Hampurilais-ketjut

napostelija

On ihan hienoa, että suomalainen ketju on pistänyt amerikkalaisen heikoille. Se todella lämmittää mieltä.

Nyt kuitenkin on alkanut hieman ärsyttää tämä Hesen ylivalta Turussa. Valinnan varaa on kehnosti, jos haluaa hampurilaista, eikä niitä kebabeja. Hese on joka nurkalla.

Onneksi kaupungilla on muutama yksityinen grilli sentään. Noihin hesen sapuskoihin, kun kyllä kylästyy melko nopeasti, vaikka ei söisikään ihan, joka viikko grillillä.

Minusta Hese olisi velvollinen tuomaan yhden carrolsin Turkuun. Minä ja luulen että joku muukin hampurilaisen ystävä halutaan vaihtelua. Ei niitä Hesejä tarvita niin montaa. Niitä on ennemmän kuin missään muualla. Ei tämä ole mikään Heseland.

18

6086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin..

      Hesen hampurilaisten makuun todella kyllästyy vaikkei usein söisikään. Joku aika sitten kävin Turun alueen ulkopuolella Rollsissa hampurilaisella ja kyllä vaan maistuin todella hyvältä. Hesen iänikuiseen majoneesin makuun kyllästyy kun sitä on joka paikassa!!

    • ruokapalkka

      Onko Hese hyvä työnantaja? Vaihtuuko henkilökunta paljon?
      Saako henkilökunta kuskata tuotteita ilmaiseksi kotiin, siis jos jää myymättä?

    • hamppari

      Kävin Helsingissä ja olin iloinen siitä, että kerrankin pääsen carrolsille syömään. Carrolsin hampurilainen oli tuttu hesburgerin hampurilainen, mutta vain carrolsin kääreessä. Majoneesi tosin puuttui. Ihan sairasta!

      • napostelija

        No höh. Olisihan se pitänyt arvata.

        Mikä neuvoksi?


      • rautakaNnel
        napostelija kirjoitti:

        No höh. Olisihan se pitänyt arvata.

        Mikä neuvoksi?

        Hampurilaisia myydään keskustassa monessakin kioskissa... On Kallun grilli, on Kauppatorin pikkugrilli, on vanhaa postia vastapäätä kelpo hampparipaikka, Kaskenmäen alla on yksi, Burger Heaven löytyy Pohjolan sillan kupeesta... Kantsii kokeilla, jos Hese puuduttaa.


      • Vulkan
        rautakaNnel kirjoitti:

        Hampurilaisia myydään keskustassa monessakin kioskissa... On Kallun grilli, on Kauppatorin pikkugrilli, on vanhaa postia vastapäätä kelpo hampparipaikka, Kaskenmäen alla on yksi, Burger Heaven löytyy Pohjolan sillan kupeesta... Kantsii kokeilla, jos Hese puuduttaa.

        Tuomiokirkon grilli. Suosittelen aurajuustohampurilaista. Njam! :9


      • rautakaNnel
        Vulkan kirjoitti:

        Tuomiokirkon grilli. Suosittelen aurajuustohampurilaista. Njam! :9

        Ei ihan keskustassa, eikä ihan likikään, mutta Wanha Eikka Pallissa tarjoaa aineita säästelemättä loistavat valkosipuli- sekä aurajuustohampurilaiset! Mikäli pitää silmät auki, näkee myös nuo pienet yrittäjät!

        Ja kiitos, ettet vaivannut nallepuhin viisauksilla. Eivät kaikki naisetkaan niistä välitä.


      • jopas_
        rautakaNnel kirjoitti:

        Ei ihan keskustassa, eikä ihan likikään, mutta Wanha Eikka Pallissa tarjoaa aineita säästelemättä loistavat valkosipuli- sekä aurajuustohampurilaiset! Mikäli pitää silmät auki, näkee myös nuo pienet yrittäjät!

        Ja kiitos, ettet vaivannut nallepuhin viisauksilla. Eivät kaikki naisetkaan niistä välitä.

        Patacity löytyy muistaakseni lemminkäisen kadulta, AMK:ta vastapäätä. Padan kerros on voittanut useammankin kerran makutestejä.. eikä suotta.


      • napostelija
        rautakaNnel kirjoitti:

        Hampurilaisia myydään keskustassa monessakin kioskissa... On Kallun grilli, on Kauppatorin pikkugrilli, on vanhaa postia vastapäätä kelpo hampparipaikka, Kaskenmäen alla on yksi, Burger Heaven löytyy Pohjolan sillan kupeesta... Kantsii kokeilla, jos Hese puuduttaa.

        muutama vastaa kymmenen heseä.

        Hese on hyvin vallannut ton keskustan 200m säteelle mahtuu 4 heseä


      • Hesen koira
        jopas_ kirjoitti:

        Patacity löytyy muistaakseni lemminkäisen kadulta, AMK:ta vastapäätä. Padan kerros on voittanut useammankin kerran makutestejä.. eikä suotta.

        Hesen safkat tökkii...Loistavaa että noita muitakin grillei vielä on!! Pitääkin painua heti ylihuome Patacityyn syöpöttelee!


      • vaan
        napostelija kirjoitti:

        muutama vastaa kymmenen heseä.

        Hese on hyvin vallannut ton keskustan 200m säteelle mahtuu 4 heseä

        viisi on ihan siinä keskustassa. kivikukkaro, antintalo, st. erik, forum ja kauppatori.


      • rautakaNnel kirjoitti:

        Ei ihan keskustassa, eikä ihan likikään, mutta Wanha Eikka Pallissa tarjoaa aineita säästelemättä loistavat valkosipuli- sekä aurajuustohampurilaiset! Mikäli pitää silmät auki, näkee myös nuo pienet yrittäjät!

        Ja kiitos, ettet vaivannut nallepuhin viisauksilla. Eivät kaikki naisetkaan niistä välitä.

        Kaskenmäen alapäästä saa myös todella herkullisia annoksia, niin hamppareita kuin muitakin. Maistuu erityisen makoisalle baari-illan päätteeksi... Ainut huono puoli on se, että jos Mantu itse on töissä, kierrän kioskin kaukaa. Muija on nimittäin mitä ilmeisimmin umpihullu ja töykein asiakaspalvelija mitä olen nähnyt. Erään kerran mm. heitti mun valmiin annoksen roskiin, kun ei ymmärtänyt ihan asiallista kommenttiani...


      • herkkusuidensuu
        H-KBlau kirjoitti:

        Kaskenmäen alapäästä saa myös todella herkullisia annoksia, niin hamppareita kuin muitakin. Maistuu erityisen makoisalle baari-illan päätteeksi... Ainut huono puoli on se, että jos Mantu itse on töissä, kierrän kioskin kaukaa. Muija on nimittäin mitä ilmeisimmin umpihullu ja töykein asiakaspalvelija mitä olen nähnyt. Erään kerran mm. heitti mun valmiin annoksen roskiin, kun ei ymmärtänyt ihan asiallista kommenttiani...

        Mistä tunnistan, että siellä on Mantu. En voi sietää mielisairaita ihmisiä. Nekun voivat suuttuessaan ryhtyä äärimmäisiin toimenpiteisiin.


      • herkkusuidensuu kirjoitti:

        Mistä tunnistan, että siellä on Mantu. En voi sietää mielisairaita ihmisiä. Nekun voivat suuttuessaan ryhtyä äärimmäisiin toimenpiteisiin.

        Mantusta on hiukan hankala antaa. Viiskymppinen nainen, tyylitön, pyylevähkö, meikitön, väsyneen näköinen ja laittamattomat tökerösti vaalennetut melko lyhyet hiukset. Siis tältä Mantu näytti about 1,5 vuotta sitten, kun viimeisen kerran asioin kioskilla Mantun töissä ollessa. Samaisena yönä menin taksilla kotiin ja taksinkuljettaja kertoi Mantun ainakin aiemmin ajaneen myös taksia Turussa ja olevan kuulemma tunnettu siinäkin ammattikunnassa "hulluudestaan" eli äkkipikaisesta, epämiellyttävästä ja töykeästä käytöksestään, joka hipoo mielenvikaisuutta.


      • The Best!

      • CSI
        H-KBlau kirjoitti:

        Mantusta on hiukan hankala antaa. Viiskymppinen nainen, tyylitön, pyylevähkö, meikitön, väsyneen näköinen ja laittamattomat tökerösti vaalennetut melko lyhyet hiukset. Siis tältä Mantu näytti about 1,5 vuotta sitten, kun viimeisen kerran asioin kioskilla Mantun töissä ollessa. Samaisena yönä menin taksilla kotiin ja taksinkuljettaja kertoi Mantun ainakin aiemmin ajaneen myös taksia Turussa ja olevan kuulemma tunnettu siinäkin ammattikunnassa "hulluudestaan" eli äkkipikaisesta, epämiellyttävästä ja töykeästä käytöksestään, joka hipoo mielenvikaisuutta.

        Ja mikäs sinä olet arvostelemaan toisia henkilöitä ja väittämään heitä hulluiksi, tyylittömiksi ja töykeiksi? Oletko itse täydellinen? Tuskin. Aina silloin tällöin kannattaa miettiä ensin, mitä itse on tehnyt tai sanonut.
        Haluaisitko, että sinusta kirjoitettaisiin julkisesti halventevaan sävyyn saatanan rääpäle?
        Kyseisen Mantun tuntevana voin sanoa, että jos olet saanut huonoa palvelua, niin todennäköisesti voit syyttää siitä vain itseäsi. Ai niin, makkaraperunat maistuvat tosi hyviltä mantulla :)


      • CSI kirjoitti:

        Ja mikäs sinä olet arvostelemaan toisia henkilöitä ja väittämään heitä hulluiksi, tyylittömiksi ja töykeiksi? Oletko itse täydellinen? Tuskin. Aina silloin tällöin kannattaa miettiä ensin, mitä itse on tehnyt tai sanonut.
        Haluaisitko, että sinusta kirjoitettaisiin julkisesti halventevaan sävyyn saatanan rääpäle?
        Kyseisen Mantun tuntevana voin sanoa, että jos olet saanut huonoa palvelua, niin todennäköisesti voit syyttää siitä vain itseäsi. Ai niin, makkaraperunat maistuvat tosi hyviltä mantulla :)

        kun arvostelin ystävääsi. Mantu kuitenkin syyttäköön itseään mielipiteestäni, hänen kanssaan asioidessa on tullut selväksi, ettei hänellä ole alkeellisintakaan käsitystä mitä "asiakaspalvelu" tarkoittaa eikä mitään käytöstapoja. Itsekin pitkään asiakaspalvelutyötä tehneenä ymmärrän toki, ettei Mantun työ ole helpoimmasta päästä, koska työajat ovat epäinhimilliset ja asiakkaat usein humalassa. MUTTA MISSÄÄN TYÖSSÄ EI OLE PAKKO OLLA. Jos hermot eivät kestä eikä alalle sovellu, olisi syytä vaihtaa työpaikkaa.

        En tietenkään ole itsekään täydellinen, luojan kiitos, se olisi tylsää. En myöskään ole saatanan rääpäle, niin kuin kovin nasevasti nimittelit. Varmasti olen itsekin joskus käyttäytynyt huonommin kuin olisi ollut suotavaa, mutta Mantu on onnistunut käyttäytymään vähintäänkin omituisesti joka kerran, kun olen hänen kanssaan asioinut.

        Tuossa aiemmassa sinua närkästyttäneessä kommentissani mainittu tapaus oli sellainen, että minua edellä oleva asiakas tilasi annostensa kanssa kaksi maitoa ja maksoikin niistä, mutta Mantu erehdyksessä antoi vain yhden maidon. Asiakkaan pyytäessä puuttuvaa maitoaan (asiakas oli lievästi humalassa, mutta käyttäytyi asiallisesti ja pyysi maitoaan ihan kohteliaasti) Mantu alkoi riehua kuin mielipuoli ja huutaa pää kioskin luukusta ulkona käyttäen varsin useita kertoja mm. vi**u-sanaa, joka ei ymmärtääkseni puhekielessä yleistymisestään huolimatta kuulu ammattilaisen asiakaspalvelusanastoon. Niinpä sanoin vain rauhallisesti Mantulle, että jospa antaisit sen maidon hänelle, hän tosiaan maksoi kahdesta, minä näin sen. Ämmäpä pulttasi tästä sen verran, että käski minun painua hiiteen, nakkasi lounassetelini minulle takaisin ja kaatoi valmiit makkaraperunani roskikseen. Jos sinun mielestäsi minä aiheutin itse sen, että sain huonoa palvelua, voin ymmärtää, että kuulut Mantun tuttavapiiriin.

        Makuasioista ei kannata kiistellä, mutta huonosta mausta voi huomauttaa.;) Minusta Mantu ON TYYLITÖN, PYYLEVÄHKÖ JA TÖYKEÄ, voitte vapaasti olle Mantun kanssa eri mieltä, siihen teillä on täysi oikeus. Ja tosiaan, makkaraperunat ovat erinomaiset =)


    • kartsa86

      saat tori burgerista ja palvelukin on ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe