa jetalla ja se myös kannattaa! Itse jettakin on kiva. Hauska ja persoonallinen tuo jetta:)maastot:exelent! ja kenttä riittävän iso niin ei tuu kolareita! Suosittelen kaikille! ei pingoteta turhasta! Aloittelioista kokeneille!! Käykää osotteessa: www.jetantalli.fi

• wee <3

Jetan talli on Karkkilan paras talli! Kaikki hevoset on kiwoja ja rakkaita ehkä hiukka enemmän suosikki on williwee... Lyylin varsa on todella nätti ja ihana

• wiltsu<3<3
        wee <3 kirjoitti:

Jetan talli on Karkkilan paras talli! Kaikki hevoset on kiwoja ja rakkaita ehkä hiukka enemmän suosikki on williwee... Lyylin varsa on todella nätti ja ihana

Juu, viltsu on aivan mahtava hevonen sekä hoidettaessa että esteillä

• lyyli^_

Heippa kaikki hevos fanit! Jetan talli on OIKEESTI kiva paikka. ja Jetta itekin ihana! Ei pingoteta turhasta ja halpaa kyllä on! Mahtavat maastot ja tilava kenttä! Hevoset on kilttejä ja haastavia sekä helppoja! Aina erinlaista ja ei oteta turhia riskejä. TULE JA TUTUSTU! ja muuten, löytyiskö mailikamuu? Viestiä mulle ja heppaihminen saa olla.ikä ihan sama!!!

• Lyyli^^

Ootko J-o-n-na? Oon huomannukki et Geili onki ihan kiva... Vaik en kyl usko sen juttui välillä...

• teilikka

.. Mäkin ratsastan jetal.. !! :D Parempaa tallii ei ookkaa..

• maamee

Haluisin käydä jetalla, mutku asun helsingissä, nii vähän vaikeeta, vaikuttaa tosi kivalta paikalta, ent onks hevoset vaikeita? sopiiks ne alottelijoille? =)

• Anonyymi

Hei onko Karkkila Ravi Talli?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe