Antti Heikkilän dieetti??

Heidi

Moi!

Olisin vaan kysynyt, että onko joku kokeillut Antti Heikkilän dieettiä eli siis hiilihydraatit pois? Tai oletteko lukenut sen uuden kirjan? Haluaisin tietää, että toimiiko kyseinen ruokavalio eli laihtuuko?

10

10197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GB.
      • Heidi

        Se Heikkilän dieetti on tosiaan samanlainen kuin Atkins. Niin onko siis joku kokeillut? Mulla on myös ongelmia verensokereiden kanssa...Auttaako Atkins/Heikkilä dieetti niihin mitenkään? Kuinka äkkiä paino putoaa? Ai niin, Kiitos GB. linkeistä!


      • toimii
        Heidi kirjoitti:

        Se Heikkilän dieetti on tosiaan samanlainen kuin Atkins. Niin onko siis joku kokeillut? Mulla on myös ongelmia verensokereiden kanssa...Auttaako Atkins/Heikkilä dieetti niihin mitenkään? Kuinka äkkiä paino putoaa? Ai niin, Kiitos GB. linkeistä!

        Ollessani siinä 90 kilon tietämillä paino putosi n. 3-4kg viikossa, mikä oli kyllä ihan hillitön vauhti! Nyt kokeiltuani uudelleen paino putosi 80 kilon luvuista samaa vauhtia, mutta tuli myös hieman takaisin kun lisäsin hiilihydraattimäärääni liikaa.


    • jam

      Nopeana kuurina toimii, mutta jatkuvana elämäntapana en suosittele. Epäterveellinen dieetti. Jos haluat jojotella, niin siitä vaan.

      • Jopo

        Mikä tahansa LAIHDUTUSKUURI, jolla painoa pudotetaan ja sitten palataan entisiin tottumuksiin, tekee jojo-ilmiön.
        Todellinen painonpudotus perustuu elämäntapojen, ruokailutottumuksien lopullisiin muutoksiin. Silloin ei enää jojotella.

        Heikkilän ruokavalio sopii toteuttavaksi lopuniäksi, jota itse aion kyllä noudattaa. Heikkilän ruokavalio on mielestäni hyvin "suopea" kasviksia kohtaan ja mm. erilaisia kaalejakin saa syödä niin paljon kuin sielu sietää. Oletteko muuten koskaan syönyt kaalimuusia? Se on mahtavan hyvää! Leipääkin ja muita viljatuotteita voi syödä oman sietokykynsä ts. lihomisen mukaan. Itse en ole leipää enää edes kaivannut.

        Hetkellisiä "retkahtamisia" kyllä sallitaan, eli sokerin, viljan yms. hiilaritavaran nauttimisia, kunhan niihin ei taas jää kiinni ja mussuttamaan päiväkausiksi.

        Kyllähän te voitte diettailla niin paljon kuin terveys kestää ja jojotella, mutta pysyvä tulos tulee vain totaalisella ruokaremontilla.

        Suuri ja ratkaiseva muutos valtaosalle ihmisistä olisi jo se, että jättäisitte sokerin ja valkoiset vehnäjauhot pois ruokavaliosta.


      • Kaksoissisko

        Olen syönyt tämän dieetin mukaan melkein 7 kuukautta ja painoni on laskenut 11,5 kg tänä aikana. Olen 173 cm pitkä ja painan nyt 68,5 kg sekä sovin 38 koon vaatteisiin. Viimeksi kun sovin kokoon 38 painoin 58 kg - siitä on aikaa 18 vuotta. Seuraava kysymys on tietysti mistä syystä tämä suuri painoero sitten? Meistä useimmat tietävät, että lihas painaa noin 20% enemmän kuin rasva/läski. Tästä seuraa tietysti, että minun kehossani täytyy nykyään olla huomattavasti enemmän lihaksia kuin 18 vuotta sitten. Minä olen siis laihduttanut pois ylimääräistä rasvaa ja hankkinut tilalle terveitä lihaksia ja hoikentunut kaiken lisäksi. Enkä ole koko aikana nähnyt nälkää niinkuin tavallisissa kuureissa joutuu näkemään. Makean nälkä hävisi parissa päivässä kun aloin syömään näin - eikä ole tullut takaisin senkään jälkeen. Lääkkeitä joita olen syönyt viimeisten 17 vuoden ajan olen tänä aikana kyennyt vähentämään - yhden lääkkeen kokonaan. Mielialani on paljon tasaisempi eikä vatsakivut ole vaivanneet, joten minä TODELLA SUOSITTELEN TÄTÄ JATKUVANA ELÄMÄNTAPANA.


      • fani123
        Kaksoissisko kirjoitti:

        Olen syönyt tämän dieetin mukaan melkein 7 kuukautta ja painoni on laskenut 11,5 kg tänä aikana. Olen 173 cm pitkä ja painan nyt 68,5 kg sekä sovin 38 koon vaatteisiin. Viimeksi kun sovin kokoon 38 painoin 58 kg - siitä on aikaa 18 vuotta. Seuraava kysymys on tietysti mistä syystä tämä suuri painoero sitten? Meistä useimmat tietävät, että lihas painaa noin 20% enemmän kuin rasva/läski. Tästä seuraa tietysti, että minun kehossani täytyy nykyään olla huomattavasti enemmän lihaksia kuin 18 vuotta sitten. Minä olen siis laihduttanut pois ylimääräistä rasvaa ja hankkinut tilalle terveitä lihaksia ja hoikentunut kaiken lisäksi. Enkä ole koko aikana nähnyt nälkää niinkuin tavallisissa kuureissa joutuu näkemään. Makean nälkä hävisi parissa päivässä kun aloin syömään näin - eikä ole tullut takaisin senkään jälkeen. Lääkkeitä joita olen syönyt viimeisten 17 vuoden ajan olen tänä aikana kyennyt vähentämään - yhden lääkkeen kokonaan. Mielialani on paljon tasaisempi eikä vatsakivut ole vaivanneet, joten minä TODELLA SUOSITTELEN TÄTÄ JATKUVANA ELÄMÄNTAPANA.

        huhhu! Mutsi oli kans joku 80 (kg) ja on ny kokeillu sitä heikkilän dieettiä noin 3 kuukautta, ja herranjestas et näyttää hyvältä:D mutsi laihtunu yli 10 kiloa sekä vaihtanut 2 kokoa pienempään:D En tiiä mikä siinä ny oikee onnaa... mut kyl koht varmaa alan itekki kokeilla kunhan saan sen kirjan käsiini:D


      • Veijo
        Kaksoissisko kirjoitti:

        Olen syönyt tämän dieetin mukaan melkein 7 kuukautta ja painoni on laskenut 11,5 kg tänä aikana. Olen 173 cm pitkä ja painan nyt 68,5 kg sekä sovin 38 koon vaatteisiin. Viimeksi kun sovin kokoon 38 painoin 58 kg - siitä on aikaa 18 vuotta. Seuraava kysymys on tietysti mistä syystä tämä suuri painoero sitten? Meistä useimmat tietävät, että lihas painaa noin 20% enemmän kuin rasva/läski. Tästä seuraa tietysti, että minun kehossani täytyy nykyään olla huomattavasti enemmän lihaksia kuin 18 vuotta sitten. Minä olen siis laihduttanut pois ylimääräistä rasvaa ja hankkinut tilalle terveitä lihaksia ja hoikentunut kaiken lisäksi. Enkä ole koko aikana nähnyt nälkää niinkuin tavallisissa kuureissa joutuu näkemään. Makean nälkä hävisi parissa päivässä kun aloin syömään näin - eikä ole tullut takaisin senkään jälkeen. Lääkkeitä joita olen syönyt viimeisten 17 vuoden ajan olen tänä aikana kyennyt vähentämään - yhden lääkkeen kokonaan. Mielialani on paljon tasaisempi eikä vatsakivut ole vaivanneet, joten minä TODELLA SUOSITTELEN TÄTÄ JATKUVANA ELÄMÄNTAPANA.

        Vähähiilihydraattinen ruokavalio ei ole mikään pelkkä laihdutusdieetti vaan tarkoitettu noudatettavaksi loppuiän.


    • Minäpä minä

      mutta nyt elettyäni jo jonkun aikaa ilman riisiä,perunaa,pullamössöleipää jne oloni on huomattavasti pirteämpi.Ihanaa herätä ja huomata että vatsa on melkein litteä.
      Eilen söin viipaleen aitta leipää ja voi luoja miten turvotti.Ei kiitos hiilareita enää mulle...

    • karppi

      Linkkilistasta puuttui se tunnetuin vähähiilihydraattisten nettisaitti, eli www.karppaus.info . Siellä on paljon perustietoa ja ihan uskomaton vertaistukifoorumi, josta saa neuvoja ja tukea nopeasti.

      Olen itse seuraillut Heikkilän ohjeita nyt 3 vuotta. Ekan puolen vuoden aikana laihdutin 15kg ja pääsin ihannepainooni ja saavutetut mitat on ollut helppo säilyttää. Ruoka on sellaista, että se pitää kylläisyyden pitkään, joten ei ole tarvinnut kärsiä nälkää tai makeanhimoa. Olokin on paljon energisempi, sillä verensokeri pysyy tasaisempana, eikä ruuanjälkeistä väsymystä tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      169
      29539
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      214
      18983
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      393
      9990
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6425
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4313
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3863
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      56
      2909
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1517
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1299
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      61
      1283
    Aihe