Asianajaja Jouko Kauppila

ajaa ja minkätakia

Tannerin asiaa "hyvä maineinen asianajaja" munaa mielestäni itsensä! On naurettavaa esittää 40.000 euron korvausvaatimusta, vedoten mm. kapakassa kännisten huuteluihin. Faktaa on tietysti se, että ei se ole hullu joka pyytää mutta. Toivottavasti ei tule ikinä moisia korvauksia saamaan, olisi nimittäin täysin kohtuutonta!

26

5690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahanahne

      juristi.

    • ...

      Hyvä neuvottelija pyytää aina enemmän kun itsekkään odottaa saavansa - pyydetään €40000 mutta hyväksytään €20000.

      Mikä olisi korvausvaatimuksen suuruus jos sinä olisit ollut Tannerin kengissä?

    • miltä tuntuu

      Oletko itse ollut "kopissa" eristettynä kaikista ihmisistä. Ja samalla painostetaan tunnustamaan teko, josta seuraa elinkautinen vankeus. Puhutaan, että todisteet ovat sinua vastaan ja juttu on selvä, tunnusta, tunnusta, tunnusta...

      Ei oo helppoa tavalliselle ihmiselle

      • syyttä minäkin

        eikä siellä mitään traumoja tule jos kerran on puhdas omatunto. Taas kerran nähdään miten etninen vähemmistö yrittää rahastaa yhteiskuntaa olemattomilla tekosyillä.


      • mfseu
        syyttä minäkin kirjoitti:

        eikä siellä mitään traumoja tule jos kerran on puhdas omatunto. Taas kerran nähdään miten etninen vähemmistö yrittää rahastaa yhteiskuntaa olemattomilla tekosyillä.

        Ei Kauppila tietääkseni kuulunut etniseen vähemmistöön.
        Pidätys oli todellinen - ei keksitty juttu.


    • siellä ongelmia

      pysyn ko. herrasta kaukana, se on säästöä, ei ainakaan mitään mene.

      • kyseinen Kauppila

        istunut myös pidätettynä poliisivankilassa 80-luvulla. Olisiko se yksi syy hoitaa Tannerin juttua, kun tietää miltä se siellä oleilu tuntuu? Häntä epäiltiin mm. konkurssipesien putsauksista ja veropetoksista. Häntä vastaan ei saatu riittävästi näyttöä, joten mies kiemurteli itsensä vapaaksi, kuin mato koukusta.


      • Syyttömänä syytetty.
        kyseinen Kauppila kirjoitti:

        istunut myös pidätettynä poliisivankilassa 80-luvulla. Olisiko se yksi syy hoitaa Tannerin juttua, kun tietää miltä se siellä oleilu tuntuu? Häntä epäiltiin mm. konkurssipesien putsauksista ja veropetoksista. Häntä vastaan ei saatu riittävästi näyttöä, joten mies kiemurteli itsensä vapaaksi, kuin mato koukusta.

        Haluaisitteko omalla kohdallanne asiaanne ajamaan jonkun olemattoman sosiaalipuolustajan kun varmasti tiedätte olevanne syytön ja oikeutettu korvauksiin. Vissiin sitten. Silloin kun minua syytettiin aika raskaasta rikoksesta perättömän ilmiannon perusteella, minä otin puolustajakseni tunnetun ja tehokkaan asianajajan. Pantiin väärän ilmiannontekijä maksajaksi. Oli tässä tapauksessa nainen joka yritti kostaaa jotakin. Kosto puri omaan nilkkaan ja tuli kalliiksi. Kyllä minäkin Tannerin tapaan ottaisin edelleen parhaan mahdollisen asianajajan hintaa kysymättä jos kerran sillä saa varman voiton. Ja huom, se tunnetuin rikollisten sosiaalipuolustaja on moraaliltaan täysi hölmö mutta jatkaa kuulemma vieläkin kaikenmaailman mummonpotkijoiden puolustamista.


      • jutustasi ei
        Syyttömänä syytetty. kirjoitti:

        Haluaisitteko omalla kohdallanne asiaanne ajamaan jonkun olemattoman sosiaalipuolustajan kun varmasti tiedätte olevanne syytön ja oikeutettu korvauksiin. Vissiin sitten. Silloin kun minua syytettiin aika raskaasta rikoksesta perättömän ilmiannon perusteella, minä otin puolustajakseni tunnetun ja tehokkaan asianajajan. Pantiin väärän ilmiannontekijä maksajaksi. Oli tässä tapauksessa nainen joka yritti kostaaa jotakin. Kosto puri omaan nilkkaan ja tuli kalliiksi. Kyllä minäkin Tannerin tapaan ottaisin edelleen parhaan mahdollisen asianajajan hintaa kysymättä jos kerran sillä saa varman voiton. Ja huom, se tunnetuin rikollisten sosiaalipuolustaja on moraaliltaan täysi hölmö mutta jatkaa kuulemma vieläkin kaikenmaailman mummonpotkijoiden puolustamista.

        ilmene mikä on juristin nimi, joka on hölmö ja puolustaa mummojen potkijoita. Minusta ne kaikki juristit puolustavat mummojen potkijoita, jos vaan joku niille maksaa! Juristin moraali on enemmän kuin häälyvä.


      • ja vanhusten ryöstäjiä
        jutustasi ei kirjoitti:

        ilmene mikä on juristin nimi, joka on hölmö ja puolustaa mummojen potkijoita. Minusta ne kaikki juristit puolustavat mummojen potkijoita, jos vaan joku niille maksaa! Juristin moraali on enemmän kuin häälyvä.

        puolustaa Kivitie. Ja aina menee lasku sossuun. Eli veronmaksajat maksavat noide "syrjittyjen" oikeuskäsittelyt.


      • tähän Kauppilan
        kyseinen Kauppila kirjoitti:

        istunut myös pidätettynä poliisivankilassa 80-luvulla. Olisiko se yksi syy hoitaa Tannerin juttua, kun tietää miltä se siellä oleilu tuntuu? Häntä epäiltiin mm. konkurssipesien putsauksista ja veropetoksista. Häntä vastaan ei saatu riittävästi näyttöä, joten mies kiemurteli itsensä vapaaksi, kuin mato koukusta.

        istumiseen liittyen hauskan jutun. Kerrotaan, että joku paikallinen koiranleuka olisi lähettänyt tälle ranskanleivän, jonka sisään oli leivottu viila!


      • on kuppi melkein nurin jo
        tähän Kauppilan kirjoitti:

        istumiseen liittyen hauskan jutun. Kerrotaan, että joku paikallinen koiranleuka olisi lähettänyt tälle ranskanleivän, jonka sisään oli leivottu viila!

        Laajennan aihetta vähäsen.

        JOS suomalainen yhteiskunta ottaa tavakseen hyväksyä sen, että syytön on aina oikeutettu rahakorvauksiin, mikäli tulee loukatuksi ja leimatuksi, niin montako sellaista ammattia keksitte, joissa huutelu ja herjaaminen on nykyisin arkipäivää?

        Ja kuka maksaa, mikäli maksajaksi ei kivasti osu yhteiskunta?

        Itse olen opettaja (ent. tarkkis), naimisissa sosiaalipomon kanssa.

        Kuka maksaa meille huorittelut, tönimiset, uhkailut, kivien heittelyn, ilkivallan ja tappamisviestit?
        Meinaan: ottaa rankasti psyyken päälle. Paljonko olisi hinta?


      • pitää
        on kuppi melkein nurin jo kirjoitti:

        Laajennan aihetta vähäsen.

        JOS suomalainen yhteiskunta ottaa tavakseen hyväksyä sen, että syytön on aina oikeutettu rahakorvauksiin, mikäli tulee loukatuksi ja leimatuksi, niin montako sellaista ammattia keksitte, joissa huutelu ja herjaaminen on nykyisin arkipäivää?

        Ja kuka maksaa, mikäli maksajaksi ei kivasti osu yhteiskunta?

        Itse olen opettaja (ent. tarkkis), naimisissa sosiaalipomon kanssa.

        Kuka maksaa meille huorittelut, tönimiset, uhkailut, kivien heittelyn, ilkivallan ja tappamisviestit?
        Meinaan: ottaa rankasti psyyken päälle. Paljonko olisi hinta?

        valitettavasti ei maksa ketään, eikä mitään näin se vaan menee! Esim. Jokainen portsari on jokaisen viikonlopun jälkeen, homo, idiootti ja saanut miljoona tappouhkausta ja kaikki kännisiltä. Onkohan ketään mahtanut hakea kunnianloukkauksesta korvauksia?


      • kyseinen
        pitää kirjoitti:

        valitettavasti ei maksa ketään, eikä mitään näin se vaan menee! Esim. Jokainen portsari on jokaisen viikonlopun jälkeen, homo, idiootti ja saanut miljoona tappouhkausta ja kaikki kännisiltä. Onkohan ketään mahtanut hakea kunnianloukkauksesta korvauksia?

        Kauppila ollut joskus erotettu asianajajien liitostakin. Mikähän oli syy "hyvämaineisen" miehen erottamiseen


      • Urkkija Lurkki
        kyseinen kirjoitti:

        Kauppila ollut joskus erotettu asianajajien liitostakin. Mikähän oli syy "hyvämaineisen" miehen erottamiseen

        se tähän aiheeseen kuuluu. Ei tässä kai mitään Kauppilan vanhoja juttuja kaivella. Tämän pitäisi olla keskustelua Tannerin korvauksista eikä jostain Kauppilan vanhoista jutuista jotka tuomioistuimessa on päätetty Kauppilan eduksi. Eli Kauppila todettiin kaikkiin niihin syytteisiin syyttömäksi. Ei asianajajalitto ole mikään virallinen elin vaan liitto joka toimii samoin kuin joku ay-liitto.


      • > pätevyys yleisesti arv...
        Urkkija Lurkki kirjoitti:

        se tähän aiheeseen kuuluu. Ei tässä kai mitään Kauppilan vanhoja juttuja kaivella. Tämän pitäisi olla keskustelua Tannerin korvauksista eikä jostain Kauppilan vanhoista jutuista jotka tuomioistuimessa on päätetty Kauppilan eduksi. Eli Kauppila todettiin kaikkiin niihin syytteisiin syyttömäksi. Ei asianajajalitto ole mikään virallinen elin vaan liitto joka toimii samoin kuin joku ay-liitto.

        Niin, minä kyllä pidän eräänä arviointiperusteena liiton jäsenyyttä. Liittoon ei huolita ketä tahansa. Jos liitosta erotetaan, asia on iso kokemukseni mukaan. Puhun siis ihan yleisellä tasolla.
        Katson minä esim. asuntoa ostaessanikin, että kiinteistövälittäjä on laillistettu. Samoin menen laillistetun lääkärin pakeille. Sijaisopettaja tai tk:n kandi ovat epävarmoja valintoja.
        Liittoon kuuluvien kanssa asioitaessa voi olla varmempi, että jos sattuu jotakin, liitto takaa myös minun etujani asiakkaana.


      • syykin
        > pätevyys yleisesti arv... kirjoitti:

        Niin, minä kyllä pidän eräänä arviointiperusteena liiton jäsenyyttä. Liittoon ei huolita ketä tahansa. Jos liitosta erotetaan, asia on iso kokemukseni mukaan. Puhun siis ihan yleisellä tasolla.
        Katson minä esim. asuntoa ostaessanikin, että kiinteistövälittäjä on laillistettu. Samoin menen laillistetun lääkärin pakeille. Sijaisopettaja tai tk:n kandi ovat epävarmoja valintoja.
        Liittoon kuuluvien kanssa asioitaessa voi olla varmempi, että jos sattuu jotakin, liitto takaa myös minun etujani asiakkaana.

        Oli, koska Kauppila liitosta erotettiin. Eivät heille pelkät epäilyt riitä. Suomessa syyttömäksi tuomitseminen on eri asia kuin syyttömyys.
        Tuomareista voi yleensä sanoa, ettei korppi korpin silmää noki.


      • Juomari Hurmio
        syykin kirjoitti:

        Oli, koska Kauppila liitosta erotettiin. Eivät heille pelkät epäilyt riitä. Suomessa syyttömäksi tuomitseminen on eri asia kuin syyttömyys.
        Tuomareista voi yleensä sanoa, ettei korppi korpin silmää noki.

        Kauppila erotettiin asianajajaliitosta? Ainakin tämän hetkisten tietojen mukaan on jäsen. Sen sijaan Esko Kivitien nimeä ei luettelossa näy. Taitaa olla kakkapuhetta oikein runsaasti nyt palstalla. Ei paljon kannattaisi kirjoitella perättömiä lausuntoja. Siinä voi käydä ohrasesti.


      • muistaisin
        Juomari Hurmio kirjoitti:

        Kauppila erotettiin asianajajaliitosta? Ainakin tämän hetkisten tietojen mukaan on jäsen. Sen sijaan Esko Kivitien nimeä ei luettelossa näy. Taitaa olla kakkapuhetta oikein runsaasti nyt palstalla. Ei paljon kannattaisi kirjoitella perättömiä lausuntoja. Siinä voi käydä ohrasesti.

        että Kauppila olisi erotettu AA-liitosta, mutta se oli joskus 15 - 20-vuotta sitten. Ei se ilmeisesti ollut elinikäinen erottaminen?


      • Juu juu ja justiinsa
        muistaisin kirjoitti:

        että Kauppila olisi erotettu AA-liitosta, mutta se oli joskus 15 - 20-vuotta sitten. Ei se ilmeisesti ollut elinikäinen erottaminen?

        Niin että musta tuntuu että joskus on jotain tapahtunut mutta en ole varma kun olen kuullut sen vaan jostain hevosmiesten tietotoimistosta. Niin on saattanut olla mutta onpa saattanut olla olemattakin. Kuka muistelee seuraavaksi jotain? Mieluummin faktaa joka löytyy aikakirjoista. Ei mitään mutu juttuja. Ei näin löysiä tarinoita usko vanha Erkkikään.


      • Juomari Hurmio
        Juu juu ja justiinsa kirjoitti:

        Niin että musta tuntuu että joskus on jotain tapahtunut mutta en ole varma kun olen kuullut sen vaan jostain hevosmiesten tietotoimistosta. Niin on saattanut olla mutta onpa saattanut olla olemattakin. Kuka muistelee seuraavaksi jotain? Mieluummin faktaa joka löytyy aikakirjoista. Ei mitään mutu juttuja. Ei näin löysiä tarinoita usko vanha Erkkikään.

        Asianajajaksi saa itseään kutsua vain lakimies, joka on hyväksytty Suomen Asianajajaliiton jäseneksi. Liittoon pääseminen edellyttää oikeustieteellisen tutkinnon lisäksi vähintään neljän vuoden työkokemusta lakimiestehtävissä. Ennen asianajajaksi hyväksymistä on suoritettava asianajajatutkinto.

        Laki edellyttää, että asianajaja on rehelliseksi tunnettu. Hänen taloutensa on oltava kunnossa ja hänen tulee muutoinkin olla sopiva harjoittamaan asianajajan tointa.

        Asianajajaa sitovat useat Asianajajaliiton määräykset ja hyvä asianajajatapa. Hyvä asianajajatapa edellyttää ehdotonta vaitioloa kaikesta siitä, mitä asianajaja saa työssään tietää asiakkaistaan. Asianajajan on oltava asiakkailleen lojaali.

        Asianajaja on turvallinen valinta, kun tarvitaan oikeudellisten ja taloudellisten asioiden asiantuntijaa.


        Asianajaja Jouko Kauppila
        OTK- tutkinto Turun yliopistossa 1970
        Asianajajaliiton jäsen vuodesta 1973
        Asianajotoimintaa omassa asianajotoimistossa yli kolmenkymmenen vuoden ajan.


    • kettu-eerik

      eikös hän ole vain syytettyjen asianajaja. siitä tietää heti kuka on syyllinen ja kuka syytön.

      • oikeuspäättää

        Eivät kaikki syytetyt ole syyllisiä.


    • KuulinHuhua

      Kuulin huhua että olis kuollut? Pitääkö paikkansa vai oliko vaan paskapuhetta?

      • öwwaq

        On totta.
        Olisit vaivautunut lukemaan tällä palstalla tänään klo 11,32 olevaa viestiä.


      • Anonyymi
        öwwaq kirjoitti:

        On totta.
        Olisit vaivautunut lukemaan tällä palstalla tänään klo 11,32 olevaa viestiä.

        Saatana mitä valehtelijoita tää Suomi24 on täynnä. Kostavat omia mokiaan menestyneitä haukkumalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe