kontiolahti

litmanen

homo pekka naistenhakkaaja tappanut 26v.naisen. paikalla 2muuta urhokasta mutta ei miestä väliinmenijäksi että semmosta

18

10822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääääärkele :(

on assiit huonosti :////

• arkunnaula

oli rakas ystäväni tämä nainen,jonka nämä kaksi urhoa tappoi.vanhempi yllytti ja nuorempi otti hengen.vanhempi pelkuri on tunnettu siitä että teettää likaiset työt muilla kun ei itse uskalla!!nuorempi on muuten vaan säälittävä sekopää ja MURHAAJA!!tiedoksi heidänkin ystävilleen jos heitä on ja jotka yrittävät näitä puolustella.oikeuden tuomio on alku sille, minne heidät viedään ja missä tulee varmasti toinen tuomio...silmä silmästä!!!

• on mennyt kauas jonnekin...

Niimpä niin, Sanda on siuntattu haudan lepoon täällä Lieksassa viime lauantaina

• arkunnaula
        on mennyt kauas jonnekin... kirjoitti:

Niimpä niin, Sanda on siuntattu haudan lepoon täällä Lieksassa viime lauantaina

niin on!itsekin olisin tullut paikalle.mutta olosuhteiden pakosta en voinut...!suukko Sandralle sinne kauas.

• Otanosaa

:'(

• pakkopaitaan

Pääseekö homo pekka taas ovaskaisen seuraan.Ovaskahan on tällä hetkellä mielisairaalassa. Toivottavasti hamaan tappiin saakka.

• Jokaisellepalkkansa

Luultavasti pääsee vapaaksi tai ehdollisella jatkamaan tekojaan. Mutta voi se kengittäjä hänellekin vastaan tulla.

• Anonyymi

Ei ole ja henkilö on muuttunut todella paljon teko oli tehty täyttä ymmärrystä vailla,jokaiselle tulee antaa mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ja henkilö on muuttunut todella paljon teko oli tehty täyttä ymmärrystä vailla,jokaiselle tulee antaa mahdollisuus.

ja kuinkahan monta mahdollisuutta pitää antaa?

• Anonyymi

Pekka on päässy lomille, eile pääs. On kohta sun oven takana.

• Anonyymi

Oven takana se pysyykin, mahtuu seisoskelemaan siellä.

• Anonyymi

Hyvä jos on niin pistetään hintistä ilmat ulos 😁

• Anonyymi

Luulisi nyt jo muiden osaavan varoa etteivät ala juopottelemaan tai ole missään tekemisissä tuollaisen kanssa vapaa-aikanaan.

Miten ohmeessä poliisilla kesti noin kauan ottaa kiinni jos muutkin tiesi syylliseksi, eikö kukaan uskaltanut kertoa tietojaan?

• Anonyymi

2030 paikkeilla vapautuu...

• Anonyymi

Jaksatte noita vanhoja ketjuja nostella kun ei ole uutta uutisoitavaa,melko säälittävää😁

• Anonyymi

Pekka puupää tulee,oletko valmis😂

• Anonyymi

No avantoon ehkä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4276
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2755
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2431
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      550
      1394
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1319
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe