tuntipalkka

sammy

se on 9.58e oon trukkikuski onko huono palkka??

18

6070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ela

      kelpais mulle!! Kuulostaa ihan kohtuulliselta.

    • Lepinkäinen

      helvetin huono! itse olen datanomi (oppisopimus) ja tienaan yli 11€ tunnissa kuukausilippu julkisiin kulkuvälineisiin ! revi siitä.

      • 18 € / h

        Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.


      • Hissukka
        18 € / h kirjoitti:

        Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.

        Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h


      • Ari X.
        Hissukka kirjoitti:

        Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h

        tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
        Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
        Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
        Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
        Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
        Tietoa veloituksista on (atk-ala).
        Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

        Ari X.


      • Asentajan apulaisena
        Hissukka kirjoitti:

        Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h

        ...onks tää teijän mielestä huono palkka?


      • jaahas...
        Asentajan apulaisena kirjoitti:

        ...onks tää teijän mielestä huono palkka?

        kun nyt aiheen makuun päästiin,niin 39e/h ja olen APULAISPÄÄJOHTAJAN AVUSTAJAN PÄÄAVUSTAJA!


      • HISSUKKA
        Ari X. kirjoitti:

        tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
        Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
        Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
        Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
        Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
        Tietoa veloituksista on (atk-ala).
        Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

        Ari X.

        are oy pk seutu


      • hissukka
        HISSUKKA kirjoitti:

        are oy pk seutu

        Päällikkönä Petri Myllyniemi,
        soittele


      • hissukka
        hissukka kirjoitti:

        Päällikkönä Petri Myllyniemi,
        soittele

        Joo kysymyksessä leppävaaran maxi:n työmaa jossa kärkimiehenä KARI TIILIKAINEN ARE OY
        REVI SIITÄ HUUMORIA?


      • atk-konsultti
        Ari X. kirjoitti:

        tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
        Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
        Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
        Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
        Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
        Tietoa veloituksista on (atk-ala).
        Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

        Ari X.

        Tuli markka-aikoina tehtyä tuntiveloituksella oman firman kautta konsulttihommia, silloin veloitin 620 mk/h alv (vuonna -99). Keikkojen kokonaisveloitukset olivat enimmillään n. 80 000. Eipä tuosta tosin paljoa käteen jäänyt verojen ja työnantajamaksujen jälkeen.


      • sähköasentaja
        Ari X. kirjoitti:

        tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
        Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
        Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
        Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
        Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
        Tietoa veloituksista on (atk-ala).
        Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.

        Ari X.

        Joo palkka kipuaa vaikka kuinka suureksi jos maksetaan esim. 1. luokanurakkatuntipalkkaa 12e/h takuupalkkana (jonka saa vaikka urakka kusee)ja sitten tehdään vaikka 160tunnin urakka 40tunnissa palkka nousee 48e mutta tässä tilanteessa verottaja vie paljon..

        www.sahkoliitto.fi löytyy oikeat tes palkat.


    • pete

      toi on hyvä liksa mä tienaan sähkärinä raksalla 7,94e/h

    • Hmmmm

      34€/h mutta silti ei jää paljon käteen kun kaikki menee veroihin (IT-ala)

      • Lunkisti

        Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.


      • James
        Lunkisti kirjoitti:

        Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.

        33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.


      • Urakointi
        James kirjoitti:

        33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.

        50€ tunti. Erikoiskeskuksia nopeasti! ja kuvien piirtely 30€ tunti. Eipähän tarvi olla jokapäivä töissä kun liksa riittää, ja saa viettää perheen kanssa aikaa! Koulutus: ammattikoulu...


    • Mikä tuntipalkka?

      Elän korkotuloilla. En käy töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe