Hei,
onko tietoa Tampereelta tai läheltä HYVÄÄ kiinalaista akupunktiolääkäriä? Olen niin paljon laittanut rahaa ja aikaa ja myös kärsinyt itseni parantamisesta, etten enää jaksa tehdä yhtään kompromissia hoitajan suhteen. Vain paras kelpaa vaikeassa tapauksessani.
Kiitos jos joku voi vastailla!!
Kiinalaista Tampereella
55
25724
Vastaukset
- tampereelta
GOOGELE ja akupuntio http://www.webinfo.fi/tampere/Health Management Pros/
Serafit Oy 03)2224144
GSM 0400-799368
Väinölänkatu 1 [kartta, ajo-ohje]
33100 TAMPERE
Suomen Rentoutusterapia / Relavox
Kuninkaankatu 30 B 13 GSM 0400-556800
http://www.elisanet.fi/suomenrentoutusterapia/
Hyvän olon Aurora / Niina Mettälä
Suvantokatu 7-9 [kartta, ajo-ohje]GSM 040-7331980
Perinteistä kiinalaista lääketieteen tietoa
http://www.shen-nong.com/eng/front/index.html - Tiivisti ja monipuolisti kiinalaisesta lääketieteestä, taudeista, hoidoista jne
http://www.gancao.net/ - Tcm artikkeleista jne
http://www.acupuncturetoday.com/ - Tcm uutisia englanniksi
http://www.acufinder.com/ - Etsi ja löydä englanniksi: Acufinder
Muita weblinkkejä www.akupunktio.fi/forum/viewforum.php?f=22
On nk kaksi koulukuntaa , toinen katsoo kielen ja luokittelee sairaudet , toinen tutkii pulsit ranteista, kuten Vadim http://www.kuntoutus-karppinen.net/henkilokunta.html
neuloja pelkäävälle:
Mäkelän MSF-Kuntoutus Sähkö- ja Laserakupunktio Suvantokatu 17, 33100 TAMPERE puhelin: (050) 5160505 (Hesassa maksaa 45 e )
http://www.angelfire.com/la3/laserakupunktio/Kuntouttajat.html
Tai http://www.irradia.fi
http://www.prima-books.com/LaserTherapy_ClinicalPractice.php- mutta
nuo linkit olen itsekin löytänyt netistä. Haluaisin nimenomaista tietoa jonkun KOKEMUKSESTA, eli todellakin jos joku tietää mainita jonkun hyvän. Minua on kyllä akuneuloillakin hoidettu- mutta taisi olla kirjekurssin käynyt terv.kesk.lääkäri 90-luvun alussa. Siispä toivon edelleen vastauksia/suositteluja!!
Ap. - kunhan poikkesin
mutta kirjoitti:
nuo linkit olen itsekin löytänyt netistä. Haluaisin nimenomaista tietoa jonkun KOKEMUKSESTA, eli todellakin jos joku tietää mainita jonkun hyvän. Minua on kyllä akuneuloillakin hoidettu- mutta taisi olla kirjekurssin käynyt terv.kesk.lääkäri 90-luvun alussa. Siispä toivon edelleen vastauksia/suositteluja!!
Ap.Mikäli edelleen on ajankohtainen, niin kokemukseeni perustuva vinkki: Esa Hallamäki.
Googleta tiedot netistä. Herra on alalla myös kansainvälisesti arvostettu ja erittäin pätevä. Mikäli vaivasi vain on kiinalaisesti hoidettava, niin uskon avun löytyvän. - mitään tk-lääkäreitä
mutta kirjoitti:
Ap.jotka ovat kirjekurssina suorittaneet akupunktio-opinnot. Siis akupunktio.net ,katso sieltä.
Ovat opiskelleet ainakin 3 vuotta perinteisen kiinalaisen lääketieteen diagnooseja.
Itselläni on kokemusta Timosta ja Eijasta .
Hyviä ovat molemmat.
Rea Turusella on kaverini käynyt ja ollut tyytyväinen.
- itse kokenut
Rauno Saunanoja, myös hieroo
- kaikkiin vaivoihin
Katso akupunktio.net.
Sieltä löytyy perinteisen kiinalaisen lääketieteen mukaan hoitoa tekevä akupunktiohoitaja myös Tampereelta.
Itse olen hänellä käynyt astman vuoksi ja saanut apua. Poikakaverillani oli paha fibromyalgia ja hänkin sai sieltä apua. - Toimii!
Esa Hallamäki Kaukajärvellä, kiinalaisen lääketieteen guru. Kivut jäivät kerrasta hoitopöydälle, niiden syyn poistaminen toki vaatii toimia itseltäkin. Toimii myös esim allergioiden ennaltaehkäisemisessä. Suosittelen lämpimästi!
- kokemusta on
akupunktio.net
ja tampereelta löytyy ainakin kaksi osaajaa.
Hoitui vatsan toiminta kuntoon ja loppui
turvotus sekä ilmavaivat.
Nivelsäryt meni siinä mukana pois.- therapist
www.klassinenakupunktio.org
Sivuilta löytyy Koulutetut terapeutit-osio; Tampere ympäristöineen on hyvin edustettuna täälläkin!
- PKL mukaan
perinteisen kiinalaisen lääketieteen koulutuksen saanut
katsoo kielen, pulssit ja suoritta perusteelliset kysymykset
ennenkuin päättää miten sinua hoitaa.
Kävin akupunktiossa fysioterapeutilla ja sitten kiinal. lääketieteen taitajalla
Oli ero kuin yöllä ja päivällä.
Fysioterapeutti ei osaa hoitaa akupunktiolla kuin niskavaivoja, mutta
akupunktiohoitaja hoitaa ripulit,depikset yms.
Tutustu finnacun sivuilla oleviin hoitajiin, heillä ainakin on kunnon koulutus.
Tampereella on Hakala, Tuumi, Helin joista olen kuullut. - akupunktio
Teen itse kiinalaisen lääketieteen akupunktiota ja hieron ja nimeni on Matti Rautajoki ja minut saa kiinni numerosta 044-7279498
- löytyy kyllä
googlaa akupunktio tampere, sieltä poimit ne joiden koulutus on perinteinen kiinalainen lääketiede.
Soitat ja kysyt, ovatko hoitaneet sinun tyyppisiä ongelmia.- k7
onko akupunktiosta kenelläkän positiivisia kokemuksia? vai onko aika vain otollinen, työhyvinvointi yms. jaksaminen kiireen rasittamassa yhteiskunnassa!
- Helpotusta Akupunkti
k7 kirjoitti:
onko akupunktiosta kenelläkän positiivisia kokemuksia? vai onko aika vain otollinen, työhyvinvointi yms. jaksaminen kiireen rasittamassa yhteiskunnassa!
Hei kaikki jotka haluatte löytää Tampereelta ammattitaitoista Akupunktiohoitoa. Suosittelen Kari Purhosta
toimii Sykkeen tiloissa Erkkilän sillan kupeessa. Olen itse käynyt vuosikymmeniä perheeni kanssa, on ollut urheiluvammoja, tressiä, suolistosairautta, hengityssairauksia, migreeniä, venähdyksiä, välilevyn pullistumisia,
kaikkiin olemme saaneet helpotusta ja asiantuntevia neuvoja. Kokeilemalla selviää, kyllä sen huomaa heti ensikerrasta, kuka osaa ja kuka ei. Googleta nimellä, niin näet missä ja kuinka kauan opiskellut ja mitä?
Jos olet kyllästynyt pelkkien kipulääkkeiden popsimiseen, niin käy ihmeessä tutustumassa toiseenkin mahdolliuuteen. Kevyttä kevättä ilman kipuja! - Anonyymi
Helpotusta Akupunkti kirjoitti:
Hei kaikki jotka haluatte löytää Tampereelta ammattitaitoista Akupunktiohoitoa. Suosittelen Kari Purhosta
toimii Sykkeen tiloissa Erkkilän sillan kupeessa. Olen itse käynyt vuosikymmeniä perheeni kanssa, on ollut urheiluvammoja, tressiä, suolistosairautta, hengityssairauksia, migreeniä, venähdyksiä, välilevyn pullistumisia,
kaikkiin olemme saaneet helpotusta ja asiantuntevia neuvoja. Kokeilemalla selviää, kyllä sen huomaa heti ensikerrasta, kuka osaa ja kuka ei. Googleta nimellä, niin näet missä ja kuinka kauan opiskellut ja mitä?
Jos olet kyllästynyt pelkkien kipulääkkeiden popsimiseen, niin käy ihmeessä tutustumassa toiseenkin mahdolliuuteen. Kevyttä kevättä ilman kipuja!Purhonen jätti minut makaamaan piikit selässä pitkäksi aikaa ja siirtyi toista potilasta hoitamaan,yritin huudella ei vastausta. Valot sammuivat ja sain karjastua jolloin tajusi että unohtunut potilas on vielä paikalla. Oli perjantai ja olisin maannut koko viikonlopun mahallani odottaen apua! Ahne ,huono ja välinpitämätön! Akupunktion ei pelkkä neulojen tökkiminen! Huihua-Salmela osaa hommansa ja on ihan huippu!
- hoitoalalla itsekin
olemme käyneet Antioksidanttiklinikalla ja samoista tiloista löytyi kaksikin
akupunktion asiantuntijaa. Tämä nainen on saanut vatsani kuntoon ja apua väsymykseeni.
Äidilläni oli issias ja tunnottomuutta reidessä, kahden käynnin jälkeen tunto tuli takaisin.
Äitini oli saanut aivoverenvuodon muutama vuosi sitten ja kärsi päänsärystä joka hoidettiin
akupunktiolla myös. Koska itse teen fyysisesti raskasta työtä, seuraava "vamma" on
tenniskyynärpää jonka hoitoon olen jo varannut ajan samaiselle naiselle. Tämä
kiinalaisia hoitoja tekevä selittää myös asiat ja on ystävällinen.- Anonyymi
Hyvä paikka, jossa ? Tutkitaan verikokeiden avulla (USA) ? Kaikki puuttuvat Vitamiinit & Antioksidanttit ja Yliopiston Apteekki teki ainakin noin.30-40-Vuotta sitten itse sekoitukset (Rasvaliukpisista ja Vesiliukoisista omat puuttuvat Goktailit, että ei tarvinnut syödä 100-pileriä Päivässä;) Mutta toki "Rahapussi HUUSI APUA, kun avasi sen ;)
- Anonyymi
Eija Tuumi otti Antioksidanttiklinikalla vastaan vuosia sitten kunnes klinikka muutti pois.
Nykyään ottaa vastaan toisella puolen Hämeenkatu 25.
Jo vuosia olen varannut hänelle ajan jos tarvetta on. Viimeksi hikoilu joihin ei löytynyt syytä lääkärissä mutta Eija hoiti senkin.
- Irise
Olen käyttänyt lastani vuosia tri Hui Hua Yang-Salmelalla Tampereella. Hän on erinomaisen mukava ja osaava lääkäri, ja siis todellakin lääkäri (toiminut Suomessa sairaalalääkärinä). Voin suositella lämpimästi.
- Anonyymi
Hän on todella asiantuntija, katsoo epikriisisi ja ymmärtää ne kun on opiskellut Suomessa lääketiedettä samoin kuin Kiinassa. Luotettava ei nitään huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on todella asiantuntija, katsoo epikriisisi ja ymmärtää ne kun on opiskellut Suomessa lääketiedettä samoin kuin Kiinassa. Luotettava ei nitään huuhaata.
Ainoa, jolta olen saanut apua vaikeisiin vaihdevuosivaivoihin. Kartoittaa kyllä aluksi kaikki sairaudet. 4-5 hoitokerran sarja. Tunnin aika yhdelle potilaallle)
- Paturallaa
Googleta Kalevan akupunktio, siellä Taysin lääkäri pitää yksityisvastaanottoa. Käyttää hoitomuotona Su-Jok akupuntiota mikä on sekoitus vanhaa kiinalaista ja tiibetiläistä akupunktiota. Tästä hoidosta saat myös Kelan korvauksen mikä omalta osaltaan kertoo hoidon pätevyydestä.
Suosittelen lämpimästi, tietää mitä tekee.- asiaa selvitellyt
ei se kerro mitään kenenkään pätevyydestä että hoidosta saa Kelakorvausta.
Lauran takstat on kovat ja Kelakorvauksen jälkeen jää itselle maksettavaksi yli 70 euroa.
Tampereella on useampi kiinalaisen lääktieteen asiantuntija jotka tekevät sitä "oikea" akupunktiota ja käyttävät
neuloja kuten kiinalaiset tarpeen mukaan valiten neulan pituuden, hinnatkin on 45-55euroa ja näillä on
pitkä koulutus nimenomaan kiinalaiseen akupunktioon.
Ihme harjoja ja tietenkin tietämättömyyttä on kuvitella että lääkäri jonka hoidosta saa kelakorvausta olisi yleensä pätevä. Heillä kun on muutaman viikonlopun koulutus jos sitäkään mutta ainakin näillä Finnacun sivuilla olevilla asiantuntijoilla on 3 vuoden pohjakoulutus. Kertoo jo paljon siitä kummalla on enemmän'
tietoa, lääkärillä vain kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalla. - Uskomatonta!
asiaa selvitellyt kirjoitti:
ei se kerro mitään kenenkään pätevyydestä että hoidosta saa Kelakorvausta.
Lauran takstat on kovat ja Kelakorvauksen jälkeen jää itselle maksettavaksi yli 70 euroa.
Tampereella on useampi kiinalaisen lääktieteen asiantuntija jotka tekevät sitä "oikea" akupunktiota ja käyttävät
neuloja kuten kiinalaiset tarpeen mukaan valiten neulan pituuden, hinnatkin on 45-55euroa ja näillä on
pitkä koulutus nimenomaan kiinalaiseen akupunktioon.
Ihme harjoja ja tietenkin tietämättömyyttä on kuvitella että lääkäri jonka hoidosta saa kelakorvausta olisi yleensä pätevä. Heillä kun on muutaman viikonlopun koulutus jos sitäkään mutta ainakin näillä Finnacun sivuilla olevilla asiantuntijoilla on 3 vuoden pohjakoulutus. Kertoo jo paljon siitä kummalla on enemmän'
tietoa, lääkärillä vain kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalla.Ehkäpä sun kannattais IHAN OIKEASTI ottaa asioista selvää arvoisa nimimerkki "Asiaa selvitellyt" ennen kuin alat aukomaan päätäsi
- Anonyymi
(( Ahdistunut Ahne Anne ;))
Aivan ihana kokemus oli noin 30 risat
Laura Dudajti / (Psykiatri) Venäjän ihan Itärahalta ja Todella Kaunis-'/Tyylikäs-,/Pitkä Rouva!!! Meillä oli hyvä hoitosuhde ja "kumpikin sai kiukutella kummallekin;) Vaihdettiiin kuulumisia ja kerrottiin Lapsista ja myöhemmin Lapsen lapsista 👍Harmi, että Laura lopetti toimintansa ja tilalle tiloihin tuli "Psykologit" josta tietenkin joillekin on apua, mutta minä en moiseen "viitsi" kuluttaa aikaani, kun osaan käsitellä ihan itse Psyykkiset häiriö ONGELMANI !!! Ja lisäksi työni 20-vuotta Markkinakauppiaana ei sitä mahdollisuutta olisi ollutkaan, kun aina "Kiertueella ympäri Finlandia ja ehkä ? "Etäyhteys nyt netin välityksellä voisi toimia, mutta minusta tarpeetonta ;) Mutta Laura Dudajti Poika Lääkäri itsekkin, kai tekee vielä Sujok-, ja Laaser hoitoja ??? Mutta nyt tekee "Ryppyilyn poistoja Suun-,Silmien ympäriltä" ja 👵👵👵Nuorentuun 💃💃💃 Tanssahdellen Hämeenkadun Seurahuoneelle jos joku pitää Yöelämästä ja Imisten seurasta, mutta minä pidänvain Kotona Pöllönä "YöKuksimisesta, eli Vaivihcaa hipsustelusta ja Hannu Lintu on Touhuana Ahkerana Aamusta-Iltaan (H-T-A-A-I) Diaksooni 😄
- Hems
Kävin eilen Sykkeen tiloissa vastaanottavan Purhosen vastaanotolla, en vakuuttunut: kyseli vaivat (niska jumissa), pisti neuloja nilkkoihini, käski maata 25 min, veti verhon kiinni ja otti toiselle puolen vastaan toisen potilaan! Sivuillaan mainostaa tekevänsä _myös_ optimaalista akupunktiota, johon kuuluu juuri tämä liukuhihna-meininki. En osannut olettaa, että se on vakiokäytäntönsä.
Tästä ei etukäteen ollut mitään puhetta, luulin, että saan 45 minuuttia aikaa itselleni (50e). Verhon takaa sitten kuuntelin mummon selkävaivoja, ja toivoin, että ei tule mitään intiimimpää. Välillä Purhonen kävi tarkistamassa minun neulani, pisti käteen pari lisää kun ensimmäiset olleet vaikuttaneet.
Lopuksi pyöritteli vähän niskojani, totesi että paha jumi kun ei auennut, antoi kotihoito-ohjeita kun itse pyysin.
Menen maanantaina Eija Tuumille, hän neuvoi ystävällisesti puhelimessa jo ohjeita niskan kotihoitoon, ja samalla 50 eurolla saa tunnin yksityishoitoa. Kerron lisäfiiliksiä ensi viikolla.- epätavallinen vaiva
Mulla on hyviä kokemuksia Eija Tuumista. Vaivani oli melko epätavallinen, peräaukon sulkijalihaksen kramppaus johon lääkäri suositteli leikkausta.
Oli kyllä epätoivoinen olo kun mietin että jos nyt leikataan miten vanhempana tuo lihas sitten toimii tai onnistuuko leikkaus,siihen en saanut lääkäriltä vastausta.
Hyvin epäillen menin Tuumin vastaanotolle. Asiallinen suhtautuminen oli suuri plussa ja vaiva helpotti jo huomattavasti yhden kerran jälkeen.
Toisen kerran jälkeen vaiva on pysynyt poissa jo kuukauden, olen suorastaan onnellinen sillä vaiva on ollut hyvin rajoittava päivittäisessä elämässäni ja työni suhteen. Eli tähän asti pelkkää plussaa. - Samasta vaiva
epätavallinen vaiva kirjoitti:
Mulla on hyviä kokemuksia Eija Tuumista. Vaivani oli melko epätavallinen, peräaukon sulkijalihaksen kramppaus johon lääkäri suositteli leikkausta.
Oli kyllä epätoivoinen olo kun mietin että jos nyt leikataan miten vanhempana tuo lihas sitten toimii tai onnistuuko leikkaus,siihen en saanut lääkäriltä vastausta.
Hyvin epäillen menin Tuumin vastaanotolle. Asiallinen suhtautuminen oli suuri plussa ja vaiva helpotti jo huomattavasti yhden kerran jälkeen.
Toisen kerran jälkeen vaiva on pysynyt poissa jo kuukauden, olen suorastaan onnellinen sillä vaiva on ollut hyvin rajoittava päivittäisessä elämässäni ja työni suhteen. Eli tähän asti pelkkää plussaa.Hei, epätavallinen vaiva kerro miten vaivaasi hoidettiin. Kärsin samasta vaivasta ja haluaisin kokeilla kaikki muut vaihtoehdot ennen leikkausta. Oletko kärsinyt vaivasta pitkään?
- epätavallinen vaiva
Samasta vaiva kirjoitti:
Hei, epätavallinen vaiva kerro miten vaivaasi hoidettiin. Kärsin samasta vaivasta ja haluaisin kokeilla kaikki muut vaihtoehdot ennen leikkausta. Oletko kärsinyt vaivasta pitkään?
Vaiva oli minulla vajaan vuoden ja kaikkea kokeiltiin ja ihmeteltiin,mutta nyt olen ollut tyytyväinen akupunktion jälkeen.
Oli se aika tavalla elämää rajoittava vaiva päivittäin. Akupunktioneuloilla Eija hoiti, en osaa sen tarkemmin sanoa,mutta helpotti heti jo yhden käynnin jälkeen.Suosittelen omasta kokemuksestani,mutta tiedän että ei tuon hoito onnistu varmasti ihan keneltä
vaan ja näin nopeasti,selvitin ensin hänen koulutuksensa ja kysyin suoraan onko hän hoitanut vastaavaa. - sama vaiva
epätavallinen vaiva kirjoitti:
Toisen kerran jälkeen vaiva on pysynyt poissa jo kuukauden, olen suorastaan onnellinen sillä vaiva on ollut hyvin rajoittava päivittäisessä elämässäni ja työni suhteen. Eli tähän asti pelkkää plussaa.Minulle lääkäri ehdotti jotain leikkausta peräaukon suulle krampin helpottamiseksi.
Kun olen lueskellut eri palstoilta,epäilen tuota toimenpidettä,
mutta ihmettelen auttaako akupunktio todellakin tähän vaivaan?
Mihin ne neulat laitetaan?
- Certtu Cuusonen
Suosittelen myös tri Salmelaa. Hänenkin hoidostaan saa KELA korvauksen. Eihän sekerro mitään pätevyydestä, se kertoo vain hinnasta eli loppulasku on pienempi. Mutta Salmela on jokatapauksessa hyvä ja häneltä olen avun saanut moneen vaivaan.
- Kelan pienet korvauk
Lääkäri veloittaa akupunktiosta 75euroa ja Kela ei korvannut kuin vähän päälle kympin. Ei minusta ole edullisempaa, vanhat uskomukset kelakorvauksista
on pelkkää fuulaa.
- sdfsdf
Seinäjoen Alalantelalle ei ainakaan kannata mennä. Mies hoitelee useita asiakkaita yhtä aikaa juoksemalla huoneesta toiseen. Muutenkin oli rahat tänne ja ulos meininki. Kokemusta on 10 vuotta sitten
- Anonyymi
Minulla ja äidilläni hyvät kokemukset Alalantelasta.
En ymmärrä miksi hoitajan pitäisi istua hiljaa vieressä kun potilas makaa neuloitettuna?
- Piikitelty
Tampereen keskutassa Koskikatu 7 A 2 krs toimii Hyvä Olo Ilona joka tarjoaa ammattitaitoisia ja ihmisläheisiä hoitopalveluita.
Akupunktioon on siellä erikoistunut Ilona.
Henkilökohtainen kokemukseni on positiivinen- Myös piikitelty
Minulla on päinvastainen kokemus Hyvän olon Ilonasta. Lääkäriltä täytyi mennä hakemaan apua hoidon jälkeen. Jos ei ole mitään kovin vakavaa, niin silloin voi ehkä mennä, mutta jos on jokin sairaus, en suosittele.
- tyytyväinen
Itse olen käynyt Hyvä Olo Ilonassa jo monta vuotta ja parempaa paikkaa saa etsiä. Henkilökunta on ammattitaitoista ja ystävällistä. Olen käynyt hieronnoissa, fysioterapiassa, kosmetologilla ja akupunktiossa, kaikki kätevästi saman katon alla.
Henkilökohtainen kokemukseni on enemmän kuin positiivinen. Suosittelen.
- akupunktioonihastunut
Itse voin suositella Esa Hallamäkeä. Hain ja sain apua mm. erittäin pahaan migreeniin ja korkeaan verenpaineeseen, vaikka lähdinkin hommaan vähän epäilevällä mielellä. Takana on vasta muutama käyntikerta, mutta koen saaneeni helpotusta vaivoihini. Ajatuksenani on ottaa hankala tilanne haltuun ja jatkaa tulevien vuosien aikana hoitosuhdetta esim. käymällä kerran vuodessa "ylläpitohoidossa". Samalla olen saanut paljon tietoa perinteisestä kiinalaisesta lääketieteestä, esimerkiksi kiinalaisesta jäsenkorjauksesta eli Tui Nasta. Esa on kiva ja ammattitaitoinen tyyppi!
- piikki..
Suosittelen Laura Karppista. Jos nyt oikein muistan, hän lienee jonkun Esan opissa. Oisko sitten tämä teidän mainitsemanne Hallamäki?
Sain oikeasti apua vaivoihin ja asiakasta KUUNNELLAAN ja HALUTAAN AUTTAA. - Uusi elämä
onpas pitkä ja vanha ketju,mutta lisään oman kokemukseni tänne.
Tampereelta olen löytänyt akupunktion asiantuntijan Eija Tuumin jolta
sain myös hyviä ja toimivia ohjeita ruokailuun kun vatsavaivoista pitkään kärsineenä ja monella lääkärillä aivan turhaan käyneenä lopulta etsin vaihtoehtoista hoitoa
vaivoihini.Oikeastaan Lahdesta Nina Haavisto suositteli häntä kun matka oli minulla lyhempi Tampereelle kuin Lahteen. Ninasta löytyi studio55 sta muutama ohjelma ja myös hän painottaa ruoan merkitystä hyvinvoinnissa.- suosittelen kyllä
Olen käynyt muutaman kerran Haavistolla ja saanut hyviä ohjeita ravintoon ja ruokailuun.Mulla oli ärtynyt suolioireyhtymä johon lääkäri ei osannut antaa muutakuin
närästyslääkkeitä ja tilanne paheni.
Vatsan turvotus ja ilmavaivat on ainaski lähteneet Niinan ohjeilla ja odotan innolla mitä muuta hyvää kropassani tapahtuu.
- kroonikko
Lääkärit tekevät pelkkää akupunktiota, mutta suosittelen Kiinalaisen lääketieteen hoitajaa Kari Purhosta, joka on tehnyt minulle ja monelle muullekin pieniä ihmeitä. Ps: Muista noudattaa antamiaan ohjeita - taikuri ei hänkään ole...
- omasta kokemuksesta
Purhonen hoiti kahta yhtä aikaa,ei ole kiva kuunnella toisten vaivoja tai kertoa omistaan toisen kuullen.Sopii ehkä jollekin mutta itse haluan rauhallisen hoidon ja keskittymisen yhteen kerralla.
- Paras hakusessa
Eija Tuumi, en tykännyt. Mitään apua en saanut. Minä taisin olla enemmänkin hänen hoitajansa.. Aikaisemmin olen käynyt toisella akupunktiohoitaja Merja Nisosella ja hän oli aivan erinomainen. Hänen pöydälleen jäi levottomat jalkani, mutta nyt hän toimii vain hevosten hoitajana ja opetustehtävissä ja mistään en ole hänen veroistaan hoitajaa löytänyt, joten kertokaa nyt ihmeessä, mistä hyvän akupunktiohoitajan Tampereelta löydän?!
- en kerro
Onhan noita tekijöitä Tampereella vaikka huru mycket.Kaikkien kemiat ei kohtaa mutta silti voi olla hyvä hoitaja.Kokeile seuraavaa.Joku tykkää Tuumista ja toinen Nisosesta ja kolmas purhosesta.Kaikki kovia ammattilaisia,makuasia.Itse olen ollut omaani tyytyväinen
- apua saanut
olen käynyt aikoinani Purhosen Karilla ja sain apua tosin en pitänyt minäkään siitä että hoiti kahta yhtä aikaa. Viimeksi olen käynyt Tuumin Eijalla ja olen ollut tyytyväinen hoitoon sekä siihen että hän antaa paljon neuvoja,hoitaa vain yhtä kerrallaan.Tunti menee äkkiä kun on paljon asiaa.
Kerran kävin lääkärillä joka ei edes kysynyt vaivojani vaan laittoi neulat päähän,
et sellainen selvännäkijä.
- Sipulits
Kannattaa kokeilla myös Neijing koulun vastaanottoa Uudessakylässä. Hoito toimi omiin vaivoihini todella hyvin. Ensimmäinen käyntikerta (kartoitus) yksityisaika, jatkossa vastaanotolla hoidossa muitakin, mutta hinta on varsin kohtuullinen 25 eur/krt.
- AkuAuttaa
Huimaukseen olen saanut ratkaisevan avun akupunktiolla Tampereella: kiinalainen yleislääkäri Huihua Yang-Salmela.
Akun ohella lasikuppasi myös selkääni. Huimaus johtui ilmeisesti jäykistä selkä-ja niskalihaksista. Em. toimet vapautti ne lopulta tekemieni asento-hoitojen jälkeen.- Anonyymi
Ereittäin hyvä lääkäri, olen saanut huomattavan avun Huihua Yang-Salmelalta . Suosittelen.
- kipupoiskipupois
issias vaivastani olin käynyt lääkärissä ja sain sen tavallisen hoidon eli kipulääkkeitä,kävin fysioterapiassa,ei auttanut,hän neuvoi kokeilemaan Eija Tuumia,oli kuullut hyvää palautusta.Tomera nainen,auttoi ja antoi myös kotiläksyjä vaivan hoitoon.Käytti jotain kuumennettua neulaa tenniskyynärpääähän tuli sekin hoidettua.
- kiinnostuss
Onko joku opiskellut Neijing koulussa? Saako rahoille vastinetta, osaavatko opettajat asiansa ja osaavatko myös opettaa?
- Todella-pettynyt
Kalevan akupunktiota en ainakaan suosittele. Huono ja tyly palvelu, ylihintaista, akupiikit vain tyrkätään käteen eikä mitään kerrota ja perustella, jätetään puoleksi tunniksi yksin makaamaan ja sanotaan että täytyy käydä 5-10 kertaa että toimii. Rahastuksen makua siis.
- placeboobs
> akupiikit vain tyrkätään käteen eikä mitään kerrota ja perustella
mutta eihän sillä pitäisi olla vaikutusta hoidon tehoon, mitä potilaalle kerrotaan vaan niillä akupunktioneuloilla, jos ne sitten vaikuttavat - Anonyymi
Olen käynyt vuosia sitten Lauralla Kalevan Akupunktiossa, tällöin sain apua limakalvo ja hengitystievaivoihin ja muuhunkin. Hän on hieman vähänpuheinen, mutta ihan mukava. Äidilleni taas tämä hoitomuoto ei tehonnut hänen vaivoihinsa. Tekisi mieli käydä uudelleen ja katsoa onko keho yhtä vastaanottavainen hoidolle.
Olen myös käynyt toisella akupuntiossa, koko kehoon neuloja laittavalla kiinalaisella lääkärillä. Hänkään ei kyllä kertonut mitä eri neulat tarkoittavat. Silloin hävisi kuin seinään kuukauden kestänyt raskaudesta johtuva migreeni. - Anonyymi
placeboobs kirjoitti:
> akupiikit vain tyrkätään käteen eikä mitään kerrota ja perustella
mutta eihän sillä pitäisi olla vaikutusta hoidon tehoon, mitä potilaalle kerrotaan vaan niillä akupunktioneuloilla, jos ne sitten vaikuttavatKävin siellä vuosia sitten ja 15 kerran sarja. Ei mitään apua. Nainen oli minulle aina ystävällinen.
Sitten kävin huhuu-salmelalla ja apu tuli parilla kerralla, myös todella kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406