daihatsu feroza

stube

onko kellään kokemusta

13

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä löytyy

      kyllä löytyy ja hiton hyvää kokemusta mul on vm. 92 feroza ollu mulla käytössä jo varmaan 10 vuotta. kilometrejä on nielty yhdessä 262tkm ja on toiminu ku unelma. Ite oisin vähä aikaa sitten ollu vaihtamassa omaa autoa mutta vaan vähemmän ajettuun ferozaan oli netti autossa myynnissä noin 160000 km ajettu ja kuvista päätellen hyvässä kunnossa. Joten autosta on kokemusta ja hyväksi todettu on paikoitellen kyllä alkaa taka puskurista ruostumaan itse meinasin maalata puskurin ensi kesänä (FEROZA on hyvä pikku maasturi)

    • Feroza 10v

      Ostin uutena ja ajoin 10v ja vähän yli 200000km.Mainio pikku maasturi ainut että ruosteelle herkkä.Talvella hyvä.Jousitus on vähän jäykkä mut taitaa olla kaikissa pikkumaastureissa.

    • uppija

      up

    • UFO

      10v kokemus täälläkin eikä mikään ihan huono auto ollutkaan. Multa löytyy moottorin alakerta tarpeettomana jos joku tarvii, ei maksa mitään. Mulla kävi sellanen moka että ajelin liian kauan halvoilla öljyillä ja pasahti nokka-akselin voitelureikä tukkoon ja nokka-akseli meni poikki. Moottorin alakerta olisi vielä käyttökelpoinen, Aplausessa sama motti.

      • wt

        pakosarja etinnässä.


      • avuntarpeessa
        wt kirjoitti:

        pakosarja etinnässä.

        Apua! Pitäisi saada bensatankki daihatzu ferotzaan -91. Tietääkö kukaan mistä löytyisi


      • tikka1

        onko öljypumppua 2.8 D -91?


      • Anonyymi
        avuntarpeessa kirjoitti:

        Apua! Pitäisi saada bensatankki daihatzu ferotzaan -91. Tietääkö kukaan mistä löytyisi

        Löytikö jostain...mulla ois sama ongelma🤨


    • ufo-

      vieläkö ufo sulta löytyy alakerta?

      • UFOx

        Kyllä se moottorin alakerta vielä on tuolla tallin perällä. Saa hakea pois. Jos kiinnostaa niin [email protected].


      • Anonyymi
        UFOx kirjoitti:

        Kyllä se moottorin alakerta vielä on tuolla tallin perällä. Saa hakea pois. Jos kiinnostaa niin [email protected].

        mistä löytyy kannen imusarjan ja pakosarjan kiristys arvot?


    • !!!!!

      Ei ole onneksi

    • Feroz

      Mistä hankitte varaosia ferozaan, lähinnä niveliä yms. onko saatavilla hyvin vai käykö jonkun muun auton osat suoraan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe