Iso maha ja isot tissit

Suomalainen

Nämä suomalaist ihanat miehet joilla on iso maha ja isommat tissit ko omalla eukollaan... Tai sitten toinen äärilaita mies joka on pilannut aivonsa salilla käymällä. Tasa-arvoa myös tähän keskusteluun.

16

3288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatu Leila

      Niin ja suomalainenmies on heikolla itsetunnolla sekä erittäin viinaanmenevällä luonteenlaadulla varustettu.Ja suomipojan pukeutuminen on kuin jostain alepa-myyntiluettelosta.Lippalakki ja tuulipusero,ja lenkkikengät.Ei,ei,ei suomipoika ei sytytä.Italialaiset ja ranskalaisetmiehet ovat upeita.

      • kroppa

        No mikäs teitä Läski-Leiloja nyt niin sapettaa?Ottakaa peili pois seinästä.Se voi auttaa!


      • Herra Itsetunto

        Näinköhän Laatu Leila, kuvittelee kauheessa puutteessaan, löhöillessään työttömänä sohvalla, suklaata syöden ja lihoen. Niin, tietysti käytyään ensin amiksen ja saatuaan pari kersaa eri miehelle. Ainoat asiat mitä ämmä ulkomaista tietää on saippuasarjojen luomat stereotypiat eri kansalaisuuksista. Vittu mä häpeen teitä. Kyllä maailmalta löytyy ihanampia ja kauniimpia naisia, kuin nämä kotoisen suomen itsestään liikaa luuleavt ääliöämmät.


      • Laatua leilalta
        Herra Itsetunto kirjoitti:

        Näinköhän Laatu Leila, kuvittelee kauheessa puutteessaan, löhöillessään työttömänä sohvalla, suklaata syöden ja lihoen. Niin, tietysti käytyään ensin amiksen ja saatuaan pari kersaa eri miehelle. Ainoat asiat mitä ämmä ulkomaista tietää on saippuasarjojen luomat stereotypiat eri kansalaisuuksista. Vittu mä häpeen teitä. Kyllä maailmalta löytyy ihanampia ja kauniimpia naisia, kuin nämä kotoisen suomen itsestään liikaa luuleavt ääliöämmät.

        Herra on hyvä vain,katsoppas onko sinulla vientiä maailmalla?? Hahihhuh.


      • fdbdf
        Laatua leilalta kirjoitti:

        Herra on hyvä vain,katsoppas onko sinulla vientiä maailmalla?? Hahihhuh.

        laatu leilalta laadukasta pojoing läskiä toooooosi halvalla kilo hinta 3,95,koko paketti(200kg)vain 196,05!!!!!mahti sikaaaaa!!


      • en omista tuulipukua

        on se kumma kun aina yleistetään puolin ja toisin, kyllä mulla ainakin on ihan mukavat ja aika muodikkat kuteet, mutta asiaan kun täältä yritää löytää 35-45 v naista joka olisi sekä kohtuulisen hyvän näköinen, hoikka ja vapaa niin olen tullut siihen tulokseen ettei ainakaan kokkolasta löydy, kapakoista on turha etsiä olen luopunut siitä ajatuksesta, joskus kaupassa niihin saattaa törmätä, mutta niillä on 10-senttiä paksu vihkisormus sormessa, kaippa tässä täytyy itsekin katsella ulkomailta uutta kumppania. en tietääkseni ole kovin juoppo enkä lihavakaan, lippiksestä ja tuulipuvusta puhumattakaan.


      • eipäs nyt yleistetä
        en omista tuulipukua kirjoitti:

        on se kumma kun aina yleistetään puolin ja toisin, kyllä mulla ainakin on ihan mukavat ja aika muodikkat kuteet, mutta asiaan kun täältä yritää löytää 35-45 v naista joka olisi sekä kohtuulisen hyvän näköinen, hoikka ja vapaa niin olen tullut siihen tulokseen ettei ainakaan kokkolasta löydy, kapakoista on turha etsiä olen luopunut siitä ajatuksesta, joskus kaupassa niihin saattaa törmätä, mutta niillä on 10-senttiä paksu vihkisormus sormessa, kaippa tässä täytyy itsekin katsella ulkomailta uutta kumppania. en tietääkseni ole kovin juoppo enkä lihavakaan, lippiksestä ja tuulipuvusta puhumattakaan.

        Itse olen n40, vapaa, ihan hyvän näköinen (ei ole oma arvioni), omaan erittäin hyvän kropan ja olen fiksu ja älykäs. Juuri siitä syystä koska olen fiksu, käyn baarissa noin 5 kertaa vuodessa. Loppu aikani kuluu työssä ja erinäisissä harrastuksissa. Eipä vapaita hyviä naisia ja miehiä juuri baareissa näy, se on kai sattumaa jos sellaiseen törmää. Eli jonkinlainen oravanpyörä tässä on...haluaisin itselleni fiksua miesseuraa, onhan noita, vaan viihtyvät fiksut sinkut enemmän muualla kun baanalla ja kukapa mua tulee noutamaan omasta kodista, ei kukaan. Siis tyydyn kohtalooni.


      • Tavallinen muija
        en omista tuulipukua kirjoitti:

        on se kumma kun aina yleistetään puolin ja toisin, kyllä mulla ainakin on ihan mukavat ja aika muodikkat kuteet, mutta asiaan kun täältä yritää löytää 35-45 v naista joka olisi sekä kohtuulisen hyvän näköinen, hoikka ja vapaa niin olen tullut siihen tulokseen ettei ainakaan kokkolasta löydy, kapakoista on turha etsiä olen luopunut siitä ajatuksesta, joskus kaupassa niihin saattaa törmätä, mutta niillä on 10-senttiä paksu vihkisormus sormessa, kaippa tässä täytyy itsekin katsella ulkomailta uutta kumppania. en tietääkseni ole kovin juoppo enkä lihavakaan, lippiksestä ja tuulipuvusta puhumattakaan.

        Ei yo. vaatteissa mitään vikaa jos tietää missä ja miten niitä käytetään.

        Turha meidän taviksien ottaa pulttia jonku hutsun ja possua muistuttavan ukkelin puheista.

        Tuolla toisella palstalla joku neuvoi haastamaan tielaitoksen kun ovat tehneet suunnitteluvirheen ja rakentaneet tien liian lähelle persettä.Nauroin katketakseni koska itse olen lyhyenläntä joskin normaaleissa mitoissa noin sivusuunnassa eikä rintanikaan edes roiku vaikka ikää jo onkin. Ja mitä siitä jos roikkuisivatkin kaikki rapistuu kun ikää tulee;ihmiset ,autot ym.

        On elettävä juuri sitä ikäkautta kuin todellisuudessa on,ei kuuskymppisen kuulukaan kulkea minihameessa. Vai?

        Mitä tulee ylipainoisiin ihmisiin niin niitähän on turhankin paljon että siihen olisi jokaisen asiallista puuttua kunkin kohdallaan niin naisten kuin miestenkin.

        Vaatetukseen pätee vieläkin vanha sanonta.
        Jolla on riihirimputtimet,sillä on kirkkokimputtimet.

        Nykyään jotkut ihmiset kulkevat kuin olisi ainainen juhla ja toiset taas jatkuvasti tuulipuvussa, mistä johtuen ei koskaan näytä erilaiseltä.

        Mitä taas tulee parin löytämiseen niin ei sitä etsimällä löydäkään. Mutta ehkäpä se luoja sinunkin parisi järjestää näkyvillesi .Kaikki ajallaan hyvä mies. Ja kaikille ei ole tarkoitettukaan vakituista paria ja siihenkin meidän olisi tyytyminen.


    • lotinaa

      Tuntuu nykyään,että sama missäpäin kaupunkia pyörii,niin näitä pizzalla ja cociksella täytettyjä nuoria pölkkyjalkoja tulee vastaan.

      • Mikko Ventus

        Aivan sekä nuoria poikia ,että tyttöjä.


    • tyytyväinen!

      olen ylipainoinen, mutta silti itseeni tyytyväinen.asiallinen, huumorintajuinen, siisti mies.

      • asdf

        mutta mitä ihmettä sä tuut sitten tänne tilittää?


    • Tornator

      Eikös nämä "Suomalainen" ja Laatu-Leila" ole aina siinä Haka-Pub:in kulmilla itseään kaupittelemassa ?

      Kaaheen haaskan näköisiä, joten annetaan heidän kommenteilleen sen mukainen arvo.

    • niitä

      Onko nämä niitä euron/yö tapauksia.Kyllä siinä ihrat hyllyy,kun vanhat papat nylkyttävät.

      • Mielikki

        Eivät nylkytä enää kuin unissaan jos silloinkaan ;)


      • niin.

        Ne papathan niille virolaisille naisille kelpaa - rahasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe