työpäivä takanapäin :))))
Ei uskois että olen hammaslääkäri ammatiltani
Katselin eilen peiliin ja avasin oman suuni,
eipä ollut hääppösen näköstä,
totesin itseleni(lohdutukseksi) et on helppo henkittää kun on harvat hampaat
HOH HOIJAA
14
593
Vastaukset
- l. ego
on mielestäni hyvin epä-eettinen. repiä nyt ruoka toisen suusta!
- Heroiini pikku pahe
Vaativa ammatti, vaativat asiakkaat
- Oikeasti
Andy McCoy:sta tulisi varmaan ihan hyvä kihvelin-kiristäjä. Kaikilla ei ole sävelkorvaa.
suutarin lapsilla ei oo kenkia. eika veturimiehen lapsilla veturia. enempi saanto kun poikkeus.
- Yellow River and ...
Kanssasi kappaleen matkaa
Kerran mä kulkea sain
Elämästäin osan mä näin
Ikään kuin unessa vain
Vaan emme saattaneet jatkaa
Toinen jo omisti sun
Kun nykyään sinut mä nään
Arka on mieleni mun
refrain:
Keltaiset hampaat sisälläin
Sinuun ne liittyy ystäväin
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa
Keltaiset hampaat eivät näy
Todeksi toiveet eivät käy
Ei lupaa lämpöön, hellyyteen
Ei ees hetkelliseen
Tänään en voi sulle antaa
Yhtäkään haaveista mun
Vain tavattiin
Jääköön se niin
Osan sain unohdetun
Tuskani tahdon mä kantaa
Helmiä muistoni on
On rinnassain iäti vain
Ikävä sammumaton
http://www.youtube.com/watch?v=vdStRcFgwxU - keltaiset vinohampaat
paljon puhetta suu auki
- kai nyt hiffasin
No näkyykös niitä keltaisia juttuja? http://www.youtube.com/watch?v=qJ5-FoiBuVc Vai tarkoititko niitä valkoisia juttuja, joita löytyy nielurisoista? Niitä valkoisia palluroita vois liiskata kainaloon, deodorantiksi.
- ja minä olen
kirurgi ja lentokapteeni.
- ihanne
Ja mää oon lakaisin lakaisinkoneen kuljettja tietenkin.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17314242Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11710270Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1029216Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k258589Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy467727Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496847Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1536246Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1215224Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri264810En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4121403