narsistien verkostoituminen

narkkis_

Narsistit (ja psykopaatit) lyövät joskus yhtä köyttä ja liittoutuvat jotakin tiettyä ihmistä vastaan ja tekevät tämän ihmisen elämän hankalaksi kaikkialla jonne kyseinen henkilö menee, esimerkiksi työelämässä tai opiskelussa. Yrittävät estää uusien ihmissuhteiden luomisen vierailla paikkakunnilla puhumalla pahaa tästä ihmisestä ja torpedoivat myös vanhat ihmissuhteet kaikenlaisilla tekaistuilla syytöksillä. Yleensä narsistit eivät siedä toisiaan mutta jos tulee yhteinen kiusanteon kohde niin useita kymmeniä narskuja voi muodostaa salaseuran tämän ihmisen tuhoamiseksi.

8

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkikurimus

      Mene kuule äkkiä HOITOON!

      Ei ole kovin fiksuqa esittää tuollaista ja selittää omaa mitättömyyttään muiden ylivoimalla.

      Jumalauta mikä surkimus!

    • yxex

      Toi on kyllä salaliittoteoria vailla vertaa.
      Narsistisen ylittämätön
      ;-)

      • yxex

        Narsistit salakuuntelee ja päästää uhrin asuntoon mielenalistus kaasua..

        hih hih ;-)


    • lottamari_1

      No, huh huh..narskut ja psykopaatit oikein yhteistyössä, eipä taitaisi tulla mitään. Luultavasti tekisivät vain toistensa elämän ja olon hankalaksi ja kumalle siinä kävisi huonommin?

      • Giri

        Ei kaikken joita narsisti manipuloi tarvi olla myös narsisteja vaan he ovat heikkoja ihmisiä. Juuri sellaisia jotka sanovat kiusatulle , että älä välitä ja kääntävät selkänsä tapahtumille. Tai he saattavat jopa kuulua narskun hoviin jota narsku manipuloi mielensä mukaan tekemään likaisia juttuja puolestaan. Mutta auta armias jos tällainen henkilö uskaltaa kyseinalaistaa narskun arvovaltaa, silloin saa koko jäljelläolevan hovin niskaansa eikä käsittely ole armollista.

        Avioliitto kahden narsistin kanssa on täysin mahdollinen, elävät symbioosissa, Sellaien avioliitta saattaa onnistua erinomaisesti . Siinä ei kummankaan tarvi antaa periksi vaan kumpikin varoo suututtamasta toisiaan, ottavat huomioon toisensa paremmin mitä narsu normaalissa suhteessa tekisi.
        Narsu suhteessa/avioliitossahan on myös yhteiset kiusat ja kiusattavat. JOten puhenaihetta riittää.


    • psykan opiskelija

      kertaan vainot,jotka psykopaatti on järjestänyt ja saanut paljon ihmisiä mukaan tekemään hulluksi tai jopa suunnittelemaan murhaa,usein sanomalla,että kohde on pedofiili, usein vainon osanottajat tietävät,että väite ei ole välttämättä totta ja ovat itse psykopaatteja ja pitävät vain vainosta ja ovat siksi mukana.Psykopaatin hauskaa...

      • narsistin uhri

        Minun mielestäni aloittajan kertoma on hyvinkin mahdollista, jos sattuu niin että kahdella narsistilla on yhteinen intressi liittoutua.


      • se jeessus
        narsistin uhri kirjoitti:

        Minun mielestäni aloittajan kertoma on hyvinkin mahdollista, jos sattuu niin että kahdella narsistilla on yhteinen intressi liittoutua.

        Psykopaatti on vanhanajan diagnooseja, joita annettiin vankiloissa yleensä pahimmille rikollisille. Sellaisille yksikseen toimivista ja suunnittelivista yksilöistä, ketkä ei murhatessaan sääliä tuntenut tai jälkeenpäinkään, kuin kussut korkeintaan päälle vielä. Nämä henkilöt ei ole riippuvaisia muista, mutta saattaa kyllä vaikka johtaa porukkaa ja hyötyä siitä itse, eli oman parasta itsensä ajattelua.. ja kenellähän sitä ei nyt olisi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe