MASS lisäravinne uutuudet!!!

Hera mies*

Uudessa BODY lehdessä juttua Mass lisäravinteista. VAihtavat aspartaamin sukraloosiin prodeissa ja lisää makuja yms.

MASS uutuudet pian netissä:

MASS Super Gainer 4kg
Mass Triple Night Protein 4kg
Mass Tonalin CLA 1000mg 365kpl
Mass Daa Extreme 400kpl
Mass Daily Multi 365kpl
Mass ALA Xtreme 365kpl
Mass Burner Xtreme 365kpl
Mass BCAA Xtreme 365kpl
Mass Tribulus 365kpl

Mielenkiintosia uutuuksia ja hinnat varmaan asiallisella tasolla taas. Uudessa Body lehdessä tietoa nä istä tuotteista. Nyt saadaan halpa riittoisa yöprode, ei enää pa*kan makuista raejuustoa! Ja kynäniskoille jotka eivät osaa syödä tarpeeksi syystä tai toisesta on tuo Super Gainer massajuoma. Taitaa Mannisen tuotteet jäädä ostamatta kun Massilta saa pian kaiken mitä tarvitsee ja paljon halvemmalla. Body lehdes on myös juttua ja kuvia missä tehtaassa nämä tuotteet valmistetaan, eli huoli pois. Tehdas on yksi Euroopan johtavimpia. Ei mikään muu pulju toimita lisäravinteita yllätyslahjoilla seuraavana päivänä omaan postiin (seurantakoodilla). Meikä jatkaa asiakkaana. Mites muut?

6

2028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • POWderpower

Ja tämän viestin meille tarjoaa...?? lol

• dfdffdffdffdf

"Body lehdes on myös juttua ja kuvia missä tehtaassa nämä tuotteet valmistetaan, eli huoli pois."

Hyvä että vaihtoivat sen paskatehtaan uuteen!

• dasfs

Mass on paras !

• joopa joo

Kyllä ostin lehden ja kyseessä oli ihan maksettu mainos, eikä body lehden tekemä juttu. Näin ainakin itse ymmärsin.

• humpuukkiajees

Suurinosa lisäravinneartikkeleista alan lehdissä on todellisuudessa lisäravinnemainoksia. Jollain lehden taholla, ellei suoraan kirjoittajalla, oma lehmä ojassa. Varsinkin Probodyssa...

• mika rhe
        humpuukkiajees kirjoitti:

Suurinosa lisäravinneartikkeleista alan lehdissä on todellisuudessa lisäravinnemainoksia. Jollain lehden taholla, ellei suoraan kirjoittajalla, oma lehmä ojassa. Varsinkin Probodyssa...

olen pidemmän aikaan jo käyttänyt mass whey, recovery, beta alanine, creatine, pump lisäravinteita/-aineita ja ei voi muutakuin suositella! suht ok maku ja koostumus, myös hinta aikalailla kohdillaan. erittäin hyviä tuotteita lisäravinteiksi joko lisäämään esim proteinin saantia tai saamaan sellaisia aineita mitä ei normaali ruokailulla tarpeeksi saa esim. tarpeelliset aminohapot sekä creatiini ja beta. kalliimmalla et parempaa saa, toki yhtä hyvää kuin mass =) seuraavaksi lähtee kokeiluun bcaa ja daa nuiden edellä mainittujen tuotteiden lisäksi.

pitkään treenasin ilman lisäravinteita. nyt kun olen jonku aikaa käyttänyt, niin tuloksien parannus sen verta huomattavaa, ettei ole järkeä luopua niistä. ja nyt ei ole kyseessä 1-4kk treeniä, vaan n.6v käynyt hieman epäsäännöllisesti ja nyt n.2v säännöllisemmin ja kovempaa treenaten.

sehän on selvä että muilla valmistajilla on varmasti yhtä hyviä tuotteita, mutta monesti huomattavasti kalliimpia, ainakin osa tuotteista. itse olen pitänyt mass:in nopeasta toimituksesta ja hyvistä tuotteista, enkä siis ole töissä kyseisessä yrityksessä, eikä ole mitään sponrointia minkään valmistajan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3492
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      104
      1684
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      103
      1321
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      66
      1044
    5. Manipuloitu Raamattu

Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte
      Hindulaisuus
      317
      992
    6. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      941
    7. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      142
      920
    8. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      58
      874
    9. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      67
      842
    10. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      841
    Aihe