JEESUKSEN KASVOT WTC-tornissa!!!

tatcher

Jeesuksen Kristuksen kasvot ilmestyivät WTC Tornin savupatsaaseen. Alla on kuva tästä ilmestyksestä:

http://wwnet.fi/users/veijone/face.jpg

Uskon että Jeesus halusi ihmeteollaan sanoa: "Rakastan kaikkia ihmisiä, kaikki ihmiset ovat samanarvoisia". Jeesus halusi sanoa että hän suojelee koko maailmaa katsoen alas ihmisiä taivaasta. Siksi hän valitsi noinkin hurjan korkeat tornit.

Nenä paljastaa että kyseessä on juuri Jeesus. Lisäksi Jeesuksella oli pitkät hiukset. TÄSMÄLLEEN SAMAT KASVOT KUIN TORINON KÄÄRINLIINOISSA!

http://holyfaceofjesus.com/


Mitä hyötyä saatanalle ois olla avoimesti savupatsaassa?!!! Ei, Saatana toimii salassa, Jeesus toimii avoimesti rakastaen kaikkia.

21

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva

      kuva netissä jo kauan pyörinyt wtc-kuva on tunnustettu trikki. ja torinon liinan tieteellisissä iänmäärityksissä on tutkijat havainneet että se on paljon myöhemmältä ajalta kuin milloin jeesus eli. että näin.

      • mutta

        eiköhän edellinen ollut pirun kuva ja jälkimmäinen Jacques de Molayn? Menikö ihan pieleen...


    • eräs

      Hei pleace! Millä aikakaudella sä oikein elät?! Kuka tahansa on voinut muokata tuota kuvaa koneellaan, jopa minä! Lehdissä sekä muualla mediassa uskottiin savussa näkyvän pirun kasvot... Kuin sä selviät tässä maailmassa hengissä olemalla noin helposti höynäytettävissä oleva? Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä sanotaan.
      This is a bad worl and you just have to try to live with that, okay?! ;)

      • tatcher

        Ylistä sinäkin Jeesuksen ihmetöitä!! Nämä ovat juuri niitä merkkejä joista Jeesus puhui. Herramme paluu on lähellä!


      • tatcher
        tatcher kirjoitti:

        Ylistä sinäkin Jeesuksen ihmetöitä!! Nämä ovat juuri niitä merkkejä joista Jeesus puhui. Herramme paluu on lähellä!

        Matteuksen evankeliumi 24:30

        "Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla"

        Oliko WTC tornien kasvo Jeesuksen merkki?


      • runotyttö
        tatcher kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumi 24:30

        "Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla"

        Oliko WTC tornien kasvo Jeesuksen merkki?

        Mitä enemmän sulla on Jumalan Sanaa
        sitä enemmän sulla on ylistystä,
        joka tulee sydämestä!

        Meillä on sana ja ylistys
        se sitoo ihmisen.

        2.Aik.20:21


    • karppa

      Olen itse harrastanut ja käynnyt eräänlaisen "kurssinkin" aiheesta. Tuo on päivänselvä valekuva. Tuollaisen voi pyöräyttää parissa sekunnissa. Käy hakemassa vaikka Photo Shopin demo ja kokeile.

      • eräs

        Ootte te uskovaiset aika ihme sakkia! Elätte ihan omissa maailmoissanne eikä teiltä saa mihinkään kunnon vastauksia. Aina vaa jotain ihme runoja rupeette väsäämään.

        Kertokaapas mulle yks asia, mihin en oo saanu vastausta vielä yhdeltäkään uskovaiselta: Jos kerta Aatami ja Eeva olivat maan ensimmäiset asukkaat, milloin sitten dinosaurukset elivät?! Ja tohon kysymykseen en kelpuuta yhtäkään lainausta "raamatusta"

        Odottelen innolla sepityksiänne... :)


      • eräs

        Ainii ja Karppa, toi viesti ei ollu mitenkää sulle kohdistettu. ;) Sä puhut ihan täyttä asiaa ja on mukavaa ku tässä maassa on muitakin realistisia ihmisiä! :)

        HYVÄÄ KESÄÄ!!! :)


    • Ihmettelevä

      Luuletko todella,että niin pienessä ajassa tulee noin selvät jäljet jotka näkyvät vielä niin pitkän ajan perästä.

      Johannes kirjoittaa evankeliuminsa 20. luvussa, että kun he menivät Pietarin kanssa haudalle, niin he näkivät erikseen pantuna käärinliinat ja hikiliinan,joka oli peittänyt Jeesuksen kasvoja. Tälläkin on varmasti jokin hengellinen merkitys.

      • karppa

        Jos jollain on muka hikiliina 2000v takaa mihin on painautunut juutalaisen kansankiihottajan kasvot, niin syön kuolleen mummoni.

        Ps. Minulla on kotona Kleopatran nenäliina, mihin on jäänyt hänen nenän painaumansa.


    • Öhöm

      Jeesus on kuollut ja kuopattu monessakin mielessä. Mutta jeesuksen kasvot nuo eivät ole. Otettaessa yksittäisiä kuvia videosta muuttuu todellisuus vain hetkittäiseksi valeeksi. Seuraavassa kuvassa jeesus näyttäisi jo aivan muulta. Vaikkapa hitleriltä.

      Video koostuu useasta kuvasta ja nuo kasvon piirteet katoavat alle sekunnissa kyseisestä videosta, jos ne siellä oikeasti edes ovat olleet. Kuvan muokkaimilla on voinut olla osansa tässäkin pellehommassa.

      Henkilökohtaisesti itselleni tuli ensimmäisenä mieleen pirun pää, sillä näyttäisi siltä että kasvojen otsa venyy kolmeksi piikiksi. Käärinliinoissahan näin ei näyttäisi edes olevan.

      Toisaalta ne muistuttavat etäästi myös osaman kasvoja, mutta niin nerokkaita terroristitkaan eivät ole, että tuollaisia savuefektejä saisivat lentokoneella ja tornilla aikaiseksi. Tosin hehän yrittivätkin kaksi kertaa. Näyttää onnistuneen :)

    • tiimari

      kautta aikojen ovat ihmiset kokeneet voimakkaana elämänsä vaiheissa jeesuksen läsnäoloa.Sitä en epäile.
      Raamatussa kuitenkin kerrotaan,kuinka Jeesus nousi taivaaseen opetuslastensa nähden ja lupasi palata seuraavan kerran kun tämä maailmamme aika on täyttynyt.
      Jeesuksen taivaasen astumisen jälkeen ihmisille annettiin jumalan kolmas persoona,Hänen henkensä,Pyhä henki,voimaksi ja turvaksi sekä kirkastamaan Jeesuksen sovitusta.
      Olen epäileväinen tälläisten näkyjen suhteen,koska mielestäni ne eivät ole Raamatun ilmoituksen mukaisia.
      Se on eri asia,jos tälläiset terroriteot ym saavat ihmiset kääntymään Jumalan puoleen ja huutamaan avuksensa Jeesusta.Ja saavat varmasti kokea,että heitä autetaan ja Jeesus on lähellä.
      Epäilen myös tuota kirjoittamaasi,että Jeesus haluaisi sanoa jotain kun tornit sortuu tms.
      raamatusta voimme lukea Hänen sanaansa ja Pyhä Henki sitä meille kirkastaa nykypäivänäkin.
      totta on myös se,että vaikeuksien,ongelmien,onnettomuuksien kautta moni ihminen etsii ja saa turvan Jumalasta.
      jospa usko olisikin kiinni näkemisessä niin helppoa olisi,Jumala vilauttelisi Jeesuksen kasvoja aina siellä,missä ihmisten kesken pahuus jyllää ja kaikki alkaisivat uskoa ja maailma tulisi paremmaksi.
      Mutta Jeesus on kerran elänyt maailmassa lihallisena hahmona ja elää edelleen,nyt Henkensä kautta.kuten raamatussa sanotaan;nyt näemme kuin kuvastimessa mutta taivaassa kasvoista kasvoihin.
      En tällä kirjoituksellani halua keltään riistää sitä lohdutusta,mitä tällaiset tarinat tuovat mutta Jeesuksen voi kohdata jokainen omassa elämässään ja elää todeksi sitä armoa,jota Hän julistaa.

      • Ihmettelevä

        Jeesus pitää asua jokaisen uskovaisen sydämessä. Lutherkin on sanonut, että on kallis aika kun veli voi sanoa veljelleen:sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi. Se onkin ainoa pelastus. Jeesus ei suoraan auta ketään vaikka kuinka huutaisi, vaan ihmisen pitää löytää henkilö, jolla on valta Jumalan puolesta ja Jeesuksen nimessä todistaa synnit anteeksi.


      • tiimari
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Jeesus pitää asua jokaisen uskovaisen sydämessä. Lutherkin on sanonut, että on kallis aika kun veli voi sanoa veljelleen:sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi. Se onkin ainoa pelastus. Jeesus ei suoraan auta ketään vaikka kuinka huutaisi, vaan ihmisen pitää löytää henkilö, jolla on valta Jumalan puolesta ja Jeesuksen nimessä todistaa synnit anteeksi.

        Jeesus ei ole sillä tavoin sidottu ihmiseen,että vain ihmisen kautta voidaan saada apua jeesukselta.
        toki raamatussa sanotaan,että voimme uskovina julistaa syntien anteeksiantamusta toisillemme ja se on pitävä myös taivaassa.
        mutta Jeesus voi auttaa meitä ilman välikäsiä,vaikka olemme yksinäisyydessäkin.Sen hän tekee Pyhän hengen kautta,joka on Jeesuksen persoona,yksi kolmiyhteisen jumalan muoto.
        Jumala toimii miten haluaa ja käyttää välikäsiä,jos niin tahtoo.
        Pelastuksen sana on Hänellä ja se on tarjolla kaikille.
        siinä olen samaa mieltä kanssasi,että Jeesus asuu
        uskovan sydämessä ja sieltä käsin vaikuttaa meissä.
        Mutta pelastuksen sana ei ole meissä vaan Jumalassa ja Jeesuksen sovitustyöstä.
        tätä ilosanomaa meidät on kutsuttu kertomaan!


      • runotyttö
        tiimari kirjoitti:

        Jeesus ei ole sillä tavoin sidottu ihmiseen,että vain ihmisen kautta voidaan saada apua jeesukselta.
        toki raamatussa sanotaan,että voimme uskovina julistaa syntien anteeksiantamusta toisillemme ja se on pitävä myös taivaassa.
        mutta Jeesus voi auttaa meitä ilman välikäsiä,vaikka olemme yksinäisyydessäkin.Sen hän tekee Pyhän hengen kautta,joka on Jeesuksen persoona,yksi kolmiyhteisen jumalan muoto.
        Jumala toimii miten haluaa ja käyttää välikäsiä,jos niin tahtoo.
        Pelastuksen sana on Hänellä ja se on tarjolla kaikille.
        siinä olen samaa mieltä kanssasi,että Jeesus asuu
        uskovan sydämessä ja sieltä käsin vaikuttaa meissä.
        Mutta pelastuksen sana ei ole meissä vaan Jumalassa ja Jeesuksen sovitustyöstä.
        tätä ilosanomaa meidät on kutsuttu kertomaan!

        Vapauteen Hän vapautti ja jos takerumme ihmisiin
        niin emme koskaan pääse vapaiksi.

        Te ette valinneet minua,vaan minä valitsin teidät
        ja asetin teidät,että te menisitte ja kantaisitte
        hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi:
        että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni,
        Hän sen teille antaisi.Joh.15:16


      • Ihmettelevä
        tiimari kirjoitti:

        Jeesus ei ole sillä tavoin sidottu ihmiseen,että vain ihmisen kautta voidaan saada apua jeesukselta.
        toki raamatussa sanotaan,että voimme uskovina julistaa syntien anteeksiantamusta toisillemme ja se on pitävä myös taivaassa.
        mutta Jeesus voi auttaa meitä ilman välikäsiä,vaikka olemme yksinäisyydessäkin.Sen hän tekee Pyhän hengen kautta,joka on Jeesuksen persoona,yksi kolmiyhteisen jumalan muoto.
        Jumala toimii miten haluaa ja käyttää välikäsiä,jos niin tahtoo.
        Pelastuksen sana on Hänellä ja se on tarjolla kaikille.
        siinä olen samaa mieltä kanssasi,että Jeesus asuu
        uskovan sydämessä ja sieltä käsin vaikuttaa meissä.
        Mutta pelastuksen sana ei ole meissä vaan Jumalassa ja Jeesuksen sovitustyöstä.
        tätä ilosanomaa meidät on kutsuttu kertomaan!

        Esitä paikka raamatusta väitteillesi!


      • runotyttö
        Ihmettelevä kirjoitti:

        Esitä paikka raamatusta väitteillesi!

        Minä annan heille uuden sydämen ja heidän sisimpäänsä uuden hengen,minä otan heidän rinnastaan kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen.Hes.11:19

        Katso minä seison ovella ja kolkutan;jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven,niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani.Ilm.3:20

        Että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän ,sisällisen ihmisenne puolesta,voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta.

        ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne.Ef.3:16-17

        Minä nukuin,mutta minun sydämeni valvoi.
        Kuule rakkaani kolkuttaa:
        "Avaa minulle,siskoseni,armaani,
        kyyhkyseni,puhtoiseni.
        Sillä pääni on kastetta täynnä,
        kiharani yön pisaroita".Kv.5:1


    • come on

      Voisin vaikka lähettää Teille ulkovessani jäätyneestä paskapatsaasta sopivassa kuvakulmassa otetun kuvan, ja te toteaisitte, että siinä on Jeesus tai Veijonen...
      Teille totuus löytyy kaurapuurosta.
      Syökää hyvin ja kasvakaa!!

    • Olevainen

      erilaiset, jos nyt kummatkaan ovat muuta, kuin pelkkiä sattumia, ei Jumala missään tapauksessa ole TERRORISTI !

      Ajattele nyt, voisko Jumala olla liitossa Osama Bin Ladenin kanssa ? Olikohan nimi oikein kirjoitettu ?

      Jumala on RAKKAUS, tekeekö rakkaus kauhutekoja ?

    • Peppi

      Jos siinä on jotensakin kasvot nähtävissä (huomasitteko muuten että yhdessä kohtaa savua oli selkeästi Nakke Nakuttajan kuva?), niin itsensä Beelsebuulin kasvoilta näyttävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe