Moneybookers tutkii rikollista Wincapitaa

Rahanpesu, huumekauppa, lap...

Tässä Moneybookersin vastaus, tiedusteluun miksi Wincapitan tili on suljettu:

Thank you for your email. It has come to our attention that WinCapita are currently experiencing operational problems. As a result our Security Department are carrying out a full investigation and as a pre-caution have blocked all incoming and outgoing payments on the WinCapita account. Once we have more information we will contact you accordingly. In the meantime, we thank you for your patience in this matter. Best regards, ****** ******** Moneybookers VIP Customer Service

Lisäkyselyllä saatiin vielä lisää tietoa:

Thank you for contacting us. Please be kindly informed that for the time beeing it is impossible for me to give you the exact time frame that the issue will be solved for the investigation is still going on. I assure you that our Security Department is doing everything possible to handle the case as soon as possible. Once we receive their feedback, we will contact you to provide you with further details. Thank you for the valuable cooperation. Kindest regards, ****** ******* The Moneybookers VIP Team

Suomeksi: Se on sitten Wincapitan taru lopussa.

7

2356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fstrjstruj

Ihan selvästi tuossa sanotaan että rehellinen vinkapita tutkii itse itseään,paha moneybookers vaan tuli ja jäädytti tilit ja vei samalla koko serverin.Milläs nyt valuuttakauppaa käydään?

• s.....

...taukki että lupilla olisi latiakaan bookersin läpikulkutilillä? Silläkö tiedolla brokeri antaa kauppaa käydä? Tai että bookers jotenkin pääsisi lupin palveluun kiinni? Tai että lupilla olisi omia servereitä? Voi pyhä yksinkertaisuus. Huokaus...

• Kientäjä

Kerrotaan,että tutkinnan pituudesta ei voi sanoa kauvonko se kestää..

• lue tämä

Eiköhän nyt viimeistään ole aika ottaa polisiin yhteyttä!

JOS OLET MURO TAI MUUTEN VAAN PELLE JA LEVITÄT PERÄTÖNTÄ INFORMAATIOTA,TOIMI SEURAAVASTI :
      1.TEE RIKOSILMOITUS 'ITSESTÄSI'.
      2.TEE SUOLI24:N JA MUROPAKETIN SERIFFEILLE POISTOPYYNTÖ PERÄTTÖMISTÄ LAUSUNNOISTASI
      3.PRINTTAA JA ARKISTOI KAIKKI OLEELLISEKSI KATSOMASI MATERIAALI SUOLI24:N JA MUROPAKETIN VERKKOSIVUILTA.
      Vaikket saisi syytettä niskaasi,turvaat juridisesti selustasi mahdollisissa jatkotutkimuksissa.Toimiessasi em.tavalla, sinua ei voida syyttää ainakaan täysin perusteettomasti vainoharhaisuus- ja itsensäpelleksitekemislain rikkomisesta.

• BUUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAAHA!

Vituttaako? Vituttaako? Kuuntelen...

• vähän parempaa

Englantia!

" It has come to our attention that WinCapita are currently experiencing operational problems. "

Miten tästä voi kääntää kaltaisellasi tavalla?

" Suomeksi: Se on sitten Wincapitan taru lopussa. "

Varsinkin kun tiedän vielä enemmän aiheesta!

Opettele muropelle edes englantia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4561
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2548
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2405
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      53
      2278
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1767
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1591
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1486
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1284
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      42
      1161
    Aihe