ravintola lohi..

Lohjalainen

Ravintola lohi? vihdoin ja viimein avattu mutta tuskimpa kukaan sinne haluaa mennä kun ovipalvelukin on mitä on satuin olemaan perjantaina asiakkaana kyseisessä baarissa kun siellä sitten tuli pieni tappelu siinä taas huomaa kuin Järjestyksenvalvonta firma (JUSATEAM) hoitaa asiat eräältä herrasmieheltä joka oli sivullisena koko tappelusta niin meni silmälasit rikki (hän oli lähdössä baarista kun tämä tappelu alkoi niin joku tönäisi hieman tätä herrasmiestä jolloin hänen lasit tippuivat maahan ja meni rikki) kun tämä mieshenkilö meni asiallisesti kysymään järjestyksenvalvojalta et kuka nämä korvaa kun hän ei edes ollu osallisena koko tappelussa niin Järjestyksenvalvoja sanoi hänelle:Painu vittuu nyt siitä.... tämä mieshenkilö meni uudestaan kysymään samaa asiaa jolloinka Järjestyksenvalvoja työnsi hänet pois ja sanoi: painu nyt oikeesti vittuun tästä et sun euron laseja ei korvaa kukaan... (näinkö JUSATEAMIN järjestyksenvalvojille opetetaan asiakaspalvelua)
olen aina pitäny Nightlife baarista siellä sentä järjestyksenvalvojat ovat ammattitaitoisia ja osaavat hommansa, hymyilevät ja toivottavat asiakkaat tervetulleeksi ravintolaan toisin kuin LOHEN POKET jotka eivät osaa hymyillä saatika toivottaa asiakkaita tervetulleeksi heti käsi ojossa pyytämässä eteispalvelumaksua ei jäänyt kauheen hyvä kuva lohesta... pysyn edelleen nightlifen asiakkaana.

9

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakaspalvelija

      Mikäli näin on tapahtunut niin toivotaan että saadaan palstalle järjestyksenvalvojan sekä myös hänen työnantajan sekä ko teamin palkanneelta taholta oma näkemys ja kuulla jatkotoimenpiteet asian tiimoilta.

      • nvslaj

        Myös Lohen omille sivuille voi laittaa viestiä (ainakin ennen on voinut). Mielestäni siellä käy myös joku vastaamassa noihin viesteihin.


    • Jukka Hankola

      Tässä tilanne, niinkuin se oikeasti meni.
      Kaksi keski-ikäistä kaveria, tuhannen päissään, kinastelivat jostain tyhjänpäiväisestä (en siinä vaiheessa kuullut mistä, koska olin liian kaukana).
      Lähestyessäni heitä kuulin silmälasipäisen nimittelevän ja ilmiselvästi tahallaan ärsyttävän toista henkilöä. No, tämä toinen (ärsytetty) huitaisi silmälasipäistä. Menin tilanteeseen väliin ja erotin kaverit toisistaan ja rauhoitin tilanteen, en käyttänyt voimakeinoja vaan seisoin kavereiden välissä ja pidin heidät erillään.
      Lasit tippuivat maahan, MUTTA EIVÄT RIKKOONTUNEET. Toinen sanka vähän vääntyi. Korjasin lasit ja annoin takaisin kaverille, joka ei suostunut edes ottamaan niitä vastaan (saati sitten tarkastamaan niiden kuntoa). Hän alkoi huuta lasien olevan rikki ja rikkoontumisen olevan minun syytäni (ehkä näin koska en mennyt tarpeeksi nopeasti tilanteeseen väliin, myönnän).
      Tämän jälkeen kaveri uhkasi potkivansa/hakkaavansa minut ja ne vitut yms alkoivat lennellä hänen suustaan. Olipa paikalla ulkopuolinenkin asiakas, joka yritti puhua kaverille järkeä ja pyysi häntä rauhoittumaan.
      Pari-kolme potkuyritystä sain väistettyä ja koko ajan kehoitin häntä lopettamaan ja lähtemään kotiin. MISSÄÄN VAIHEESSA EN SANONUT PAINU VITTUUN, ei edes kuulu sanavarastooni työtilanteessa :)
      Kaveri jatkoi tätä uhkailuaan ja potkimisyrityksiä n 15 min. Moni olisi laittanut kaveri rautoihin, mutta uskoin hänen lopettavan/väsyvän jossain vaiheessa ja lähtevän kotiin (ravintola oli jo suljettu).
      Sanoin kyllä ettei kukaan korvaa laseja, miksi korvaisi kun olivat ehjät? Kummallista ettei jälkeenpäin ole kuulunut mitään, korvauspyyntöä yms...
      Avajaisiltana oli kyllä hymy välillä "piilossa" yleisen härdellin ja suoraansanoen kaaoksen vuoksi, uusi paikka, uudet kuviot ja meillä toimintamallit vielä hakusessa...nyt alkaa homma taas pelittää ja hermoilu henkilökunnaltakin jo hellittänyt.
      Hyvää syksyä kaikille.

      • johanna87

        Hyvä vastaus ja suoraan henkilöltä joka on ollut tilanteessa itse mukana.
        Ainakin itse uskon ennemmin järjestyksenvalvojaa kuin tätä ketjun aloittajaa, vaikka eihän tuo uskon asia olekaan.
        Omalle kohdalle ei ainakaan ole kyseisessä ravintolassa sattunut mitään josta olisi sanottavaa järjestyksenvalvojien osalta.


      • tytskät
        johanna87 kirjoitti:

        Hyvä vastaus ja suoraan henkilöltä joka on ollut tilanteessa itse mukana.
        Ainakin itse uskon ennemmin järjestyksenvalvojaa kuin tätä ketjun aloittajaa, vaikka eihän tuo uskon asia olekaan.
        Omalle kohdalle ei ainakaan ole kyseisessä ravintolassa sattunut mitään josta olisi sanottavaa järjestyksenvalvojien osalta.

        Eiköhän järkkärit ja muukin henkilökunta saa kärsiä aina näistä asiattomista palautteista!

        Kiitokset uudistuneelle Lohelle hienosta ravintolasta ja mukavasta henkilökunnasta.
        Olemme käyneet siellä jo vuosia emmekä ole koskaan saaneet huonoa palvelua.
        Eiköhän se mene niin että: "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan"...


    • Joo-o

      palautehan on aina asiaton kun se koskee poken väkivaltaista tai muuten asiatonta käytöstä. Itse en ole koskaan kokenut väkivaltaista käytöstä mutta lukuisia kertoja nähnyt sivusta ( ja tilanteen alusta alkaen) kuinka poke käyttää väkivaltaa ilman, että asiakas olisi tehnyt mitään kummallisempaa. Kerran näin lohessa kun joltain nuorelta kaverilta tippui SELVÄSTI täysin vahingossa tuoppi lattialle, niin jo oli 3 pokea sitä retuuttamassa ja huutamassa pääpunasena.

      Noh, onneksi sisasiainministeriö jo miettii miten saada nämä mädätomenat pois alalta, jospa muuttuisi lohjallakin pokejen toiminta. Onhan se selvää, ettei tuollaiset itsekin väkivaltarikolliset pysty oikeutta jakamaan, moni poke on siis aika jäävi jakamaan tuolla oikeutta yhtään kenellekään!

    • RavintolaLohi

      Laittakaahan vanhoja valokuvia alkuperäisestä Ravintola Lohesta Lohjalla.

    • vanhalohjalainen

      Länskärissä niitä aina silloin tällöin on julkaistu, kysys sielt

      • Railikki

        Voisko joku laittaa kuvia tai linkkiä? Tästä on hyviä muistoja ja löytyihän sieltä aviomieskin😃


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2315
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2076
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1592
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1571
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1345
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1341
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1326
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1226
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1105
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe