Musta lista

mercan

Pohjois-Helsingin Auto näyttää päätyneen kuluttajaviranomaisten häpeälistalle - miksiköhän ?

17

5823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volkkari mies

      En kyllä ihmettele.Itse olen huollattanut siellä autoani pari kertaa.
      Ilmoitetut hinnat eivät pidä paikkaansa jne.
      Asiakkaalle valehdellaan vähäpätöisissäkin asioissa.

      Viimeinen kerta oli se,kun loppusumma nousi 40% sovitusta.
      Tiskin takana ollut naishenkilö pyöritteli silmiään,ja ilmeenkään värähtämättä valehteli ilmoittaneensa minulle hinnat puhelimessa,ja että oikeastaan kysymys onkin siitä,että olen antanut puutteelliset tiedot autosta jne.
      Samaa paskanjauhantaa jatkui siihen asti kunnes lähdin ulos.
      Eniten vituttaa se,että valehdellaan kaikesta,ja koko ajan.

      Älkää hyvät ihmiset viekö tuonne autojanne.
      Ongelmien ilmetessä on Pohjois-helsingin auton kiinnostus asiakkaan oikeuksia kohtaan olematon.

      • vain...

        huono asiakaspalvelija.
        Joissain naisissa tuo vika, kun alkaa rahaa olla, niin kaikki muut on paskaa.


      • volkkarimies
        vain... kirjoitti:

        huono asiakaspalvelija.
        Joissain naisissa tuo vika, kun alkaa rahaa olla, niin kaikki muut on paskaa.

        No joo..olen siellä huollattanut 2 kertaa.
        Ei se ensimmäinenkään kerta nyt niin ihmeellinen ollut.
        Heti ensimmäiseksi alettiin väittämään,että en ole edes varannut aikaa huollolle.
        Sanoin,että netin kautta varasin ja siihen vastattiin,että et ole varannut.
        Hankala siinä vaiheessa oli hommaa todistaa kun ei päässyt sähköpostistaan varausvahvistusta kaivamaan..
        Puhelimessa olin jo aiemmin tiedustellut hintaa jakohihnan vaihdolle vesipumppuineen ja muine kilkkeineen.
        Mutta paikan päällä kysyttiin että vaihdetaanko vesipumppu myös.
        Hintaa vesipumpun vaihdolle tuli 70eur,ja tämä siihen puhelimessa ilmoitetun kokonaishinnan päälle.
        Eipä siinä mikään auttanut.Auton on toimittava,ja oli aikamoinen homma että sain järjestettyä aikatauluni auton viemiseksi huoltoon.

        Tuntuu näiden 2 kokemuksen perusteella siltä,että ilmoittavat kaikki hinnat alakanttiin.
        Loppusumma kuitenkin nousee ainakin omissa tapauksissani lähelle alkuperäisen volkswagen huollon hintoja.
        Eli asiakas kyselee hintoja saadakseen halvimmalla huollon,mutta ainakin tässä paikassa maksaa lopulta kalleimman mukaan.
        Itse olen aikaa varatessani,ja em.korjaamossa asioidessani käyttäytynyt hyvin eli vika tuskin on minussa.
        Tai sitten olen käyttäytynyt liiankin hyvin,ja päätynyt vedätettyjen joukkoon ylimääräistä maksaneena hyväntahtoisena hölmönä.


      • hm..
        volkkarimies kirjoitti:

        No joo..olen siellä huollattanut 2 kertaa.
        Ei se ensimmäinenkään kerta nyt niin ihmeellinen ollut.
        Heti ensimmäiseksi alettiin väittämään,että en ole edes varannut aikaa huollolle.
        Sanoin,että netin kautta varasin ja siihen vastattiin,että et ole varannut.
        Hankala siinä vaiheessa oli hommaa todistaa kun ei päässyt sähköpostistaan varausvahvistusta kaivamaan..
        Puhelimessa olin jo aiemmin tiedustellut hintaa jakohihnan vaihdolle vesipumppuineen ja muine kilkkeineen.
        Mutta paikan päällä kysyttiin että vaihdetaanko vesipumppu myös.
        Hintaa vesipumpun vaihdolle tuli 70eur,ja tämä siihen puhelimessa ilmoitetun kokonaishinnan päälle.
        Eipä siinä mikään auttanut.Auton on toimittava,ja oli aikamoinen homma että sain järjestettyä aikatauluni auton viemiseksi huoltoon.

        Tuntuu näiden 2 kokemuksen perusteella siltä,että ilmoittavat kaikki hinnat alakanttiin.
        Loppusumma kuitenkin nousee ainakin omissa tapauksissani lähelle alkuperäisen volkswagen huollon hintoja.
        Eli asiakas kyselee hintoja saadakseen halvimmalla huollon,mutta ainakin tässä paikassa maksaa lopulta kalleimman mukaan.
        Itse olen aikaa varatessani,ja em.korjaamossa asioidessani käyttäytynyt hyvin eli vika tuskin on minussa.
        Tai sitten olen käyttäytynyt liiankin hyvin,ja päätynyt vedätettyjen joukkoon ylimääräistä maksaneena hyväntahtoisena hölmönä.

        Kävin hitsauttamassa pakoputken Tikkurilassa, katsastusaseman vieressä olevassa paikassa.. Tulin paikalle ja kysyin "Onko teillä aikaa katsoa mitä tolle pakoputkelle voisi tehdä?" Vastaus: "Joo aja se tohon rampille." Mitään kysymättä äijä alkoi hitsaamaan putkea, seisoin ulkopuolella ja ihmettelin. 20 min. päästä äijä tuli ulos tupakalle, ei sanonut mitään.. Muutaman minuutin jälkeen kysyin että mikä on tilanne: "Joo se on kunnossa, aja se ulos.."
        Minä: "Paljon tuli maksamaan?"
        Äijä: "40€"
        Minä: "Voiko maksaa laskulla?"
        Äijä: "Ei voi"
        Minä: "? jaha, käyn hakemassa käteistä.."

        Putki hajosi uudestaan 4kk:n jälkeen, olipahan halpaa, mutta helevetin töykeetä ja toimimatonta palvelua...


      • sapettaa

        Tosin minulle työ oli 3 kertaa ilmoitettua kalliimpi, vaikka sen hinnan puhelimessa monesti varmistin. Aikataulukin petti ja siitäkään en saanut mitään ilmoitusta. Toin laskua maksaessani nämä epäkohdat esiin. Huoltamomiehen mielestä olin kaikessa väärässä, siinäkin, kun sanoin palvelun olleen huonoa.


      • 20+5
        sapettaa kirjoitti:

        Tosin minulle työ oli 3 kertaa ilmoitettua kalliimpi, vaikka sen hinnan puhelimessa monesti varmistin. Aikataulukin petti ja siitäkään en saanut mitään ilmoitusta. Toin laskua maksaessani nämä epäkohdat esiin. Huoltamomiehen mielestä olin kaikessa väärässä, siinäkin, kun sanoin palvelun olleen huonoa.

        Mäkin, naisihminen kävin siellä kerran kysymässä arviota yhdestä korjauksesta. Hinta, työn tuntiveloitus oli päätähuimaava - minulle.
        So thänk juu - vaan!


    • vituttaax100

      Autokorjaamo Partner | Autopartner.fi Tikkurilassa!! Auto ei kyllä tule siellä kuntoon ja saat vielä parkkisakon kaupanpäälle!!!!

    • Vihainen tipu

      Hämeentien Auto ja Rengas Oy Vallilassa kannattaa pistää muistiin! Täysin epäasiallista toimintaa! Vein auton korjattavaksi; vaihdettiin tuulilasin pyyhkijän moottori sillä seurauksella, että tuulilasi on nyt säröillä, mitä se ei taatusti sinne vietäessä ollut! Kun valitin asiasta sain mm. seuraavanlaisia kommenteja huonolla suomenkielellä! Katso tässä pihalla toisessakin autossa tuulilasi rikki! Kaikissa autoissa on jotain vikaa! Sinä valehtelee! Sinä huijaa! Joku joka vaihtanut pyyhkijän sulat, on rikkonut tuulilasin ym. Uskomatonta toimintaa!

    • khjgyi

      Kannattaa pistää myös samalla suunnalla oleva
      Hämeentien autopalvelu muistiin.

    • EI kannata mennä

      Autokorjaamo toiminimi Ilari Tyni Veikkola
      Tuolla ei tule auto koskaan kerralla kuntoon edes perushuoltoa ei osata tehdä kunnolla esim öljyä ei lisätä koskaan tarpeeksi samoin asiakkaan autolla käydään heittämässä varaosa keikkaa sun muuta ajoa heidän mukaansa se on normaali käytäntö. Kun valitin asiasta sain kuulla pelkkää vittuilua samoin laskukin oli 100 euroa suurempi kun oli alun perin sovittu joten uskomatonta toimintaa

    • 384-12

      Mikään korjaamo ei koskaan saa kehuja. Aina maksaa liikaa.

    • 20+5

      En voi kertoa kesäkuussa löytämääni "aarretta" täällä, koska siellä on muutenkin jatkuvat jonot ja jos kertoisin sen vielä teille, en ikinä saisi omalle autolleni korjausaikaa!

      Niin kävi Tallinnassakin tosihyvälle kampaajalleni, jolla olin käynyt jo pitkään säännöllisesti:
      Kehuin ja annoin nimeä osoitetta opastetta sinne ja tänne, laivalla, kavereille ja sana kulki, että tämän kampaamon hinnat ovat alle 1/4-osa Suomen hinnoista ja että tämä kampaaja on hyvä ja ammattitaitoinen.
      No sit kävikin niin, että tämä kampaajani ei pystynytkään järkkäämään mulle enää aikaa silloin, kun olisin tarvinnut !!
      Onneksi pääsin takaisin edelliselle, äitiyslomalta palaavan, vanhan tutun asiakkaaksi.

    • Ei toimi

      Metro auto kehä 3 työnjälki todella huono viime huollossa eivät muistaneet laittaa taka akselia kunnolla kiinni kun soitin liikkeeseen aluksi yrittivät väittää että iskari on mennyt pienen väittelyn jälkeen lopulta suostuivat myötämään vian ja korjaaman veloituksetta

    • k3759

      Mukkulan autohuollosta yritin kysellä, että paljon auton korjaus tulee maksamaan. Eivät ilmoittaneet alussa mitään hintaa, vaan lupasivat soitella. Soittoa ei tullut niin soitin iltapäivällä, että mikä tilanne. Tiedoksi antoivat, että osat on irroitettu autosta ja aamulla tulee uudet. Kysyin uudelleen hintaa, eivät osanneet sanoa mitään koska ei tiedä osien hinnasta. (Eikö korjaamolla ole tämänkaltaisista tiedoista jotain listaa?) Aamulla luvattiin soittaa. Soitto tuli aamulla ja hinnaksi muodostui noin 600 osista ja 500 työstä. Sanoin, että onko mahdollista, että ei tehtä korjauksia/huoltoa. Tulisi kuulemma lisää työtä peruuttaa. En suosittele Mukkulan autohuoltoa kenellekään.

      • ergfv33ffg

        Mistä ne kaikki hintoja aina tietää, voi kysyä myös että miksi et korjauttanut että meinaakko saada niin paljon halvemmalla muualta..

        Ikäväähän se on että rempat maksaa joskus aika paljon.
        Jos veisit merkkikorjaamolle niin saisit luultavasti hinnat tietää heti, ainoa mikä huono puoli siinä voi olla on se että joskus ne alkuperäisosat on todella kalliita mutta ei aina, toiset osat maksaa ihan järkyttäviä määriä mutta toiset osat on ihme ja kumma halvempi kuin tarvikeosat.


    • Pettynytt

      Edelliseen kommenttiin lisäten Mukkulan Autohuolto (Vipusenkatu) teki itselleni juuri samanlaista rahastusta! En voi suositella paikkaa kenellekään! Epärehellisempään toimintaan en ole vielä pitkän ikäni aikana törmännyt

    • Anonyymi

      Mekonomen täysin huijari. Ilmoittaa asiakkaat syyttä mustallelistalle jos myöhästyt noudosta edes 5 min. Nyt ei koko maassa kukaan huolla autoani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe