työpäivä takanapäin :))))
Ei uskois että olen hammaslääkäri ammatiltani
Katselin eilen peiliin ja avasin oman suuni,
eipä ollut hääppösen näköstä,
totesin itseleni(lohdutukseksi) et on helppo henkittää kun on harvat hampaat
HOH HOIJAA
14
620
Vastaukset
- l. ego
on mielestäni hyvin epä-eettinen. repiä nyt ruoka toisen suusta!
- Heroiini pikku pahe
Vaativa ammatti, vaativat asiakkaat
- Oikeasti
Andy McCoy:sta tulisi varmaan ihan hyvä kihvelin-kiristäjä. Kaikilla ei ole sävelkorvaa.
suutarin lapsilla ei oo kenkia. eika veturimiehen lapsilla veturia. enempi saanto kun poikkeus.
- Yellow River and ...
Kanssasi kappaleen matkaa
Kerran mä kulkea sain
Elämästäin osan mä näin
Ikään kuin unessa vain
Vaan emme saattaneet jatkaa
Toinen jo omisti sun
Kun nykyään sinut mä nään
Arka on mieleni mun
refrain:
Keltaiset hampaat sisälläin
Sinuun ne liittyy ystäväin
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa
Keltaiset hampaat eivät näy
Todeksi toiveet eivät käy
Ei lupaa lämpöön, hellyyteen
Ei ees hetkelliseen
Tänään en voi sulle antaa
Yhtäkään haaveista mun
Vain tavattiin
Jääköön se niin
Osan sain unohdetun
Tuskani tahdon mä kantaa
Helmiä muistoni on
On rinnassain iäti vain
Ikävä sammumaton
http://www.youtube.com/watch?v=vdStRcFgwxU - keltaiset vinohampaat
paljon puhetta suu auki
- kai nyt hiffasin
No näkyykös niitä keltaisia juttuja? http://www.youtube.com/watch?v=qJ5-FoiBuVc Vai tarkoititko niitä valkoisia juttuja, joita löytyy nielurisoista? Niitä valkoisia palluroita vois liiskata kainaloon, deodorantiksi.
- ja minä olen
kirurgi ja lentokapteeni.
- ihanne
Ja mää oon lakaisin lakaisinkoneen kuljettja tietenkin.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11496Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras871410- 321371
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1311179Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501080- 241069
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868