final contact oy

800

onko kyseistä yrityksestä millaisia kokemuksia?

13

7344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontakt

      Pahaenteinen nimi ainakin ;)

    • ilipo-poeka

      Nämä keskustelusivuilla olevat vastaukset ovat vähän epämääräisiä.. Mää olen ainakin huomannut että monissa keskusteluissa firmojen työntekijät kehuu taivaaseen ja jotkut koko alaan katkeroituneet (yleensä huonot myyjät/muuten surkeet työntekijät) haukkuvat minkä ehtivät.. Vinkkinä siis:

      Käy tutustumassa eri firmoihin, eti mollista tai googleta eri yrityksiä.. esim. täällä oulussa on Final Contactin lisäksi:

      Pasamyynti, Mediapex, ppmedia,Jaromatic, 02100-numeropalvelu jnejne..

      Käy jokaisessa haastattelussa, kysy ainakin näistä:

      -palkkauksesta (miten koostuu, koska maksetaan jne..)
      -työ-ajoista (onko lauantait ja sunnuntait vapaita, miten pitkiä päiviä..)
      -soittolistoista (onko niitä vai käytetäänkö puhelinluetteloa) jne...

      Kun olet löytänyt mieluisen paikan,pidä peukkuja että pääset sinne. (se on suhteellisen heleppoa, yleensä jos on järkiä päässä ja käyttäytyy fiksusti pääsee puhelinmyyntifirmaan töihin)

      Saatuasi paikan, pyydä kirjallinen työsopimus.

      Mene töihin ja suorita työsi parhaasi mukaan.

      Palkkapäivän tullessa, pyydä palkkakuitti.

      Mikäli valitsemassasi firmassa kaikki nämä asiat (tärkeimpänä tottakai palkka) tulevat oikein ja ajallaan ja olet palkkaasi tyytyväinen: jää töihin.

      Kuten tossa alussa sanoin, nämä keskustelujen vastaukset on aika epämääräisiä ja yleensä hyvin kärjistettyjä.. Puoleen tai toiseen (firma on aina joko superhyvä tai läpipas%a) joten en näihin itse luottaisi, riippumatta mikä firma on kyseessä.

      Onnea työnhakuun!

      • darwin88

        Menin kesätöihin Final Contactiin toukokuussa ja olen vieläkin siellä töissä! mukavaa porukkaa ja hyviä bileitä!


      • Darwin88
        darwin88 kirjoitti:

        Menin kesätöihin Final Contactiin toukokuussa ja olen vieläkin siellä töissä! mukavaa porukkaa ja hyviä bileitä!

        Jatkan tänäkin kesänä :) Osa-aikaisena talvi vierähti ja nyt taas täydellä höyryllä eteenpäin. Saa nähdä kuka voittaa pääpalkinnon tuffissa :)


    • Todellakin

      Ei mitään hyvää sanottavaa. Lupaillaan hyvää palkkaa ja paskat....

      • mertsi87

        montakohan säkin vain myit, meniköhän nolla vai yksi.. :)


      • bönböböö
        mertsi87 kirjoitti:

        montakohan säkin vain myit, meniköhän nolla vai yksi.. :)

        Tienasin viime kuussa Final Contactilla 400 euroa ja olin töissä viisi iltavuoroa, eli 30h.. siitä jokainen laskee paljonko sain palkkaa :)

        En ole mikään ihmemyyjä, teen kaupan tuntiin vauhtia.

        Lisäksi tykkään noista pienistä kisoista mitä on, eli vaikka kilpailun palkinto ja kisa kestäisi vaan päivän "päivän paras voittaa XXX -palkinnon" tuntuu siltä että on "pakko" saada se, saan niistä itse hirveästi puhtia :)


      • feesukkeli
        bönböböö kirjoitti:

        Tienasin viime kuussa Final Contactilla 400 euroa ja olin töissä viisi iltavuoroa, eli 30h.. siitä jokainen laskee paljonko sain palkkaa :)

        En ole mikään ihmemyyjä, teen kaupan tuntiin vauhtia.

        Lisäksi tykkään noista pienistä kisoista mitä on, eli vaikka kilpailun palkinto ja kisa kestäisi vaan päivän "päivän paras voittaa XXX -palkinnon" tuntuu siltä että on "pakko" saada se, saan niistä itse hirveästi puhtia :)

        täyspäiväne ja viime kuus 2144.6e


      • Joopa joo
        feesukkeli kirjoitti:

        täyspäiväne ja viime kuus 2144.6e

        Niin minun palkka on vieläkin tulematta. Olin lähes kuukauden töissä ja palkka menossa ulosottoon.


    • tyhmäöl

      Mitähän tää kyseinen yritys myi? Lehtiä? tms?

      • tyrhjbtbj

        ite oon ollu vasta pari päivää, mutta on ollu tosi mukavaa porukkaa ja palkka on ilmeisesti 35 e päivässä jos oon kiinteä. mollin sivuilla luvattiin 1260 e /kk jos on täyspäiväinen mutta ei se ihan nii mennytkään vaan tuo olikin keskiarvo... mutta on 700 e/kk kesätyöläiselle ihan hyvä palkka kun ei tarvi vielä mitään vuokria maksella tai muuta...


    • MoneyMoney..

      NOT! Palkkaa saa anella polvillaan ja eipä sekään riitä. Raastuvassa tavataan!

      • provisio määräytyy

        suoraan tehtyjen kauppojen mukaan :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2268
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1569
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1302
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      294
      825
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe