Naishieroja Oulusta?

Tytdg

Mistähän löytäisi hyvän naishierojan Oulusta niskahartiaseutu/selän hierontaan? Olen siis itse nainen joka tekee näyttöpäätetyötä ja niskat on kipeät ja jumissa.

6

2258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä'vains

Hierontahuone relaxossa kolme hierojaa, yksi nainen keskustassa isokadulla.
      Suosittelen Saria kyllä! 60min hierronta 33e ei paha!

• niittari-täti

Oon ite käyny hierotteilla Ylikiimingissä, just niskahartiaseutua oon joutunu hierottaan, kun vauvaa hoitaessa tuppaa olleen välillä niin huonot asennot. Mut olin kyllä ite tosi tyytyväinen, oli asiallista ja hyvää palvelua ja hinta-laatusuhe kohillaan, ku niskahartiaseutu makso 30€. Tosin miinuksena tietenki et tarttee oman auton et sinne pääsee ja et voi maksaa vaan käteisellä, mut mun mielestä kannatti kyllä ajaa sinne asti. Hierojan nimi oli Birgitta Haapamäki ja ainaki sillon ku ite varasin aikaa, ni sain aika nopeesti sen, ettei tarvinnu oottaa montaa viikkoa.

• hierottavana

Kipulihaksilla Toppilassa on pari nais hierojaa, eikä hintakaan päätä huimaa. Jäälissä sitte on kanssa hierontakamari jota pitää naishieroja kotonaan.
      Pateniemeenki on nyt vasta avannu pari tyttöä hieronta klinikan

• Tyytyväinen asiakas

RyhtiKikassa Välivainiolla on myös hyvät otteet omaava naishieroja. Muistaakseni hän on koulutukseltaan kuntohoitaja. Suosittelen lämpimästi.

• Tellu

Oulun Lihashuolto Etu-Lyötyssä. Nainen oli oikea ammattilainen ja osaava urheiluhieroja. Hän on myös Voice massage-terapeutti, joka tekee purentaongelmaisille hoitoja kuten minulle. Ystäväni, joka on opettaja ja harrastaa laulua käyttää tätä samaa voice massage-hierojaa. Suosittelen! Hyvät autopaikat liikkeen edessä.

• mitä väliä

Ihan vain uteliaisuudesta...miksi ko alueen hierontaan tarvitset naispuolisen hierojan ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      22
      3492
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      104
      1684
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      103
      1321
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      66
      1044
    5. Manipuloitu Raamattu

Manipuloitu Raamattu https://www.youtube.com/watch?v=XOZ4C8qWWrQ Tässä leikkaamattomassa videossa Mauro Biglino käsitte
      Hindulaisuus
      317
      992
    6. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      71
      941
    7. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      142
      920
    8. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      58
      874
    9. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      67
      842
    10. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      841
    Aihe