Kayko riisikakut kevyemmista herkuista? Niissa on ainakin vahan rasvaa mutta kalorimaara suurehko. Tietysti liikunnan lisaannyttya sita oikeanlaista energiaa tarvitseekin enemman kuin ennen. Mutta jatanko riisikakut pois vai voinko syoda hyvalla omalla tunnolla?
Tiedan etta olen tyhma naissa asioissa joten siksipa kysynkin :D kiitos jos joku vastaa!
Riisikakut
7
2579
Vastaukset
- läsämoses
styrox-levy on yhtä hyvää ku riisikakut. Ota näkkileipää sen tilalla, vertaa. Ja on parempaa. No, makuasioisat ei kannata kiistellä. :)
- tietamaton
heh, tosiaan makuasioista ei voi kiistella, mutta itse nyt ihastuin noihin riisikakkuihin ja kun paalle laittaa vaikka tomaattia ja kurkkua niin nam!
- riisikakku
on painonvartijoiden pistetaulukon mukaan kevyempi. 1 riisikakku 0.5 pistettä kun taas leipäviipale 30g on 1 piste. Näkkileipä myös 0,5 pistettä ja hapankorppu 3kpl 1 piste.
- tietamaton!
Kiitoksia sinulle ihana valistaja! taidanpa siis jatkaa niiden syomista :)
- :DD
tietamaton! kirjoitti:
Kiitoksia sinulle ihana valistaja! taidanpa siis jatkaa niiden syomista :)
Pirkalla on hyviä riisi-maissikakkuja! Täyttävät jotenkin enemmän, eivät maksa paljoa. Herkullisia vaikka sellaisenaan! :)
- kakkunen
Sanoja Riisikakku ja Herkku ei voi samaan lauseeseen mahduttaa. Niitä lastulevyjä ei nimittäin voi syödä.
- tosi hyviä!
Olin itekki ennen inhonnu riisikakkuja. Sitten testasin juustonmakuisia. Ja nam! Päällinen on sitä samaa cheddar-töhkää kuin juustosnackseissä. Olenkin saanut korvattua juustosnaksit nyt riisikakuilla, onhan se kuitenkin hiukan kevyempää! Mutta vain vähän, varsinkin jos syö koko paketin kerralla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595