se on 9.58e oon trukkikuski onko huono palkka??
tuntipalkka
18
6216
Vastaukset
- ela
kelpais mulle!! Kuulostaa ihan kohtuulliselta.
- Lepinkäinen
helvetin huono! itse olen datanomi (oppisopimus) ja tienaan yli 11€ tunnissa kuukausilippu julkisiin kulkuvälineisiin ! revi siitä.
- 18 € / h
Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.
- Hissukka
18 € / h kirjoitti:
Mutta oon tietty opiskellut vähän enemmän kuin datanomi, vaikkakin samalle alalle. Ja mulla on vasta keskipalkka...vielä tavoitteena päästä paremmille palkoille.
Olen sähkäri rakennuksilla 21€/h
- Ari X.
Hissukka kirjoitti:
tuollaisia p a l k k o j a muka sähköasentajan hommista maksaa.
Luulisin, että palkansaajana et tuollaisia saa.
Onko kyseessä oman firman nimiin otettu kokonaishinta töistä.
Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
Tietoa veloituksista on (atk-ala).
Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.
Ari X. - Asentajan apulaisena
Hissukka kirjoitti:
...onks tää teijän mielestä huono palkka?
- jaahas...
Asentajan apulaisena kirjoitti:
...onks tää teijän mielestä huono palkka?
kun nyt aiheen makuun päästiin,niin 39e/h ja olen APULAISPÄÄJOHTAJAN AVUSTAJAN PÄÄAVUSTAJA!
- HISSUKKA
Ari X. kirjoitti:
Eihän tästä varmaan jää edes 15 € kun olet samalla kertaa työnantaja ja palkansaaja ja maksat kaikki sotu, työttömyysvak. ym. maksut ensin pois päältä.
Kuulostaisi firman tuntilaskutukselta, minullakin olisi n. 60 €/h jos tekisin firman nimissä alihankintatöitä pitkällä esim. vuosisopimuksella jollekin isommalle firmalle.
Muistelen että jotain 130 mk/h on rakennusalan alihankkijan veloitus, tosin maaseudulla.
Ari X.are oy pk seutu
- hissukka
HISSUKKA kirjoitti:
are oy pk seutu
Päällikkönä Petri Myllyniemi,
soittele - hissukka
hissukka kirjoitti:
Päällikkönä Petri Myllyniemi,
soitteleJoo kysymyksessä leppävaaran maxi:n työmaa jossa kärkimiehenä KARI TIILIKAINEN ARE OY
REVI SIITÄ HUUMORIA? - atk-konsultti
Ari X. kirjoitti:
Ari X.Tuli markka-aikoina tehtyä tuntiveloituksella oman firman kautta konsulttihommia, silloin veloitin 620 mk/h alv (vuonna -99). Keikkojen kokonaisveloitukset olivat enimmillään n. 80 000. Eipä tuosta tosin paljoa käteen jäänyt verojen ja työnantajamaksujen jälkeen.
- sähköasentaja
Ari X. kirjoitti:
Ari X.Joo palkka kipuaa vaikka kuinka suureksi jos maksetaan esim. 1. luokanurakkatuntipalkkaa 12e/h takuupalkkana (jonka saa vaikka urakka kusee)ja sitten tehdään vaikka 160tunnin urakka 40tunnissa palkka nousee 48e mutta tässä tilanteessa verottaja vie paljon..
www.sahkoliitto.fi löytyy oikeat tes palkat.
- pete
toi on hyvä liksa mä tienaan sähkärinä raksalla 7,94e/h
- Hmmmm
34€/h mutta silti ei jää paljon käteen kun kaikki menee veroihin (IT-ala)
- Lunkisti
Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.
- James
Lunkisti kirjoitti:
Tutkinto DI, hommat inssin hommia, palkka kk-palkasta laskettuna vajaa €18/h. Pidän palkkaa tällä tutkinnolla alakantissa olevana, mutta eipä toisaalta hommat vanhassa valtion firmassa rasita.
33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.
- Urakointi
James kirjoitti:
33e/h, koulutus tradenomi, it-ala, 1,5 v töissä ollut.
50€ tunti. Erikoiskeskuksia nopeasti! ja kuvien piirtely 30€ tunti. Eipähän tarvi olla jokapäivä töissä kun liksa riittää, ja saa viettää perheen kanssa aikaa! Koulutus: ammattikoulu...
- Mikä tuntipalkka?
Elän korkotuloilla. En käy töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762634Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912342Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1611277Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �581023Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28941- 70908
- 72874
- 76850
- 110835
- 65827