Panospuhdistamon hinta?

urpo51

Kyselin panospuhdistamoista tarjouksia, koska tarkoituksenani on hankkia sellainen kesän aikana. Halvin tarjous Biokem6:sta oli 5290€ tontille toimitettuna. Pidin hintaa melko "edullisena", koska tarjouksista kalleimmat olivat lähes 6000€. Oletteko törmänneet halvempiin hintoihin jossain?

5

7448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Onko tarjoustesi joukossa tuon sivun www.iisi.fi tapaista systeemiä, jos sakokaivot olemassa, on ainakin sivun tietojen perusteella varsin edullinen.

• Vehe

Halpa ei aina ole hyvää...
        Kannattaa miettii järjellä ja tutustua muuhunkin seikkaan kuin hintaan vaan...
        Vaikka hyvä maksaisikin enemmän niin pitkällä aikaa nostaa kiinteistön arvoa toisin kun viritelmät..

• Urpo51
        Vehe kirjoitti:

Halpa ei aina ole hyvää...
        Kannattaa miettii järjellä ja tutustua muuhunkin seikkaan kuin hintaan vaan...
        Vaikka hyvä maksaisikin enemmän niin pitkällä aikaa nostaa kiinteistön arvoa toisin kun viritelmät..

Täysin samaa mieltä ko. järjestelmästä. En kyllä omaan pihaani laittaisi. Jos systeemi olisi toimiva luulen, että joku "isoista" valmistajista olisi keksinyt vastaavan systeemin jo vuosia sitten. Vanhojen sakokaivojen saneeraus on usein erittäin kyseenalaista ja monessa tapauksessa on helpompi rakentaa kokonaan uusi järjestelmä. Lisäksi useat kunnat ei taida hyväksyä järjestelmien saneerausta vaan vaativat uuden järjestelmän. Minulla on kyseessä uudisrakennus.

• Kopio
        Urpo51 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä ko. järjestelmästä. En kyllä omaan pihaani laittaisi. Jos systeemi olisi toimiva luulen, että joku "isoista" valmistajista olisi keksinyt vastaavan systeemin jo vuosia sitten. Vanhojen sakokaivojen saneeraus on usein erittäin kyseenalaista ja monessa tapauksessa on helpompi rakentaa kokonaan uusi järjestelmä. Lisäksi useat kunnat ei taida hyväksyä järjestelmien saneerausta vaan vaativat uuden järjestelmän. Minulla on kyseessä uudisrakennus.

Tuo iisi on kopio vanhasta vesimiehestä jota vielä on siellä täällä, mutta poistumassa jo käytöstä. Toinen jo aikoja toiminut valmistaja tällä samalla biologisella puolella on Teoplast.
        Tällä toimijalla on vastaava biologinen yksikkö, mutta paljon isompana ja enemmän pakkassuojattuna.Virallisissa syken testeissä tämäkään laite ei silti ole täyttänyt asetusta ilman lisättyä maasuodatusta tai muita vempaimia.
        Edelliseen viitaten en jaksa uskoa että tämä iisi pinemmällä biologisella osalla täyttäisi asetusta. Ehkä valmistaja jonain päivänä tuo laitteen mukaan esimerkiksi syken puoluettomaan testaukseen että näkee todellisen toiminnan.
        Tosin mahdoton määrittää kaikille, koska asukkaat määrittää kaivojensa kunnon ennen asennusta. Mikäli vanhat kaivot vuotaakin suuntaan tai toiseen ei mikään testiolosuhde pädekkään enään...
        Viimekädessä ostaja päättää ottaako halvan ja epävarman vai vähän kalliimman testatun laitteen...

• jebaa

vevi-va oy lapinjärvellä ja on suomalaista tekoa toisin kuin upolla ja suurimmalla osalla muilla....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3244
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      323
      2846
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1292
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1262
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe