................

wasted-

Tää on niin jostain. Mul oli eka anoreksia ja puolen vuoden osastohoidon seurauksena tuli bulimia minkä takia lihonnu n20 kg. Aluks ahmiminen oli joka päivästä, ja yleensä viel monia keeroja päivässä. mut sit pari kk sitte löysin ihanan pojan ni ahmiminen väheni jonkun verran. viime viikolla pystyin olemaan koko viikon ahmimatta. nyt keskiviikkona sorruin taas ostaa kauheen kasan karkkia ja tänään taas uudestaan ja siihen viel kauheesti muuta päälle. ottaa niin paljon päähän tää. Haluisin laihtua noi 20 kg pois ja mahtua mun vanhoihin vaatteisiin taas. ja olla pienempi ja voida paremmin. ei auta muu ku jättää taas syömättä.

8

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytttöööana

      joo toi on niin tuttua! itse sairastin myös anoreksiaa tai no ensiksi ortodeksiaa sitten anoreksiaa, osastohoidossa en koskaan ole ollut mutta kyllä aika pienessä kunnossa olin sillon, no nyt en ole lihonut kun joku pari kolme kiloa mutta näin pienessä ihmisessä sen huomaa heti :/ ja eniten harmittaa kun nämä kilot ovat tulleet sillä hirveällä ahmimisella.

    • sama ongelma...

      mullakin oli ensin anoreksia, josta sitten kehittyi bulimia ja nyt olen lihonut monta monta kiloa. ennen olin 162/37 ja nyt 162/54 :( oon niin läski etten halua mennä vapaa-ajalla yhtään mihinkään, olen vain kotona. monta kertaa olen koittanut aloittaa viikon paastoamisen ja sen jälkeen enintään 200 kaloria per päivä, ja sit ku taas 37 ni ihan vähän enemmän,200-500 kaloria.
      mutta kun ei, ei vaan onnistu. syön ja syön ja syön ja oksennan. vihaan itseäni niin paljon tällä hetkellä...miksi ahmin ja olen kauhea läski kun voisin olla laiha ja onnellinen...

    • xxxx1

      ..melko yleistä, että anoreksian jälkeen tulee ahmimiskohtauksia. Itse myös kokenut saman enkä edelleenkään, näin kolmen vuoden jälkeen, voi pitää jääkaapissa mitään ylimääräistä ruokaa kuin sen mitä päivän aikana aion syödä. Ravitsemusterapeutit on paasannut kurkkunsa käheäksi, mutta ei minulla vieläkään ole terve suhde ruokaan..

      • noraaaaaa

        mulla on myos ihan sama ongelma, anoreksia oli tasan vuosi sitten, olin ihanan laiha ja mahduin vaatteisiini, nyt on tullu bulimia ja lihonu oon ainakin 20 kg, taa on ihan hirveeta, nyt oon hirvee laski, ei edes vaatteet mee paalle... :(
        ma haluun olla taas se sama laiha onnellinen tytto, en taa laski ruma tytto, maolen niin taynna tata:( joten miten olis, ruvetaan porukalla laihduittamaan itsemme taas oikeisiin mittoihin, eikos?:) kuka lahtee mukaa?


      • juoksija25...
        noraaaaaa kirjoitti:

        mulla on myos ihan sama ongelma, anoreksia oli tasan vuosi sitten, olin ihanan laiha ja mahduin vaatteisiini, nyt on tullu bulimia ja lihonu oon ainakin 20 kg, taa on ihan hirveeta, nyt oon hirvee laski, ei edes vaatteet mee paalle... :(
        ma haluun olla taas se sama laiha onnellinen tytto, en taa laski ruma tytto, maolen niin taynna tata:( joten miten olis, ruvetaan porukalla laihduittamaan itsemme taas oikeisiin mittoihin, eikos?:) kuka lahtee mukaa?

        tosin siit on 12 vuotta kun sairastuin anoreksiaa, sitte muuttu bulimiaks, lihoin 20 killoo, väliin mahtuu yksi anorektinen kausi ja sit taas bulimiaa ja toinen lievempi anoreksia kausi, nyt ollu taas sit useen vuoden bulimiaa. nyt onnistunu laihtuu noin 13 killoo ja ahmimis-oksentelu jutut vähenny noin 1krt/viikko ku ennen saatto ollu monta kertaa päiväs. nyt on alkanu lupaavasti tää laihtumis juttu, pittää vaan pittää huoli ettei sorru ahmimaan=) oon 25vuotta


      • 30kiloo tuntuu paremmalt ku 46
        noraaaaaa kirjoitti:

        mulla on myos ihan sama ongelma, anoreksia oli tasan vuosi sitten, olin ihanan laiha ja mahduin vaatteisiini, nyt on tullu bulimia ja lihonu oon ainakin 20 kg, taa on ihan hirveeta, nyt oon hirvee laski, ei edes vaatteet mee paalle... :(
        ma haluun olla taas se sama laiha onnellinen tytto, en taa laski ruma tytto, maolen niin taynna tata:( joten miten olis, ruvetaan porukalla laihduittamaan itsemme taas oikeisiin mittoihin, eikos?:) kuka lahtee mukaa?

        oon mäki lihonnu jo yli 50 kiloseks, olin joskus 27 kiloo, nyt 50,2 ja tavote 30 kiloo.

        oon jo nyt 21 vuotias, ja ollut sh-n kourissa 15vuotiasta lähtien, yhtä helvettiä kaikki. kahesti oon ollu letkuissa, useita hoitojaksoja, terapiaa takana.

        taustalla hyväksikäyttöä, lääkkeittä, alokoholi, päihteiden väärinkäyttöä yleensäkin, varastelua, lapsuuden traumat vaikuttaa taustalla.

        pituutta 160senttiä ja ylin painoni on ollut 75kiloa.

        nykyään tunnen itteni hyväksi ollessaan liian laiha..


    • hukassa...

      Kirjotan tänne ekaa kertaa. Mulla on myös sama. Pompin noin puoltoista vuotta sitten lääkärissä tosi usein ja sanottiin et mulla on anoreksia ja oon liian laiha. Nyt sitten viime kesän jälkeen oon ahminut aina välillä ihan hulluna ja painoakin on tullut noin 15kg lisää. Nyt ahdistaa että vaatteet ei mahdu päälle ja turpoon ja turpoon vaan. Nyt sitten kituutan itseäni viikot melko pienellä ruoalla laihtuakseni mutta viikonloppuna kaikki tehty työ tulee takasin lisineen...en vaan osaa suhtautua ruokaan terveesti.se on joko ahmimista niin et on vaikee olla tai sitten tiukkaa diettiä.

    • kroonikko

      Tuttua. Jos ei olisi koskaan ollut laiha, niin ehkä se muisto laihuudesta ei laukaisi niitä ahmimisia. Mä oon 163/49. Alimmillani 10 kg vähemmän. Haluaisin olla 42-44. En sen alle enää. Mutta kuten voitte kuvitella, niin ero siihenkin on nyt valtava. Vaatteet on tosi kireitä. Viel pari kiloa sitten ne meni vähän mukavammin päälle. Bulimialla minäkin olen kiloni kerryttänyt. Laihuus taas johtui tätä ennen muista syistä, vaikka anoreksiaakin on toki taustalla ollut. Tässä 16. vuosi tätä kaikkee meneillään...välissä max. 1,5 vuotta tarpeeks terveenä kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe