Kyselin panospuhdistamoista tarjouksia, koska tarkoituksenani on hankkia sellainen kesän aikana. Halvin tarjous Biokem6:sta oli 5290€ tontille toimitettuna. Pidin hintaa melko "edullisena", koska tarjouksista kalleimmat olivat lähes 6000€. Oletteko törmänneet halvempiin hintoihin jossain?
Panospuhdistamon hinta?
5
7448
Vastaukset
- ......
Onko tarjoustesi joukossa tuon sivun www.iisi.fi tapaista systeemiä, jos sakokaivot olemassa, on ainakin sivun tietojen perusteella varsin edullinen.
- Vehe
Halpa ei aina ole hyvää...
Kannattaa miettii järjellä ja tutustua muuhunkin seikkaan kuin hintaan vaan...
Vaikka hyvä maksaisikin enemmän niin pitkällä aikaa nostaa kiinteistön arvoa toisin kun viritelmät.. - Urpo51
Vehe kirjoitti:
Halpa ei aina ole hyvää...
Kannattaa miettii järjellä ja tutustua muuhunkin seikkaan kuin hintaan vaan...
Vaikka hyvä maksaisikin enemmän niin pitkällä aikaa nostaa kiinteistön arvoa toisin kun viritelmät..Täysin samaa mieltä ko. järjestelmästä. En kyllä omaan pihaani laittaisi. Jos systeemi olisi toimiva luulen, että joku "isoista" valmistajista olisi keksinyt vastaavan systeemin jo vuosia sitten. Vanhojen sakokaivojen saneeraus on usein erittäin kyseenalaista ja monessa tapauksessa on helpompi rakentaa kokonaan uusi järjestelmä. Lisäksi useat kunnat ei taida hyväksyä järjestelmien saneerausta vaan vaativat uuden järjestelmän. Minulla on kyseessä uudisrakennus.
- Kopio
Urpo51 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä ko. järjestelmästä. En kyllä omaan pihaani laittaisi. Jos systeemi olisi toimiva luulen, että joku "isoista" valmistajista olisi keksinyt vastaavan systeemin jo vuosia sitten. Vanhojen sakokaivojen saneeraus on usein erittäin kyseenalaista ja monessa tapauksessa on helpompi rakentaa kokonaan uusi järjestelmä. Lisäksi useat kunnat ei taida hyväksyä järjestelmien saneerausta vaan vaativat uuden järjestelmän. Minulla on kyseessä uudisrakennus.
Tuo iisi on kopio vanhasta vesimiehestä jota vielä on siellä täällä, mutta poistumassa jo käytöstä. Toinen jo aikoja toiminut valmistaja tällä samalla biologisella puolella on Teoplast.
Tällä toimijalla on vastaava biologinen yksikkö, mutta paljon isompana ja enemmän pakkassuojattuna.Virallisissa syken testeissä tämäkään laite ei silti ole täyttänyt asetusta ilman lisättyä maasuodatusta tai muita vempaimia.
Edelliseen viitaten en jaksa uskoa että tämä iisi pinemmällä biologisella osalla täyttäisi asetusta. Ehkä valmistaja jonain päivänä tuo laitteen mukaan esimerkiksi syken puoluettomaan testaukseen että näkee todellisen toiminnan.
Tosin mahdoton määrittää kaikille, koska asukkaat määrittää kaivojensa kunnon ennen asennusta. Mikäli vanhat kaivot vuotaakin suuntaan tai toiseen ei mikään testiolosuhde pädekkään enään...
Viimekädessä ostaja päättää ottaako halvan ja epävarman vai vähän kalliimman testatun laitteen...
- jebaa
vevi-va oy lapinjärvellä ja on suomalaista tekoa toisin kuin upolla ja suurimmalla osalla muilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924