Olisikos jollakin tietoa, että laittaisiko joku edullisesti/kohtuuhintaan Porin alueella noita autonlasien tummennuskalvoja? (Itsellä olisi kalvot valmiina)
Autonlasien tummennus
11
6620
Vastaukset
- .gwb
Nakkilassa päin ainakin ois Tsiika-niminen firma.
- Czessy//
eli karjarannantiellä on JA & D Autopalvelu, 0405968807
- Tummat lasit
Juu, kiitoksia vastauksista!
- nakkilassa
suosittelen tsiikaa, kannattaa kysyä sieltä.
- AL_NERI
Tummennutin edustamani yhtiön kaikki autot tsiikalla. Työn jälki oli huippuhyvää. Toivottavasti sulla on kunnon kalvot. Juha ei mielellään sählää aivan halpamallien kanssa.
- nakkenakuttajapakuttaja
Samaa meinasin sanoa että ei välttämättä laita kaikkia kalvoja. Kannattaa tsekkauttaa :)
- halvempaa
Pirkkalassa auton takalasien tummenus halvempaa kuin porissa. Jos Porissa hinta on 250euroa, saa tampereelta 180euroon. 3tuntii ja kalvot lasissa.
- mitäsmätäs
soittelin tuossa viime syksynä tsiikalle ja sen jälkeen ja&d:lle ja kysyin tarjousta taka- ja sivulasien tummennuksesta.
Tsiikalle olisin saanut ajan kolmen viikon päästä ja koko homma 280e, kun taas ja&d:lle sain ajan kolmen päivän päästä ja hintaan 200e.
Eipä tarvinnut paljoa epäröidä kumpaan menee. ja ja&D:n jälki oli erinomaista.- peukalo keskellä..
jos et itse saa niitä laitettua.
- Palvelut kunniaan
peukalo keskellä.. kirjoitti:
jos et itse saa niitä laitettua.
kun kaikki pitää tehdä itse!
Nyt on näilläkin kavereilla leipää pöydässä kun ostetaan heiltä palveluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924