Haravajärjestelmiä on tehty Lottoon, ja vakioon mutta kenoon ei ole ainakaan julkaistu. Varmasti moni tietokonenero sen pystyisi tekemään.
Esim. 20 numeroa hajoitettuna 20 riviin ja laskemaan sille takuun.
Itse käytän sellaista "haravaa" mutta en ole varma ovatko numerot tasaisesti jakautuneet. Se on minunkin haravassa takuuna, että jos 20 numeron sarjaan sattuu 9 osumaa niin joka sarjassa on vähintään yksi 5 oikein ja jos on pelannut esim. 5 kuponkia niin vähintään 10x5 löytyy. Toki silloin käytännössä on tuurista riippuen on useita 6, 7, 8 jopa 9 oikein. Kerran oli niin hyvä tuuri, 50 sentin panoksella tuli 2500 euroa.
Missä viipyy
6
2687
Vastaukset
- Homokin taidata olla?
Pössi oot
- pännii
olt kade.
- löytyä?
Oskarsys Oy Jyväskylässä pitäisi tehdä, ainakin jonkinlaisia systeemiä kenoon. En ole varma, onko haravasysteemejä. Olen joskus tilannut vakioon ja lottoon hajarivisysteemejä. Nissä on sama periaate, kuin haravissakin, mutta ovat riviltään pienempiä ja hinnaltaan halvempia. Eivät maksa kuin (ehkä) muutaman euron postikulut, jos tilaa. Ainakin minun tilaamani systeemit maksoivat sen verran.
Ainakin nuo vakio- ja lottosysteemit ovat kaavioita, joihin voi itse numerot valita ja niissä on voittotakuulaskut mukana. Puhelinluettelosta löytyy numero. Joskus olen värkkäillyt omiakin vakiosysteemejä. Ne lähetin tuonne Jyväskylään ja siellä laskettiin voittotakuu niihin. No, eihän ne "raposia" olleet.
"Se on minunkin haravassa takuuna, että jos 20 numeron sarjaan sattuu 9 osumaa niin joka sarjassa on vähintään yksi 5 oikein ja jos on pelannut esim. 5 kuponkia niin vähintään 10x5 löytyy".
Mistä tiedät, onko tuo takuu oikein? Sinullahan pitäisi olla tietokoneohjelma, jolla takuut voi laskea. Saattaa tietenkin ollakin...- keno harava
mitä pelaan sisältää 20 numeroa joita käytän joka rivissä, tietenkin eri järjestyksessä. Kahdesta kymmenestä numerosta tulee kaksi riviä. Jos osuu 9 numeroa niin toisessa on vähintään 5 ja toisessa 4 oikein. Viiteen kuponkiin pelattuna tulee 10 kertaa nämä numerot.
Siinä on ilmainen harava malli. Pitää vain osata sopivasti hajoittaa numerot. Kokemuksesta tiedän, että 20 numeroon useimmiten sattuu 5 -6 osumaa. Tuurista se tietenkin riippuu. - keno harava
keno harava kirjoitti:
mitä pelaan sisältää 20 numeroa joita käytän joka rivissä, tietenkin eri järjestyksessä. Kahdesta kymmenestä numerosta tulee kaksi riviä. Jos osuu 9 numeroa niin toisessa on vähintään 5 ja toisessa 4 oikein. Viiteen kuponkiin pelattuna tulee 10 kertaa nämä numerot.
Siinä on ilmainen harava malli. Pitää vain osata sopivasti hajoittaa numerot. Kokemuksesta tiedän, että 20 numeroon useimmiten sattuu 5 -6 osumaa. Tuurista se tietenkin riippuu.on vainomatekoinen tekele. Vähimmäistakuuhan on se,kun kahdenkymmenen numeron sarjaan sattuu vähintään 9 osumaa. Voihan esim. 6 - 7 osumalla saada pikkurahaa tuurista se on kiinni. Näitä kahdenkymmenen numeron sarjojahan voi pelata kuinka monta tahansa, rahasta ja uskalluksesta se on kiinni.
Se on kyllä varmaa, että jos 20 numeron sarjaan sattuu esim. 15 osumaa, ja jos numerot on pelattu tasaisesti vaikka viidellä kupongilla, niin siinä voi olla jopa kymmenen oikein.
Onnea Kenon peliin! EI KU PELAAMAAN kansanterveys tarvitsee rahaa. - yks vaan
keno harava kirjoitti:
on vainomatekoinen tekele. Vähimmäistakuuhan on se,kun kahdenkymmenen numeron sarjaan sattuu vähintään 9 osumaa. Voihan esim. 6 - 7 osumalla saada pikkurahaa tuurista se on kiinni. Näitä kahdenkymmenen numeron sarjojahan voi pelata kuinka monta tahansa, rahasta ja uskalluksesta se on kiinni.
Se on kyllä varmaa, että jos 20 numeron sarjaan sattuu esim. 15 osumaa, ja jos numerot on pelattu tasaisesti vaikka viidellä kupongilla, niin siinä voi olla jopa kymmenen oikein.
Onnea Kenon peliin! EI KU PELAAMAAN kansanterveys tarvitsee rahaa.ainakin 7-tason kenossa voi käyttää loton harava systeemeitä. Vähän käyttää järkeä ja aikaa lappujen täyttämiseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067