Oulun autokoulut

tuleva autoilija...

Autokouluun pitäisi uskaltaa, mutta jännittää kovasti. Olisikin kiva kuulla etukäteen muiden kokemuksia autokouluista. Miten hyvin toimistohommat/tuntien varaamiset pelitti, pitikö aikataulu, , millaiset ajo-opet (Räyhääjät pelottaa, kun mä oon hiukan arka luonne :(. Meen ihan lukkoon, jos joku alkaa raivota virheistä.), millaiset autot, yms.? Osaisko joku kertoa esim. Ajurista, Safetycarista tai Ajo-Opisto Vipistä? Muistakin autokouluista voi kertoilla kokemuksia. :)

57

9170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zero123

      Ajox koulussa tosi kivat opettajat ja muutenkin rento meininki

    • M21..

      Heips! Itse kävin Oulun liikennekoulussa ykkös ja kakkosvaiheen, samoin kuin muijakaverini ja veljeni. Hinta on halvimmasta päästä, ja opettajat tosi rentoja. Opettajina veljekset, joilla helvetin hyvä huumori ja koko ajan sai repeillä tunneilla hyville jutuille :D Mukava oli aina mennä, ikinä ei tarvinu jännittää tai pelätä :) Ja ajotunneillakin osaavat ottaa tosi rennosti, tuntu että kaveri istuis vänkärinä joka välillä neuvoo mihin mennään :)

      Autoina on Toyota Auris, BMW 300 -sarjalainen (en muista mikä), ja volvo s60 kuorma-auto ja moottoripyöriä.

      Kaikki aikataulut pitää, ja jos et jollekkin tunnille ehdi niin sen saa kyllä sumplittua niin että voi käydä toisen ryhmän kanssa "korvaamassa" tunnin. :)

      • qqqqqqqqqqqq

        Tosiasiassa näillä autokouluilla on oppilaspula,siksi pitää yrittää kaikki konstit.


      • tuleva autoilija...
        qqqqqqqqqqqq kirjoitti:

        Tosiasiassa näillä autokouluilla on oppilaspula,siksi pitää yrittää kaikki konstit.

        Siis millä autokouluilla on oppilaspulaa? Niillä joista kysyin vaiko noilla, joista nyt on kommentoitu? Minun pitäisi käydä ajamassa B-kortti ja siksi kyselen kommentteja kouluista. Tutut on suositelleet esim. mainitsemiani autokouluja, mutta olisin vain halunnut kuulla kokemuksia muiltakin oppilailta. Hinta ei ole minulle mikään ratkaiseva tekijä vaan se, että toiminta ja opetus on asiallista ja laadukasta.

        Eli edelleen otetaan vastaan asiallista kommentteja kokemuksista Oulun autokouluista. Kehua saa, mutta kertokaa ihmeessä, jos jotakin on mennyt pieleen tai ope ei ollut asiallinen.
        Muut idiootit kommentoijat voivat suksia kuuseen!


      • annastiina07

        Tosiaanki, Oulun Liikennekoulu on kyllä paras autokoulu! Tosi rentoa porukkaa :) mää olin kans ensin tosi arka, mutta ajotunneilla oli niin mukavaa, että kaikki arkailu unohtu. Näillä opettajilla ei oo kyllä mittään huutamista ajotunneilla. Teoriatunneilla hyviä esimerkkejä, jotka jää takuulla loppuiäksi mieleen ja sitä kautta myös tärkeät asiat painuu varmasti takaraivoon. Huippu autokoulu, mee ihimeessä sinne! :)


      • Mieti minne meet
        annastiina07 kirjoitti:

        Tosiaanki, Oulun Liikennekoulu on kyllä paras autokoulu! Tosi rentoa porukkaa :) mää olin kans ensin tosi arka, mutta ajotunneilla oli niin mukavaa, että kaikki arkailu unohtu. Näillä opettajilla ei oo kyllä mittään huutamista ajotunneilla. Teoriatunneilla hyviä esimerkkejä, jotka jää takuulla loppuiäksi mieleen ja sitä kautta myös tärkeät asiat painuu varmasti takaraivoon. Huippu autokoulu, mee ihimeessä sinne! :)

        Taas Jani yrität kehua!


      • voi ei
        annastiina07 kirjoitti:

        Tosiaanki, Oulun Liikennekoulu on kyllä paras autokoulu! Tosi rentoa porukkaa :) mää olin kans ensin tosi arka, mutta ajotunneilla oli niin mukavaa, että kaikki arkailu unohtu. Näillä opettajilla ei oo kyllä mittään huutamista ajotunneilla. Teoriatunneilla hyviä esimerkkejä, jotka jää takuulla loppuiäksi mieleen ja sitä kautta myös tärkeät asiat painuu varmasti takaraivoon. Huippu autokoulu, mee ihimeessä sinne! :)

        hienoa mainontaa


      • MalkomX
        Mieti minne meet kirjoitti:

        Taas Jani yrität kehua!

        Hyvä Jani jatka samaa rataa lopussa kiitos seisoo,kato ettei tarvi myydä takamettiä.(idiootit).t.MalkomX


      • Miksiii?
        MalkomX kirjoitti:

        Hyvä Jani jatka samaa rataa lopussa kiitos seisoo,kato ettei tarvi myydä takamettiä.(idiootit).t.MalkomX

        Kuuleppa eero.oolt jo eläkkeellä


      • Anonyymi
        tuleva autoilija... kirjoitti:

        Siis millä autokouluilla on oppilaspulaa? Niillä joista kysyin vaiko noilla, joista nyt on kommentoitu? Minun pitäisi käydä ajamassa B-kortti ja siksi kyselen kommentteja kouluista. Tutut on suositelleet esim. mainitsemiani autokouluja, mutta olisin vain halunnut kuulla kokemuksia muiltakin oppilailta. Hinta ei ole minulle mikään ratkaiseva tekijä vaan se, että toiminta ja opetus on asiallista ja laadukasta.

        Eli edelleen otetaan vastaan asiallista kommentteja kokemuksista Oulun autokouluista. Kehua saa, mutta kertokaa ihmeessä, jos jotakin on mennyt pieleen tai ope ei ollut asiallinen.
        Muut idiootit kommentoijat voivat suksia kuuseen!

        "Muut idiootit kommentoijat voivat suksia kuuseen!"

        mistä sinä ne muut kommentoivat erotat.
        piilomainontaa näytti olevan.
        oppilas pula on suuri ja varsinkin talvea lähestyttäessä.


    • seksi-ismo

      Onko kellään kokemusta Merikoskenajokoulusta? Siitä mikä on myllyojalla...

      • Merikoski best!

        Olin siellä viime vuonna,Maukka opetti.Tosi hyvä meno.


      • Typsy
        Merikoski best! kirjoitti:

        Olin siellä viime vuonna,Maukka opetti.Tosi hyvä meno.

        Jos seksiä haluat,mene keskustan autokouluihin,sieltä saa niin ah....


    • ABC on huoltoasema

      on myös joku nimeään vasta vaihtanut koulu, en muista nyt mikä. Siellä on kova koulu suosittelen.Itse kävin sitä koulua. Kaikki on niin mukavia että oikein pelottaa. Kukaan opettajista ei ole sairas. Koskaan et tule myöskään pettymään opetuksen tasoon. Opettajista kukaan ei ole puhelimessa ajotunnin aikana, tai surffaa netissä katsomassa teini-ikäisten tyttöjen kuvia tai eroottisia videopätkiä. Kukaan ei valokuvaa sinua omalla kamerakännykällään eikä sitten lähetä niitä vapaa-aikanasi omaan kännykkääsi. Saat olla ihan oma-itsesi, tosin herpestä kannattaa varoa. Maakunnassa myös ajellaan.
      Tässä koulussa kaikki on hyvin.

      • nyyyyh

        LOPETTAKAA HERJAUS:SEURAAVAKSI HAUKUTAAN VARMAANKIN TAAS OULUN LESTOJEN AUTOKOULUT!


      • Hih-Huli
        nyyyyh kirjoitti:

        LOPETTAKAA HERJAUS:SEURAAVAKSI HAUKUTAAN VARMAANKIN TAAS OULUN LESTOJEN AUTOKOULUT!

        Meinas unohtua koko aihepiiri! Mitkäs on lestojen kouluja? Tuo edeltävä viesti kyllä sopisi heidän moraalikäsityksiin.


      • huh-hili
        Hih-Huli kirjoitti:

        Meinas unohtua koko aihepiiri! Mitkäs on lestojen kouluja? Tuo edeltävä viesti kyllä sopisi heidän moraalikäsityksiin.

        ei niitä taida olla enää kun se eero ja maukka on myyneet omansa


      • Hih-Huli
        huh-hili kirjoitti:

        ei niitä taida olla enää kun se eero ja maukka on myyneet omansa

        Patelan Liikennekoulu ja Young Drivers Oulu viimeiset lestadiolaisten linnakkeet Oulussa?


      • HUUUULI
        Hih-Huli kirjoitti:

        Patelan Liikennekoulu ja Young Drivers Oulu viimeiset lestadiolaisten linnakkeet Oulussa?

        Hihuli on sekasi.Kaikkihan tietää että lestoja ovat Lisenssi(movia) ja Antin Autokoulu.


      • typerät

        saitko herpeksen autokoulusta?Genitaali vai huuli- vai kenties molemmat? Oletko ymmärtänyt autokoulun tarkoituksen hieman väärin? Millä ajotunnilla opella oli mukana tietokone, jolla katseli erotiikkaa? Taisi olla ihan NETTITIKKU mukana autossa? Kävikö mielessäsi ilmoittaa epäkohdista autokoulun johtajalle, joka vastaa opetuksen tasosta ja sisällöstä? Ei varmaan, päätit sitten kirjoittaa tänne palstoille perättömiä ja vielä nimettömänä. Eikä ole ensimmäinen kerta.


      • Raamatun opit
        nyyyyh kirjoitti:

        LOPETTAKAA HERJAUS:SEURAAVAKSI HAUKUTAAN VARMAANKIN TAAS OULUN LESTOJEN AUTOKOULUT!

        Ei varmaankaan eronneet? Ainakaan pohjoisessa..=)
        Raamatun opit ja varmasti opit.


      • L++
        Raamatun opit kirjoitti:

        Ei varmaankaan eronneet? Ainakaan pohjoisessa..=)
        Raamatun opit ja varmasti opit.

        Eli eikai niitten kirkosta erota tartte ..?


    • ..

      No itse olen safetycarilla ja teoriakoe olisi tässä parin päivän päästä. Joissakin näissä vitseissä kehuttiin ajo-opettajien huumorintajua ja rentoutta, safetycarilla opettajat eivät ole mitään vitsinheittäjiä, mutta eivät kyllä mitään ilkeitä tai epäkohteliaitakaan. Semmoisia... normaaleja ja asiallisia.

      Väliinjääneet teoriatunnit oli helppo suorittaa jonkun toisen aloittaneen ryhmän mukana, ja ajotunnit olen saanut helposti varattua. Mitään koulun puolesta peruutuksia ei ainakaan ole ollut, kuten youngdriversilla oli (harkitsin sitäkin, mutta kun se peruutti monta kurssia ja toimisto oli auki milloin oli, ilmoitetuista ajoista huolimatta niin en sitten mennyt).

      Opettajat ovat ihan mukavia (3kpl). Yksi opettajista on ehkä vähän "ilkeä" tai sarkastinen, mutta toisaalta sen saman opettajan ajotunneilla olen kokenut eniten onnistumisen kokemuksia, koska sitten kun ajaa niin että hän kehuu, niin sitten pitää olla jo hyvä ajamaan.


      Safetycar on sellainen, että harvalla on siitä yltiöpositiivisia kokemuksia (kuten vaikka muiden koulujen huippurennoista opettajista voi joillain olla), mutta mulla on myös yhteensä varmaan 8 kaveria käynyt safetycarilla, eikä kellään ole ollut mitään negatiivista sanottavaa. Semmoinen perushyvä ja ehkä vähän parempikin kuin perushyvä.

      • l

        Ottakaa selvää miten autokoulun oppilaat selviävät inssiajosta. Erot on huikeita, tässä ketjussa mainitut autokoulut eivät ole läheskään parhaasta päästä.


      • löytäisin tilastoja
        l kirjoitti:

        Ottakaa selvää miten autokoulun oppilaat selviävät inssiajosta. Erot on huikeita, tässä ketjussa mainitut autokoulut eivät ole läheskään parhaasta päästä.

        Mistä noita tilastoja saa? Oon hakenu netistä vaikka ja millä hakusanoilla, mutta aina vaan heittää viittauksia eri keskustelupalstoille. En löytäny Trafinkaan sivuilta muuta kuin ajokorttimääriä tms.


      • I
        löytäisin tilastoja kirjoitti:

        Mistä noita tilastoja saa? Oon hakenu netistä vaikka ja millä hakusanoilla, mutta aina vaan heittää viittauksia eri keskustelupalstoille. En löytäny Trafinkaan sivuilta muuta kuin ajokorttimääriä tms.

        AEK:lta tilaamalla. Maksaa jonkun euron,.


      • I
        I kirjoitti:

        AEK:lta tilaamalla. Maksaa jonkun euron,.

        http://www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/

        Autokoulut eivät ole kovin innostuneita inssiajon hylkäysprosentin julkaisemiseen. Prosentti antaa asiakkaalle ja myös valvovalle viranomaiselle informaatiota autokoulun opetuksen tasosta.

        Kun luette tilastoja, niin huomioikaa, että Oulussa on monta sellaista autokoulua, jotka eivät yllä opetuslupaopetuksen tasolle. Ostakaa tilastoja vaikka viideltä viimeksi kuluneelta vuodelta, niin huomaatte, että nämä autokoulut ovat koko ajan samoja. Parhaatkin ovat vuodesta toiseen samoja.


    • kakkosvaiheesta:

      ..missä näistä Oulun kouluista voisi suorittaa kakkosvaiheen halvimmalla?

      • seksi-ismo

        Suoritin riistovaiheen joku kuukausi sitten safetycarissa, pikku soittelukierroksen perusteella se oli halvin. Hinnat löytyi muistaakseni myös niiden nettisivuilta.


    • kakkosvaiheesta:

      ..miksi ratamaksu on kakkosvaiheessa jo kaksinkertainen? argh.

      • seksi-ismo

        Mulla oli "vain" 70€... Jäälin radalla siis.


    • piitox

      Oulun Liikennekoulussa hyvin organitoisu toiminta,

    • alkava

      Oulun Liikennekoulua en suosittele kenellekään, itse luin juuri täältä palstalta että paikka hyvän, NOH sitä se ei todellakaan ollut!!!

      En suosittele.

      Asiakaspalvelu on erittäin huonoa. Ajoin moottoripyöräkorttia. Minulle ei ollut sopivaa pyörää, no pyörää räätälöitiin sopivammaksi, mm. matalampi penkki, jota odotin kuukauden. Kun vihdoin pääsin ajotunnille, ajo-opettajani ei ollut edes kokeillut penkin sopivuutta ennen tuntini aloitusta pyörään. Minä odotin varusteet päällä, että saataisiin penkki paikalleen, yksi osa ei sopinut, se otettiin pois.
      Harjoituksia tehdessä kaaduin, penkki irtosi, jonka jälkeen penkki TEIPATTIIN...??Mitäh? kyllä.
      Ajo-opettsajani totesi, että jos kovin kaatuilee, ei ole kohta kalustoa millä harjoitella. Aikun tulikin hyvä fiilis siitä kommentista.

      Myöhemmin valitin asiasta, toimistovirkailija syytteli minua, että minun olisi pitänyt osata kysyä alkuvaiheessa, että saanko käydä kokeilemassa isompaa pyörää allani, varmistaa että sopiva. Minun olisi pitänyt osata ITSE kysyä kaikki, vaikka olin tulossa oppimaan asioista kouluun.

      Asiakaspalvelu oli syyttelevää (asiakkaan vika), kiroilua, vähättelyä.
      Omistajan puhelimessa kertoi tekeneensä firmalla kovasti rahaa. Johon totean "noh siltä se kyllä tuntuukin, rahat pois meininki, ei minkäänlaista asiakaspalvelu kykyä, kellään perheenjäsenellä.

      Erämaksuja ei annettu, nekin olisi pitänyt itse osata kysyä. Lisäajotuntejakin oltiin laittamassa, ilman että minulle asiakkalle asiasta kerrottiin, että ne ovat tosiaan maksullisia! (rahat pois vaan)

      EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!
      Itse jouduin maksamaan satoja euroja tämmöisestä moskasta. Katsokaa mihin laitatte rahojanne.
      Itse otin paperit pois ja suoritin kortin toisaalla, paremmassa opeissa! Jossa sain rahoilleni vastinetta kymmen kertaisesti enemmän, minua asiakkaana arvostettiin ja kannustettiin, asiakaspalvelutoimi niinkuin kuuluukin.

    • Vierestä kuunnellut

      En kyllä suosittele Oulun liikennekoulua kenellekkään. Asun koulun vieressä ja tänään tuttavani parkkeerasi noin 5 minuutiksi. Kotisivuille koulun johtajaksi merkitty henkilö sanoi olevansa kauheassa kiireessä mutta silti ehti kävelyttää kaveriani ympäri pihaa ihailemassa kieltomerkkejä, käyttäytyä uhkaavasti ja uhata tappaa kaverini.

      Käsittääkseni tämä nettisivuilla oikein dorkan hymyn näyttävä kaveri on asiakaspalvelija ja hänen pitäisi olla 80-vuotiaan perheyrityksen keulakuva ja esimerkki alaisilleen. Väkivaltaisen ja uhkaavan oloinen johtaja tuskin tekee mitään hyvää heidän liiketoiminnalleen vaikka kuinka heittäisi hyvää läppää oppitunneilla

      Hyvä kello kuuluu kauas, mutta huono kello vielä kauemmas!

    • Aloittava

      Hei, kiva ois kuulla vielä lisää näistä. Ite siis mietin mihin menisin. Kertokaa lisää kokemuksia!! :)

    • 44564

      Kannattaa mennä Ajotaito Hessulle! :) Vaikkei opetustilat ehkä ole yhtä siistit kuin vaikka Safetycarilla, oli meillä ainakin tunnit aina ihan täynnä ja koulu on muutenkin ollut jo vuosikymmeniä yksi Oulun suosituimmista autokouluista. Opettaja oli TODELLA mukava kaveri. En nyt kaverin nimeä satu tässä muistamaan, mutta kuitenkin.

      Asiat järjestyi toimistotytön kanssa aina erittäin hyvin joko soittamalla, sähköpostilla tai vaikka ihan paikan päällä eikä ikinä joutunut odottelemaan turhan pitkiä aikoja. Erittäin asiantuntevaa porukkaa. =)

      • Mainos mainos

        IHANKO TOTTA?! ETTEI VAAN MAINOS!


      • 112444
        Mainos mainos kirjoitti:

        IHANKO TOTTA?! ETTEI VAAN MAINOS!

        No ei kyllä ollut mainos, mutta eipä mua kiinnosta mitä viestistäni ajatellaan. Menkää mihin autokouluun menette, ei mua kiinnosta. Satuinpa vaan tälle palstalle niin miksen suosittelisi samalla omasta mielestäni hyvin järjestettyä ajo-opetusta tarjoavaa koulua? En tietenkään voi verrata muihin kouluihin, koska en niissä oo käyny, mutta Hessu ainakin toimi mun kohdalla hyvin.


    • safetycar

      Itse kävin safetycarilla ja olin tyytyväinen. Kallistahan tuo on jo joka puljussa mutta itse tykkäsin opettajista kun osasivat aina rauhassa neuvoa jos meni epäselväksi esim.

      2vaihe tässä kohta ja ei kyllä oikeestaan pelota tai jännitä yhtään

      • ex-turvaauto

        En ole tyytyväinen!!!!


    • Tyytyväinen oon!!

      SUOSITTELEN TODELLA LÄMPIMÄSTI Ajotaito Hessua!

      Siellä on tosi mukavia ajo-opettajia (kaikki miehiä, joten ei tarvitse pelätä kettuilevaa naisopettajaa kuten Safetycarilla....) ja autokoulun ihana sihteerinainen hoiti kaikki mun ajotunnit ja muut maholliset varaukset moitteettomasti, niin ei tarttenu itellä huolehtia juuri mistään. :)

      Sanottakoon vielä noista ajo-opeista sen verran, että jos vähänkin huumorintajua löytyy ja ite oot mukava niin saatte kyllä aivan mahtavia keskusteluja aikaan että...! :D
      Mulla vaan hyviä kokemuksia, voisinpa jopa sanoa että yksi parhaista kokemuksistani. Enkä ikinä kyllä uskonut saavani noin paljon autokoulusta. Joten kiitos Hessun väki! :)

      • kiinnostunut

        Monestitko sait?oliko kokemuksia moneltakin opelta?


      • kortti taskussa

        Oon todellaki samaa mieltä sun kanssa! Hessu on vaan yksinkertaisesti paras paikka :)


      • ????????????
        kortti taskussa kirjoitti:

        Oon todellaki samaa mieltä sun kanssa! Hessu on vaan yksinkertaisesti paras paikka :)

        Mistä tiedät?Oletko käynyt monessakin autokoulussa suorittamassa ajokoulun.Olet siis kiertopalkinto


    • Viiii

      Oulun Liikennekoulu on aivan paras!

      • Hym

        En voi suositella Oulun Liikennekoulua. Pelkäsin ajamista ennen autokoulun aloittamista, ja Liikennekoulussa pelko ikävä kyllä vain lisääntyi negatiivisen ilmapiirin takia. Viimeinen niitti oli, kun opettaja pakollisten ajotuntien loppupuolella ilmoitti, että minulle ei voi opettaa mitään. Kuitenkin hän oli varaamassa minulle lisää ajotunteja. En halunnut ottaa lisätunteja Liikennekoululta vaan vaihdoin koulua, ja siitä lähtien ajaminenkin alkoi sujua ja pelko hellittää. Otin muutaman ylimääräisen ajotunnin toisessa koulussa ja sain inssin ensimmäisellä yrittämällä läpi.

        Jälkeenpäin harmittaa eniten se, että opettaja ei sanonut jo aiemmin, ettei hän pysty opettamaan minua. Maksoin Liikennekoululle monta sataa euroa turhaan. Koulua vaihdettuani ymmärsin, että vika ei todellakaan ollut omassa oppimiskyvyssäni, vaan opetustavassa.

        Ajamista jännittäville ja kaikille muillekin suosittelen lämpimästi Tuiran Ajuria.


      • huonofiilisjäi

        Joo mulla ihan sama juttu! ÄLKÄÄ MENKÖ OULUN LIIKENNEKOULUUN jos ette jo valmiiksi osaa ajaa:D Mulla eka tunti meni ihan hyvin, mutta siitä asti pelkkää alamäkeä. Olin tosi epävarma ja pelokas ajamaan ja opettaja vaan pahensi oloa joka tunnilla, itsevarmuus romahti pikkuhiljaa. Pari kertaa oli niin paska fiilis tunnin jälkeen, että kävelin oikeasti itkien kotiin. Lopulta ope vaan lykkäs mut kysymättä lisätunneille päätä pudistellen "jooh ei me kuule inssiin mennä vielä pitkään aikaan, otat ainakin neljä lisätuntia" ja sano kans ettei osaa opettaa mua.. Lopulta soitin sinne ja sanoin että voin ottaa lisätunnit jos saan toisen opettajan. Toinen opettaja totesi yhden tunnin päätteeksi, että mielestään kyse on ennemminkin itsevarmuusongelmasta, kuin että en osaisi.
        Harmittaa kans aivan älyttömän paljon, miten meni rahaa hukkaan, kun jaksoin rämpiä ensimmäisen vaiheen niin pitkälle Jukan opetuksessa. Todella taitamaton pedagokisessa mielessä, vika todellakin oli opetustavassa. Oikeastaanhan itsekin myönsi, ettei osaa opettaa, että ihmettelen mitä se tuolla sitten ylipäätänsä enää tekee:D Teoriaope (Jani) on oikein mukava ja loput tunnit otinkin häneltä ja hyvin meni. Sinänsä kurjaa hänen puolestaan että veljensä pilasi kyllä totaalisesti yrityksen maineen, ja siksi boikotoin enkä käynyt enää muita vaiheita heidän firmassaan.


      • Älyttömyyttä
        huonofiilisjäi kirjoitti:

        Joo mulla ihan sama juttu! ÄLKÄÄ MENKÖ OULUN LIIKENNEKOULUUN jos ette jo valmiiksi osaa ajaa:D Mulla eka tunti meni ihan hyvin, mutta siitä asti pelkkää alamäkeä. Olin tosi epävarma ja pelokas ajamaan ja opettaja vaan pahensi oloa joka tunnilla, itsevarmuus romahti pikkuhiljaa. Pari kertaa oli niin paska fiilis tunnin jälkeen, että kävelin oikeasti itkien kotiin. Lopulta ope vaan lykkäs mut kysymättä lisätunneille päätä pudistellen "jooh ei me kuule inssiin mennä vielä pitkään aikaan, otat ainakin neljä lisätuntia" ja sano kans ettei osaa opettaa mua.. Lopulta soitin sinne ja sanoin että voin ottaa lisätunnit jos saan toisen opettajan. Toinen opettaja totesi yhden tunnin päätteeksi, että mielestään kyse on ennemminkin itsevarmuusongelmasta, kuin että en osaisi.
        Harmittaa kans aivan älyttömän paljon, miten meni rahaa hukkaan, kun jaksoin rämpiä ensimmäisen vaiheen niin pitkälle Jukan opetuksessa. Todella taitamaton pedagokisessa mielessä, vika todellakin oli opetustavassa. Oikeastaanhan itsekin myönsi, ettei osaa opettaa, että ihmettelen mitä se tuolla sitten ylipäätänsä enää tekee:D Teoriaope (Jani) on oikein mukava ja loput tunnit otinkin häneltä ja hyvin meni. Sinänsä kurjaa hänen puolestaan että veljensä pilasi kyllä totaalisesti yrityksen maineen, ja siksi boikotoin enkä käynyt enää muita vaiheita heidän firmassaan.

        Aivan täysin samanlaista olen kuullut muutamalta muultakin Oulun Liikennekoulun asiakkaalta, myös paikan toisesta opettajasta. Oikein miellyttävän alun jälkeen täysmuutos: uskomatonta oppilaan lyttäämistä ja ihan asiatonta käytöstä ja puhetta, vieläpä asioista jotka eivät ajamiseen mitenkään liity ja jopa henkilökohtaisuuksiin asti menoa.

        Ja lisätunteja tietenkin tarvitaan aina, kun itsevarmuus on tuollaisen opetuksen jälkeen nollassa. Miksi tällaiset ihmiset edes on asiakaspalveluammatissa? Toivottavasti kovin moni muu ei tunne tuhlanneensa suuria summia tuohon paikkaan.


    • mopeti

      Mopokortti oli ainakin pieni pettymysHessussa. Ensin luvattiin kyllä paljon, mutta kun menit sinne, niin eipä ollut tunteja niin ripeästi antaa kuin ennen ostopäätöstä luvattiin. (kysyimme mm sitä asiaa ennen päätöstä). Toiseksi valintakriteeriksi tuli paikan läheisyys, Kaijonharjussa, mutta kappas, ajotunnit piti kuitenkin aina mennä keskustan toimipisteelle varaamaan. Näin tuli kuitenkin ne linja-autokulut, joiden laskimme olevan eduksi paikan valinnassa. KAijonharjusta niitä ei saanut.
      Nyt olemme seuraavaa korttia hankkimassa, niin eipä kyllä tule Hessusta se.
      Asiakkaalle luvatusta pitää pitää kiinni...

    • kylmäläinen

      Haetteko varmasti jokaiselle ajotunnille ilmaiseksi.Asun tYrnävän Kylmälänkylällä,matkaa Ouluun yli 60km?

    • näin_täällä

      Joensuussa on autokoulu, joka järjestää mopokursseja. Nettisivuilla koulu mainostaa että "meillä saa mokata vapaasti". Kuulemma totuus on vähän toisenlainen: jos mopo kaatuu vahingossa ajotunnilla, ollaan hanakasti kirjoittamassa laskua..

    • Sairastatoimintaa

      Karttakaa naiset! Yrittää silitellä tyttöjen reisiä!!! Sekopää kaveri

      • Sairastatoimintaa

        Oulun liikennekoulussa siis


    • Anonyymi

      Unohda Oulun liikennekoulu. Toimintaa mainostettavaksi vitsikkyydellö ja huumorilla, mutta pedagogiikka on heikkoa. Siellä oli kuulemma aikoinaan ”Lare” joka oli kuuluisa vittuilevasta asenteestaan oppilaita kohtaan. Jos haluat todellista opetusta, niin kierrä koko lafka.

    • Anonyymi

      Ompa hämmentävä lukea näitä kokemuksia Oulun liikennekoulusta. Kävin ite siellä autokoulun viime kesänä ja mulla ei oo mitään valittamista. Opettajat oli rentoja huumorimiehiä ja sihteeri oli tosi mukava. Opetus oli asiallista ja ainaki mun kohalla Jukka oli tosi kärsivällinen vaikka olin pitkään ihan pihalla ja välillä myöski tosi hermostunu :D piti mulle siis ajotunnit. Välillä en ymmärtäny opetusta (oon hidas oppimaan) mutta kysymällä kaikki selvis eikä kyllä koskaan vittuiltu tai sanottu ettei osattais opettaa.

    • Anonyymi

      Oulun liikennekoulussa meni aluksi hyvin ja opet huumorintajuisia, mutta yhdellä ajotunnilla ope pimahti täysin, kun tein yhden virheen. Alkoi melkein huutamaan ja meni henkilökohtaisuuksiin ja käytös meni aivan asiattomaksi. Olin arka opetteleva kuski ja kun toinen haukkuu vieressä ja käyttäytyy todella omituisesti, niin menee helposti pasmat sekaisin ajaessa varsinkin kun ei vielä osaa. Onneksi tämä tapahtui tasan yhden kerran, mutta silti siitä jäi paska maku suuhun. Taisi olla opella huono päivä

      • Anonyymi

        Nämä perinteiset autokoulut ovat kovassa puristuksessa CAP:in rynniessä markkinoille halvoilla hinnoilla. Voi olla hieman taloudellisia paineita taustalla. Mutta silti pitäisi asiakasta kohdella hyvin tai sitten miettiä vakavasti alanvaihtoa ja myydä kioski CAP:ille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe