Puskaparkkilaisen MUISTIO

ota talteen

A B C asemien palvelut
=======================

KEMIALLINEN WC:n tyhjennys

Haapavesi
Hiekkasärkät Kalajoella
Kokkola
Koria
Lieksa
Oravainen
Tikkula Porissa
Tupos
Utti

SEPTITANKIN tyhjennys

Joensuu, Marjala
Juva
Forssa
Lohtaja Kajaanissa
Karjaa
Kuortti
Renkomäki Lahdessa
Viipurinportti Lappeenrannassa
Oritupa Orivedellä
Pirkkala
Savitaipale
Lahdesjärvi Tampereella
Tupos
Vaajakoski
Vaasa
Viitasaari
Hirvaskangas Äänekoskella

AUTOIMURI

Halikko
Forssa
Keljonkangas Jyväskylässä
Perniöntie Salossa
Härkähovi Somerolla

PARKKITILAA asuntoautoille ja asuntovaunuille

Keljonkangas Jyväskylässä
Lohtaja Kajaanissa
Hiekkasärkät Kalajoella
Kokkola
Tikkula Porissa
Kortela Raumalla
Toijala
Tupos
Auranlaakso Turussa
Hirvaskangas Äänekoskella
Oritupa Orivedellä

INTERNETPÄÄTE ASIAKKAILLE

Lahdesjärvi Tampereella
Viitasaari

VESIPISTEITÄ: Tupos

LÄMPÖPAIKKOJA asuntoautoille ja vaunuille

Tupos (4,20 euroa/vrk)
Auranlaakso Turussa (5 euroa/vrk) 1:lle autolle
Viitasaari
Hirvaskangas Äänekoskella (4 euroa/vrk)

SUIHKUTILAT kaikkien asiakkaiden käytössä

Auranlaakso Turussa
Tammisilta Paimiossa
------------------------------------------------

SHELL ASEMILLA olevat SEPTITANKIN tyhjennyspaikat

Ii
Iittala
Kalajoki
Kontiomäki Rytivaara
Liminka
Luumäki, Pitkäshell, Peltikantinen ajokaivo on aseman takana nurmikolla.
Mäntsälä P
Rovaniemi, Napapiiri
Pihtipudas, Putaanportti
Siilinjärvi 24 h
Kempele, Zeppelin
Ylämylly
Ylöjärvi Shell 16.8.2007
-------------------------------------------------

WC:n TYHJENNYSPAIKAT NESTE ASEMILLA

Anjalankoski, Elimäentie
Forssa, Autokeidas. Ajokaivo sijaitsee Markantalon takana olevan rakennuksen (Huoltokeidas) takapuolella. (Huoltokeidas rakennuksen ja jätekatoksen välissä).
Inari, Saariselkä
Juuka, Kolinportti
Jämsä, Jämsän Portti
Kajaani, Kainuunportti
Kittilä, Levi
Närpiö, Pirttikylä
Pyhäjoki, Yppäri
Ruukki, Revonlahti
Varkaus, Warkaudenportti
Rovaniemi, Neste Reissumies, Alakorkalontie. Ajokaivon ritiläkansi on peltilevyllä peitettynä lähellä raskaankaluston tankkauspaikkaa.
--------------------------------------------------
TEBOIL (TB) WC:n tyhjennyspaikat

Heinola, Tähtihovi,
Lempäälä, Pirkanhovi,
Simpele
Vaalimaa, Rajahovi
--------------------------------------------------

TIELAITOKSEN LEVÄHDYSALUEILLA OLEVAT tyhjennyspaikat

Alavus, Sapsalampi.
Tie 66 välillä Virrat-Alavus. Alavudelta Virroille päin 18km.
Opastusmerkkinä "mökki" opastetaulu WC lisämerkinnällä. WC rakennuksen vieressä merkitty kemsan tyhjennyskaivo.
Aura, ABC aseman takana. Teiden 9 ja 41 risteys.
Kemijärvi, Vuostimo. Teiden 5 ja 962 risteys. (Tie Pyhätunturille).
Merikarvia, Lankoski. Katukeittiö Köffin vieressä. Melkein vastapäätä Kahvimyllyä.
Sodankylä, Raudanjoki. Tie 4 Rovaniemeltä n. 80 km Sodankylään päin.
Sodankylästä Rovaniemelle päin n. 50km.
Utsjoki, Mieraslompolo. Tie nro 4.

Tämä ei ole tielaitoksen paikka, mutta laitetaan tähän jatkoksi.
Rovaniemi, Norvajärvi. Saksalaisen hautausmaan P-alue.

Tie 5 Juva, Vehmaankaari
Tie 6 Lapinjärvi, Pukaron Parooni
Tie 9 ja 13 ja 23 Lievestuore, Laukaanhovi
Tie 13 Mikkeli, Esso Silvasti
Tie 23 Naarajärvi, Shell Lomatrio
-------------------------------------------------
MÄNTSÄLÄ, ST1 JUUSTOPORTTI
Ajokaivo, kopin edessä 10 m päässä on kaivonkansi jonka vieressä on keltainen risti maalattuna asfalttiin. Kopissa on käyttövesiletku ja koukku, jolla pääsee avaamaan ajokaivon kannen. Avaimen koppiin saa haettua Juustoportin kassalta.

26

7933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funzi

      Komian listan olet päivittänyt. Kun tarkastelee listaa ja paikkakuntia joissa palvelua on tarjolla, niin valitettavan vähän on otettu meitä lomakotia pyörillä liikuttelevia huomioon. Varsinkin ns. lomakohteiden läheisyydessä luulisi palveluja tarjottavan. Luulisi eri ketjuissa huomioitavan myös, että caravaanarit on aika iso joukko ja tuovat pysähtyessään asemalle aina muutaman roposen. Ja kyllä tuollaiset matkalaisen palvelut houkuttavat asiakkaita. Toki porukkaan mahtuu monenlaista matkalaista. Mutta muistetaanhan käyttää tarjottuja palveluita ja ollaan käytöksellämme esimerkkeinä muille, positiivisessa mielessä!

      • olen huomannut

        palveluja kannattaa kysya vaikka tietää että sitä ei ole sillä kysyntä luo painetta alkaa tarjota palvelua. Joltakin asemilta löytyy palvelua jota listassa ei ole. Jättäkää palavelaatikkoon toivomus palvelun saatavuudesta


      • Funzi
        olen huomannut kirjoitti:

        palveluja kannattaa kysya vaikka tietää että sitä ei ole sillä kysyntä luo painetta alkaa tarjota palvelua. Joltakin asemilta löytyy palvelua jota listassa ei ole. Jättäkää palavelaatikkoon toivomus palvelun saatavuudesta

        Totta tuokin. Monella "yksityiselläkin" asemalla on mahdollisuus tarjota meille vaanareille palveluja, mutta monkiko yrittäjä on tullut asiaa ajatelleeksi. Sopivasti ääntä itsestämme pitämällä nämäkin mahdollisuudet toivottavasti lisääntyvät.


      • koettu
        Funzi kirjoitti:

        Totta tuokin. Monella "yksityiselläkin" asemalla on mahdollisuus tarjota meille vaanareille palveluja, mutta monkiko yrittäjä on tullut asiaa ajatelleeksi. Sopivasti ääntä itsestämme pitämällä nämäkin mahdollisuudet toivottavasti lisääntyvät.

        Pitää paikkansa, ja kun kysyy palvelua, monasti järjestävät, vaikka sitä ei mistään listasta löydykkään. Olen ollut asemilla yötä, jossa ovat sanoneet, että laita tuohon pistokkeeseen, anna 5 euroo. Ja niin olen ollut yötä, ja saanut sähköä muuhun tarkoitukseen laitetusta pistokkeesta.

        Kerrankin sanoi, että jos olet aamulla lähtenyt ennenkuin huolto avaa ovensa, voit ottaa sähköä tuosta, mutta kun huoltopuoli avaa, se tarvitsee sitä pistoketta.


    • Osaa olen käyttänyt mutta en ole itse moista luetteloa koskaan laatinut. Nyt olen sen kopioinut itselleni.

      Kiitos!

      • ota talteen

        ABC asemavihkosesta kokosin heidän ilmoitetut palvelut. Ja muutaman lisäsin listan ohi joiden palvelua olen joko itse käyttänyt, tai joku tuttu käyttänyt, ja soitin varmistaakseni vielä, ennenkuin listasin tuohon listaan.

        Nuo muiden asemien palvelut eivät ole näin tuoreita. Olen niitä keräillyt palstalta ja toiselta ja tallettanut ne omaan tietokantaan. Sieltä napsasin ne muiden huoltamoiden tarjonnan.


    • Nimetön
    • viepä tämä

      sama luettelo myös tuonne sfc-karavaani palstoille. Ja samoin voisit lähettää Cravan-lehdelle tuon, on muuten asiallinen ja tarpeellinen luettelo reissaaville! Bueno!

      • ota talteen

        Tohtiikos tuota?

        Ajattelin vielä tarkennella muutamia asioita, jahksas tässä ehdin noi verkokirjanpidot saada kuntoon ja vietyä tilitoimistolle.

        Toisaalta on ollut sellainenkin ajatus, että pyytää teitä antamaan minulle palautteita niistä palveluista, joita kukin olette saaneet. Mistä ja miten palvelut lölytää.

        Esim. olen törmännyt tilanteisiin, että asemalla on joku apulainen, joka ei tiedä asiasta mitään, mistä palvelu heiltä löytyy jne. tai onko sitä ylipäätään.
        Itelle kävi näin eikä yhden kerran vaan on useita kertoja käynyt.

        Aseman työntekijä soitteli paikasta toiseen, että täällä kysytään sellaista palvelua (olin sen näiltä palstoilta lukenut että siitä asemalta saa), mutta tämä työntekijä ei tiennyt asiasta mitään, eikä edes millainen se on.

        Tarkoitus oli saada WC kasetti tyhjennettyä asialliseen paikkaan, muualle, kuin pusikkoon.
        Puolen yön aikaan sitten pimeässä alapihalla, jonne tämä työntekijä puhelinneuvojen perusteella neuvoi, että siellä se on.

        Aikani etsin enkä löytänyt. Sitten soitin hänelle ja hän tuli paikalle ja taas soittelemaan. Selvisi, että kyseessä onkin ns. harmaavesikaivo, tai toiset nimittää sitä septitankin tyhjennyskaivoksi.

        Koukkua, jolla raskas valukansi saadaan pois, ei kyllä ollut missään. Joku oli sen kait vienyt mukanaan. Joten sellainen koukku olisi hyvä olla kullakin itsellään mukana.

        Kyllä se kansi jäi saamatta auki. Ilmeisesti sinne olisi voinut myös WC kasetin tyhjentää, kun vaan se kansi olisi jollain lähtenyt auki, vaan ei millään.
        Aseman työntekijä sanoi, että kaada vaan sen kannen päälle, valuu se siitä pikkuhiljaa. Mutta ei totta viedä minulla luontoa ollut sellaiseen temppuun, WC kasetti valurautaisen kannen päälle, jossa vain pienet reijät. Siihen ne jätökset olisi jääneet lillumaan... ei ei...

        Joten pusikkotyhjennykseksi se viimekädessä jäi kun olin jo ettinyt päivän asiallista tyhjennyspaikkaa.

        Näistä olisi kiva koota tieto yksiin kansiin. Eli kukin voisi antaa palautetta, missä, miten palvelun löytää, esim. huoltamon takana pistoke siinä ja siinä.
        Kuten Auranlaakson ABC asemalla, jos kysyt, usein työntekijä ei siitä tiedä mitään, mutta kun palvelun tarvitsija tietää, asia ratkeaa kyllä.

        Minulle ja monelle muulle on käynyt ekakerralla sellainen moka Auranlaakson ABC asemalla, et asema ohjasi sinne rivistöön oleville sähkötolpille. Eihän se käynyt 10 asteen pakkasella, kun sähköä sai vaan 2 tunnin pätkissä.

        Kun aikani solasin sen kanssa, sitten löytyi henkilö, joka sanoi, että ei, kun tuohon pannuhuoneen oven vieressä olevaan pistokkeeseen, siinä on se 5 euron pistoke.

        Tai sitten kun olisin tyhjentänyt harmaavesisäiliön asiallisesti, minut ohjattiin koppiin, jossa oli suppilomainen allas.
        Haukoin hetken ilmaa, että anteeksi, nyt ei kyllä mulla leikkaa, että millä ilveellä tänne saa auton alle valuvat vedet?
        No aseman työntekijä sanoi, että
        - ämpärillä.
        - Voi pyhä yksinkertaisuus, ei ämpäri mun auton alle sovi.
        - No pesuvadilla
        Ilmoitin heti, että ei käy, ei kertakaikkiaan nykyaikana käy, että konttaat pesuvadin kanssa auton alle. Kun en hommaan suostunut, sitten löytyi toinen virkailija, joka tiesi sanoa, että ehei, vaan tuolla kentän toisessa päässä, rekkojen takana on asfaltissa metallikantiset kaivot, jotka on vähän asfaltin pinnan alapuolelle viettävät. Sinne ajat auton, ja hana auki.
        Aaa vot, jo rupesi "lyyti kirjottamaan", ja homma kävi sujuvasti.
        Tuskin olen ainut "poropeukalo" aloittanut hölmö karavaanari, joka näihin ihmeellisyyksiin on törmännyt.


        Olen kyllä valmis ottamaan viestejä vastaan, jos jollain on annettavana tällaisia palautteita.
        Minulta onnistuu nämä tietojen käsittelyt mainiosti. Ja niiden listaukset.

        Joten laittakaa vaan kokemuksia, että saadaan täydennettyä tulevaa kevättä ja kesää varten muidenkin tietoon:

        [email protected]


      • tohtii
        ota talteen kirjoitti:

        Tohtiikos tuota?

        Ajattelin vielä tarkennella muutamia asioita, jahksas tässä ehdin noi verkokirjanpidot saada kuntoon ja vietyä tilitoimistolle.

        Toisaalta on ollut sellainenkin ajatus, että pyytää teitä antamaan minulle palautteita niistä palveluista, joita kukin olette saaneet. Mistä ja miten palvelut lölytää.

        Esim. olen törmännyt tilanteisiin, että asemalla on joku apulainen, joka ei tiedä asiasta mitään, mistä palvelu heiltä löytyy jne. tai onko sitä ylipäätään.
        Itelle kävi näin eikä yhden kerran vaan on useita kertoja käynyt.

        Aseman työntekijä soitteli paikasta toiseen, että täällä kysytään sellaista palvelua (olin sen näiltä palstoilta lukenut että siitä asemalta saa), mutta tämä työntekijä ei tiennyt asiasta mitään, eikä edes millainen se on.

        Tarkoitus oli saada WC kasetti tyhjennettyä asialliseen paikkaan, muualle, kuin pusikkoon.
        Puolen yön aikaan sitten pimeässä alapihalla, jonne tämä työntekijä puhelinneuvojen perusteella neuvoi, että siellä se on.

        Aikani etsin enkä löytänyt. Sitten soitin hänelle ja hän tuli paikalle ja taas soittelemaan. Selvisi, että kyseessä onkin ns. harmaavesikaivo, tai toiset nimittää sitä septitankin tyhjennyskaivoksi.

        Koukkua, jolla raskas valukansi saadaan pois, ei kyllä ollut missään. Joku oli sen kait vienyt mukanaan. Joten sellainen koukku olisi hyvä olla kullakin itsellään mukana.

        Kyllä se kansi jäi saamatta auki. Ilmeisesti sinne olisi voinut myös WC kasetin tyhjentää, kun vaan se kansi olisi jollain lähtenyt auki, vaan ei millään.
        Aseman työntekijä sanoi, että kaada vaan sen kannen päälle, valuu se siitä pikkuhiljaa. Mutta ei totta viedä minulla luontoa ollut sellaiseen temppuun, WC kasetti valurautaisen kannen päälle, jossa vain pienet reijät. Siihen ne jätökset olisi jääneet lillumaan... ei ei...

        Joten pusikkotyhjennykseksi se viimekädessä jäi kun olin jo ettinyt päivän asiallista tyhjennyspaikkaa.

        Näistä olisi kiva koota tieto yksiin kansiin. Eli kukin voisi antaa palautetta, missä, miten palvelun löytää, esim. huoltamon takana pistoke siinä ja siinä.
        Kuten Auranlaakson ABC asemalla, jos kysyt, usein työntekijä ei siitä tiedä mitään, mutta kun palvelun tarvitsija tietää, asia ratkeaa kyllä.

        Minulle ja monelle muulle on käynyt ekakerralla sellainen moka Auranlaakson ABC asemalla, et asema ohjasi sinne rivistöön oleville sähkötolpille. Eihän se käynyt 10 asteen pakkasella, kun sähköä sai vaan 2 tunnin pätkissä.

        Kun aikani solasin sen kanssa, sitten löytyi henkilö, joka sanoi, että ei, kun tuohon pannuhuoneen oven vieressä olevaan pistokkeeseen, siinä on se 5 euron pistoke.

        Tai sitten kun olisin tyhjentänyt harmaavesisäiliön asiallisesti, minut ohjattiin koppiin, jossa oli suppilomainen allas.
        Haukoin hetken ilmaa, että anteeksi, nyt ei kyllä mulla leikkaa, että millä ilveellä tänne saa auton alle valuvat vedet?
        No aseman työntekijä sanoi, että
        - ämpärillä.
        - Voi pyhä yksinkertaisuus, ei ämpäri mun auton alle sovi.
        - No pesuvadilla
        Ilmoitin heti, että ei käy, ei kertakaikkiaan nykyaikana käy, että konttaat pesuvadin kanssa auton alle. Kun en hommaan suostunut, sitten löytyi toinen virkailija, joka tiesi sanoa, että ehei, vaan tuolla kentän toisessa päässä, rekkojen takana on asfaltissa metallikantiset kaivot, jotka on vähän asfaltin pinnan alapuolelle viettävät. Sinne ajat auton, ja hana auki.
        Aaa vot, jo rupesi "lyyti kirjottamaan", ja homma kävi sujuvasti.
        Tuskin olen ainut "poropeukalo" aloittanut hölmö karavaanari, joka näihin ihmeellisyyksiin on törmännyt.


        Olen kyllä valmis ottamaan viestejä vastaan, jos jollain on annettavana tällaisia palautteita.
        Minulta onnistuu nämä tietojen käsittelyt mainiosti. Ja niiden listaukset.

        Joten laittakaa vaan kokemuksia, että saadaan täydennettyä tulevaa kevättä ja kesää varten muidenkin tietoon:

        [email protected]

        siis viedä nämä listat myös sinne numeroitujen palstoille! Varmasti kiinnostaa heitäkin.

        Mitä tuohon asemien työntekijöiden tietämättömyyteen asioista, edes omalla työpaikalla, tulee niin sehän on nykyään paremminkin normaalia, "en minä mitään tiedä, minä olen vain töissä täällä", sillä asenteella nykyisin hommat hoituvat, tai paremminkin ovat hoitumatta! Johdossa vikaa.


      • Funzi
        ota talteen kirjoitti:

        Tohtiikos tuota?

        Ajattelin vielä tarkennella muutamia asioita, jahksas tässä ehdin noi verkokirjanpidot saada kuntoon ja vietyä tilitoimistolle.

        Toisaalta on ollut sellainenkin ajatus, että pyytää teitä antamaan minulle palautteita niistä palveluista, joita kukin olette saaneet. Mistä ja miten palvelut lölytää.

        Esim. olen törmännyt tilanteisiin, että asemalla on joku apulainen, joka ei tiedä asiasta mitään, mistä palvelu heiltä löytyy jne. tai onko sitä ylipäätään.
        Itelle kävi näin eikä yhden kerran vaan on useita kertoja käynyt.

        Aseman työntekijä soitteli paikasta toiseen, että täällä kysytään sellaista palvelua (olin sen näiltä palstoilta lukenut että siitä asemalta saa), mutta tämä työntekijä ei tiennyt asiasta mitään, eikä edes millainen se on.

        Tarkoitus oli saada WC kasetti tyhjennettyä asialliseen paikkaan, muualle, kuin pusikkoon.
        Puolen yön aikaan sitten pimeässä alapihalla, jonne tämä työntekijä puhelinneuvojen perusteella neuvoi, että siellä se on.

        Aikani etsin enkä löytänyt. Sitten soitin hänelle ja hän tuli paikalle ja taas soittelemaan. Selvisi, että kyseessä onkin ns. harmaavesikaivo, tai toiset nimittää sitä septitankin tyhjennyskaivoksi.

        Koukkua, jolla raskas valukansi saadaan pois, ei kyllä ollut missään. Joku oli sen kait vienyt mukanaan. Joten sellainen koukku olisi hyvä olla kullakin itsellään mukana.

        Kyllä se kansi jäi saamatta auki. Ilmeisesti sinne olisi voinut myös WC kasetin tyhjentää, kun vaan se kansi olisi jollain lähtenyt auki, vaan ei millään.
        Aseman työntekijä sanoi, että kaada vaan sen kannen päälle, valuu se siitä pikkuhiljaa. Mutta ei totta viedä minulla luontoa ollut sellaiseen temppuun, WC kasetti valurautaisen kannen päälle, jossa vain pienet reijät. Siihen ne jätökset olisi jääneet lillumaan... ei ei...

        Joten pusikkotyhjennykseksi se viimekädessä jäi kun olin jo ettinyt päivän asiallista tyhjennyspaikkaa.

        Näistä olisi kiva koota tieto yksiin kansiin. Eli kukin voisi antaa palautetta, missä, miten palvelun löytää, esim. huoltamon takana pistoke siinä ja siinä.
        Kuten Auranlaakson ABC asemalla, jos kysyt, usein työntekijä ei siitä tiedä mitään, mutta kun palvelun tarvitsija tietää, asia ratkeaa kyllä.

        Minulle ja monelle muulle on käynyt ekakerralla sellainen moka Auranlaakson ABC asemalla, et asema ohjasi sinne rivistöön oleville sähkötolpille. Eihän se käynyt 10 asteen pakkasella, kun sähköä sai vaan 2 tunnin pätkissä.

        Kun aikani solasin sen kanssa, sitten löytyi henkilö, joka sanoi, että ei, kun tuohon pannuhuoneen oven vieressä olevaan pistokkeeseen, siinä on se 5 euron pistoke.

        Tai sitten kun olisin tyhjentänyt harmaavesisäiliön asiallisesti, minut ohjattiin koppiin, jossa oli suppilomainen allas.
        Haukoin hetken ilmaa, että anteeksi, nyt ei kyllä mulla leikkaa, että millä ilveellä tänne saa auton alle valuvat vedet?
        No aseman työntekijä sanoi, että
        - ämpärillä.
        - Voi pyhä yksinkertaisuus, ei ämpäri mun auton alle sovi.
        - No pesuvadilla
        Ilmoitin heti, että ei käy, ei kertakaikkiaan nykyaikana käy, että konttaat pesuvadin kanssa auton alle. Kun en hommaan suostunut, sitten löytyi toinen virkailija, joka tiesi sanoa, että ehei, vaan tuolla kentän toisessa päässä, rekkojen takana on asfaltissa metallikantiset kaivot, jotka on vähän asfaltin pinnan alapuolelle viettävät. Sinne ajat auton, ja hana auki.
        Aaa vot, jo rupesi "lyyti kirjottamaan", ja homma kävi sujuvasti.
        Tuskin olen ainut "poropeukalo" aloittanut hölmö karavaanari, joka näihin ihmeellisyyksiin on törmännyt.


        Olen kyllä valmis ottamaan viestejä vastaan, jos jollain on annettavana tällaisia palautteita.
        Minulta onnistuu nämä tietojen käsittelyt mainiosti. Ja niiden listaukset.

        Joten laittakaa vaan kokemuksia, että saadaan täydennettyä tulevaa kevättä ja kesää varten muidenkin tietoon:

        [email protected]

        Viimeisimmän Caravan lehden mukana tullut Caravaanarin ABC listaa myös palveluita tarjoavia asemia, mutta lisäinfo kelpaa varmaan lehden toimitukseenkin. Joten otappa yhteyttä Hämeenlinnaan!


      • sepä se
        tohtii kirjoitti:

        siis viedä nämä listat myös sinne numeroitujen palstoille! Varmasti kiinnostaa heitäkin.

        Mitä tuohon asemien työntekijöiden tietämättömyyteen asioista, edes omalla työpaikalla, tulee niin sehän on nykyään paremminkin normaalia, "en minä mitään tiedä, minä olen vain töissä täällä", sillä asenteella nykyisin hommat hoituvat, tai paremminkin ovat hoitumatta! Johdossa vikaa.

        Heh, olette te numeroidut (lukekaa: vahojen jengi) metkaa porukkaa. Tällä palstalla kun joku uusi kirjoittaa hyvän jutun niin heti ollaan tahtomassa sitä numeropuolelle. Mutta jos pellet tunnistaa et joku numeropuolen kirjoittajista erehtyy kirjoittamaan tällä palstalla jotain asiallista asiaa, niin siitä nousee heti hirvee haloo, ”miksi juttu on koplatta 2/4 saitille…”. Toinen juttu on sitten linkit ja varsinkin ne mitä goolella löytyy. Tässä viikonloppuna nousi haloo kun yhdelle sivulle oli linkki täällä. Nämä numeroidut kun kuvittelevat että ko. web-sivu ei näy muille kuin heille ja suuressa viisaudessaan poistattivat linkin.


      • jäsenpuolen
        sepä se kirjoitti:

        Heh, olette te numeroidut (lukekaa: vahojen jengi) metkaa porukkaa. Tällä palstalla kun joku uusi kirjoittaa hyvän jutun niin heti ollaan tahtomassa sitä numeropuolelle. Mutta jos pellet tunnistaa et joku numeropuolen kirjoittajista erehtyy kirjoittamaan tällä palstalla jotain asiallista asiaa, niin siitä nousee heti hirvee haloo, ”miksi juttu on koplatta 2/4 saitille…”. Toinen juttu on sitten linkit ja varsinkin ne mitä goolella löytyy. Tässä viikonloppuna nousi haloo kun yhdelle sivulle oli linkki täällä. Nämä numeroidut kun kuvittelevat että ko. web-sivu ei näy muille kuin heille ja suuressa viisaudessaan poistattivat linkin.

        niin luulisi että jäsenpuolen keskustelu olisi jollan muotoa jäsenasiaa mutta toistensa haukkuminen, ivaaminen ja kilvan solvaaminen syöksyy silmille rajattomasti. Tulee tunne kuin olisi kyseessä pöksyihinsä mahtumaton nuorisojengi. Todellisuudessa taitaakin olla iso ego näivettyvässa ikääntyvässä papparaisessa.


      • palstalle

      • sepä se
        jäsenpuolen kirjoitti:

        niin luulisi että jäsenpuolen keskustelu olisi jollan muotoa jäsenasiaa mutta toistensa haukkuminen, ivaaminen ja kilvan solvaaminen syöksyy silmille rajattomasti. Tulee tunne kuin olisi kyseessä pöksyihinsä mahtumaton nuorisojengi. Todellisuudessa taitaakin olla iso ego näivettyvässa ikääntyvässä papparaisessa.

        Aivan tuo numeropuolen pappajengillä on todella kunnostautunut, siinä mitä tulee muille ihmisille vinoiluun. Viimeisestä lehdestä saimme lukea miten nuoremmat karavaanarimiehet ovat rökittäneet pappajengin ja antaneet heille verbaalisesti turpaan. Se on vähän hiljentänyt menoa, mutta eivät nää papparaiset kauaa malta olla hiljaa. Joten ajankuluksi pitää hakea uusia uhreja joille he kuvittelevat pärjäävänsä herjoillaan. Parastaikaa palstalla on menossa todella herrasmiesmäinen naisiin kohdistuva ilkeily. Melkeinpä tekisi mieli ehdottaa tälle nuorelle tytölle joka voitti vittuilun SM kisan, että hän haastaisi nämä papparaiset kisaamaan. Siinä nähtäisiin millaisia nämä "ison egon" omaavat itseään todellisina karavaanareina pitävät eliittikaravaanarit oikein ovat.


      • höh
        jäsenpuolen kirjoitti:

        niin luulisi että jäsenpuolen keskustelu olisi jollan muotoa jäsenasiaa mutta toistensa haukkuminen, ivaaminen ja kilvan solvaaminen syöksyy silmille rajattomasti. Tulee tunne kuin olisi kyseessä pöksyihinsä mahtumaton nuorisojengi. Todellisuudessa taitaakin olla iso ego näivettyvässa ikääntyvässä papparaisessa.

        Johan tässä olikin alkuvuosi rauhallista. Näkyy rauhallisuus käyvän joidenkin sielun päälle tosissaan, kun yritetään kaikin mahdottominkin konstein saada rähinöinti aikaiseksi, yhtä aikaa molemmilla palstoilla. HÄVETKÄÄ !!! Jos osaatte !


      • miksi hävetä
        höh kirjoitti:

        Johan tässä olikin alkuvuosi rauhallista. Näkyy rauhallisuus käyvän joidenkin sielun päälle tosissaan, kun yritetään kaikin mahdottominkin konstein saada rähinöinti aikaiseksi, yhtä aikaa molemmilla palstoilla. HÄVETKÄÄ !!! Jos osaatte !

        Mikä Sinulle nyt alkaa?

        Se rähinöintihän on alkanut ja sitä ihmetellään täällä. Ja miksi ei ihmeteltäisi, jos kerran siihen aihetta annetaan. Väitätkö, ettei aihetta siihen ole annettu? Siinä tapauksessa mene itseesi, ja häpeä niin kauan, kuin ymmärrät asian.


      • melooninenä
        sepä se kirjoitti:

        Heh, olette te numeroidut (lukekaa: vahojen jengi) metkaa porukkaa. Tällä palstalla kun joku uusi kirjoittaa hyvän jutun niin heti ollaan tahtomassa sitä numeropuolelle. Mutta jos pellet tunnistaa et joku numeropuolen kirjoittajista erehtyy kirjoittamaan tällä palstalla jotain asiallista asiaa, niin siitä nousee heti hirvee haloo, ”miksi juttu on koplatta 2/4 saitille…”. Toinen juttu on sitten linkit ja varsinkin ne mitä goolella löytyy. Tässä viikonloppuna nousi haloo kun yhdelle sivulle oli linkki täällä. Nämä numeroidut kun kuvittelevat että ko. web-sivu ei näy muille kuin heille ja suuressa viisaudessaan poistattivat linkin.

        Joo, näytät olevan pahuksen oikeassa. Jopa joku körmy veti oikein kunnon meloonin nenäänsä, ja haukkui pahimpaan maan rakoon listan tekijän. Uhosi, että pitäisi kirjoittajan liitostakin erota. Onkohan ne ihan yläpäästään lahoja?


      • se vaan
        melooninenä kirjoitti:

        Joo, näytät olevan pahuksen oikeassa. Jopa joku körmy veti oikein kunnon meloonin nenäänsä, ja haukkui pahimpaan maan rakoon listan tekijän. Uhosi, että pitäisi kirjoittajan liitostakin erota. Onkohan ne ihan yläpäästään lahoja?

        niin kauhian väärin ku joku uskaltaa mennä kirjuttamaan tällasen lista ja vielä ilman sfc.n lupaa. tai tekijän olis pitäny eres sen verran ymmärää et olis kysyny kääkkien mielipirettä ennen ku julkasee sen täällä lankulla.


      • höh
        miksi hävetä kirjoitti:

        Mikä Sinulle nyt alkaa?

        Se rähinöintihän on alkanut ja sitä ihmetellään täällä. Ja miksi ei ihmeteltäisi, jos kerran siihen aihetta annetaan. Väitätkö, ettei aihetta siihen ole annettu? Siinä tapauksessa mene itseesi, ja häpeä niin kauan, kuin ymmärrät asian.

        Keskustelinkin näköjään rähinän aloittajan kanssa. ET OSAA HÄVETÄ !!!


      • Markiisi de Omnistor
        se vaan kirjoitti:

        niin kauhian väärin ku joku uskaltaa mennä kirjuttamaan tällasen lista ja vielä ilman sfc.n lupaa. tai tekijän olis pitäny eres sen verran ymmärää et olis kysyny kääkkien mielipirettä ennen ku julkasee sen täällä lankulla.

        Onkohan nimimerkillä "se vaan" nyt lukutaito vai ymmärrys hukassa?
        Ketkä sitä "jokua" puolustavat ja ketkä moittivat?


    • ImpiKanerva

      Olen aiemmin katsellut vastaavaa luetteloa jossakin en vain muista missä, mutta siitä on jo aikaa joten luettelon päivitys on todella hieno juttu. Uskon monen muun olevan kanssani samaa mieltä, että olet tehnyt suureammoisen palveluksen tarkistamalla ko. listan paikkansapitävyyden. Vielä kun ottaa huomioon että uusi matkailukausi on vasta tulossa ja juuri tähän aikaan suunnitellaan tulevan kesän reittejä. Nyt meidän matkalaisten on hyvä suunnitella tuleva reitti, niin että tyhjennykset voidaan tehdä asianmukaisesti luvallisiin paikkoihin.

      Aurinkoista kevättä ja mielenkiintoisia lomareissuja kaikille karavaanareille.
      t. Impi

    • poi-pisteet
      • höh

      • hyvä,
        höh kirjoitti:

        Helpoimmin saat tiedot ladattua omalle navillesi soveltuvana täältä. http://autonavi.s-kanava.fi/

        mutta kaikki mainitut paikat eivät kuulu s-ryhmään.


    • smurffaaja-karavaanari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe