Paavo Arhinmäestä pääministeri

Vasemmiston Nousu

70% äänistä antamatta, huomenna Suomen kansa nostaa Vasemmistoliiton suurimmaksi puolueeksi ja Paavo Arhinmäestä tulee tämän maan johtoon paras pääministeri.

25

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari Erkki

      Minä äänestän huomenna aamulla työväenpuoluetta elikkä Vasemmistoliittoa.

    • Yrittäjä Vasemmalta

      Ainut aito työväen puolue ja jokaisen järkevän ihmisen valinta.

      Kaikki muut puolueet ovat porvarisirkuksessa, Arhinmäen joukot räjäyttävät pankin!!!

    • Ääni menee Vas.

      Katselin noita vaalikeskusteluja ja ylen viimeisessä Arhinmäki oli suorastaa loistava ja erittäin vaakuttava ja puhui pelkää asiaa, näin duunarin näkökannasta. Ja suurin osa suomessa on pienituloisia duunareita.

    • Ihmiset Vasemmalla

      Äänestin jo Anna Kontulaa, Tampereella. Luottamus on Vasemmiston ihmisiin niin vahva, ettei muita vaihtoehtoja tarvinnut miettiä.

      Siinä on porvareille nielemistä, jos Vasemmistoliitto nappaa huomenna yllätysvoiton ja nousee arvoon arvaamattomaan, siihen minkä se ansaitseekin, sillä niin hyvää työtä tekee Paavo Arhinmäki plus kaikki Vasemmistoliitossa.

      Hyvällä mielellä vaaleihin, Ihmisten puolella.

    • Käännyin Vasemmalle

      Olen umpiporvari ja hyvätuloinen yrittäjä, mutta näissä vaaleissa ääneni menee Vasemmistolle, olen nähnyt liikaa ihmisten kärsimystä ja tunnen vastuuta siitä, mitä suomalaisille tapahtuu. Ei tulisi elävään mieleenikään enää äänestää kansan- ja maanpettureita, joille perustuslakikin on myyntitavaraa, kyllä se on Vasemmistoliiton vuoro päästä puolustamaan tätä maata ja kansaa.

    • SF Vasemmistoliitto

      Keski-luokastakin monet ovat jo käsittäneet minkälaisesta huijauksesta porvareilla on kyse, kun koettavat saada kahta Kokoomusta, eli Persuja ja Kok, hallitukseen. Se estetään tehokkaasti äänestämällä Vasemmistoliittoa.

      Helppoheikit ja media painutkoot hevon kuuseen, kansa puhuu huomenna ja se puhe tulee Vasemmistoliiton kautta viemään Suomen kansan voittoon !

    • Kyllä Vasemmistolle

      Näin on näreet. Täältä pesee ääni Vasemmistoliitolle.

    • Menneisyyden aate

      Tiesitkö, että kommunismi on kuopattu jo aikoja sitten?

      • !!!!!!

        Äänestin ja olen aina äänestänyt vasemmistoa, mutta tiesitkö sinä kommunismi, ei ole yhtä kuin vasemmisto! vasemmistolta on poissa diktaattorin ajatus, sitä ei kai ole edes kommunistilla, mutta kokomuksella kyllä.


    • Jo vain...

      Vasemmistoliitto tuntuu kyllä ihan hyvältä vaihtoehdolta, varsinkin kun sillä on heikompiosaisten puolustamisen lisäksi myös ympäristöasiat tärkeällä sijalla.

      Kannatan osaltani ja kannustan muitakin luopumaan nykyisten suurten puolueiden kovan,kylmän ja vastuuttoman riistopolitiikan kannattamisesta!!

    • d8ada8

      Annoin ääneni ihmisyydelle, eli Vasemmistolle.

    • d99999

      Paavosta ei kyllä pääministeri enää paranisi. Kumpa onnistuisi...

    • Vas. nousuun

      Todellakin olen samaa mieltä.

    • Huomattiin kyllä

      Paavo oli kyllä vakuuttava ja siinä hornettien rynnäkövarustuksen lisäämisestä veti persuille luun kurkkuun. Persut siis haluavat, että suomi osallistuu kansainvälisiin sotatoimiin, koska haluavat suomalaisiin hornetteihin ilmasta maahan laukaistavan järjestelmän. Ihan samaa linjaa persut vetää kuin kokoomus.

    • Kyllä kyllä
      • ja taas totuus

        Arhinmäki on puhunut työtä tekevien pienipalkkaisten ihmisten puolesta jo vuosia.


    • Kalevi.

      Juuri näin siksi minä myös äänestän Vasemmistoliittoa.

    • goldfisu

      Siinä missä vasemmistoliitto on hyvä, SKP on LOISTAVA! Äänestetään parasta, ei tyydytä toiseksi parhaaseen! Too many people take second best, but I won't take anything less, it's got to be PERFECT!

    • Late Lapista.

      Vaikka vasemmistosta ei valitettavasti tulekaan suurinta puoluetta, Paavo olisi silti rauhallinen ja asiallinen pääministeri!


      Late Lapista. halla-Aho fanit Ry!

      • päevää puavo

        Puavoko rauhallinen? Suomen lipun polttaja jalkapallohulganisti voi olla rauhallinen esim. Libyassa.


    • käännös vasempaan

      Tänään mennään muijan kanssa antamaan äänemme vasemmiston edustajalle.
      Vain Vasemmistoliitto yrittää edes olla myös köyhän asialla!

      • Tunnustan olen homo

        Siksi äänestin söpöä Paavoa kun hän tykkää meistä Homoista !

        Vasemmisto muutenkin pitää meidän Homojenkin puolia ja siksi puolue sai vielä bonus äänenenikin niin eiköhän ala äänet Pääministeriksiasti piisata !
        Tehkää kaikki äänioikeutetut homot samoin niin maailma pelastuu !

        Lesbot sitävastoin voi aivanhyvin äänestää edelleen Vihreitä ja RKPtä ,nuo puolueet sopii parhaiden lesboille ,mutta vasemmisto on meidän homojen puolue , siksi sitä pitää äänestää !

        Pedofiliiljetykset äänestäköön rauhassa vaan edelleen kepua jota ovat aina muutenkin äänestäneet ja keskustahan on muutenkin kuin luotu pedoille , turhaa siinä on kenenkään pedofilin äänestyskäyttäytymistä muutella .jatkakoon samaan malliin !

        SIISPÄ KAIKKI HOMOT PAAVOA JA HÄNEN PUOLUETTAAN VASEMMISTOA ÄÄNESTÄMÄÄN !
        Sittempähän Soini ja PERSUt näkee mistä se närhi pissii !


    • karhin persettä

      Suomen lipun polttajasta voi tulla korkeintaan ala-aste koululaisten jalkapallohuliganismin huutosakin vetäjä.

    • Mamu Espanjassa

      Kylläpä täällä joku jaksaa vastailla itselleen?
      On tässä tullut nähtyä näitä vasemmistovetoisia maita, eikä kovin häävisti ole mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe