TJP on alkanut taksiautoilijoiden värväystoimet keskuksensa alle. HTD:n vastaveto on; TJP:n keskukseen liittyneiltä katkaistaan HTD:n tilausvälitys ja kaikenlainen maksuliikenne (pankkikortit, taksihelsinkikortit, luottokortit, taksiliiton kortit, maan muiden taksiyhdistysten kortit jan). Täällä joku (taksi 797) elvisteli ajavansa näitä TJP:n alaisia ajoja kuten 50 muutakin autoilijaa ja keikkaa on! Se on hyvä sitten jos TJP teitä elättää, tervemenoa vaan muutkin moiseen "taksikeskukseen"!
Vastaukset 3
- pojåpojefåi0h¨po1j'j1
ähnjpvgiphjäpiohjäefioegfuijgpuågå0¨' hyuudfbhowefiouiohihyihohäheiäpihwefpihpihopihohoöiefhyopihoöehowefqq2e23t23t23t0hå0er8y80håiohåoih¨rg0åhyer feöouhåohöwef efklhjfihj3råphjuuijbefouöhi9h2hfiphl-k fn0åu89hfihjf0iåhiphegf phjg jio¨''
4GTRIHJR3T0HJUÖ3TRHJÖOHIOÖHTIOPHJÄJUÄPJÄÖÅPJOÅOÄJKHOÅJPJ¨PJ¨ 3RHOJ¨'J'
JOÅ
ËRJKÅP
13R
´0I¨¨0 'pjeftihjupihjä gftäpihjröpu¨åu¨'o qtu¨' 3U¨ 9PUJ4POJJO'ÅROJ¨'ÅOJÄÅPOJÄRJAe'åoja- taksiautoilija
TJP-linesin tulkinta?
- poka ei jaksa
taksiautoilija kirjoitti:
TJP-linesin tulkinta?
ei,vaan tyypillinen tolppa homon artikulointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494