HALVIN KORJAAMO ?

kuljettajat

Millä autokorjaamolla, tällä seudulla, on halvimmat hinnat ?
Eli edullisimmat tuntitaksat ?
Alkaa olla liian lompakkoa keventävää touhua tuo auton huolto/korjauttaminen nykyään.

26

4123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gffd

      olla halvimmissakin paikoissa 50e tunti..

    • öööööööööööööööööööö

      tuntihinnallako päättelet halvimman. toinen vaihtaa öljyt 5 minuutissa ja toinen tunnissa. opettele itse huoltaan ja korjaan autosi. ei se vaikeaa ole. kysyt netissä ohjeita ja katsot tarkkaan mitä irroitat ja mistä niin osaat kasata myöhemmin.

    • ccrri

      Torniossa Lohinivan autokorjaamo ainoa luotettava,muut onkin epävarmoja.Korjautin autoani XXX autokorjaamolla,13h meni siihen remonttiin ja maksoin 60€/h.Merkkihuollossa olisi mennyt 2h,eli ei kannatte luottaa kaikkiin korjaamoihin.Ja kysyä merkkihuollosta ensin ja sitten vertailla muihin.Mutta Lohiniva on kuites aina asiakkaan edunmukaisesti ja siellä olen saanut oikeudenmukaisuutta.Jos autoni on ollut 8h sisällä on silti veloitus ollut 1-2h edestä.Sillä siellä ei veloiteta opiskeluajoista vaan työstä.!

      • nuu sk amuikku nen

        no en tiiä..minun autoni saivat rikki,eiköhän joka korjaamolla ole joskus paska päivä. en sen koomin kehu mitään mutta raaka totuus on että hyvä ja halpa ei kulje käsikkäin,riippuu tietenki mitä olet korjaamassa,jos isompaa koneremppaa tai yms...suosittelen maksamaan oikealle merkkiliikkeelle.

        joku ei saanut pörhöä kehua mutta lohinivaa saa ? sheriffin muumilaaksossa ei ilmesesti vaeltele enään kuin muutama hullu hatti vatti :) hyvät kesät kaikille ja laittakaahan romunne kuntoon niin ei tule niin paljoa tuhoa liikenteessä.


      • nuu sk amuikku nen kirjoitti:

        no en tiiä..minun autoni saivat rikki,eiköhän joka korjaamolla ole joskus paska päivä. en sen koomin kehu mitään mutta raaka totuus on että hyvä ja halpa ei kulje käsikkäin,riippuu tietenki mitä olet korjaamassa,jos isompaa koneremppaa tai yms...suosittelen maksamaan oikealle merkkiliikkeelle.

        joku ei saanut pörhöä kehua mutta lohinivaa saa ? sheriffin muumilaaksossa ei ilmesesti vaeltele enään kuin muutama hullu hatti vatti :) hyvät kesät kaikille ja laittakaahan romunne kuntoon niin ei tule niin paljoa tuhoa liikenteessä.

        Haukutaan sheriffi-päivä. Mikäs siinä. En taida jaksaa pistää sitä samaa litaniaa mikä näihin itkuihin aina pitäisi pistää, se löytyy hakutoiminnolla kun etsii nimimerkilläni kirjoitettuja vastauksia. Runoilen sen sijaan hiukan:

        Kevät tuli, lumi suli, puli puli.


      • pullo-pekka
        Denial kirjoitti:

        Haukutaan sheriffi-päivä. Mikäs siinä. En taida jaksaa pistää sitä samaa litaniaa mikä näihin itkuihin aina pitäisi pistää, se löytyy hakutoiminnolla kun etsii nimimerkilläni kirjoitettuja vastauksia. Runoilen sen sijaan hiukan:

        Kevät tuli, lumi suli, puli puli.

        ei saa suuttua,asiastahan toi mainitsi,eikä tuo nyt mitään haukkumista ihan huumori läppää näin kesän alkuun :) tähän aikaan vuodesta taitaa kaikilla olla vintin matot pikkasen rutussa :))


      • huoltoooon

        Mikä korjaamo oli tullut Waltarin paikalle Haaparannalle ?
        Onkohan minkä tasoinen / hintainen paikka ?


      • halpa ei hyvä.
        huoltoooon kirjoitti:

        Mikä korjaamo oli tullut Waltarin paikalle Haaparannalle ?
        Onkohan minkä tasoinen / hintainen paikka ?

        hmm,meinaatko ok-huoltamon kyljessä olevaa ? en vie enään.monesti olen käyttänyt,mut tuli isompi vika ja en ollu tyytyväinen...halpa se ainakin on siinä.


      • todellista askaa
        halpa ei hyvä. kirjoitti:

        hmm,meinaatko ok-huoltamon kyljessä olevaa ? en vie enään.monesti olen käyttänyt,mut tuli isompi vika ja en ollu tyytyväinen...halpa se ainakin on siinä.

        kuten öljynvaihto vaikka he vaihtaisivat sitä koko päivän siitä ei saa periä kuin sen mikä on määrätty hinta,ja kyllä lohinivalla on niin pitkä kokemus korjausalalta että siellä kyllä asiat hoituu,eikä ole kallis.


      • hfghf
        todellista askaa kirjoitti:

        kuten öljynvaihto vaikka he vaihtaisivat sitä koko päivän siitä ei saa periä kuin sen mikä on määrätty hinta,ja kyllä lohinivalla on niin pitkä kokemus korjausalalta että siellä kyllä asiat hoituu,eikä ole kallis.

        ei asiat aina mene taulukon mukaan jos valmiiksi kotona pyöreäksi väännetty pultti ei aukeakkaan korjaamolla niin he kyllä velottavat tunti tunnista minkä kuluttavat... hyvänä esimerkkinä pyöränkulmiensäätö tarjoukset esim 50e ja pienellä präntätyssä osassa 80e tunti kiinnijumineutten muttereiden irrotukseen..
        sitä tosin ei voi hyväksyä että asentajat juoruavat asiakkaitten kanssa,kahvittelevat soittelevat asentaja kavereilleen ja hiplaavat autodaattaa ja se koko aika velotetaan,tuli koettua tämä kaiki eräässä rovaniemeläisessä uudessa auto huollossa...


      • Amantaa
        Denial kirjoitti:

        Haukutaan sheriffi-päivä. Mikäs siinä. En taida jaksaa pistää sitä samaa litaniaa mikä näihin itkuihin aina pitäisi pistää, se löytyy hakutoiminnolla kun etsii nimimerkilläni kirjoitettuja vastauksia. Runoilen sen sijaan hiukan:

        Kevät tuli, lumi suli, puli puli.

        Runo meni mielestäni näin: Kevät tuli,lumi suli,puro sanoi puli puli :)


      • kannattaa miettiä
        huoltoooon kirjoitti:

        Mikä korjaamo oli tullut Waltarin paikalle Haaparannalle ?
        Onkohan minkä tasoinen / hintainen paikka ?

        Sama mikä piti aikoinaan Strömbergin tiloissa autofiksausta.
        En veisi autoa, korjaajien ammattitaidosta en tiedä mitään, mutta pahat epäilyt.


      • ksefgwsre
        halpa ei hyvä. kirjoitti:

        hmm,meinaatko ok-huoltamon kyljessä olevaa ? en vie enään.monesti olen käyttänyt,mut tuli isompi vika ja en ollu tyytyväinen...halpa se ainakin on siinä.

        En meinannu. Kun ihan sitä mistä puhuinkin Waltarin paikalle... ?


    • volvoilija trn

      Ok:n huolto on edulllisin merkkihuolto Volvon omistajille,vertauksena kysykää wetteristä.Wetterin tuntiveloitus 90€/h kolmanneksen kalliimmat osat.Ja kyllä ne rajan takanaki ossaa korjata,mutta volvon ne tuntee parhaiten.Lohiniva on edullisin ja Iston korjaamo karungissa.Ja jos vie näille korjattavaksi niin ne kyllä antaa hinta arvion paljonko tulee maksaan.Vaikka olis joka pultti jumissa niin ei ne sitä asiakkaan piikkiin laita.Kyllä jämpti on niin...

      • fgghbfg

        väitätkö tosiaan että viet autosi vaikka öljynvaihtoon jonka lupaavat muutamalla kympillä tehdä ja itse olet edellisellä kerralla tupeksinút kierteet paskaksi ja täpännyt ropun hitsilli kiinni niin pääset sovitulla hinnalla ja asentaja on päivän tehnyt töitä asian eteen.. hahah otahan järki käteen..


      • taidolla ja kaluilla
        fgghbfg kirjoitti:

        väitätkö tosiaan että viet autosi vaikka öljynvaihtoon jonka lupaavat muutamalla kympillä tehdä ja itse olet edellisellä kerralla tupeksinút kierteet paskaksi ja täpännyt ropun hitsilli kiinni niin pääset sovitulla hinnalla ja asentaja on päivän tehnyt töitä asian eteen.. hahah otahan järki käteen..

        mitäpä veikkaat kauan menee ammatti miehellä jumineen pultin kanssa?niillähän on vissiin työkalutkin siellä verstaalla!..veikkaan että 1-2min.korkeintaan

        voisi pitää melko räpeltäjänä joka saa puolipäivää kulumaan jumineiden pulttien kanssa vaikka olisi hitsattu ja rontellilla pyöristetty jne...


      • -ajelija-
        taidolla ja kaluilla kirjoitti:

        mitäpä veikkaat kauan menee ammatti miehellä jumineen pultin kanssa?niillähän on vissiin työkalutkin siellä verstaalla!..veikkaan että 1-2min.korkeintaan

        voisi pitää melko räpeltäjänä joka saa puolipäivää kulumaan jumineiden pulttien kanssa vaikka olisi hitsattu ja rontellilla pyöristetty jne...

        Nyt menee taas pullisteluksi ja pätemiseksi ja alkuperäinen asia unohtuu.
        Eli se halvin ja toimiva korjaamo tällä seudulla ...?


      • efewfwef
        -ajelija- kirjoitti:

        Nyt menee taas pullisteluksi ja pätemiseksi ja alkuperäinen asia unohtuu.
        Eli se halvin ja toimiva korjaamo tällä seudulla ...?

        veijo yliliakassa.. taitaa pian olla lassen velipoika, ainaki saman näkösiä ovat...meseä olen siellä käyttänyt jousienvaihdossa ja hyvin on käyttänyt homma... oliskohan tuo jottain 40€/h ottanu(?) mieleen jäi vain että pirun halpa oli...


      • veijo esso
        efewfwef kirjoitti:

        veijo yliliakassa.. taitaa pian olla lassen velipoika, ainaki saman näkösiä ovat...meseä olen siellä käyttänyt jousienvaihdossa ja hyvin on käyttänyt homma... oliskohan tuo jottain 40€/h ottanu(?) mieleen jäi vain että pirun halpa oli...

        tarkempaa osoitetta antaa?


    • peukalo keskellä käm

      En tiiä tuntitaksaa sanua, mutta sen tiän, että Lohinivalla peritään tehystä työstä eikä kuseteta asiakasta niinku monessa muussa paikassa.

      • silmään kustu

        eikö ? :))


    • mopolla ei pääse

      Auto Kasper Haaparanta

      • Anonyymi

        Oma hoito Ky. paras ja halvin, jos tarttee nosturia, niin käy OK,, nosturilla, siellä öljyn vaihtokin ihan siinä ajassa minkä itse toivoo, hinnoittelun voi myös määritellä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma hoito Ky. paras ja halvin, jos tarttee nosturia, niin käy OK,, nosturilla, siellä öljyn vaihtokin ihan siinä ajassa minkä itse toivoo, hinnoittelun voi myös määritellä itse.

        Ketä korjaa autoa ite 2019


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä korjaa autoa ite 2019

        Ei ainakaan sellainen henkilö joka kysyy että "ketä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä korjaa autoa ite 2019

        Jaa turun murre levinny tornionki, ketä, voi luoja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe