Varoitusvalot syttyivät

Golf -03

Golf Variant 1.6 -03, ajettu 75 tkm. Pakokaaasupäästöjen ja epc moottoriohjauksen merkkivalot syttyivät. Onkohan isosta viasta kysymys?

6

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäpä

      Pääsikö moottori sammumaan liikkeellelähdössä ?
      Onko veto huomattavasti heikompaa tällä hetkellä ?
      Saattaa korjaantua vika, kun irrottaa akun kaapelin pariksi tunniksi.

      • VW -03

        Moottori ei sammunut liikkeelle lähdössä. Itse asiasssa varoitusvalot ovat palaneet jo muutaman sadan kilometrin verran. Kiihtyvyydessä tai ajossa ei huomaa mitään eroa. Akun kaapelin irroitus on hyvä vinkki, täytyy kokeilla.


      • dsf.
        VW -03 kirjoitti:

        Moottori ei sammunut liikkeelle lähdössä. Itse asiasssa varoitusvalot ovat palaneet jo muutaman sadan kilometrin verran. Kiihtyvyydessä tai ajossa ei huomaa mitään eroa. Akun kaapelin irroitus on hyvä vinkki, täytyy kokeilla.

        Saattaa olla että akkukaapeli irrottamalla valo häviää. Tosin kyllä epäilen että näin käy.
        Tämähän onkin halpa keino "korjata" vika jos valo syttyy, jepjep.
        Yleensä ne varoitusvalot on siellä siksi että ne kertoo jostain viasta. Ei se vika sieltä itsestään häviä ellei asialle tee jotain. Ei se akkukaapelin irrottaminen hetkeksi sitä vikaa sieltä poista. Jos se valo sieltä häviääkin, niin se tulee takuuvarmasti vähän ajan kuluttua takaisin. Jos on varaa ajaa noinkin uudella autolla, niin luulisi myös olevan varaa käydä luetuttamassa vikakoodit, joista selviää missä vika on.


      • epc golf variant 2003

        Miten auton sammuminen liikkeellelähdössä voisi vaikuttaa tuon valon syttymiseen?


    • polttimot

      Mulla juuri samanlainen auto ja teki kerran noin kun oli takavaloista polttimot palaneet...

    • jusa40

      Jarruvalokytkin vaihtoon....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe