Huijari paljastui

Turkulainen mies

Treffipalstalla on taas yksi huijari.
Kertoo olevansa 52v, hesalainen ja kokopäivätyössä. ...oma mökki...Kehuskelee vielä rehellisyydellä...

On oikeasti Seinäjoella asuva >60v eläkeläinen, asuu yksiössä eikä omista mökkiä saati venettä.

Olkaapas naiset ihan oikeasti varuillanne noista miehistä!

37

4765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihä ?

      Mut ei kai Turkkuses tommotis o ?

    • Nöpsökkä

      Avomieheni jäi kiinni siitä, että hänell' oli profiili Suomi24:llä.

      Valehteli olevansa sinkku, asuvansa yksin. Valehteli, että hänellä on mökki, koira, vene. Oli jopa liittänyt profiiliinsa kuvansa minun autoni kanssa (jonka väitti olevan omansa), kuvan itsestään vanhempieni mökkirannassa sekä oli laittanut profiiliinsa kuvan jostain vierasvenesatamassa kuvaamastaan veneestä. Valehteli myös tulotasonsa. Ikä sentään oli oikein

      Että kyllä noita valhettelijoita Turustakin löytyy.

      Älkää naiset uskoko ihan kaikkea, mitä nettimiehet satuilee.

      • heitzu

        samaa skeidaa täällä, mun avokki jäi kiinni samaisesta pelleilystä. Tehnyt sitä jo useamman vuoden.


      • kjäöJVLÖ

        Jo on röyhkeä avomies! Tulee mieleen että olisiko mies yrittänyt valehdella ettei paljastuisi omalle avokilleen. Toisaalta on laittanut kuvat ja ikä ja asuinpaikka ilmeisesti oikein, joten helppohan tuollainen on löytää. Jos olisi minun ukkoni, niin miettisin kaksi kertaa jatkanko avoliitossa.

        Aika usein miehet huijaavat netissä, joten itse en enää roiku deittipalstoilla. Kunnollista kumppania sieltä ei saa millään.


      • viimeinkin
        heitzu kirjoitti:

        samaa skeidaa täällä, mun avokki jäi kiinni samaisesta pelleilystä. Tehnyt sitä jo useamman vuoden.

        samaa tekee mun mies.eikä tiedä, että on paljastunut.mutta keskiviikkona tulee muuttoauto pihalle, niin siinä voi romanttisia illallisia sitten järjestellä, jos kukkaro kestää :) elämä on ihanaa!


      • One of us
        viimeinkin kirjoitti:

        samaa tekee mun mies.eikä tiedä, että on paljastunut.mutta keskiviikkona tulee muuttoauto pihalle, niin siinä voi romanttisia illallisia sitten järjestellä, jos kukkaro kestää :) elämä on ihanaa!

        Hyvä sinä,tuossa on asennetta! Itse saman tehneenä kesällä ja juuri samasta syystä. Mitä paskiaisia!!!!!


      • pan-suola

        No voi kummottis, ota siit yks vitsi parahix:

        miksi turkulaiset laittavat sipseihin niin paljon suolaa? - Pussin kyljessä lukee pan suola


      • Vaihda parempaan!
        heitzu kirjoitti:

        samaa skeidaa täällä, mun avokki jäi kiinni samaisesta pelleilystä. Tehnyt sitä jo useamman vuoden.

        sen skeidapään kanssa? Näköjään jos on monta vuotta sitä harrastanut. Kyllä sullakin sitä samaa tavaraa täytyy päässäs olla jos tosissaan viitsit olla moisen turhakkeen kanssa:((( Mä en katselis hetkeäkään tuollaista pelleä. Arvostan itseäni sen verran. Et taida arvostaa itseäsi koska siedät tuota hyypiötä! Et voi tietää mitä hän tekee niiden naisten kanssa vaikka muka nauraa vain ja pelleilee. Totuus voi olla se että bylsii kokonaista haaremia.


      • Pelikone1
        Vaihda parempaan! kirjoitti:

        sen skeidapään kanssa? Näköjään jos on monta vuotta sitä harrastanut. Kyllä sullakin sitä samaa tavaraa täytyy päässäs olla jos tosissaan viitsit olla moisen turhakkeen kanssa:((( Mä en katselis hetkeäkään tuollaista pelleä. Arvostan itseäni sen verran. Et taida arvostaa itseäsi koska siedät tuota hyypiötä! Et voi tietää mitä hän tekee niiden naisten kanssa vaikka muka nauraa vain ja pelleilee. Totuus voi olla se että bylsii kokonaista haaremia.

        Treffipalstalla on taas yksi huijari.
        Kertoo olevansa 31 vuotias nainen Helsingistä. Todellisuudessa tämä inil tai inili on ihan jostain muusta. Sanoo olevansa Kurskista. Nättejä kuvia jakelee.
        Samat kirjeet tulee jokaiselle.


    • 8+16

      onko tarkempia tuntomerkkejä?

      • Nöpsökkä

        Ja ei, avosuhteemme ei tosiaan jatku.

        Tummatukkainen mies, lyhyehkö (175cm). No, tuo nyt voisi olla kuka tahansa. Mutta jos laittaa sinulle kuvia, joissa esiintyy auton kanssa tai rannalla, niin varmaan sama tyyppi.

        Hänen alkuperäinen ilmoituksensa ei enää ole netissä, mutta varmaan jokin ilmoitus on. Ja kakkoskännykkänumero.

        Vihje: jos miehen kännykkä usein pois päältä tai vastaa viesteihin ja puheluihin milloin sattuu, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa.


      • kkelrkelwö
        Nöpsökkä kirjoitti:

        Ja ei, avosuhteemme ei tosiaan jatku.

        Tummatukkainen mies, lyhyehkö (175cm). No, tuo nyt voisi olla kuka tahansa. Mutta jos laittaa sinulle kuvia, joissa esiintyy auton kanssa tai rannalla, niin varmaan sama tyyppi.

        Hänen alkuperäinen ilmoituksensa ei enää ole netissä, mutta varmaan jokin ilmoitus on. Ja kakkoskännykkänumero.

        Vihje: jos miehen kännykkä usein pois päältä tai vastaa viesteihin ja puheluihin milloin sattuu, niin ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        olen tavannut miehen sinkkupalstalla, joka ilmoitti "rakkautensa " minulle. Ei kylläkään omista mitään, käy työssä, mutta ilmoitus suomi24:ssa, laitoin oman valeprofiilin ja otti yhteyttä, kirjoitti olevansa sinkku ja vapaa, hakee tositarkoitusella ! Teki kipeää lukea niitä viestejä, joita lähetti ( ei tienyt oleven minä ). Nyt ihmettelee miksi haen etäisyyttä.
        Todellakin täätlä eikä muualtakaan sinkku palstoilta löydy kunnollisia MIEHIÄ "tositarkoituksella". Varokaa naiset.
        Tällä hän on edelleen profiili suomi24, joku laittanut jopa suosikkiprofiiliksi, en tiedä kuinka monta on tavannut, tekstaillut kännykällä, miten ikävä on. Aloitti tänään työt, häneltä loppui loma.


      • moppimaija
        kkelrkelwö kirjoitti:

        olen tavannut miehen sinkkupalstalla, joka ilmoitti "rakkautensa " minulle. Ei kylläkään omista mitään, käy työssä, mutta ilmoitus suomi24:ssa, laitoin oman valeprofiilin ja otti yhteyttä, kirjoitti olevansa sinkku ja vapaa, hakee tositarkoitusella ! Teki kipeää lukea niitä viestejä, joita lähetti ( ei tienyt oleven minä ). Nyt ihmettelee miksi haen etäisyyttä.
        Todellakin täätlä eikä muualtakaan sinkku palstoilta löydy kunnollisia MIEHIÄ "tositarkoituksella". Varokaa naiset.
        Tällä hän on edelleen profiili suomi24, joku laittanut jopa suosikkiprofiiliksi, en tiedä kuinka monta on tavannut, tekstaillut kännykällä, miten ikävä on. Aloitti tänään työt, häneltä loppui loma.

        nyt herrantähden se kusipää hevonvittuun!!


    • ..........

      Joukkoon mahtuu monenlaista tallaajaa.
      Ei minusta silti pidä kaikkia tuomita. En ymmärrä miten mies voi huijata jos osaa avoliitossa, eikö naiset käy miehen luona kylässä? Tai katsomassa mökkiä jne..? Varmaan aika nopsaan nuo asiat paljastuvat ellei kumppani halua pelkkää seksisuhdetta.

      Tosiaan monet nettideitissä kumppania etsivät varmaan deittailevat monia kumppaneita samaan aikaan esim. viittä-kuutta, eikä tosiaan kaikilla ole tarkoitus vakavampaan suhteeseen nii kauan kun on valinan varaa ja seuraa paljon tarjolla. Tosiaan omaa varallisuutta ei kannata paljon mainostaa ettei tule huijatuksi.

      • .............

        siis jos on avoliitossa/avioliitossa.


      • Kommentoitu
        ............. kirjoitti:

        siis jos on avoliitossa/avioliitossa.

        Minä ihmettelen niitä naisia, jotka ovat ottaneet työkseen selata miesten profiileja, tehdä niistä omia arviointeja, varoitella muille jne. Huijarit paljastuvat muutenkin, mutta teidän omia arviointeja ei kaivata. Jos sinua ei miellytä joku niin jatka seuraavaan ilman kommentteja. Painukaa hiiteen sieltä.


      • Nöpsökkä
        Kommentoitu kirjoitti:

        Minä ihmettelen niitä naisia, jotka ovat ottaneet työkseen selata miesten profiileja, tehdä niistä omia arviointeja, varoitella muille jne. Huijarit paljastuvat muutenkin, mutta teidän omia arviointeja ei kaivata. Jos sinua ei miellytä joku niin jatka seuraavaan ilman kommentteja. Painukaa hiiteen sieltä.

        ....kyse oli siis OMASTA avomiehestäni, jolla oli valokuvallinen profiili Suomi24 Treffit-sivustolla. Enpä selannut profiileja huvikseni vaan sinkkuystäväni oli nähnyt mieheni profiilin ja näytti sen minulle.

        Ei ollut siis mitään omaa arviointiani eikä kommenttejani tai mitään mutujuttua vaan täyttä totta. Kuinkahan monta vastaavaa miestä mahtaa treffipalstoilla liikkua? Taisi kommentoidullakin osua kalikka nilkkaan, kun niin älähti. Viattomallahan ei ole ongelmia.


    • scammers victim

      Haluaisin infoa henkilöiltä, jotka ovat joutuneet "ulkolaisten" nettihuijareitten uhreiksi. Itselleni kävi juuri näin....deittisivulla minulle tuli juttelemaan mies, kertoi olevansa USA:sta ja töissä U.S.A:n armeijassa, tällä hetkellä Irakissa. Todella hyvä kirjoittaja ja menin tietysti lankaan, kuten moni muukin rakkautta etsivä nainen. Pikkuhiljaa epäilykseni kuitenkin heräsivät, koska kaikki tuntui olevan liian hyvää ollakseen totta. Muutaman viikon kirjoiteltuamme, scammer alkoi pyytämään rahaa ja siinä vaiheessa silmäni avautuivat lopullisesti. Kieltäydyin antamasta rahaa ja scammer häipyi samantien. Ehdin kuitenkin rakastua "virtuaali mieheen" ja nyt nuolen näppejäni. Please, haluaisin kuulla "kohtalotovereista"....helpottaisi ehkä minua sydänsurussa ja tarkoitukseni on ilmiantaa kyseinen scammeri scamwarners-sivustolla.

      • tyhymä90

        yritinkin etsiä tietoa ja muiden kokemuksia tällaisesta... itselläni ei ole tällaista tilannetta,mutta ystäväni on useita kuukausia netin kautta "seurustellut" liiankin hyvännäköisen irkkumiehen kanssa joka on lupaillut kuut ja tähdet.. hän sanoo olevansa ns. öljymiljonääri ja afrikassa työkeikalla.... kuitenkin sattumoisin mies on kadottanut kaiken omaisuutensa siellä ja lypsää rahaa tältä naiselta... ihmettelen,kuinka äljymiljonääri voi olla täysin rahaton?! lisäksi rahat pitäisivät laittaa afrikkalaiselle tilille..... minuun ei tarina uppoa ja yrittänyt olen ystävälleni sanoa,että ei mene lankaan.....tuloksetta. rahaa yritetään lypsää kerralla aina useita satoja elämiseen.... mielipiteitä?!


      • varo vaaraa
        tyhymä90 kirjoitti:

        yritinkin etsiä tietoa ja muiden kokemuksia tällaisesta... itselläni ei ole tällaista tilannetta,mutta ystäväni on useita kuukausia netin kautta "seurustellut" liiankin hyvännäköisen irkkumiehen kanssa joka on lupaillut kuut ja tähdet.. hän sanoo olevansa ns. öljymiljonääri ja afrikassa työkeikalla.... kuitenkin sattumoisin mies on kadottanut kaiken omaisuutensa siellä ja lypsää rahaa tältä naiselta... ihmettelen,kuinka äljymiljonääri voi olla täysin rahaton?! lisäksi rahat pitäisivät laittaa afrikkalaiselle tilille..... minuun ei tarina uppoa ja yrittänyt olen ystävälleni sanoa,että ei mene lankaan.....tuloksetta. rahaa yritetään lypsää kerralla aina useita satoja elämiseen.... mielipiteitä?!

        Tuo on ilmiselvä huijaustapaus. Suosittelen tutustumaan näihin linkkeihin, voi löytyä jopa huijari käyttämä valokuva:

        http://www.scamwarners.com/
        http://www.romancescam.com/forum/portal.php
        http://www.facebook.com/group.php?gid=105318906183361&ref=ts
        http://london.usembassy.gov/cons_new/acs/scs/internet_scams.html

        Tässä on myös tuore juttu uhreista, jotka ovat menettäneet deittihuijareille isoja rahoja:

        http://www.bbc.co.uk/news/uk-11400700

        Yleissääntö: Älä koskaan lähetä rahaa tai mitään arvokasta henkilölle, jota et ole tavannut henkilökohtaisesti.


      • Räsyliisa
        varo vaaraa kirjoitti:

        Tuo on ilmiselvä huijaustapaus. Suosittelen tutustumaan näihin linkkeihin, voi löytyä jopa huijari käyttämä valokuva:

        http://www.scamwarners.com/
        http://www.romancescam.com/forum/portal.php
        http://www.facebook.com/group.php?gid=105318906183361&ref=ts
        http://london.usembassy.gov/cons_new/acs/scs/internet_scams.html

        Tässä on myös tuore juttu uhreista, jotka ovat menettäneet deittihuijareille isoja rahoja:

        http://www.bbc.co.uk/news/uk-11400700

        Yleissääntö: Älä koskaan lähetä rahaa tai mitään arvokasta henkilölle, jota et ole tavannut henkilökohtaisesti.

        Voi voi... Minä yli viiskymppinen ja kaikkea jo nähnyt, enkä luullut TAAS meneväni huijarin lankaan. Osasi valehdella ja paikata valheitaan niin uskottavasti, käyttäen psykologiaa, että en enää tiennyt mitä epäiltävää tässä olikaan... katsoin vain niihin hurmaaviin ruskeisiin silmiin ja uskoin (halusin uskoa!).

        Tosi se on: EI TÄÄLTÄ NETISTÄ REHELLISTÄ MIESTÄ LÖYDY! Ei kaikki rahaa pyydä - vain lupailevat kaikenlaista saadakseen seksiä ja mahdollisimman monen kanssa yhtäaikaa. Aivan järjissäni olevana suhteellisen fiksuna itseäni pidän ja menin lankaan... EI IKINÄ MIESTÄ NETIN KAUTTA.
        (HUOM! Tiesin jo tämän entuudestaan, mutta pyörsin puheeni ja ajattelin, että näköjään tuolta netistäkin voi löytää "elämänsä rakkauden" hahahahhaha) Monta vuotta meni hukkaan tyhjiä lupauksia kuunnellen :(
        (58 vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta)


      • EluiSa
        Räsyliisa kirjoitti:

        Voi voi... Minä yli viiskymppinen ja kaikkea jo nähnyt, enkä luullut TAAS meneväni huijarin lankaan. Osasi valehdella ja paikata valheitaan niin uskottavasti, käyttäen psykologiaa, että en enää tiennyt mitä epäiltävää tässä olikaan... katsoin vain niihin hurmaaviin ruskeisiin silmiin ja uskoin (halusin uskoa!).

        Tosi se on: EI TÄÄLTÄ NETISTÄ REHELLISTÄ MIESTÄ LÖYDY! Ei kaikki rahaa pyydä - vain lupailevat kaikenlaista saadakseen seksiä ja mahdollisimman monen kanssa yhtäaikaa. Aivan järjissäni olevana suhteellisen fiksuna itseäni pidän ja menin lankaan... EI IKINÄ MIESTÄ NETIN KAUTTA.
        (HUOM! Tiesin jo tämän entuudestaan, mutta pyörsin puheeni ja ajattelin, että näköjään tuolta netistäkin voi löytää "elämänsä rakkauden" hahahahhaha) Monta vuotta meni hukkaan tyhjiä lupauksia kuunnellen :(
        (58 vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta)

        Tapasin minäkin miehen. Oli heti muuttamassa luokseni. Miehellä ei minkäänlaista omaisuutta, vaikka jo 50v. Ei kukaan kahden viikon tutustumisen jälkeen halua alkaa passaamaan aikuista miestä, josta ei oikeastaan tiedä kuin etunimen.Varokaa tytöt!


      • etsinviel
        EluiSa kirjoitti:

        Tapasin minäkin miehen. Oli heti muuttamassa luokseni. Miehellä ei minkäänlaista omaisuutta, vaikka jo 50v. Ei kukaan kahden viikon tutustumisen jälkeen halua alkaa passaamaan aikuista miestä, josta ei oikeastaan tiedä kuin etunimen.Varokaa tytöt!

        Minäkin tapasin miehen joka ilmeisesti haki vain "piikaa"
        itselleen enhän toki ala passaan 60v
        "miehiä" siivotkoon itse kämppänsä kun ovat sotkeneetkin.
        Omaisuus ei ole minulle tärkeä mutta kyllä itse pitää osata
        ruokaa tehdä ja huolehtia siisteydestä ja kunnostaan.


      • 4863

        jolla kuvassa hyvin kauniit siniset silmät?
        Ja joku us forse nimimerkkinä?


    • reilusti se sormus..

      ne on miehet tuolla baareissakin...viestitellään niin hempeesti mutta ei uskalleta
      enää tavata kun ollaanki varattuja...ukkomiehet haaveilee paremmasta ja salarakkaista mutta
      eivät osaa edes omaa naistansa pitää tyytyväisenä...miten sitten sen salarakkkaan kanssa

      • taskusormus

        sormukset oon tietysti taskuissa. Uusinta muotia jo 60-luvulta saakka.


    • Kukkiva tölli

      Voisihan sillä olla kuitenki vaikka kukkiva tölli, mistä sen tietää jos et ole tavannut?

    • Siitäs sait, hah!

      Ei mikään ihme että miehet huijaavat noilla asioilla, kun te naiset olette niin kovasti miesten veneiden, mökkien ja rahojen perässä.

      • Vain visiitillä

      • PUHUTAAN_EiMeseä
        Vain visiitillä kirjoitti:

        IS 17.9.2010
        Suomalaisen tytön nettirakas esitti lähes kymmentä eri hahmoa.

        Jos haluat, lue lisää:

        _http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2252248

        Kannattaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa puhua puhelimessa - sähköpostin ja mns messengerin yms. kirjoitetun viestinnän taakse piiloutuva kun voi helposti huijata sukupuolensakin, ja laittaa kuvakseen esim. siskon/veljen/serkun/kaverin tai sitten ihan vain netistä löydetyn kuvan.

        Ääni puhelimessa yleensä paljastaa sukupuolen ja antaa ainakin jonkinlaisen käsityksen iästä, vaikka ei tarkkaa ikää kerrokaan.

        Ja jos pelkää kaikkien tietojen paljastumista heti, niin kannattaa joko laittaa tietonsa salaiseksi, jolloin 118 ei niitä kerro, tai sitten hankkia deirttailua varten prepaid -liittymä. Suosittelen saunalahti prepaidia, koska siihen voi saunalahden laskutusliitymällä soittaa 3000 min/kk kuukausimaksuun sisältyen, joka on kai 3,95 e/kk, tosin kampanja-aikana otettuna 0e/kk vuoden 2011 loppuun saakka).

        2 liittymää tarkoittaa yleensä kahta puhelinta, mutta jos ei huvita kantaa 2 puhelinta mukanaan, niin Samsungilta löytyy tuplasim -puhelin, jossa molemmat liittymät ovat yhtäaikaa käytettävissä - normaalihinta tuolle tuplasim -samsungille on 169 euroa, mutta onpa dna -kauppa myynyt tuota tarjoushintaan 99 euroa; hinta EI edellytä dna -liittymän hankkimista).

        Puhelin kunniaan viestintävälineenä - jos olisi alusta alkaen puhuttu puhelimessa sen mesettelyn sijaan, niin tämäkin huijaus olisi jäänyt toteutumatta:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Suomalaisen tytön nettirakas esitti lähes kymmentä eri hahmoa/art-1288336787130.html


    • ihatethem

      Hesalainen mies, joka on jatkuvasti online. Ystäväni kirjoitteli, soitteli ja vaihtoi kuvia ja sopivat tapaamisen. Miestä ei kuulu. Nainen soitti ja lähetti viestejä, josko jotain olisi sattunut. Ei vastausta. Soitti myöhemin uudestaan ja jätti viestin. Illala soitti "vierasmaalainen" nainen miehen puhelimesta. Oletko X, jätä mieheni rauhaan. Hän ei halua olla kanssasi. Kiusaat häntä. Ystäväni sai täyssokin ja ehti vain sanoa jotain, en tiennyt ja hänhän tässä on ottanut yhteyttä... Mies oli lähettänyt paljon kauniita viestejä. Kolmen kk päästä ukon profiili löytyi taas.

      Hesalainen erittäin fiksu mies (oma kuvaus). Valehteli ikänsä, vahingossa broidin kuva, ammattinsa ..ulkonäkö paljastui heti, ikä paljastui ilmeissti vahingossa puhuessaan itsestän.. samoin ammatti....en sitten jäänyt odottamaan oliko se elämäntilanne muutenkin jotenkin vahingossa väärin. Ihan hulluja ovat.

      • huijareita, kaikki

        kun profiili on vähänkään "seksikäs" niin johan tulee yhteydenottoja, ja suurin osa varatuilta miehiltä jotka hakevat vain seksiseuraa, pitäisi olla hame korvissa odottamassa että koska miehelle sopii poiketa,

        ja sitten niillä on monta onkea yhtä aikaa vedessä...

        aika pettynyt olen suomalaisiin rehellisiin miehiin!

        mutta mistä niitä harvoja muualtakaan löytää jos ei ole aikaa kapakoissa juosta ja töistä ei löydy


      • 75ee
        huijareita, kaikki kirjoitti:

        kun profiili on vähänkään "seksikäs" niin johan tulee yhteydenottoja, ja suurin osa varatuilta miehiltä jotka hakevat vain seksiseuraa, pitäisi olla hame korvissa odottamassa että koska miehelle sopii poiketa,

        ja sitten niillä on monta onkea yhtä aikaa vedessä...

        aika pettynyt olen suomalaisiin rehellisiin miehiin!

        mutta mistä niitä harvoja muualtakaan löytää jos ei ole aikaa kapakoissa juosta ja töistä ei löydy

        jA TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS! Mitä ihmettä valitatte jos ette tee rikosilmoitusta tai suomi 24 ylläpidolle. Muut vaan menee samaan ansaan, joku voi antaa rahaakin! Suomi24 on maksullinenkin, heillä on vvelvollisuus siivota huijausprofiilit ja antaa hyvitys rahallisesti kärsineillle!


      • lukija 220
        75ee kirjoitti:

        jA TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS! Mitä ihmettä valitatte jos ette tee rikosilmoitusta tai suomi 24 ylläpidolle. Muut vaan menee samaan ansaan, joku voi antaa rahaakin! Suomi24 on maksullinenkin, heillä on vvelvollisuus siivota huijausprofiilit ja antaa hyvitys rahallisesti kärsineillle!

        0IDENTITEETTIHUIJAUS ON RIKOS! kERTOKAA YLLÄPIDOLLE

        -Ei ole rikos tietääkseni Suomessa, mutta jos käyttää toisen henkilöllisyyttä esim. tavaroiden tilaamiseen yms. niin tässä on kys. petos tai ainakin yritys ja moraalisesti tuomittavaa


      • 5w74
        lukija 220 kirjoitti:

        0IDENTITEETTIHUIJAUS ON RIKOS! kERTOKAA YLLÄPIDOLLE

        -Ei ole rikos tietääkseni Suomessa, mutta jos käyttää toisen henkilöllisyyttä esim. tavaroiden tilaamiseen yms. niin tässä on kys. petos tai ainakin yritys ja moraalisesti tuomittavaa

        huijaajia. Jotka yrittävät hyötyä muista saamalla rakkaudennälkäisiä ihmisä verkkoonsa ja antamaan rahaa yms.
        Jos kirjaudut väärällä nimellä hotelliinn, se on rikos, 2 vuotta vankeutta!
        Ragnar Orav teki myös rikosilmoituksen kun joku oli tehnt hänestä feikkiprofiilin. Kyllä häkki heilahtaa !


      • rakkaudestaha se...
        5w74 kirjoitti:

        huijaajia. Jotka yrittävät hyötyä muista saamalla rakkaudennälkäisiä ihmisä verkkoonsa ja antamaan rahaa yms.
        Jos kirjaudut väärällä nimellä hotelliinn, se on rikos, 2 vuotta vankeutta!
        Ragnar Orav teki myös rikosilmoituksen kun joku oli tehnt hänestä feikkiprofiilin. Kyllä häkki heilahtaa !

        nimellä minunkin ex tapaili naistansa, mutta nainen oli niin rakastunut, että anoi anteeksi ja erohan meille tuli.

        Nyt elävät onnellisena elämänsä loppuun saakka, mies kertoi naiselle, että oli niin rakastunut, et oli pakko valehdella olevansa eri niminen ja vapaa.


      • Huijarit kuriin!!!
        5w74 kirjoitti:

        huijaajia. Jotka yrittävät hyötyä muista saamalla rakkaudennälkäisiä ihmisä verkkoonsa ja antamaan rahaa yms.
        Jos kirjaudut väärällä nimellä hotelliinn, se on rikos, 2 vuotta vankeutta!
        Ragnar Orav teki myös rikosilmoituksen kun joku oli tehnt hänestä feikkiprofiilin. Kyllä häkki heilahtaa !

        vielä valitettavasti olla. Kuuntelin hiljattain radiota ja olin tyrmistynyt kun kuulin että identiteettivarkaus ei ainakaan vielä ole rikos. Eli jos joku esiintyy esim. sinuna niin se ei ole rikos. En kyllä ymmärrä sitä lainkaan!!!! Piakkoin saattaa olla jos lakia muutetaan.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Identiteettivarkaus voi pian olla rikos/1135243014837


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe