Uudessa BODY lehdessä juttua Mass lisäravinteista. VAihtavat aspartaamin sukraloosiin prodeissa ja lisää makuja yms.
MASS uutuudet pian netissä:
MASS Super Gainer 4kg
Mass Triple Night Protein 4kg
Mass Tonalin CLA 1000mg 365kpl
Mass Daa Extreme 400kpl
Mass Daily Multi 365kpl
Mass ALA Xtreme 365kpl
Mass Burner Xtreme 365kpl
Mass BCAA Xtreme 365kpl
Mass Tribulus 365kpl
Mielenkiintosia uutuuksia ja hinnat varmaan asiallisella tasolla taas. Uudessa Body lehdessä tietoa nä istä tuotteista. Nyt saadaan halpa riittoisa yöprode, ei enää pa*kan makuista raejuustoa! Ja kynäniskoille jotka eivät osaa syödä tarpeeksi syystä tai toisesta on tuo Super Gainer massajuoma. Taitaa Mannisen tuotteet jäädä ostamatta kun Massilta saa pian kaiken mitä tarvitsee ja paljon halvemmalla. Body lehdes on myös juttua ja kuvia missä tehtaassa nämä tuotteet valmistetaan, eli huoli pois. Tehdas on yksi Euroopan johtavimpia. Ei mikään muu pulju toimita lisäravinteita yllätyslahjoilla seuraavana päivänä omaan postiin (seurantakoodilla). Meikä jatkaa asiakkaana. Mites muut?
MASS lisäravinne uutuudet!!!
6
2025
Vastaukset
- POWderpower
Ja tämän viestin meille tarjoaa...?? lol
- dfdffdffdffdf
"Body lehdes on myös juttua ja kuvia missä tehtaassa nämä tuotteet valmistetaan, eli huoli pois."
Hyvä että vaihtoivat sen paskatehtaan uuteen! - dasfs
Mass on paras !
- joopa joo
Kyllä ostin lehden ja kyseessä oli ihan maksettu mainos, eikä body lehden tekemä juttu. Näin ainakin itse ymmärsin.
- humpuukkiajees
Suurinosa lisäravinneartikkeleista alan lehdissä on todellisuudessa lisäravinnemainoksia. Jollain lehden taholla, ellei suoraan kirjoittajalla, oma lehmä ojassa. Varsinkin Probodyssa...
- mika rhe
humpuukkiajees kirjoitti:
Suurinosa lisäravinneartikkeleista alan lehdissä on todellisuudessa lisäravinnemainoksia. Jollain lehden taholla, ellei suoraan kirjoittajalla, oma lehmä ojassa. Varsinkin Probodyssa...
olen pidemmän aikaan jo käyttänyt mass whey, recovery, beta alanine, creatine, pump lisäravinteita/-aineita ja ei voi muutakuin suositella! suht ok maku ja koostumus, myös hinta aikalailla kohdillaan. erittäin hyviä tuotteita lisäravinteiksi joko lisäämään esim proteinin saantia tai saamaan sellaisia aineita mitä ei normaali ruokailulla tarpeeksi saa esim. tarpeelliset aminohapot sekä creatiini ja beta. kalliimmalla et parempaa saa, toki yhtä hyvää kuin mass =) seuraavaksi lähtee kokeiluun bcaa ja daa nuiden edellä mainittujen tuotteiden lisäksi.
pitkään treenasin ilman lisäravinteita. nyt kun olen jonku aikaa käyttänyt, niin tuloksien parannus sen verta huomattavaa, ettei ole järkeä luopua niistä. ja nyt ei ole kyseessä 1-4kk treeniä, vaan n.6v käynyt hieman epäsäännöllisesti ja nyt n.2v säännöllisemmin ja kovempaa treenaten.
sehän on selvä että muilla valmistajilla on varmasti yhtä hyviä tuotteita, mutta monesti huomattavasti kalliimpia, ainakin osa tuotteista. itse olen pitänyt mass:in nopeasta toimituksesta ja hyvistä tuotteista, enkä siis ole töissä kyseisessä yrityksessä, eikä ole mitään sponrointia minkään valmistajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3282697Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281931Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1381751Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano581468Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko161989- 68979
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69929- 69919
- 55840
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14819