Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Puute ja masturbaatio

väsyny alikessu

Alokasaikana en uskaltanut runkata, mutta inttineitsyys meni AUK:issa, jossa tulikin ahkeraan runkattua. Johtajakaudella tuli sitten vähemmän tumputettua.

Yleisin paikka oli kasarmin vessa. Harvinaisempia paikkoja tuvassa yksin ja leireillä tuli joskus porttivartiossa poterossa runkkailtua yöllä.

Miten paljon masturboitte intissä ja missä paikoissa?

1

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsikäypojat

      Vessassa tietty öisin kusella käynnin yhteydessä. Itse vedin jo alokasaikana käteen koska sillon niitä kiinnioloja oikeesti oli eniten. Ei siinä montaa kertaa tarvinut vedellä kun lasti lensi kaaressa räjähtävällä voimalla ;D. Niitä runkkausmahdollisuuksia ei ollut ruhtinaallisen paljon kuitenkaan ja joskus rankan päivän jälkeen ei vaan jaksanut valvoa hiljaisuuden yli. Päivystäjän nakki tosin kun napsahti niin ainakin saattoi lohduttautua, että onpahan kerrankin aikaa runkata rauhassa ja hartaasti vaikka monta kertaa peräjälkeen. -)

      Hmm mitäs muuta ai niin tietty tuvassa yksin ollessa saatto runkkailla.

      Leireillä öisin vartiossa oli kanssa suht helppoa ja vaivatonta vetää hanskaan. Tosin tämä koski vain kesäleirejä. Talviaikana sen vitun lumipuvun riisuminen ja meisselin kaivaminen sen tusinan vaatekerran alta ei tosiaan houkuttanut ja vitutus oli liian suuri, että ois ees tehnyt mieli :P

      Olihan niitä muitakin paikkoja..makuupussissa joskus talviaikaan leireillä oli pakko päästää paineita ulos.

      Erikoisin paikka varmaan oli varuskuntasairaalassa kun olin siellä hoidossa viikon verran :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe