Hyvin alkoi Gigantin taival. Pistivät asiakkaat jonottamaan liikkeeseen sisälle. Ei hyvää päivää. Minä ja havaintojeni mukaan moni muukin teki ratkaisun heti ovella ja käänsi nokan kohti muita liikkeitä. Välttäkää ko. kusetuspuljua kuin ruttoa.
Se nyt vain on tyhmää jonottaa Giganttiin!
17
2975
Vastaukset
- Gigantissa..
Tilinauhassani luki: "se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"
- tilikirje
Tilinauhaa ei ole tullut, mutta sait sentään tekstiä tilinauhaasi! Se kertoo, että työnantajalla on varaa bröystäillä. Omassani on vuosia lukenut palkan kohdalla "O"... ne säästää mustetta... Tottakai se tarkoittaa, että työpanokseni on OK! vai?
- Jutta SDP
mutta sait tasosi mukaan palkkaa :-)
- se on vaan
se sama Laxell liike eri kuosissa.
Olettehan te kaikki nyt siellä käyneet...?- ...............
olikos niitä 42" tarjoustelkkareita ja pleikkareita riittävästi vai oliko gigantin normaaliin tyyliin vain sisäänvetotuotteena ja ~3 ensimmäistä sai niitä?
YLeensä g
- stimmi
aina parempi asiakkaalle,
mitä kovempi kilpailu
sen alhaisemmat hinnat.- mitä laatua
Olipa asia kuin asia niin yhtälö:
halpa ja laadukas samalla kertaa ei toimi
kilpailu on ihan jees mutta kun ...
laadun kustannuksella, useinmiten ...
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/tuotevirheet_ja_takaisinvedot/arkisto/?a=ViewMessage&id=1671 - Markantalo poistuu
mitä laatua kirjoitti:
Olipa asia kuin asia niin yhtälö:
halpa ja laadukas samalla kertaa ei toimi
kilpailu on ihan jees mutta kun ...
laadun kustannuksella, useinmiten ...
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/tuotevirheet_ja_takaisinvedot/arkisto/?a=ViewMessage&id=1671Salosta mitä pikimmin!
- raivoo rauhassa
Usko huvikses, mä kattelen nykyään 32 tuumaista talultelkkua, joka maksoi 300€.
En kääntänyt edes nokkaani Salon suuntaan, kaveri jonotti.
Sä määräilet porukkaa välttämään...... niin, mikä siinä sua kusetti?
Turun vastaavalla palstalla yks akka määrää välttämään TOK:n toimipisteitä.
Voi teitä, ämmät!- sulla...
käkättävän pieni töllö. Osta oikea äläkä pienoismalleja.
- öllöpöllö
sulla... kirjoitti:
käkättävän pieni töllö. Osta oikea äläkä pienoismalleja.
Mut se on sentään talultelkku
- Asiakas jo pitkään
Täällä taas kilpailijat asialla :-)
Missä ei olisi jonoa kun hyvää tavaraa halvalla myyvä liike avataan. Luulitko olevasi ainut asiakas ja saavasi punaisen maton?
Käänny vaan ovelta ja maksa muualla enemmän, oma valintasi, ei sitä täällä tarvitse itkeä!
Itse olen ostanut paljon tähän saakka Kaarinan Gigantista; hyvä palvelu ja edulliset hinnat.
Itse käyn Gigantissa Salossa vasta kun avajaisrieha on ohi, silloin ei ole ruuhkaa.- Apinanraivo
Kyllä sitä olis odottanut että kaksi tuntia liikkeen aukeamisen jälkeen sisään olisi jo päässyt jonottamatta! Mutta ei... Noh, sain kaipaamani MP3 -soittimen Prismakeskuksesta, joten "no hätä"
- iso hyvä susi
Ei ne tuotteet "niin" edullisia olleet että niitä jonottaa olisi viitsinyt. Vertailin hintoja niin samaan hintaan ellei edullisemmin moni paikka myy netissäkin, ilman tarjousta. Mutta monelle lampaalle se riittää kun lehdessä mainitaan "TARJOUS!"
Itse en enää suostu jonottamaan kuin alkon jonossa.
- Lupaan olla menemättä Gigan...
Gigantti myy paskaa; malleja joiden valmistus on lopetettu / loppumassa. Ne ei myy siis halpaa vaan huonoa.
Myyjät jätetään tarkoituksella kouluttamatta, jotta he voivat myydä asiakkaalle hyvässä uskossa sitä paskaa. Se on todella sääli että kuluttajat eivät ole valveutuneita noiden tuotteiden osalta vaan niitä viedään kuin pässiä narussa.
Pitäisi sakottaa ympäristön pilaamisesta niitä jotka tuovat maahan skeidaa. Ajatelkaa asioita hieman pidemmälle kuin 1 vko kerraallaan. Kyllä niiden tuotteiden pitäisi ajaa asiansa MINIMISSÄÄN 5 vuotta mutta nyt ovat käyttökelpoisia maksimissaan vuoden.
Täysteräväpiirto tulee - itelläni on sama värkki tukenut teräväpiirtoa jo 4 vuotta ja näköpiirissä ei ole mitään miksi pitäisi päivittää uuteen. Ostakaa vain "parasta" mitä maailmasta löytyy, se on halvinta pitkässä juoksussa.- mahtijorma
Näinhän se on. Ihmiset ei oikein osaa ajatella omilla aivoillaan. Mainoksessa sanotaan "tarjous" niin silloin juostaan kauppaan peräsuoli pitkänä sen enempää tutkimatta onko tuote edes laadukas, taikka onko tämä "tarjous" edes edullinen. Olen useasti nähnyt tuttavilla käydessäni että heidän uusi ja hieno tauluteeveensä on joku luokattoman paska mitä en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisi. "Mutta kun sen sai niin edullisesti gigantista!"
- Iso-G
Millä perusteella voit aukoa päätäsi "vanhoista" tuotteista??? Oletko kenties joku tuotemarkkinoinnin professori? Tiedätkö yhtään miten Gigantti hankkii tuotteensa?? Ostamme kaikki tuotteemme suoraan tehtaalta ilman välikäsiä, teemme sopimuksia tietyistä malleista valmistajien kanssa. Joskus teemme sopimuksen jostain poistuvasta mallista jolloin ostetaan koko loppuerä tehtaalta, esim 10000 kpl. Tällöin saamme luultavasti aika hyvän hinnan tuotteesta. Meidän myymälään tulee uusia malleja esim kannettavat tietokoneet, monta mallia kuukaudessa, jolloin hyllyssä voi olla "vanhoja" malleja jotka myydään halvemmalla hinnalla pois jotta saamme "uusia" malleja valikoimaan. Olin juuri koulutuksessa jossa Samsung näytti meille KOKO vuoden malliston taulutelevisioista. TV puolella mallit ei monta kertaa vuodessa vaihdu. Ja kun mainitsit että tuotteen pitäisi olla käyttökelpoinen 5 vuotta, tarkoitatko sillä että tuotten speksit pitäisi kestää sen 5 vuotta??? Me myydän sitä mitä markkinoilla on eikä me voida valita että nyt myisimme teeveetä missä on tulevaisuuden tekniikkaa. Tiedän että esim digitv lähetys ei ole pysyvää, pian ne keksii taas jonkun uuden lähetystavan jolloin kaikki joutuu taas vaihtamaan digiboksinsa.... Ja sehän EI ole meidän vika! Helppoa on yleistää, mutta sinuna pitäisin suuni kiinni jos tuollaista paskaa sieltä valuu ulos.... "myyjät jätetään tarkoituksella kouluttamatta" (oletko meillä töissä kenties!!!???? PRKL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282697Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281931Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381751Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69929- 69919
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819