ONNELA

SISÄSIISTI AIKUINEN

Onnelasta on näköjään kommentteja jo ennestään, mutta, mä koin kyllä mielestäni siellä sellaisen vääryyden että tästä voisi kansan liikkeen nostaa. Oltiin viettämässä aivan rauhallista iltaa kaveriporukassa, ei mitään varoituksia (jotka kuulemma yleisiä) ja muutenkin normaalia menoa, vaan, ei kun lähdettiin kotiin niin narikassa portsarit oikeen poliisien kera odottamassa OIKEAA uhria.., olin kuulemma "oksentanut" ympäri ämpäri ja tämä tuli maksamaan 50e, ei siinä mitään, näin ei kyllä ollut käynyt, mutta todistappas se poliisille ja portsareille humalassa... Mutta tämä oli aivan selvää humalaisen huijaamista. VASTAAVAT KOKEMUKSET ILMI. Ikinä ei ole Rikalassa tällaista tapahtunut...

6

2283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksoit

No älä nyt vaan sano että maksoit. Ei sinun tarvi todistaa syyttömyyttä, vaan ravintola joutuu todistamaan syyllisyyden.

• juu juu

Koskas tää tapahtu??

• tottakaan

Miksi ei ne sun kaverit, joiden kanssa olit viettämässä iltaa todistaneet sun puolesta, että et ollut oksentanut?
      Miten ne poliisit osasi olla narikassa "vastassa"?
      Eihän mistään baarista nyt tuntitolkulla lähtöä tehdä, niin että portsarit tai muut voisi sen ennakoida.

• Oletko tyhmä?!?

Luuletko oikeesti että joku uskoo ton sun tarinas?!
      Että oikeen oli poliisit vastassa oksennuksen takia!

• all right

vai simmottis oli päässy käymään

• Surffari

Voinen kokemuksesta kertoa, että Poliisi ei todellakaan vaivaudu baariin sen takia että siellä olisi joku oksentanut.

Poke on joko muistanut sinut tai luuli muistaneensa sinut oksentajaksi.

En myöskään millään jaksa uskoa, että poliisi olisi ottanut mahdolliseen oksentamiseesi kantaa, koska se ei kuulu poliisille.

Ravintolan pitäisi kyllä todistaa että olet oksentanut, mutta se on henkilökunnan rehellisyydestä kiinni.

Itse en tiedä miten kiistatilanteessa meneteltäisiin, mutta luulisin että ravintola joutuu haastamaan oikeuteen/tekemään rikosilmoituksen vahingoteosta tai omaisuuden turmelemisesta tms. Nämä lakijutut ei ole kuitenkaan meikäläisen heiniä...

Mutta sitä päivää tuskin tulee että ravintola näin toimii. Käytännössä jos kiistät, etkä maksa, sinut pannaan vain pihalle ja saat todennäköisesti porttarin.

Poliisitkin voidaan kutsua paikalle, mutta eivät ne sinua mihinkään vie, jos et käyttäydy agressiivisesti/vastusta järjestyksenvalvojia/ole tarpeeksi humalassa.

Periaatteessa pallo on näissä asioissa aina ravintolalla jos haluat käydä ko. baarissa uudemmankin kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3244
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      323
      2846
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1292
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1262
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe