Naishieroja Oulusta?

Tytdg

Mistähän löytäisi hyvän naishierojan Oulusta niskahartiaseutu/selän hierontaan? Olen siis itse nainen joka tekee näyttöpäätetyötä ja niskat on kipeät ja jumissa.

6

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä'vains

      Hierontahuone relaxossa kolme hierojaa, yksi nainen keskustassa isokadulla.
      Suosittelen Saria kyllä! 60min hierronta 33e ei paha!

    • niittari-täti

      Oon ite käyny hierotteilla Ylikiimingissä, just niskahartiaseutua oon joutunu hierottaan, kun vauvaa hoitaessa tuppaa olleen välillä niin huonot asennot. Mut olin kyllä ite tosi tyytyväinen, oli asiallista ja hyvää palvelua ja hinta-laatusuhe kohillaan, ku niskahartiaseutu makso 30€. Tosin miinuksena tietenki et tarttee oman auton et sinne pääsee ja et voi maksaa vaan käteisellä, mut mun mielestä kannatti kyllä ajaa sinne asti. Hierojan nimi oli Birgitta Haapamäki ja ainaki sillon ku ite varasin aikaa, ni sain aika nopeesti sen, ettei tarvinnu oottaa montaa viikkoa.

    • hierottavana

      Kipulihaksilla Toppilassa on pari nais hierojaa, eikä hintakaan päätä huimaa. Jäälissä sitte on kanssa hierontakamari jota pitää naishieroja kotonaan.
      Pateniemeenki on nyt vasta avannu pari tyttöä hieronta klinikan

    • Tyytyväinen asiakas

      RyhtiKikassa Välivainiolla on myös hyvät otteet omaava naishieroja. Muistaakseni hän on koulutukseltaan kuntohoitaja. Suosittelen lämpimästi.

    • Tellu

      Oulun Lihashuolto Etu-Lyötyssä. Nainen oli oikea ammattilainen ja osaava urheiluhieroja. Hän on myös Voice massage-terapeutti, joka tekee purentaongelmaisille hoitoja kuten minulle. Ystäväni, joka on opettaja ja harrastaa laulua käyttää tätä samaa voice massage-hierojaa. Suosittelen! Hyvät autopaikat liikkeen edessä.

    • mitä väliä

      Ihan vain uteliaisuudesta...miksi ko alueen hierontaan tarvitset naispuolisen hierojan ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2029
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1465
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1445
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1176
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      894
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      860
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      755
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      271
      707
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      685
    Aihe