POSTIPANKIN TILI

Mummoni

Hei,

Mitä teen tässä tilanteessa.
Minulla oli pankkikirjatili postipankissa.
Lisäksi oli määräaikaistalletuksia.
Pankkikirjatilillä on vielä muutama kolikko. Sitä ei koskaan lopetettu. Ja sen piti olla yhteydessä määräaikaistalletustilehin niin että rahaa siirtyisi sieltä pankkitilille.

En ole käynyt aikoihin Postipankissa. Ja nyt huomasin että sitä ei ole. Mutta missä ovat minun määräaikaistilini? Sampopankin vaihde ei osaa vastata. Missä rahani ovat?

6

3723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on täälläkin

      ihmettelen samaa. pankkikirja löytyy muttei paikkaa mistä hakea rahoja. tuskin korkojakaan enää on tullut. joskus vuosia sitten kuulin että jostain 40km päässä olevasta pankista voisi kysellä mutten tiedä missä semmoinen on.
      mistä lie pankista tästä voisi kysyä ellei sampossa tiedetä?
      taitaa olla rahat pankinjohtajan taskuissa :P

    • sanotaan netissä

      Vuonna 1997 Postipankki ja Suomen Vientiluotto yhdistettiin Leonia-pankiksi. Leonia jatkoi yhteistyötä Postin kanssa vuoteen 2000, jolloin se yhdistyi vakuutusyhtiö Sammon kanssa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/
      show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000001327&posting=
      22000000020907994

      tuolla sanotaan että tilin lopetus onnistuisi sampossa. ilmeisesti vaihde ei tiedä asiasta mitään, marssi suoraan sammon tiskille, toivottavasti siellä asiantuntevampaa.

      • Siis Sampohan myi pankkinsa viime vuonna tanskalaisille, joten pitää kysyä Sampopankin konttorista (eikä esim. Sampo-konsernin vakuutusyhtiön konttorista).


    • ja.

      ja odota viikko.

    • untietleslsslslslsslsslssls...

      vanhat postipankin ja leonian tilit on sampopankissa. tilitunnus on kasi - alkuinen tai sit esim. TA-

      Pankilla on velvoite pitää ne vaikka 100000 vuotta

    • HomerF

      Meillä oli sama tilanne pari vuotta sitten. Postipankin pankkikirjassa oli tilinumerokin vielä Postipankin vanhalla tyylillä. Sampo Pankissa tutkivat asiaa ja löysivät rahat selvittelytililtä. Rahat olivat siirtyneet sinne, koska tiliä ei ollut käytetty yli kymmeneen vuoteen. Aikaa meni pankissa noin puoli tuntia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe