Edulliset autokorjaamot Vantaalla ?

noin yleisesti

Huomasin tässä, että Suomen Autokorjaamo Kiitoradantiellä mainostaa
samalla katsastuksiakin. Onko kellään kokemuksia tästä paikasta ?
Jos veisi esim. auton sinne ensin katsastukseen, niin löytääkö ne herkemmin kaikki viat ja ongelmat ,koska samassa yhteydessä on korjaamokin ?
Toisaalta samassa paikassa saisi kaikki kerralla. Minkä hintainen tämä
paikka on tasoltaan ?

58

13504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Meinaatko, että ensin ne korjaa auton, sitten katsastavat sen ja sitten korjaavat katsastuksessa löytyneet viat ja katsastavat uudestaan?

    • hep hei

      Eihän tuo firma itse mitään katsasta, mutta korjaa autosi ja sitten käyttää sen katsastuskonttorilla ja hakee leiman. Eri maksusta tietysti, tai sitten se katsastuskäynti leivotaaan korjauksen hintaan.
      Käy ja kokeile, sitten tiedät.

      • aika kortilla

        Muutenkin kun aika on aina kortilla, niin toihan on aikas metka palvelu.
        Mutta mistä ne tietää ennalta mitä korjata katsastusta varten ? Eli tekeekö ne kuitenkin periaatteessa "katsastuksen" ?


      • pelkkää kauraa
        aika kortilla kirjoitti:

        Muutenkin kun aika on aina kortilla, niin toihan on aikas metka palvelu.
        Mutta mistä ne tietää ennalta mitä korjata katsastusta varten ? Eli tekeekö ne kuitenkin periaatteessa "katsastuksen" ?

        Tuohan on lähes vakiopalvelu kaikissa autokorjaamoissa, kyllähän ne mielellään rahastavat tuostakin. Katsastavat kyllä etukäteen ja korjaavat sekä hakevat leiman konttorilta. Varmuuden vuoksi auto pannaan tosi hyvään kuntoon, asiakashan sen maksaa.
        Ihan hyvä business ja sopii sille jolle kupeen kaivaminen ei tee kipeää.


      • ensin katsastukseen
        pelkkää kauraa kirjoitti:

        Tuohan on lähes vakiopalvelu kaikissa autokorjaamoissa, kyllähän ne mielellään rahastavat tuostakin. Katsastavat kyllä etukäteen ja korjaavat sekä hakevat leiman konttorilta. Varmuuden vuoksi auto pannaan tosi hyvään kuntoon, asiakashan sen maksaa.
        Ihan hyvä business ja sopii sille jolle kupeen kaivaminen ei tee kipeää.

        Ensin siis ajaisin katsastukseen muina naisina jolloin saan valmiin
        korjauslistankin. Mulla palaa paneelissa se turvavyön valo (ei airbackin),
        vaikka kaikki vyöt onkin kiinni. Se on jo kerran aikaisemminkin korjattu nostamalla
        kuskin penkki ylös ja jotenkin kiristämällä. Mutta taas se palaa.Natsaako tässä kiinni katsastuksessa ?


      • no toki
        ensin katsastukseen kirjoitti:

        Ensin siis ajaisin katsastukseen muina naisina jolloin saan valmiin
        korjauslistankin. Mulla palaa paneelissa se turvavyön valo (ei airbackin),
        vaikka kaikki vyöt onkin kiinni. Se on jo kerran aikaisemminkin korjattu nostamalla
        kuskin penkki ylös ja jotenkin kiristämällä. Mutta taas se palaa.Natsaako tässä kiinni katsastuksessa ?

        Tottakai voi ajaa ensin katsastukseen ja maksaa katsastusmaksun, sitten auto syynätään ja saat tarvittaessa korjauskehoituksen. Korjautat viat ja ajat uusintakatsastukseen, maksat taas ja jos ok, saat leiman paperiin.
        Jos taas tarkoitit tuot autokorjaamon "katsastusta" niin kyllä siitäkin veloitetaan, että sulle korjauslistan tekevät. Sitten voit valita korjaavatko myös ja sinä viet katsastukseen sen jälkeen, tai mahdollisesti korjaamo käy katsastuttamassa autosi ja tuo leimatun paperin.

        Turvavyön merkkivalon tulee ilmaista oikein:

        "C: VALAISIMET JA VARUSTEET
        Katsastuksen arvosteluperusteet v. 3.0 22
        C12 Turvavyöt ja niiden kiristimet
        7.1.
        Olemassaolo, kunto, säännöstenmukaisuus, toiminta sekä kiristimen toimintaedellytykset ja kytkentä.
        Kokeilemalla, merkkivalon toiminnan perusteella, silmämääräisesti, asiapapereista.
        Kelan lukitus ei toimi. Lukitus ei toimi. Puuttuu Kiristin lauennut. Vyö vaurioitunut. Asennus säännösten vastainen. Ei-hyväksyttävää tyyppiä. Kelauslaite ei toimi.
        Merkkivalon perusteella järjestelmä ei ole toimintakuntoinen."


    • entä autotohtori ?

      Vuosia sitten ajoin jonnekin Hakuninmaalle autotohtorille joka satasella
      teki listan kaikista nippelinappelivioistakin.
      Nyt vaan pitänee löytää sopiva autokorjaamo. Sen pitäisi olla ihan suhtedullinen, ei merkkikorjaamo siis, ja mielummin Tikkurilan lähellä, että pääsee joka suuntaan duunista. Onko ehdotuksia ?

      • Huollot ajallaan

        Hiukan vanha tämä keskusteluketju, mutta jos kyseessä on ranskalaisvalmisteinen kulkupeli, niin Vantaan Autotaito on oikea osoite. Huoltavat he siellä muitakin merkkejä, joten Volvoni vuosihuollot ja pari isompaa remppaakin on tehty siellä. Palvelun laatu ja hintataso on ollut OK.


    • Stemu

      Voin kyllä lämpimästi suositella Suomen Autokorjaamoa. Ovat katsastaneet meidän perheen autot jo monta vuotta. Kätevää, kun katsastuskonttori on seinän takana. Palvelu on aidon ystävällistä ja laskutus kohtuullista, enkä kumpaakaan ole löytänyt autokorjaamoista muualta pääkaupunkiseudulla.

      • Pitää olla

        aika laiska kuski, jos ei viitsi itse ajaa autoa pajalta 5 metrin päähän seinän taakse katsastettavaksi. No, voi tietysti olla niinkin, että naiskuski on arka eikä uskalla ajaa autoa katsastuspaikalle nosturin päälle, kun renkaat pitää saada niin tarkasti kohdalleen.


      • happycust

        Voin yhtyä Stemun suositteluihin Suomen Autokorjaamosta Vantaan Kiitotiellä. Hyvä palvelu, kohtuulliset hinnat ja rehellistä toimintaa.


      • eba28
        happycust kirjoitti:

        Voin yhtyä Stemun suositteluihin Suomen Autokorjaamosta Vantaan Kiitotiellä. Hyvä palvelu, kohtuulliset hinnat ja rehellistä toimintaa.

        Suosittelen lämpimästi välttämään Suomen Autokorjaamoa! Vein auton sinne korjaukseen, kun ei mennyt katsastuksesta läpi kahden vikakoodin vuoksi. Pyysin korjaamaan vikakoodien viat, sekä korjaamaan öljyä hikoilevan moottorin. Sovittiin, että korjaamosta soitetaan minulle, kun viat on tutkittu ja kerrotaan mitä korjaus maksaa. Puhelua ei kuulunut, ja soitin heille saman päivän iltana. "Autosi on valmis, voit tulla hakemaan." Lasku oli 200€, auton moottoritila oli pesty painepesurilla, ja vikakoodin aiheuttanut liitin oli puhdistettu ja vikakoodit nollattu. Lisäksi auto oli katsastettu josta sain 40€ laskun/kuitin, muutama lamppu vaihdettu, ja auto oli pesty. Itse olisin saanut jälkikatsastuksen 10€ hintaan omalla katsastusasemallani. Lampuissa ei mitään vikaa edes ollut. Välttäkää tätä korjaamoa.


    • Lasse O, Tuusula

      Olen käyttänyt nyt tätä korjaamoa parisen vuotta kaverin suosituksesta, ihmettelen yllä olevan kommenttia, koska omistaja AINA näyttää valokuvat siitä mitä tehtiin, ja vanhatosatkin saa mukaan jos haluaa.

      Katsastus heidän kautta maksaa saman kuin jos itse kävelee katsastukseen koska he saavat alennusta asemalta, jolloin palveluna tuo on loistava, rikä maksaa mulle mitään extraa.

    • bicygle cay

      täällä taas markkinoidaan!!!!
      Ilmoittakaa jo omistussuhteenne näihin kyseisiin puljuihin...

    • Make N.

      Kävin tänään ensimmäistä mutta en varmasti viimeistä kertaa.Voin suositellla lämpimästi - Eikä tämä ole mitään markkinointia niin kuin edellinen kirjoittaja epäilee!!!

      • Anonyymi

        missä on korjaamo


    • Herra48_ver2
    • Tyytyväinen asiakas

      Suomen autokorjaamo on todella hyvä!
      Joka korjausvaiheesta ja viasta otetaan valokuvat. Auton katsastusajankohta on itsellä tiedossa ja vanha auto on todettu ko firman jälkeen aina liikennekelpoiseksi.
      On myös edullinen firma.

      En omista ko firmasta mitään.

    • Tyytyväinen asiakas

      Suomen autokorjaamo on hyvä. Missään en ole täällä Suomen maassa saanut autokorjaamossa sellaista palvelua, kuin täällä. Olen ollut asiakas 5 vuotta ja aion olla vastakin. Tässä korjaamossa haetaan asiakkaalle edullinen ratkaisu esim. osaa ei vaihdeta, jos sen pystyy korjaamaan. Näin olen omakohtaisesti saanut sen kokea. Jos korjaamossa ei heti osata ratkaista asiaa, niin he kyllä kertovat sen ja yrittävät hakea ratkaisua. Juuri kävin hakemassa auton korjattuna ja katsastettuna. Sain nähdä kuvat ja osat, jotka oli vaihdettu. Vaihdetut osat saa mukaansa, jos haluaa.

      Olen luopunut ajatuksesta olla merkkihuoltamoiden asiakas - ainakin toistaiseksi - kun parempaakin palvelua on saatavilla. Ja tiedoksi niille, jotka irvistelevät luullen, että tämä on 'ostettu' kommentti - ei muuten ole!

      • Tyytyväinen asiakas

        Ups! Tämä ed. viesti sattumoisin on samalla nimimerkillä kuin 27.2.13 kirjoittaneella nimimerkillä. Kirjoittaja/kommentoija on kuitenkin eri henkilö!


    • tompp5

      Suomen autokorjaamo korjaa normi huollot ihan jees.. sitten kun mennään vaikeampaa huoltoon niin siihen taidot jää..päiviä venyy jopa kahteen viikkoon ja samaan aikaan jossain merkkihuollossa olisi tehnyt sen muutamassa päivässä. Rahallisesti samoissa mitoissa, mutta merkki huollossa saa autoa aikataulun mukaisesti. Suomenauto korjaamossa nykyään paljon asiakkaita ja lupailee miten sattua.. eli En suosittelee jos isommasta huollosta kyse. Heillä aina samaa kommentti "meillä on paljon asiakkaita, joten kiirettä on" jne..

      • ärsyyntynyt

        Niin viime vuonna vein opelini sinne niin ilmastointi huolto sujui hienosti joten nyt vein sitten bemarini moottorin öljyvuodon takia. Hain tänään pois vika edelleen moottori oli kyllä pesty mutta valuttaa vieläkin ja pyysin hoitamaan toisenki vian koska auto täristi pysähtyessä. Yllätys eihän sekään toiminut sitten niinkun piti ja maksoib tästä huvista 280e. Jotain oli korjailtu mutta ei sitä mitä piti. En suosittele aikaa meni monia päiviä enemmän kun piti ja soittoa ei kuulunut vaikka piti. Hmmm


    • jep4

      Kytkinhuolto tehty tuolla ja laatikosta unohtu öljyt. Nyt autossa laatikko paskana!!!

      • ota.selvää

        Kytkinhuolto ja laatikon öljyt ei mitenkään liity toisiinsa, ei siis ollut korjaamon syytä.. Oliko automaatti. Ilman öljyä et olisi päässyt mihinkään korjaamon pihasta.


    • Ei enää

      Kuten jo aikaisemmin joku sanoi, varmasti hoitaa perushuollot ihan ok, mutta mitään oikeaa remonttia siellä ei kanntata teettää. Itselläni on kahdesta ei hoituneesta korjauksesta kokemusta. Polossa tyyppivikana yksi akkukotelossa oleva pääsulake murtuu, joka aiheuttaa ABS-jarrujen toimimattomuuden. Tämä piti hoitaa muiden huoltojen yhteydessä ja nollata samalla siitä aiheutunut vikakoodi. Vaikka opastin, mikä todennäköisin ongelman aiheuttaja on, ei sitä saatu korjattua. Myös vikakoodien nollaus ei onnistunut, koska lukulaitteessa oli kuulemma vikaa..

      Tällä hetkellä autoni on toisessa paikassa korjattavana. Remontin alla on kaksi vuotta aikaisemmin Suomen autokorjaamolla vaihdetut etupyörän laakerit. Nyt alle 20tkm jälkeen toisen puolen etulaakeri on taas sökö. Korjaamolta soitettiin, että joutuvat tällä kertaa vaihtamaan myös vetarin uloimman nivelen, koska pyörän navasta oli kierteet korkannut. Tämän väärin kiristetyn navan takia kaksi vuotta sitten uusittu laakeri on todennäköisesti hajonnut ennen aikojaan. Tämä koko lysty nyt oikealla korjaamolla uuden laakerin ja nivelen kanssa kustantaa 500 euroa. Suomen autokorjaamossa vaihtoivat silloin kummankin etulaakerin, eli innolla odotan, milloin se toinenkin hajoaa.

      Aion reklamoida asian heti kun saan asian hoidettua ja lausunnon nykyiseltä korjaamolta. En todellakaan aio maksaa tätä sössimistä omasta pussistani.
      Itse näiden tapausten jälkeen en enää vie sinne yhtäkään autoani huollettavaksi. Hintataso ja palvelu on kyllä hyvä, mutta ei paljon lämmitä, jos rikkovat enemmän kuin korjaavat.

    • keppuli

      Autoa käytin Suomen autokorjaamossa. Palvelu ystävällistä, ja remontti edullinen. Samalla oli jälkitarkastuskin hoidettu. Suosittelen.

    • Nissangirl Vantaa

      Hain auton ja nyt on korjattu ja katsastettu. Ei ole mikään "rahastusmesta" ja näyttävät valokuvat korjauksista. Auto oli pesty ja sisältä imuroitu. Todella ystävällistä palvelua ja rehellisiä kavereita. Osan saamisessa kesti ja eivät ehkä soittaneet heti kun piti mutta siitä ei kannata hermostua koska hoitavat homman kun kerkiävät. Voin suositella paikkaa :) Ovat kiireisiä ja kovasti oli autoja siellä korjauksessa.

    • AN0N

      Serkku suositteli ainakin paikkaa ku Citroen jätti tielle. Kyseli ensin minulta, että mitä arvioin korjauksen hinnaksi niin ei ollu monen kympin heitto ja omasta mielestäni sanoin varsin kohtuu hinnan. Olen muillekkin kyselijöille suositellut tätä paikkaa. Itsellä ei siis kokemusta, mutta huonoa en ole kuullut.

    • raksa

      Minkäslainen tuntiveloitus tällä Suomen Autokorjaamolla on....?

      • MrsAve

        Eilen 68 e/h. Pyöristivät reippaasti alakanttiin tunnit, joten todellinen tuntihinta vähemmän..


    • Autojerry.fi
    • jassoliina

      kävin kerran suomen autokorjaamossa ja ne vaihto mulle laakerin mutta rikko sielt jotain muuta kun kuulu hirvee ääni kun otin auton takas, huolimattoman näköstä se työ siellä

    • Kokemuksellajokauan

      Parhain autokorjaamo vantaalla ehdottomasti Ekin autokorjaamo. Edullinen paikka ja asiallista palvelua.. Paikalla ei oo nettisivuja mutta omistajan tavoittaa puhelimitse.
      0400335144

    • pettynyt7

      Suomen autokorjaamo oy on kusetuspaikka. Valitin pikkuviasta ja nämä ulkomaalaiset työntekijät rakensivat auton uudestaan. EIvät etukäteen soittaneet tai mitään. Sitten kun valitin asiasta, tämä yksi työntekijä huusi minulle naama punaisena ja sen jälkeen leikki marttyyria. (heidän kulttiirinsa mukaan)
      SUOSITTELEN KAIKKIA VÄLTTÄMÄÄN KYSEISTÄ KUSETUSFIRMAA!

      • tyytyväinen

        mulla on ainakin hyvää palvelua ollut mikään ei ole ilmasta nykyään eletään euro maassa hei. sitä saa mitä tilaa isompi vika palaa rahaa paljon jokapaikassa sama homma menee työtunteja ennemmän. varaosat.


    • Ei pahaa sanottavaa!

      Suomen Autokorjaamo on todella hyvä paikka. Ystävällinen palvelu ja työtkin tekevät hyvin ja vastuuntuntoisesti. Olen käyttänyt paikkaa jo vuosia eikä ole mitään pahaa sanottavaa, todentavat tehdyt työt näyttämällä rikkoontuneet osat ja kuvat käydään läpi. Kaikista ylimääräisistä huoltotarpeista on kyllä kerrottu mutta ei velotettu. Jonoa paikassa on ja ymmärtävät nykyää jo lomaillakin mikä hivenen voi viivyttää työn tekoa.

      • Vovlvo

        Joo aivan samaa mieltä. Viides vuosi ja aina jaksavat olla kärsivällinen mun kaa vien auton pari päivää ennen määräaikaistakatsastusta ja silti aina homma hoituu. Kesällä erehdyin viemään autoni Viinikalle ja voin sanoa, että en enää ikinä vie enää sinne...hajottivat ja sitten ostivat kalliit varaosat ja laskuttivat. Olin aika pettynyt.


    • Nissan21

      erinomainen palvelu, kaikki viat/vaihdetut osat käydään kuvien kanssa läpi. Suosittelen!!!

    • Tarja1955

      Ystävällinen palvelu ja pikku vika hoituu nopeasti mutta mutta jos mene isomman vian kanssa niin viikkokin saattaa vierähtää ja tekevät sellaistakin mitä ei olisi pitänyt, pomot puhuvat suomea mutta ns palkolliset ovat ummikkoja. Ottavat joka aamu tallin täyteen autoja joita eivät sitten ehdi päivän aikana huoltamaan vaikka niin aluksi lupaavat. Soittoa ei kuulu koskaan eivätkä myös vastaa puhelimeen. Tämä kaikki johtunee kulttuurieroista?? En halua moittia mutta jos haluaa nopeaa toimintaa ja tarkan tiedon valmistuspvästä niin täältä sitä ei kannata hake.

    • Huristelija

      Kyllä on. Palvelualttiita ja työnsä osaavia. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Korjaamotilat ja toimisto rähjäisen oloinen. Tulen jatkossakin käyttämään heidän palveluja.

      • Anonyymi

        Hinta/laatusuhde???
        Eikös autonkorjaamisessa ole vain yksi laatukäsite? Ja se on "tehdä asiat oikein".
        Ei kai voida hyväksyä sellaista ajatusta, että ei ollut paras työnlaatu mutta ei ollut kalleinkaan.


    • R-Laguna

      Lagunan pakokaasupäästöt ei katsastuksessa oikein natsanneet. Suomen Autokorjaamo Oy lupasi vikadiagnoosin ilmaiseksi. Itse korjaus hoitui edullisesti ja auto oli katsatettu korjauksen jälkeen ja myös pesty.
      Noudettaessa auto oli tuotu oven eteen ja oli jopa käynnissä valmiiksi.
      Palvelu oli ystävällistä ja mitään ylimääräisiä kalliita korjauksia ei oltu tehty...
      Eli eipä voi moittia. Parasta palvelua mitä olen 35 vuoteen suomessa autokorjaamoissa saanut.

    • la-ku

      Autoni Laguna vm 2004 oli jakopään hinhan vaihdossa Vantaan Autotaidossa ja jonkin ajan kuluttua ihmettelin kun moottoritila oli niin öljyinen .Aloin tutkimaan ja huomasin että moottorin vasemmalla puolella olevat pultit ehkä 7kpl olivat löysällä ja ja muutamaa pystyi ihan käsin kiertämään . En tiedä mitä oli tehty mutta koskaan ei tälläistä ole tapahtunut vaikka hihna on vaihdettu jo useamman kerran .Eikä mitään vuotoja ole ollut aikaisemmin .
      Kiristin löysät pultit ja putsasin moottorin öljystä .
      Aikaisemmin kun Salmelan aikaan saattoi luottaa että työt tehdään huolella ja oikein mutta nyt on luotto täysin mennyt tuohon korjaamoon .
      Joskus ovat laittaneet liikaa öljyä mitä on sitten pitänyt ottaa pois kun eivät tiedä minkä kokoinen moottori autossa on sitten puolustelevat virhettään.
      Käyttö ohjekirjassa nimenomaan sanotaan että öljyn määrä ei saa ylittää ylärajaa eikä alittaa alarajaa

    • e.k.h

      Yleensä asianmukaisen autokorjaamon tietää siitä, että kun homma ryssitään niin ne jäljetkin korjataan.

      Reklamoin asiallisesti puutteellisesti tehdystä jarruremontista ja puhelimessa vakuuteltiin, että tule heti käymään niin katsotaan löytyykö jotain. Ilmeisesti paikan pitäjä halusi antaa vielä oman numeronsa varmuuden vuoksi ja ajattelin, että onpa hyvää palvelua. Soitettua takaisin numeroni oli pistetty mustalle listalle! Kävin kuitenkin paikan päällä autolla ja sain selittelyjä kuinka yritetty soittaa, että tällaista ja tällaista löydettiin huollon yhteydessä. Käytettiinhän sitä autoa nosturissakin saamassa "valohoitoa"

      Menin sitten toisen paikkaan ja eihän sieltä loppujen lopuksi mitään mullistavaa löytynyt jarrujen jumimisen takana. Pienen asian takia menetettiin potentiaalinen asiakkuus ja paljastettiin ne todelliset toimintatavat, joista nyt mainitsen täällä. Sinänsä harmi, koska palvelu vaikutti aluksi todella hyvältä, mutta ongelma jätettiin korjaamatta

      • e.k.h

        Lisäyksenä vielä, että puhuin nimenomaan Suomen Autokorjaamosta Vantaalla


      • Itä2016

        Autotaidolle isot kehut minulta! Nopeaa ja järkihintaista työtä!


    • Renaultmeganelainen

      Olen käyttänyt Suomen autokorjaamon palveluja jo lähemmäs kymmenen vuotta. Olen lisäksi suositellut tuttaviani käymään siellä, sillä hintataso on edullinen ja palvelu ystävällistä. He ovat aina pesseet autonikin, vaikka olisin käynyt vain renkaita vaihdattamassa. Ainoa miinuspuoli on, että siellä on aina niin kiireistä, että he eivät jouda soittelemaan perään auton korjauksen edistymisestä ja autoa noutaessa saattaa joutua odottelemaan, että joku kerkiää tulla rahastamaan. Autojaan Korjaamolla ovat käyttäneet niin ex mieheni, hänen äitinsä kuin minä ja minun äitini ja tulemme varmasti käymään siellä jatkossakin.

    • Tolkkua

      "hintaluokka OK", "hintataso edullinen", kaikki mainospuheita ja tulkinnanvaraisia: mikä on kellekin edullinen 10€ vai 500€?

      Laittakaa huoltoon maksetut eurot ja hintaerittelyä tänne niin voi oikeasti jotain vertailua suorittaa. henkilön X edullinen voi olla henkilön Y kallis.

    • VANTAANAUTOTAITO

      Hyvä la-ku.. olisikohan termostaattikotelo löystynyt ajanmyotä.. tyyppivika 1.6 16v mootorissa!! eikä liity millään jakohihnan vaihtoon. toisekseen jos kerran laittaa väärän öljymäärän autoosi ja huomaa sen itse ja korjaa tilanteen ennen kuin auto ajetaan ulos hallista "hölpöttävä asiakas niskan takana häiritsee keskittymistä" TAI EDES KÄYNNISTETÄÄN!!!.ero 3dl!!! Muistan tapauksen, koska nolo virhe. Tämä foorumi on oiken fiksu tapa ilmoittaa siitä. P.s jos jakopää oikeasti vuotaa öljyä ota yhteyttä... Takuu asia. Meillä takuu toimii, jos käy paikanpäällä ja esittää kuitin!!
      Yst terv. Tero Savikko Yrityksen omistaja

      • Kyllänäinon

        Vuosin kokemuksella argonet oy vantaa paras paikka mitä tiedän (monet) muut samaa mieltä.eivät ota ylihintoja ja työ tehdään 100% varmasti huolellisesti olkoot sitten renkaan vaihto tai koneremontti. Samat työntekijät olleet melkeenpä alusta asti ja tietävät kyllä mitä tekevät ja ei todellakaan hosu missään hommissa.


    • Kewl

      La-ku:lla vaihtuu jakopäänhihna näköjään joka kerta kun auto nostetaan ylös nosturilla. Noin vanhassa Rellussa muutenkin vuotaa joka reiästä

    • Lasse13

      Vantaan autokorjaamolla työnjälki surkeaa ja palvelu huonoa. Kovat hinnat myös.

      • mikä-hinta

        Mitä autoa käytit siellä, mitä tehtiin ja mitä maksoi , osat /työ.
        Vai oliko kyseessä monkey-pojan virtuaaliauto.


      • Maz78

        Jamal on huippu! Ystävällinen kaveri. Samaa ei voi sanoa kaikista huoltoukoista.


    • Vwpass
    • Joakimbo

      "Auto on valmis" ratti vinossa ja lämmitys ei toimi.

      • Entinenasiakas

        Suomen autokorjaamo. Viet autosi huoltoon ja saat autosi moni viallisena takaisin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      251
      2085
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1698
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1532
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe