Suosituksia?
Olisi seuraavanlaisia kriteerejä:
1) mahdollisimman näkymätön mutta samalla peittävä
2) ei kuivattaisi tai ärsyttäisi mahdollisia finnejä tai punaisia kohtia eli sopisi myös lievälle akneiholle.
Ja jos vielä kestää hyvin normaalin suihkun eli ei valu veden mukana vanana pois, niin plussaa. Kasvopesu on sitten tietenkin erikseen..
Hinnalla ei niin väliä, laadulla kylläkin. Kaikenmaailman peitepuikot on nähty ja huonoiksi todettu.
Miehelle sopiva meikkivoide/peitevoide/puuteri
8
13114
Vastaukset
- avenen
tuotteita. Itse olen käyttänyt jo pitkään. Plussaa on se, että tuotteet jopa oikeasti myös hoitavat ihoa, ja niissä on hyvät UV suojatkin. En nyt lennossa muista mitä se oma möysäni sitten olikaan. Anyways, sitä on kolmea eri sävyä. Tsekkaile avenen sivuilta.
- hyvä miehelle
Jane Iredalen sarjassa on tosi ihana miesten meikkisarja. Ohut huomaamaton mutta samalla peittävä. Kukaan ei huomaa, että sinulla on meikkivoide kasvoissa.
Valitettavasti tätä saa vain valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.
Katso Goolelta Estelina Oy siellä jälleenmyyjät. Kannattaa kokeilla. On myös samalla hoitava meikkisarja ei sisällä minkäänlaisia lisäaineita eikä mineraaliöljyjä. On myös aurinkosuoja n. 20. - tätä...
Mulla on akne-iho ja kaikenmaailman kokeilujan jälkeen Joe Blascon meikkivoide on osottautunut parhaaksi. Peittää todella hyvin ja on näkymätön. Ei tuki ihohuokosia, jotkuts sanoo jopa auttaneen finneihin.
Ja kärsin samalla kuivasta ihosta, parasta tässä meikkivoiteessa on se ettei todellakaan tarvia enää mitään puutereita laittaa. Luonnollinen mattapinta. Vaikkakin levittämiseen onkin käytettävä aikaa, lopputulos on kyllä sen arvoinen.
Maksoi muistaakseni noin 50 euroa, kestää noin vuoden jokapäiväisellä käytöllä.- m20
Kuvauksistanne Joe Blasco sai minut eniten vakuuttumaan! Kiitos muillekin! Esim. tuon Estelinan liikkeistä sai osasta erittäin mielenkiintoisia kasvohoitoja.
Mutta mutta...saakos tuota Joe Blascoa muuten kuin netistä tilaamalla? - ella
m20 kirjoitti:
Kuvauksistanne Joe Blasco sai minut eniten vakuuttumaan! Kiitos muillekin! Esim. tuon Estelinan liikkeistä sai osasta erittäin mielenkiintoisia kasvohoitoja.
Mutta mutta...saakos tuota Joe Blascoa muuten kuin netistä tilaamalla?Blascoa löytyy esim. Stockkalta ja Sokokselta, tosin netistä hinta voi olla halvempi, mutta sävy ei välttistä oikea. Itse olen ollut kaikkein tyytyväisin Blascon Special Red Neuralizeriin, on siis saman sarjan peitevoide, hinta vajaat neljäkymppiä ja yksi nappi on ollut kaks ja puol vuotta käytössä. Tää on minusta vähän peittävämpi kuin meikkivoide , mut silti huomaamaton. Itse töpöttelen siveltimellä näpyille, tai jos enempi haluaa peitellä, niin sitten meikkisienellä meikkivoiteen tapaan.
- mielipiteeni
Blasco on kyllä liian paksu miehen iholle. Huomataan kyllä miehen kasvoilla.
Suosittelen kyllä Jane Iredalen miestensarjaa, olen laittanut useamman miehen kasvoille ja ovat pitäneet, koska peittää, mutta on huomaamaton ja samalla esim. acneiholla myöskin hoitava, lisäksi aurinkosuoja 17-20.- paljon eroa?
Kuullostat asioista tietävältä (ammattilainen? ) mutta en kyllä oikein usko että blasco olisi paksua? Vai onko miehen ja neisen ihossa suurikin ero?
Mulle valittiin väri sokkarilla kosmetologin avustuksella ja voin vaikka vannoa ettei kukaan edes huomaa minulla olevan meikkivoidetta jos olen meikannut ihan kevyen päivämeikin.
Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, kun akne ja kuivuus iholla puhkesi, en voinut moneen vuoteen edes käyttää meikkivoiteita. Noin 30 eri voidetta tuli kokeiltua mutta jälki vähintään karseaa. Blascossa arvostan kovasti sitä että ei haittaa vaikka iho onkin vähän pintakuiva.
Ja kun malttaa levittää todella huolella niin tulos on todella näkymätön.
Mutta korostan vielä sitä että jäin vain miettimään onko miehen ja naisen ihossa suurikin ero.
Ei kai se auta kun kokeilla, kalliiksi saattaa kaydä (tuli huomattua)!
Toivottavasti löydät avun itsellesi! = ) - löytyy
paljon eroa? kirjoitti:
Kuullostat asioista tietävältä (ammattilainen? ) mutta en kyllä oikein usko että blasco olisi paksua? Vai onko miehen ja neisen ihossa suurikin ero?
Mulle valittiin väri sokkarilla kosmetologin avustuksella ja voin vaikka vannoa ettei kukaan edes huomaa minulla olevan meikkivoidetta jos olen meikannut ihan kevyen päivämeikin.
Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, kun akne ja kuivuus iholla puhkesi, en voinut moneen vuoteen edes käyttää meikkivoiteita. Noin 30 eri voidetta tuli kokeiltua mutta jälki vähintään karseaa. Blascossa arvostan kovasti sitä että ei haittaa vaikka iho onkin vähän pintakuiva.
Ja kun malttaa levittää todella huolella niin tulos on todella näkymätön.
Mutta korostan vielä sitä että jäin vain miettimään onko miehen ja naisen ihossa suurikin ero.
Ei kai se auta kun kokeilla, kalliiksi saattaa kaydä (tuli huomattua)!
Toivottavasti löydät avun itsellesi! = )Jane Iredalen meikki H/E-Bronzerit on vain miehille. Blascolla ei kai ole erikseen miesten sarjaa.
Blascohan sisältää mineraaliöljyä, talkkia, säilöntäaineita ja näistä mitään ei ole Iredalen meikeissä.
Iredalen meikit suojaavat ihoa ja häivyttävät epätasaisuuksia.Auringonsuojakerroin 17-20.
Ne ei valu vaikka kuntoiletkin. Miehille joilla on punaisuutta tai couperosaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272656Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281871Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1311655Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68949
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko159933Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69904- 63847
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799