työpäivä takanapäin :))))
Ei uskois että olen hammaslääkäri ammatiltani
Katselin eilen peiliin ja avasin oman suuni,
eipä ollut hääppösen näköstä,
totesin itseleni(lohdutukseksi) et on helppo henkittää kun on harvat hampaat
HOH HOIJAA
14
620
Vastaukset
- l. ego
on mielestäni hyvin epä-eettinen. repiä nyt ruoka toisen suusta!
- Heroiini pikku pahe
Vaativa ammatti, vaativat asiakkaat
- Oikeasti
Andy McCoy:sta tulisi varmaan ihan hyvä kihvelin-kiristäjä. Kaikilla ei ole sävelkorvaa.
suutarin lapsilla ei oo kenkia. eika veturimiehen lapsilla veturia. enempi saanto kun poikkeus.
- Yellow River and ...
Kanssasi kappaleen matkaa
Kerran mä kulkea sain
Elämästäin osan mä näin
Ikään kuin unessa vain
Vaan emme saattaneet jatkaa
Toinen jo omisti sun
Kun nykyään sinut mä nään
Arka on mieleni mun
refrain:
Keltaiset hampaat sisälläin
Sinuun ne liittyy ystäväin
Enkä mä koskaan omistaa
Nyt sinua saa
Keltaiset hampaat eivät näy
Todeksi toiveet eivät käy
Ei lupaa lämpöön, hellyyteen
Ei ees hetkelliseen
Tänään en voi sulle antaa
Yhtäkään haaveista mun
Vain tavattiin
Jääköön se niin
Osan sain unohdetun
Tuskani tahdon mä kantaa
Helmiä muistoni on
On rinnassain iäti vain
Ikävä sammumaton
http://www.youtube.com/watch?v=vdStRcFgwxU - keltaiset vinohampaat
paljon puhetta suu auki
- kai nyt hiffasin
No näkyykös niitä keltaisia juttuja? http://www.youtube.com/watch?v=qJ5-FoiBuVc Vai tarkoititko niitä valkoisia juttuja, joita löytyy nielurisoista? Niitä valkoisia palluroita vois liiskata kainaloon, deodorantiksi.
- ja minä olen
kirurgi ja lentokapteeni.
- ihanne
Ja mää oon lakaisin lakaisinkoneen kuljettja tietenkin.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351953
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261599Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?