Aamulla tavanneet Paavo Väyrynen ja Ilkka Kanerva ovat päättäneet saattaa relevantin YYA sopimuksen uudelleen voimaan.
Uuteen YYA sopimukseen tulee mukaan relevantti optio sotilaallisesta yhteistöstä Venäjän kanssa.
Armeijoille yhteinen relevantti ylipäällikkö, eli V. Putin. Harkittavissa myös Leningradin, anteeksi, eikun Pietarin turvallisuuden parantamiseksi rajansiirtoa Kymijoelle. Nyt puhaltavat uudet relevantit tuulet turvallisuus ja ulkopolitiikassa.
YYA takaisin, RELEVANTTIA Kanerva !
U-T
4
193
Vastaukset
- Tuli kämmi.
Nuo lääkkeet taitavat olla liijan vahvoja. Ajattelin U-T:ä ja siksi nänen nikkinsä. Pahoittelen: Lahtari Ari
- U-T
Tämä on kyllä minun aito RELEVANTTI kirjoitukseni, joten älä omi sitä itsellesi. Senkin valehtelija!
- Lahtari Ari
U-T kirjoitti:
Tämä on kyllä minun aito RELEVANTTI kirjoitukseni, joten älä omi sitä itsellesi. Senkin valehtelija!
Nuo saakelin lääkkeet pistävät hourimaan. Anna anteeksi TOWERI U-T, en tehnyt sitä tahallani. Täytynee sanoa Raunolle, että pitää kädestä kiinni se rauhoittaa. Rauno on niiiin hyvä.
- ....................
relevanttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064562Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 371412
- 361313
- 381176
- 141092
- 1591016
- 27958
- 6944