HURJA LUPAUS - KOVA HAASTE
Joh. 2:19
Jeesus vastasi ja sanoi heille:
"Hajottakaa maahan tämä temppeli,
niin minä pystytän sen kolmessa päivässä".
Joh. 2:20
Niin juutalaiset sanoivat:
"Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu,
ja sinäkö pystytät sen kolmessa päivässä?"
USKOTKO HERRAN TEMPPELIIN !
Matt. 26:61
ja he sanoivat:
"Tämä on sanonut:
'Minä voin hajottaa maahan Jumalan temppelin
ja kolmessa päivässä sen rakentaa'."
Matt. 27:40
ja sanoivat:
"Sinä, joka hajotat maahan temppelin
ja kolmessa päivässä sen rakennat,
auta itseäsi, jos olet Jumalan Poika,
ja astu alas ristiltä".
Mark. 14:58
"Me olemme kuulleet hänen sanovan:
'Minä hajotan maahan tämän käsillä tehdyn temppelin
ja rakennan kolmessa päivässä toisen,
joka ei ole käsillä tehty'."
Mark. 15:29
Ja ne, jotka kulkivat ohitse, herjasivat häntä ja nyökyttivät päätään ja sanoivat:
"Voi sinua, joka hajotat maahan temppelin
ja kolmessa päivässä sen rakennat!
Kautta aikojen on koetettu korvata Jeesus,
Herran temppeli, jollain muulla. Erityisesti
vuodesta 1844 lähtien. Uskotko Sinä Herran
Temppeliin?
Joh. 2:21
Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
USKOTKO?
Hepr. 10:10
Tämän tahdon mukaisesti meidät on pyhitetty ainutkertaisella uhrilla, kun Jeesus Kristus uhrasi oman ruumiinsa. [Hepr. 9:12,28]
Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta
Iloiten kohti neljättä adventtia, 21.12.!
Suuri Taistelu Herran Temppelistä !
3
261
Vastaukset
- Temppelipyhäkkö
Näinkin on asiasta sanottu ...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000040117922 - Benedi-IDENEB
Mark 14:58
Näin todella kävi, sillä mikään ei tapahdu Jumalan sallimatta!
Tiituksen joukot 70 jkr. hajottivat maahan tuon käsillä tehdyn temppelin, josta Jeesus puhuikin!
Oman ruumiinsa temppelin Hänen Isänsä teki uudeksi herättämällä hänet kuolleista!
Hän Jeesus on se Pyhän Hengen temppeli, ...ja niin hän antoi esikuvan " Teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne!
Jeesus kirkasti isänsä omassa temppelissään, joka ei ole käsillä tehty.
Nyt meilläkin on pääsy Jeesuksen veren kautta kaikkeinpyhimpään Heb 10: 19
Siihen temppeliin ,jonka rakentaja on itse Herra, eikä ihminen ( Mooses apureineen), tehdäkseen pappispalvelusta, kaikkeinpyhimmässä siinä oikeassa majassa".
Jumala kehoitti Moosesta, että teet Temppeli sen kaavan mukaan, joka sinulle vuorella näytettiin" Heb 8: 5
Mooses rakensi erillisen rakennuksen, jonka malli oli otettu taivaasta!
Ei Jeesus Jumalan kuvaa tehnyt, vaan erillisen temppelin!
Jos Jeesus olisi sanonut ja tarkoittanut, että " Minä olen pyhäkkö ja kaikkein pyhin, ja tee maallinen pyhäkkö minun kopiokseni, niin Mooseshan olisi sanonut, kuin Pietari katolla!
" En Herra, sillä en minä ikinä ole tehnyt Jumalan kuvaa"!!
Heb 9: 8 kertoo että Pyhä Henki osoittaa että tie kaikkein pyhimpään vielä on ilmoittamatta, niin kauan kuin etummainen maja vielä seisoo"
Jae 10 kertookin että etumaisessa majassa hoideltiin , ruoka, pesoja, yms. lihan sääntöjä
" Sillä jokainen huone on jonkun rakentama, mutta kaiken rakentaja on Jumala" Heb 3: 4
Niinpä taivaallinen Pyhäkkö ei tarkoita Karitsaa, vaan rakennusta, jonne Jeesu meni, oman verensä kautta sovittamaan kansansa synnit!
Eihän Jeesusta ole rakennettu , sillä onhan kirjoitettu:
" Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"
" Minä olen hänen Isänsä ja hän on oleva minun Poikani" Heb 1: 5
Taivaallinen temppeli ei ole käsillä tehty, sen vuoksi, koska " ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin näette minulla olevan" Jeesus opetuslapsilleen!
" Koska siis lapsilla on veri ja liha (tarkoittaa teitä)
tuli hänkin niistä osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi se, jolla on kuolema vallassaan, se onperkeleen" Heb 2: 14
Jeesus, rakentaessaan taivaaseen temppeliä, jossa myös laintaulut ovat, oli tuolloin Henki, kun Hän antoi Moosekselle ohjeet ja mallin, ei käsillä tehdystä
temppelistä!
Mooses , seurakuntalaisineen rakensi, siis kopion käsillä, koska " lapsilla on liha ja veri" eli luut ja lihakset!
Mutta Jumala , Jeesus rakensi ilman lihaa ja verta, koska Hengellä ei niitä ole!!
Hänhän sai lihan,luut, ja veren vasta Juudean Beetlehemissä, ja tietenkin jo Marian kohdussa ollessaan!
Väänsin rautalangasta, joko selkis!?? , teille lapsille joilla on liha ja veri!
Hengellä voi kuolettaa lihan teot ja kirjoitukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776114Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643138- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232322- 731797
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911513Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343