Rakennekynnet Lahdessa?

bulla

Moi!
Joka kadunkulmassa Lahdessa on paikka mistä saisi rakennekynsiä, mutta mikä olisi hyvä paikka mistä nätit, hyvin kestävät kynnet? BM day spa:ta olen harkinnut, mutta muita hyviä? Kokemuksia kiitos :)

23

4517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /pimuliini/

      Vesijärvenkadulla on uusi paikka Glamor. Itse olen käynyt kyseisellä tekijällä jo kauan ja olen ollut tyytyväinen. Suosittelen ehdottomasti paikkaa ja tekijää. Osallistunut sm-kisoihin ja sijoittunut niissä. Tekee kynnet muottitekniikalla. itselläni on sillä tekniikalla pysynyt paremmin kuin tipeillä.On myös edullinen paikka. hinnat ja lisätietoa löytyy niiden nettisiuvlta glamor.fi. Lahdessa tietääkseni monet tekijät tekee tipeillä. omasta kokemuksesta en suosittele.

      • :M:

        Mäkin kävin laittamassa Glamorissa kynnet ja voin sanoa että jälki on mahtavaa :) Susanna tietää mitä tekee ja osaa hommansa. Suosittelen!


    • 9696

      Mielestäni parhaat kynnet saa creative kynsistudiolta lahdesta.Studio on palkittu parhaana kynsistudiona.Antavat tekemilleen kynsille pysyvyys takuun.Oon kokeillu lahdessa lähes kaikki paikat ja todennut tän parhaaksi.Mulla aikaisemmin huonoja kokemuksia viilattu kynsinauhat auki ja kynnet rapsahteli joka toinen päivä poikki.Mut ei enään.Suosittelen.

      • lilacc

        Mä olen myös kokeillut montaa tekijää lahdessa, kyllä Creative (etenkin Mari) on vaan ylivoimaisesti paras!


      • tyytyväinen asiakas
        lilacc kirjoitti:

        Mä olen myös kokeillut montaa tekijää lahdessa, kyllä Creative (etenkin Mari) on vaan ylivoimaisesti paras!

        Mielestäni creative on yli hinnoilteltu paikka ja kynnet jotka olen ottanu muoteilla on lohkeillut kärjistä helposti itse en henkilökohtaisesti suosittele. Edullinen ja lahen paras paikka löytyy vapaudenkatu 2 neppinapin vierestä ja tosi viihtyisä paikka tykkään!


      • rouvaliini
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Mielestäni creative on yli hinnoilteltu paikka ja kynnet jotka olen ottanu muoteilla on lohkeillut kärjistä helposti itse en henkilökohtaisesti suosittele. Edullinen ja lahen paras paikka löytyy vapaudenkatu 2 neppinapin vierestä ja tosi viihtyisä paikka tykkään!

        Kävin ennen mazickissä.Kun tekijä jäi äitiys lomalle siirryin creativelle.Ero huomattava pysyvyys sekä kynsien yleis ilme parempi nyt.Hinta laatu suhde on mielestäni kohdaLlaan.Mari on todella ammattitaitoinen ja kiva.Mun kynnet eivät ole ikinä lohkeileet mistään.Taitaapi olla nyt mazickin tytöillä oma lehmä ojassa.


      • din
        lilacc kirjoitti:

        Mä olen myös kokeillut montaa tekijää lahdessa, kyllä Creative (etenkin Mari) on vaan ylivoimaisesti paras!

        Creative on loistava paikka suosittelen lämpimästi. Niille on avattu nettisivutkin www.parhaatkynnet.fi


      • Sweaty
        din kirjoitti:

        Creative on loistava paikka suosittelen lämpimästi. Niille on avattu nettisivutkin www.parhaatkynnet.fi

        Kävin Creative kynsistudiossa ja työn laatu on todella huonoa. Viikon jälkeen kynsistä on pinta lohkeillut useasta kohtaa ja kynnet näyttävät rumilta. Normaalisti kynnet kestävät neljä viikkoa kauniina (vakipaikassani laitettuna). En ollut lainkaan tyytyväinen, hintakin oli melko korkea ja siihen olettaisin saavani kauniit ja kestävät kynnet:( Riippuu varmasti tuossakin paikassa tekijästä...


      • -J-
        rouvaliini kirjoitti:

        Kävin ennen mazickissä.Kun tekijä jäi äitiys lomalle siirryin creativelle.Ero huomattava pysyvyys sekä kynsien yleis ilme parempi nyt.Hinta laatu suhde on mielestäni kohdaLlaan.Mari on todella ammattitaitoinen ja kiva.Mun kynnet eivät ole ikinä lohkeileet mistään.Taitaapi olla nyt mazickin tytöillä oma lehmä ojassa.

        Mullakaan ei ole lohkeillut tai lähtenyt irti. Minulla on aika pitkäkin huoltoväli välillä ja kynnet ihan hyvät silti. Käyn kynsistudio Glamorissa Lahdessa. Sinne vain on vaikea saada aikoja mutta kun varaa hyvissä ajoin ajan niin kaikki sujuu hyvin.


    • Hansu 77

      Minä itse olen käynyt Glamorissa Lahdessa. EI meillä orimattilassa ole oikein hyviä tekijöitä ´:(
      Tässä kuviakin millaisia tekevät..yhdet näistä ovat minun kynnet =D
      siirryin nyt sille toiselle tytölle kynsiin koska oma vakkari tekijäni on äityslomilla kevääseen asti. Minä en ainekaan voi enää elää ilman kynsiä!

      http://www.glamor.fi/kynnet.html

      • suosittelen

        kannattaa mennä tekevät kaupungin parhaimmat kynnet aivan ihania kiitos natalia


      • janni"
        suosittelen kirjoitti:

        kannattaa mennä tekevät kaupungin parhaimmat kynnet aivan ihania kiitos natalia

        Kävin siellä ja multa aineksi viilattiin kynsinauhat auki =( Vaihdoin paikkaa ja tekijä joutui tekemään suuren työn että saatiin kuntoon ne tekeleet! Sinne menit rahat hukkaan!


      • papl
        janni" kirjoitti:

        Kävin siellä ja multa aineksi viilattiin kynsinauhat auki =( Vaihdoin paikkaa ja tekijä joutui tekemään suuren työn että saatiin kuntoon ne tekeleet! Sinne menit rahat hukkaan!

        ajatellut,et kauneimmat on perus ranskalainen lakkaus. Tyylikäs ja aina kaikkeen sopiva!


      • geelilakkaus_
        papl kirjoitti:

        ajatellut,et kauneimmat on perus ranskalainen lakkaus. Tyylikäs ja aina kaikkeen sopiva!

        ihanat kynnet ovat geelilakat maksaa vain n.40e ja huolletaan noin 2- 3 viikonvälein ihanan luonnolliset ja mahtavaa kun ei lohkeile niin kuin tavallinen kynsilakka :D


    • m!m!

      Minä puolestani olen tykänny Trion La Chicasta. Kynnet pysyneet todella hyvin eikä irtoamisen merkkejä ole lainkaan viiden viikon jälkeen. Suosittelen!

    • .:))))):)):)

      Salom Mazic/Nili! En suosittele!! huonoja kokemuksia ja hänellä on useasti kavereitaan siellä, jolloinka ei palvele rahan edestä! Hätilöi myös usein.

    • Emppuuu

      Pakko hehkuttaa La chicaa. Syksyllä oli tarjous jolloin sai rakennekynnet edullisesti, päätin sitten hetken mielijohteesta taas kokeilla geelikynsiä ja nyt olen ihan koukussa:D Joskus aikaisemminkin olen kokeillut rakennekynsiä ja olihan ne ihan nätit muttei kestäneet. La chicassa tehdyt kynnet on aina kestäneet ja ovat ihanan siron malliset :)

    • Kynnet

      Natalia bm day spassa, suosittelen!

    • l

      Studio Eloisa!

    • NailArtAddict-Lahti

      Itse teen kotona kynnet. Saa juuri sellaiset kun haluan-milloin haluan ja kavereille,tutuntutuillekkin teen kynnet tietenkin.. Kerran Helsingissä menin siihen Kallion edulliseen thaikkulaiseen paikkaan ja se mimmi yritti minuu saaha ottamaan rakennektynsiä.(itsellöäni siis luonnostaan pitkät kynnet) Väitti että tulee halvemmaksi jos otan rakennekynnet kun että käyn keran parissa kuussa lakkaamassa. Hirveetä linssii pissimisyrittäjyyttä kyllä ja siksi mä sit päätin etten maksa kynsien laitosta ja - joo en edes pelkästä geelaamisesta/lakkaamisesta koristelusta kun voi tehdä itsekkin. Alan kuluun olen hinkunut jo kauan ja nyt sitten ssäästelen rahoja koulutukseen. Mutta tuosta liikkeestä vielä.. että .voipi olla sit tietty ihan eri asia käydä suomalaisessa liikkeessä. En väitä että suomalaiset olisivat yhtään rehellisimpiä,mutta sinne en ainakaan IKINÄ mene !

      [email protected]

    • kaunoli

      Kynsistudioissa olen huomannut siisteystason laskeneen. Tai sanoisinko hygienisyyden. Viiloja ei putsata seuraava asiakasta varten eika poran teriäkään. Kuinkahan tämä on yleistä muualla Suomen kaupungeissa.

    • ppp456

      mites orimattilassa? onko kukaan laitattanut? missä ja arvio?

    • Mimmi miia

      Ennen kävin La chikassa. Nyt kun siellä ollut kynsiteknikkoni vaihtoi Lahden hius & kauneuskeitaalle niin menin perässä. Kiva paikka ja hinnat edullisemmat kuin La chikassa. Kynnet edelleen ihanat ja kestävät. Ja kauneuskeitaalta löysin itselleni myös huippu kampaajan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe