On haukkuttu pientä yrittäjäpopulaatiota johon tietojeni mukaan kyseiset eivät lukeudu.....vaan nämä herrat harrastavat pienimuotoista yrittämistä mm. Hartikainen vaimonsa avulla asuntokaupaa ja Parkon kaikki tietävät mitä hän tekee.
Onhan tämä jo uutisoitu.......mutta kerran viel väärinkäsitysten välttämiseksi.
Luetun ymmärtäminen on kuitenkin laji johon ei kaikkien taidot riitä.
Lappeenrannan satamaan suunnitellaan retkiluistinvuokrausta
E-S 1.12.2009 4:00
Veneilijöiden palvelurakennuksen yrittäjä vaihtuu.
HELENA RISSANEN
LAPPEENRANNAN sataman veneilijöiden palvelurakennus saa uuden yrittäjän. Tarjouspyynnön perusteella vuokralaiseksi valittiin Harri Hartikainen. Työnimellä Sataman Loiste kulkevan yrityksen isäntänä on Hartikaisen ohella Salpasafarit-yrityksestä tuttu Petri Parkko.
Nykyinen yrittäjä Lappeenrannan Venevalkama Oy olisi halunnut jatkaa vielä 2-5 vuotta. Kaupunginhallitukselle tehty oikaisuvaatimus satamajohtaja Juha Willbergin päätöksestä ei kuitenkaan tuottanut tulosta.
- Nykyinen yrittäjä ei ole kehittänyt toimintaa lainkaan, Willberg perustelee.
HARTIKAINEN aikoo siistiä liiketilaa ja siirtää tarvike- ja varaosavaraston pyörien päälle pakettiautoon. Tarkoituksena on liikutella varaosia sinne, missä veneilijätkin ovat.
Vapautuviin tiloihin tulee kahvila, ja terassiakin on tarkoitus kohentaa. Piha-alueelle Hartikainen suunnittelee kotaa, joka palvelee pienryhmiä.
Salpasafarit Oy:n kanssa tarjolle tulevat talvella retkiluistinvuokraus ja kelkka- ja mönkijäsafarit ja kesällä kalastus- ja veneretket.
VUOKRATTAVA tila on tarkoitettu pääasiassa veneilijöiden palvelurakennukseksi. Vuokralaisen tehtävänä on hoitaa polttoaineen jakelu, tarvikemyynti, kahviopalvelut, sauna-, suihku-, wc- ja pyykinpesutilat. Sopimukseen liittyy erillinen jätteiden kierrätysrakennus veneilijöiden jätteitä varten.
Tarjouskilpailussa otettiin palvelutason ja vuokran lisäksi huomioon muun muassa vuokralaisen suunnitelma toiminnan kehittämisestä.
- Hartikaisen tarjous täyttää parhaiten kilpailutuksessa asetetut vaatimukset kokonaisuudessaan, Willberg sanoo.
Uusi yrittäjä aloittaa vuoden alusta. Tilojen kuukausivuokra on 500 euroa.
Katso myös:
http://kokoushallinta.lappeenranta.fi/dynastyweb/kokous/20092025-6.PDF
ei count
7
834
Vastaukset
- 6+8=18
joo.....Parkko taitaa liittyä noihin velkasaneerattavien riveihin...........eipä hyvältä näytä poikien pusines
olen kuullut et huoltohomma menee pyörien päälle......mitä lie tarkoittaa....huoltoautoako.....
nii et veneille......mites meet saareen korjaan
kaljaa myymälästä varmaan löytynee ja ulkoa terassipaikkoja - reilua(ko)?
Miten voi noin halvalla vuokrata tiloja ja vielä satamasta???? Jotenkin haiskahtaa...
- JOJO.
Voihan se haiskahtaakkin jonkun mielestä
Kukaan ei varmaan väitä et se olis kultakaivos mut mut kuinka tarjouskilpailu osuukin silleen kohdalleen, et vuokra ei nouse yhtään siintä mitä se on ollut edellisellä yrittäjällä???????????????
Varmaankin satamajohtajalla ja uudella yrittäjällä on samansuuntainen näkemys useissa asioissa?
tiedot mil.fi....
molemmat reservin kapteeneita.......
Hartikainen Harri Tapani (Lappeenranta), ylennetty 6.12.2001
Willberg Juha Matti (Lappeenranta) ylennetty 6.12.2009
. - 17+18
JOJO. kirjoitti:
Voihan se haiskahtaakkin jonkun mielestä
Kukaan ei varmaan väitä et se olis kultakaivos mut mut kuinka tarjouskilpailu osuukin silleen kohdalleen, et vuokra ei nouse yhtään siintä mitä se on ollut edellisellä yrittäjällä???????????????
Varmaankin satamajohtajalla ja uudella yrittäjällä on samansuuntainen näkemys useissa asioissa?
tiedot mil.fi....
molemmat reservin kapteeneita.......
Hartikainen Harri Tapani (Lappeenranta), ylennetty 6.12.2001
Willberg Juha Matti (Lappeenranta) ylennetty 6.12.2009
.samanlaisia juttuja jolla huoltamoyrittäjä valitti asiasta kaupungille, että ovat kavereita kun Wilperi on nähty samassa autoliikkessä jne.
ETTEI VAAN IRTISANOTTU YRITTÄJÄ OLE TÄÄLLÄ ITSE KIRJOITTELEMASSA... - 20+5
17+18 kirjoitti:
samanlaisia juttuja jolla huoltamoyrittäjä valitti asiasta kaupungille, että ovat kavereita kun Wilperi on nähty samassa autoliikkessä jne.
ETTEI VAAN IRTISANOTTU YRITTÄJÄ OLE TÄÄLLÄ ITSE KIRJOITTELEMASSA...Itse ainakin mitä olen käyttänyt vanhan yrittäjän palveluja niin tyytyväinen olen ollut. Eikä silmiini ole osunut että muillakaan olisi valittamista suuremmin ollut. Taitaa olla vaan operaatio Savustus meneillään...
- venenainen
20+5 kirjoitti:
Itse ainakin mitä olen käyttänyt vanhan yrittäjän palveluja niin tyytyväinen olen ollut. Eikä silmiini ole osunut että muillakaan olisi valittamista suuremmin ollut. Taitaa olla vaan operaatio Savustus meneillään...
Puhutaanko tässä nyt siitä yrittäjästä, joka laittoi juomaveden tankkauksen maksulliseksi? Ainut ongelma taisi olla, että vesiposti oli kaupungin...
- 6+10=15
17+18 kirjoitti:
samanlaisia juttuja jolla huoltamoyrittäjä valitti asiasta kaupungille, että ovat kavereita kun Wilperi on nähty samassa autoliikkessä jne.
ETTEI VAAN IRTISANOTTU YRITTÄJÄ OLE TÄÄLLÄ ITSE KIRJOITTELEMASSA...Näähän on 17 184.2.2010 21:39 samanlaisia juttuja jolla huoltamoyrittäjä valitti asiasta kaupungille, että ovat kavereita kun Wilperi on nähty samassa autoliikkessä jne.
ETTEI VAAN IRTISANOTTU YRITTÄJÄ OLE TÄÄLLÄ ITSE KIRJOITTELEMASSA...
olen ihan varma asiasta että EI OLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067