VPK -ihmiset tänne!!

jaanukka

Nii onks tääl ketää VPK -harrastajia??
jos on nii missä VPKssa ootte ja ootteko miehistössä vai nuoriso-osastol??
Ite oon tamperee vpk:ssa miehistössä...

16

1191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zilla

      Olin sekä nuorissa että miehistössä, mutta jostain syystä pallittomalla ei tippunut sammutussopparia, lopetin...

      • Henzu

        No hoh hoh... Täällä päin se on taidosta, ei sukupuolesta kiinni :)


      • Zilla
        Henzu kirjoitti:

        No hoh hoh... Täällä päin se on taidosta, ei sukupuolesta kiinni :)

        kuntotesteissä ja harjotuksissa paremmin pärjäsin kun miehet, mutta silti yli kuuden vuoden (2 miehistön treeneissä) en päässyt koskaan edes sammutustyönkurssille.. Nuoriso-osastossa olin jonkin aikaa kouluttajana. Jos joskus muutan pois täältä, harrastus alkaa uudelleen. Ainiin, meillä se yks nainen joka on sopparin saanut ei ole neljään vuoteen päässyt yhteenkään hälyyn mukaan.. Onneksi jossakin on fiksumpaa ja ei niin kalkkeutunutta porukkaa :))


      • jaanukka
        Zilla kirjoitti:

        kuntotesteissä ja harjotuksissa paremmin pärjäsin kun miehet, mutta silti yli kuuden vuoden (2 miehistön treeneissä) en päässyt koskaan edes sammutustyönkurssille.. Nuoriso-osastossa olin jonkin aikaa kouluttajana. Jos joskus muutan pois täältä, harrastus alkaa uudelleen. Ainiin, meillä se yks nainen joka on sopparin saanut ei ole neljään vuoteen päässyt yhteenkään hälyyn mukaan.. Onneksi jossakin on fiksumpaa ja ei niin kalkkeutunutta porukkaa :))

        En oo varma onko täälläkää ollu naisii yhdessäkää hälyssä mukana... ite en oo harkoissakaa käyny vähää aikaa ku en oo ehtiny... ens tiistaina kyl taas meen...pitkäst aikaa...


    • TK Salo

      aika läheltä lippaa..

      Eli Rukan Sammutusosasto( eli siis Kuusamon kunnassa olevan laskettelukeskuksen alueella on oma palokunta.. toissa vuonna 72 hälyä, viime vuonnakin yli 50..), Samm. mies(erik. Konemies/kuljettaja/kal. hoitaja)..

      Koulutus on samm. työn kurssi & etsintä/ensiapu, myös ensivaste joskus tulevaisuudesssa.. ei savukoulutusta..

      Tässä "töistä" kirjoittelen.. meillä on ollut varallaoloa virka-ajan ulkopuolella.. varalla on 1 2 vahvuus, el 3X350 tuntia(noin..), 19.12 alkoi, ja Loppiaisiltana loppuu..

      Balaillaan asiaan..
      TK Salo

      • jaanukka

        Mailatkaa mulle...kaikki VPK -ja pelastusalan ihmiset...
        [email protected]


    • Henzu

      Sekä-että.
      Nuoriso-osastossa näin periaatteessa, mutta myös miehistön harjoituksiin osallistun :)

      • jaanukka

        Minkä ikäne sit oot?? Mikä teil on ikäraja et pääsee miehistöön?? ku meil on 16...ite täytän nyt kevääl 17v...


      • Henzu
        jaanukka kirjoitti:

        Minkä ikäne sit oot?? Mikä teil on ikäraja et pääsee miehistöön?? ku meil on 16...ite täytän nyt kevääl 17v...

        16½ vuotta


      • jaanukka
        Henzu kirjoitti:

        16½ vuotta

        Jaa siis sä oot 16 ja1/2 vai onks se se miehistön ikäraja teillä??


      • Henzu
        jaanukka kirjoitti:

        Jaa siis sä oot 16 ja1/2 vai onks se se miehistön ikäraja teillä??

        ei, 16v


    • :))

      Molemmissa, Nuoriso-osaston johtaja sekä miehistössä Sammutusmies. SammTK, SavuSK ja Ensivaste käytynä.

      • jaanukka

        Nii missä VPKssa sä oot??


      • kulisientakaa
        jaanukka kirjoitti:

        Nii missä VPKssa sä oot??

        juupa juu ja moikka moi mie oon kemin vpkssa ja oon ollu jo yli 4 vuotta et silleen mennää ainii oon nuoriso-osastossa ja kouluttajaks meinaan alkaa :) :)


    • vpk-nainen

      Tää viesti laitettiin tänne vuos sen jälkeen, kun itse aloitin vpk:n omalla asemallani nuoriso-osastossa junnuna ja nyt kahdeksan vuoden jälkeen täytettyäni 20 musta tehtiin nuoriso-osaston johtaja! :D Tsemppiä kaikille veparilasisille !

      • :D

        Otimme osaa Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön (SPEK) järjestämään videokilpailuun.
        Kilpailun tarkoituksena on edistää paloturvallisuutta. Kilpailun pääpalkinto on 1000€ ja sen voittaa video joka on kerännyt eniten katselukertoja 31.3.2010 mennessä.

        Joten pyydän, käykää katsomassa ja heittäkää kommenttia videosta!

        http://www.youtube.com/watch?v=e_2qvNCP_1E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe