Mitä Wanhankylän pubissa

tapahtui..

Tänään puoli kympin aikaan illalla siinä pihassa oli 2 poliisiautoa ja ambulanssi.. Poliiseillakin oli oikeen aseet kourassa? Taasko joku ottanut vähän rankemman matsin?

17

11661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli...

IRMA eihän siihen sit muuta tarvitakkaan.

• ----------------

karhunpesäs toi kyl tapahtu. joku tyyppi puukotti jotai.

• mä vaan

Edellisen laittaman linkin teksti oli kyllä Karhunpesän tapahtumaa..... eikö??

• tapahtui
        mä vaan kirjoitti:

WKP:ssä, olin näkemässä.

• Ainakin melko varma
        tapahtui kirjoitti:

WKP:ssä, olin näkemässä.

Karhunpesässä tapahtui. Wanhankylän Pub on Vanhassakylässä siinä kaupungintalon tienoilla. Karhunpesä on Friitalan puolella, sinne Massille ja Lattomerelle päin mentäessä. Vanhoja kyliä täällä Ulvilassa on enempikin.

Riehuminen tapahtui Karhunpesässä. Jos joku on nähnyt samaan aikaan WKP:ssä jotain, siitäpä vaan.

• ilta pesässä
        mä vaan kirjoitti:

olin melkein koko illan pesässä, enkä havainnut minkäänlaista välikohtausta.

• näin..

Myös 2 poliisiautoa ja ambulanssin perjantaina vanhakylän pubin edessä, ei karhunpesän.

• Riehuttu

Oikea vastaus: Puukottaja riehui molemmissa pubeissa, poliisit kävivät molemmissa pubeissa.

• kyselijä2

Ketä tämä riehuja on ollut?

• tiedän kaiken

stenroos pihalavsta

• Tuukka
        tiedän kaiken kirjoitti:

stenroos pihalavsta

Manne taas asialla.

• friitalalainen

Tapahtu missä tapahtu mutta kuikelo taisi olla asialla...

• tapahtuu

hienoa miten siellä jaksetaan aina tapella ja tappaa. on se hyvä että perinteistä pidetään kiinni viimeiseen hengenvetoon asti. kumma kun ei tule enempää ruumiita. poliisit mukaan vaan...

• Mutta kohtalaisen hyvät karaokelaitteet siellä ainakin on ja mukava henkilökuntakin. Kävin taas eilen hetken viihtymässä.

• Naksupupuliini

Miehän olen sulle sanonut, että älä mene Ulvilaan ennöö!!! Se paikka ei siulle sovi! Tullee vaan sanomista taas. Voe voe

• W W K K PP

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      268
      1617
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      34
      1499
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      150
      1229
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    5. 136
      1008
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      951
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      933
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      434
      893
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      862
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      148
      841
    Aihe